صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

شیرزاد عبداللهی / همکار گروه سخن معلم

سخنان نوبخت درباره افزایش 35 درصدی حقوق کارکنان وزارت کشور خلاف قانون و خلاف تدبیر است !

افزایش حقوق در دستگاه های حاکمیتی و ماهیت دوگانه آموزش و پرورش در نگاه حاکمیت محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در دومین همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور از افزایش 35 درصدی حقوق ثابت کارکنان وزارت کشور و سایر مشاغل حاکمیتی خبرداد. نوبخت افزود: "البته این افزایش، امسال برای کارکنان وزارت کشور اجرا می شود اما سایر دستگاه های حاکمیتی که تاکنون این فوق العاده را دریافت نکرده اند از سال آینده می توانند آن را دریافت کنند." به گزارش ایرنا (خبرگزاری جمهوری اسلامی ) نوبخت این افزایش را مستند به بند دهم ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری کرده است.
در شرایطی که دولت اعلام کرده که حقوق کارکنان دولت در سال آینده  12 درصد افزایش خواهد یافت و اقشار محروم تر کارمندی مانند معلمان این میزان افزایش را کافی نمی دانند، اعلام افزایش 35 درصدی حقوق ثابت کارمندان وزارت کشور و برخی نهادها و سازمان های دیگر (نهادهای حاکمیتی ) آن هم در آستانه انتخابات ، نه نشانه ای از تدبیر و امید در خود دارد و نه اثری از قانون گرایی در آن است. 

در ادامه می بینیم که استناد رییس سازمان مدیریت به قانون مدیریت خدمات کشوری به قانون مدیریت خدمات کشوری بی مبنا است.  
 متن بند دهم ماده 68 از این قرار است : "فوق‌العاده ویژه در موارد خاص با توجه به عواملی از قبیل بازار کار داخلی و بین‌المللی، ریسک‌پذیری، تأثیر اقتصادی فعالیت ها در درآمد ملی، انجام فعالیت و وظایف تخصصی و ستادی و تحقیقاتی و حساسیت‌ کار با پیشنهاد سازمان و تصویب هیئت وزیران امتیاز ویژه‌ای برای حداکثر (25%) از مشاغل،‌ در برخی از دستگاه های اجرائی تا (50%) سقف امتیاز حقوق ثابت و فوق‌العاده‌های مستمر مذکور در این فصل در نظر گرفته خواهد شد."

در بند دهم ماده 68 و تبصره آن هیچ اشاره ای تصریحی یا تلویحی  به  "افزایش 35 درصدی حقوق ثابت کارکنان مشاغل حاکمیتی" نشده است. به احتمال زیاد استناد آقای نوبخت به بند 10 ماده 68 اشتباه است و اصولا ماده 68 در باره فوق العاده های کارمندان مانند فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا برای مشاغل تخصصی، فوق‌العاده ایثارگری متناسب بادرصد جانبازی و مدت خدمت داوطلبانه در جبهه، فوق‌العاده سختی کار و کار در محیط های غیر متعارف، کمک به هزینه عائله‌مندی و اولاد ، فوق‌العاده کارایی و عملکرد و... است.

خبرگزاری مشرق نوشته است : "رئیس سازمان مدیریت به اجرای تبصره 10 قانون خدمات کشوری..." این خبرگزاری اشاره ای به اینکه تبصره دهم متعلق به کدام بند است نکرده و به احتمال زیاد منظورش همان بند 10 ماده 68 است که همان گونه که گفته شد استناد به این بند برای افزایش 35 درصدی حقوق کارکنان وزارت کشور غلط است. اما شاید اشاره اش به فصل 10 باشد . در فصل دهم قانون مدیریت خدمات که مربوط به حقوق و مزایای کارکنان دولت است، ماده ، بند و تبصره ای  مبنی بر افزایش 35 درصدی مشاغل حاکمیتی دیده نمی شود.
 
در تبصره 3 ماده 65 نکته آمده است : "امتیاز طبقه مشاغل آموزشی تمام وقت وزارت آموزش و پرورش و بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جدول یا جداول حق شغل با ضریب (1/1) محاسبه می‌گردد. " معنای این تبصره این است که در محاسبه حقوق و مزایای کارکنان این دو وزارتخانه امتیاز طبقه مشاغل باید  10 درصد بیشتر از سایرکارکنان دولت باشد. در سال 84 که لایحه مدیریت تهیه شد، وزیر وقت آموزش و پرورش (مرتضی حاجی ) در سخنرانی های خود بارها به این امتیاز اشاره کرد.
 
اگر  سخن آقای نوبخت در مورد افزایش 35 درصدی حقوق کارکنان وزارت کشور تبلیغاتی نیست و صرفا دغدغه قانونی دارد اولا باید دقیقا بگوید استنادش به کدام ماده و بند قانون است و ثانیا برای اجرای دقیق قانون مدیریت ، تبصره 3 ماده 65 را اجرا کند.

بحث گنجاندن آموزش و پرورش در ردیف دستگاه های خدماتی هم موضوعی است پر از تناقض. در قانون مدیریت خدمات کشوری، وظایف و خدمات دستگاه های دولتی در چهار زیر مجموعه طبقه بندی شده اند: 

۱- امور حاکمیتی ۲- امور خدماتی اجتماعی ، فرهنگی و خدماتی   ۳- امور زیربنایی ۴- امور اقتصادی.

 امور حاکمیتی از جمله شامل قانون گذاری، امور ثبتی، استقرار نظم و امنیت، امور قضائی، آمادگی دفاعی، صیانت از هویت ایرانی- اسلامی، روابط خارجی، مالیه عمومی، تنظیم روابط کار، حفظ محیط زیست، حفاظت از منابع طبیعی و میراث فرهنگی، تحقیقات بنیادی، آمار و اطلاعات ملی، مدیریت فضای فرکانس کشور، ارتقاء بهداشت و آموزش عمومی، کنترل و پیشگیری از بیماری ها و آفتهای واگیر، مقابله و کاهش اثرات حوادث طبیعی و بحران های عمومی است. این امور غیر قابل تفویض به بخش غیردولتی است.


در این قانون آموزش و پرورش زیستی دوگانه دارد. هرچند آموزش و پرورش عمومی به صراحت ذیل امور اجتماعی ، فرهنگی و خدماتی طبقه بندی شده، اما در بند ل ماده ۸ با اشاره به اصل ۳۰ قانون اساسی، به حاکمیتی بودن بخش هایی از آموزش و پرورش به طور کلی، اشاره شده است: "بخشی از امور مندرج در مواد 9، 10 و 11 این قانون نظیر موارد مذکور در اصول بیست و نهم و سی ام قانون اساسی که انجام آن توسط بخش خصوصی و تعاونی و نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی با تأیید هیأت وزیران امکانپذیر نمی باشد" جزء امور حاکمیتی محسوب شده است. در تعریف و دسته بندی امور اجتماعی ، فرهنگی و خدماتی آمده است : "آن دسته از وظایفی است که منافع اجتماعی حاصل از آنها نسبت به منافع فردی برتری دارد و موجب بهبود وضعیت زندگی افراد می گردد از قبیل: آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه ای، علوم و تحقیقات، درمان، توانبخشی، تربیت بدنی و ورزش، اطلاعات و ارتباطات عمومی و امور فرهنگی، هنری و تبلیغات اسلامی."آموزش و پرورش نه از مزایای نهادهای اجتماعی برخوردار است و نه از مزایای نهادهای حاکمیتی ، اما از معایت و تنگناهای هر دو دسته رنج می برد.  

به نظر می رسد آموزش وپرورش از دید مقامات، بسته به موقعیت  هم دستگاهی حاکمیتی و هم دستگاهی خدماتی است!

اموری مانند سیاست گذاری، برنامه ریزی، تولید محتوا و تهیه کتاب های درسی، گزینش عقیدتی – سیاسی معلمان و مدیران، برنامه های سیاسی - عقیدتی معاونت پرورشی، به عنوان امور حاکمیتی در انحصار مطلق دولت بوده و همچنان در انحصار دولت باقی می ماند.

اما امور اقتصادی مانند مدرسه سازی، تجهیز مدارس و مدیریت مالی در سطح مدرسه قابل واگذاری است و دولت از مشارکت مردم استقبال می کند. هر جا پای پول در میان است آموزش و پرورش نهادی خدماتی است اما هر جا مشارکت و دخالت معلمان و اولیا در برنامه ریزی و سیاست گذاری پیش می آید به نهادی حاکمیتی و بسته تبدیل می شود.

 اگر دولت آموزش و پرورش را نهادی حاکمیتی می داند که هدف آن تربیت همه کودکان کشور بر اساس سیاست گذاری  و برنامه های مورد نظر حکومت است، به طور طبیعی باید همان گونه که هزینه های دفاعی و امنیتی را پرداخت می کند ، همه هزینه های آموزش و پرورش را هم پرداخت کند.

مشارکت مالی و سرمایه گذاری بدون تفویض اختیارات جدی معنا ندارد. با نگاه حاکمیتی، توسعه بخش خصوصی در آموزش و پرورش و تاسیس مدرسه غیر دولتی، بی معنا و صوری است. همچنان که مدارس غیرانتفاعی موجود را نمی توان مدرسه خصوصی به معنای واقعی آن دانست.

اما اگر دولت ها  خواهان مشارکت مردم در  آموزش و پرورش هستند ، بایدآموزش و پرورش را یک نهاد عمومی و متعلق به مردم بدانند و اختیاراتی در حوزه برنامه ریزی، نوع مدیریت، محتوای کتاب درسی، شیوه های آموزشی، انتخاب معلم و مدیر و... در چهارچوب سیاست گذاری کلان حکومت به موسسان مدارس خصوصی بدهد تا فضای رقابتی ایجاد شود و شهروندان حق انتخاب بین مدارس متفاوت را پیدا کنند.

در این صورت وظیفه دولت سیاست گذاری کلان و نظارت دقیق بر کار مدارس خواهد بود. فلسفه این نظارت رعایت استانداردهای آموزشی و تربیتی در مدرسه است تا حقی از مردم ضایع نشود.


ارسال مطلب برای سخن معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

جمعه, 02 بهمن 1394 22:19 خوانده شده: 19560 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +63 -4 --
الهه 1394/11/02 - 23:05
مثل آب خوردن تو این مملکت دروغ گفته میشه!
دروغ که حناق نیست راه گلوشونو ببنده و خفشون بکنه!

ضمنا به قول شما مسؤولیت بدون اختیار و یا اختیار بدون نظارت میشه همین آش شله قلم کاری که سالهاست داره به خورد همه داده میشه و سررشته کارا از دست خود کارگزارها هم دررفته!
پاسخ + 0 0 --
مهدی 1394/11/03 - 00:13
بدون هیچ شرط و شرایطی 35 درصد به حقوق کارکنان نهاد های حاکمیتی اضافه شد .
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/03 - 02:18
همانگونه که در متن توضیح دادم به متن قانون مدیریت مراجعه کردم و بند 10 ماده 68 و فصل ده و بخش نهادهای حاکمیتی را دیدم و اشاره ای به افزایش 35 درصدی مشاغل حاکمیتی ندیدم. تا حد زیادی مطمئن شدم که چنین بندی در قانون مدیریت نیست. به همین دلیل نوشتم : "استناد رییس سازمان مدیریت به قانون مدیریت خدمات کشوری به قانون مدیریت خدمات کشوری بی مبنا است."
پاسخ + 0 0 --
معلم ناامید 1394/11/03 - 20:39
از انتخابات ۸۸ متاسفانه دروغ در سیاست ریشه گرفت
همچنین تهمت توهین نفرت و...
اما این درست نیست طرح رتبه بندی ناقص و عقیم اجرا بشه
و معلم دغددغه معیشت و منزلت خوب داشته باشه
پاسخ + 0 0 --
جواد 1394/11/06 - 13:15
35 درصد رو ندیدی؟
جالبه متن بند دهم ماده 68 گفته تا 50 درصد یعنی از صفر تا 50 هر عددی میشه...
پاسخ + 0 0 --
مرتضی 1394/11/12 - 00:56
باسلام
ببخشید من کارمند وزارت کشورم میشه جامونو باهم عوض کنیم با حکم رسمی 6 روز هفته سرکار 1.200حقوقم خیلی پایینه.شما فنی ها 2 روز و بعضی 3 روز وبعضی 4 روز در هفته کار می کنید اونم تا 12 ظهر فک نمی کنید اینجا در حق ما اجحاف می شود. واقعا ممنون از این همه اعتراضاتتون
پاسخ + 0 0 --
علی 1394/11/25 - 17:30
مگه تا حالا که کارمندان دولتی و حاکمیتی با این حقوق کم دارن از جون دل مایه میزارن و نسبت به سایر وزارت خانه ها دریافتیشون کم بود صداشون در اومد .که حالا چشم دیدن ندارید.با این افزایش اندک افزایش باز هم بیاید مقایسه کنید ببینید کدوم یکی نسبت به کارش داره بیشتر میگیره.
پاسخ + 0 0 --
علی 1395/03/30 - 09:58
فرهنگیان عزیز که 3 ماه تابستان تعطیل تعطیلات رسمی و غیر رسمی تعطیل کل ایان عید تعطیل و در ایام هفته شاید کلا 3 روز را مشغول تدریس غیر استاندارد و دنبال تهییج دانش آموز به کلاس خصوصی هستند از جان دولت و ملت چی میخواند؟
افزایش حقوق که پیش از این به بزرگواران فرهنگی تعلق گرفت.
شما باید جای کارگران شرکتی و کارگران روز مزد بودید تا میفهمیدید که اقشار ضعیف جامعه چی می کشند. در گذشته فرهنگیان خواستار حق عموم جامعه بودند ولی الان فقط بفکر جیب خودشان و رفع تکلیف هستند. کیفیت آموزشی در کشور در پایین ترین سطح خود قرار دارد چون فقط نگاه فرهنگیان مادی هست نه وجدان بیدار انسانی. معنویات در کشور جای خود را به ذخیره سازی مادیات بادآورده داده. کمی نگاه خداپسندانه ضرری ندارد. به امید روزی که وجدان بیدار داشته باشیم نه دیدگاه مادی مطلق.
پاسخ + +42 -1 --
ناشناس 1394/11/02 - 23:31
جناب استاد شیرزاد عبدالهی سلام ! گزارشی مبسوط در رابطه با قانون گریزی مسئولین در قبال آموزش و پرورش و معیشت فرهنگیان بود ممنون ،اما حیف که مسئولین آموزش و پرورش ودست اندرکاران دولت به خصوص جناب نوبخت هیچ مسئولیتی نسبت به فرزندان این ملت ونهادی که مسئول آموزش و رشد فرهنگ جامعه ایرانی است را ندارند ، دولت تدبیروامید فقط در فکر این است که نمایندگانی چشم و گوش بسته وکاملا طرفدار دولت وارد مجلس شوند تا مبادا کسی وزیری را استیضاح نکند یا نظارتی بر عملکرد دولت نداشته باشند.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/03 - 02:04
مسایل را نباید تعمیم داد . آقای نوبخت حرفی غیر قانونی زده ، اما دلیل نمیشود که نتیجه بگیریم دولت و وزیر قانونگریز هستند و مسئولیتی در قبال ملت و آموزش و پرورش ندارند. از نوشته من چنین مفاهیم کلی و قطعی در نمی آید. اصولا این قضاوت های قطعی و کلی مانع اندیشیدن درست می شود. با نتیجه گیری انتخاباتی شمادر انتهای کامنت هم مخالفم. اتفاقا دولت معتقد است که باید در انتخابات رقابت واقعی باشد و مردم خودشان صلاحیت کاندیدا ها را با رای خود تایید کنند و نه شورای نگهبان. شورای نگهبان قیم مردم نیست. اینکه شورای نگهبان یک جناح سیاسی را از کاندیدا محروم کند یعنی انتخابات تبدیل به انتصابات شده است.
پاسخ + 0 0 --
ابراهیم 1394/11/03 - 19:48
من نمی دونم این اقا فرزاد از کجا دلش پر است اما حق دارند. عملکرد ما معلمان باعث شده تا این افراد کوته فکر و ....وارد جامعه بشند و برای فرهنگی هانظر بدند البته معلوم است که از اونهایی بوده که فکر می کرده خیلی ریاضی سرش می شد اما چیزی نه از نظر علوم پایه سرش می شد نه علوم انسانی
پاسخ + 0 0 --
معلم قمی 1394/11/04 - 16:28
جک رو شنیدی! نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت حرف غیرقانونی میزنه میگه نباید به پای دولت نوشت. از این خنده دارتر مگه داریم؟!
پاسخ + +44 -2 --
معلم 1394/11/02 - 23:38
چرا پرداخت ها ی دولتی هماهنگ وعادلانه نمی شود؟
پاسخ + 0 0 --
فرزاد 1394/11/02 - 23:57
معلم عزیز اگر حقوق ها بخواهد برابر یا عادلانه پرداخت شود که شما باید یک سوم این حقوقی که میگیری باید بگیری شما حداکثر 24 ساعت موظفی دارید بالای بیست سال 20 ساعت موظفی دارید در صورتی سایر مشاغل 44 ساعت موظفی دارند اینجا میشود نصف یعنی شش ماه 4 ماه تابستان کم میشود یعنی در خوشبینانه ترین فرض و بدون احتساب عید و تعطیلی سرما و گرما و آلودگی مفید 4ماه از 12 ماه کار میکنید
اگر مثلا شما میانگین 2 میلیون حکم داشته باشید کارمند ارگان دیگر باید حداقل 6 میلیون حکم حقوقی داشته باشد تا با شما برابر شود ولی متاسفانه مشاهده میشود که فرق چندانی وجود ندارد فقط در وزارت آموزش و پرورش به کارمندان اداری ظلم فراوانی شده است که فقط یک اضافه کاری بیشتر از شما میگیرند به همین دلیل است که معلمین هیچ کدام قادر و حاضر به رفتن اداره نیستن
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/03 - 02:08
به نظرم باید قانون مدیریت خدمات کشوری به طور کامل اجرا شود. البته حقوقها مساوی نمی شود. طبق قانون مدیریت بیشترین حقوق کارکنان دولت نباید بیشتر از 7 برابر کمترین حقوقها باشد. ایده برابری و مساوات در هیچ جا عملی نیست. کارکنان دولت هم مثل سایر اقشار ملت باید متناسب با کاری که انجام می دهند دریافت نامساوی داشته باشند.
پاسخ + 0 0 --
عباس 1394/11/03 - 15:08
بابا بیایید یک هفته سر کلاس نرویم بخدا تاثیر دارد بابا ما معلمان خودمان مقصریم
پاسخ + 0 0 --
ali 1394/11/03 - 15:40
سلام جناب فرزاد ،نمی دانم شما چه شغلی دارید ودارای چه مدرک دانشگاهی هستید. اما می دانم در حد نهضت سواد آموزی هم نیستید. از گفتار شما چنین استنباط می شود که از روی بی فکری حرف می زنید .و می خواهید بگویید که ما هم هستیم و نظر می دهیم .
وقتی آدم های کم فکری مانند شما کار یک معلم را ( که رشد وتربیت و تعلیم آینده کشور است ) با ساعت می سنجند ؟
وقتی آدم های کم فکری مانند شما کار یک معلم را با سایر ارگان ها می سنجند.
وقتی آدم های کم فکری مانند شما ادای قاضی بودن را در می آورند در صورتی که به اندازه یک بچه هم عقل ندارید .
و ............ اول برو تحقیق انجام بده بعد بیا اظهار نظر کن اسلام در مورد معلم هرچه گفته هیچ.
انبیاء در مورد معلم هرچه گفته اند هیچ.
(چون امثال شما فقط کلامی آن ها را قبول دارید نه کرداری )
اما سخنان مرکل صدر اعظم آلمان در اعتراض مهندسان و پزشکان که حقوق برابر با معلمان خواسته بودند او در جواب با تشر می گوید : شما به چه حقی به خود اجازه می دهید حقوق برابر با معلمان در خواست کنید ، هرگز ، هرگز ، حرفه خودتان را با حرفه معلمان برابر ندانید .
پاسخ + 0 0 --
ali 1394/11/03 - 16:03
ادامه مطلب فوق
مقایسه کار و تعطیلی معلمان و بقیه کارمندان
مطلب زیر توسط یکی از « مخاطبان غیرمعلم » برای سخن معلم ارسال گردیده است :
1 - کارمندان دولت هر سال یک ماه مرخصی دارند .اگه مرخصی روند حقوق می گیرند و اگه نروند اضافه کار حساب می شود باضافه حقوق ماهانه
2 - در پایان هر ماه به کارمندان حداقل 80 ساعت اضافه کار می دهند یعنی در ماه حداقل ده روز پول کاری که اصلا انجام نشده است دریافت می کنند . در طول سال می شود حداقل 120 روز . یعنی 4 ماه .
3 - هر سال 2 ماه حقوق کامل را پاداش می گیرند ، غیر از عیدی ، حق ایاب ذهاب ، حق مسکن و دیگر مزایا ...
پس تمامی کارکنان دولت در سال حداقل 7 ماه بیکارند و حقوق می گیرند و حقوق شان هم حداقل دو برابر معلمان !
جمعا 7 ماه حقوق دریافتی بدون کار برای کارمندان محترم !
کدام یک تعطیلی بیشتری دارند ؟فرهنگیان یا دیگر کارمندان دولت ؟!
پاسخ + 0 0 --
ali 1394/11/03 - 16:06
ادامه مطلب فوق
مزایای دریافتی کارکنان دستگاههای اجرائی غیر از آموزش و پرورش:
1- حق لباس سالیانه ۴۰۰۰۰۰ تومان
2 - حق مسکن ماهیانه ۱۰۰۰۰۰ تومان
3 - حق ایاب و ذهاب سالیانه ۶۰۰۰۰۰ تومان
4 - کارانه مقطعی ۹۰۰۰۰۰ تومان
5 - حق مهد کودک خانم ها - ماهیانه سال ۹۳=۷۶۰۰۰ تومان
6 – و .......
من معلم نیستم ولی هیچ وقت زحمات معلمانم را فراموش نمی کنم و این پیام کمترین چیزی بود که برای دفاع از حق واقعی این قشر زحمتکش می توانستم بنویسم.
این قشر دوست داشتنی فقط از« تبعیض » می نالند و حرفشان هم حق است.
امیدوارم همه تان برای تشکر از معلمان تان « یک رسانه » باشید.
شاید سیاست مدارها هم از خواب ...بیدار شوند .
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1394/11/03 - 16:54
معلمین هم حاصرند چهل و چهارساعت کار کنند اما به اندازه کارمندان بانک یا شرکت نفت حقوق بگیرند ارزش کار و سختی این بیست و چهارساعت به اندازه نود ساعت کار سایر ادارات است شما چه کاری در ادارات انجام می دهید راحت در یه اتاقی مینشینید سی روز در سال مرلخصی دارید پر حالیکه معلم مجبور است با سی دانش اموز سرو کله بزند اگه ااین دانش اموزان با معلم لج کنند معلم تا مرز سکته هم پیش میرود ممکنه با هم هماهنگ شوند و تصمیم به اذیت معلم بگیرند سرو صدا کنندد معلم یه نفره شاگردها سی نفر چیکار میتونه بکنه شما یه دقیفه هم نمیتونی تحمل کنی
پاسخ + 0 0 --
رضا 1394/11/03 - 16:55
فرزاد جان زمان کارهای آموزشی 2برابر زمان کارهای اداری محسوب می شود.یعنی 24 ساعت برابر است با 48 ساعت کار اداری در هفته که 4 ساعت هم معلم ها بیشتر کار میکنن.4ماه تابستان نه 3 ماه.اونم 1 ماهش امتحانات شهریور با طرح سوال و اصلاح اوراق.و در ضمن ادارات دیگر بدون انجام اضافه کاری کم کم 120 ساعت اضافه کاری میگیرندکه میشود 6 ماه از سال که بدون انجام کار،اضافه کاری هم می گیرند.با این حساب اگه 2 ماه تابستون رو ازش کم کنیم.دیگر ادارات 4 ماه بیشتر از معلم ها بیکارن و حقوق می گیرن.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/11/03 - 17:56
آقای فرزاد شما کارمفید وبهره وری را درنظر می گیرید یا ساعات پشت میز نشینی و وقت گذرانی هم مهم است.
پاسخ + 0 0 --
فرزاد 1394/11/03 - 20:57
ادامه مطلب قبل
2. چه کسی میگوید 80 ساعت اضافه کار در پست های مختلف متفاوت است با فرض محال 80 ساعت مگر چقدر میشود سوال چرا هیچ کدام از شما حاضر نیستید در اداره آموزش و پرورش کار کنید مگر نمیگویید که آموزش سخت است یا شاخ غول شکستن است
3. مورد سوم هم همان توهماتی است که دور هم میزنید کجا 2 ماه پاداش یه وزارت نفته که تابع قانون مدیریت خدمات کشوری نیست
بقیه مواردم توهم حق لباس کجاست حق ایاب و ذهاب خخخخخ
اینایی که گفتی با فرض محال صحت چقدر میشه میشه 3 برابر اصلا نیم برابرم نمیشه تازه اگر بشه سه برابر با شما یکسانه اینم که نوشتی معلم نیستی دروغ محضه اگر معلم نبودی اینجوری موهات رو آتیش نمیزدن میدونی مشکل شما چیه به قوانین اشرافیت ندارید و فقط براساس توهمات دور هم در جمع هاتون و شبکه های مجازی تصمیم میگیرید
پاسخ + 0 0 --
فرزاد 1394/11/03 - 21:07
ادامه مطلب قبل
این موضوعی که میگید نمیدونم در فلان کشور اون ور آب این حقوق و مزایا
رو میگیرن اینم دوباره یه توهم دور همیه اولا اونجا از معلم کار میکشن مجبور به مطالعه‌ اش میکنن و کار مفید اونها عین شما مفید 2یا 3 ماه مفید نیست
خیلی جالبه استراحت مطلق 8 یا 9 ماه خودشون و با مرخصی یکماه کارمندا قیاس میکنه اگه لطف کنی شما اینجوری از معلما دفاع نکن
البته شما برای جبران این مدت بیکاری خودت کار دومی هم سراغ دارید وایسادن درب بنگاه معاملات ملکی و گرفتن انعام اکثر شما این کار دومتونه چون کار دیگه ای سراغ ندارید ببخشید یه کار دیگه هست برای تو مسافر کشی
سلام برسون خخخخخ
پاسخ + 0 0 --
فرزاد 1394/11/03 - 21:12
رضا جان شما شاید بیشتر اطلاع داری کدام اداره به تمام کارمنداش 120 ساعت اضافه کار میده بگو ماهم بدونیم حتی وزارت نفت
اگر اوقات فراغت اداری ها و اضافه کاریشون خیلی خوبه معلما هیچ کدومشون حاضر به اداره رفتن آموزش و پرورش نیستن
پاسخ + 0 0 --
روح الله 1394/11/04 - 01:26
جناب فرزاد حتما شما یا جز همون کارمندای بانکین که پول مردمو با دوز و‌کلک میبرین سودی هم بهش نمیدین و میزارینش تو کار ساخت و ساز و چند برابرم سود میکنید البته سود که جه عرض‌کنم در یه ... ... ،متاسفانه گستاخی شما به حدی رسیده که عفت کلامتونم از بین رفته اگه ما مسافر کشیم خدا رو شکر مثل ... چشممون دنبال مال و‌منال مردم نیست. خجالت بکشید
پاسخ + 0 0 --
رضا 1394/11/04 - 20:58
در جواب آقای فرزاد:آره راضی نیستیم بریم اداره کارکنیم چون اونجا هم جزعی از آموزش و پرورش هست و حقوقش کمه نسبت به دیگر ادارات.اداراتی هم مثل شهرداری،وزارت بهداشت،مخابرات و بانک ملی که 120 ساعت اضافه کار میدن البته اینارو دقیقا خبر داشتم که عرض کردم.
پاسخ + 0 0 --
فرزاد 1394/11/04 - 21:27
بله رضا جون اگر اداری های آموزش و پرورش شکایت کنند حق دارند و یه چیزی هم بالاتر واقعا در آموزش و پرورش در حق اداری ها ظلم فاحش شده و کادر آموزشی نه سه برابر سایر مشاغل دریافتی دارند
اونی که باید شکایت کنه چیزی نمیگه اونی که از حقش بیشترم میگیره همیشه دائم الشکایته راسته شما با قصاب و نانوای محلم دعواتون میشه همونجا تحصن میکنید و اعتصاب غذا؟ بابا اون که این چیزا حالیش نیست میگه اینقدر اینجا بشین تا زیر پات علف سبز بشه خخخخخخ
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1394/11/05 - 15:42
همکاران عزیز....نوشته های فرزادونحوه نگارش ادبی آن حکایت ازیک لمپن ولات می کند،شخصیت خودتان رادرحدفرزادهاپائین نیاورید....
پاسخ + 0 0 --
بیدار 1394/11/05 - 17:59
فرزاد خان برو داروتو بخور مثل شما زیاد دیدیم تو دیگه .....
پاسخ + 0 0 --
فرزاد 1394/11/05 - 21:46
سلام
دقیقا معلمان عزیز شان و جایگاهشون همین چیزایی هست که نوشتن
دهان کسی که گفت کافر همه را به کیش خود پندارد باید با گلاب شست
یه دوست دیگه ای توی صفحه دیگه این سایت پیام گذاشته بود یه پزشک اعصاب و روان گفته بود که 25 درصد بیماران من از معلمان مرد هستن علت اصلی آن هم بیکاری بیش از اندازه میباشند زیرا بیکاری برای مرد مانند سم میماند
بیدار جان داروهات رو بخوربیداری زیاد برای اعصاب و روانت بده انشاالله بهبودی زودتر حاصل میشه
پاسخ + +23 -3 --
فرهنگی 1394/11/02 - 23:47
بستگی دارد ،در لحظات حساس مثل: زمان جنگ حضور معلمان و دانش آموزان درجبهه ها وترویج فرهنگ بسیج وتقدیم ۳۶۰۰۰ دانش آموز شهید آموزش وپرورش نهاد حاکمیتی است همکاری دربرگزاری واجرای بی مزد ومنت انتخابات ۳۶ سال، حضور در راهپیمایی ها همکاری در ریشه کنی فلج اطفال ،آمارگیری جمعیت واز همه مهم تر مبارزه با جهل وبیسوادی و... متاسفانه در زمان تخصیص بودجه نهاد خدماتی محسوب می شویم آیا این بینش اجحاف آشکار در حق معلمان مظلوم نیست؟
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 09:03
این اقدامی علیه معلمان نیست.تصور من این نیست که همه علیه معلمان دست به یکی کرده اند. این سخن نوبخت خلاف قانون مدیریت خدمات کشوری است و استناد به بندی کرده است که وجود ندارد. ضمنا چون بحث نهادحاکیتی شد جایگاه متناقض آموزش و پرورش را در قانون مدیریت خدمات کشوری توضیح دادم.
پاسخ + 0 0 --
احسان 1394/12/22 - 19:47
سلام به دوستی که ميگه معلما ساعت کاریشون کمه،دوست عزیز باید بدونی معلم با همین ساعت کاری، حداقل دو برابر کار مفيد بیشتری نسبت به خیلی از مشاغل دیگ انجام میده،تازشم تعطیلات معلم بخاطر چشم و ابروی معلما نیس بلکه بواسطه دانش آموزان و بچه های شماهاست
پاسخ + +29 -2 --
من 1394/11/02 - 23:54
آیا می دانید که دروغ های این نوبخت دیگه دقیقه ای شده.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 09:07
این جوری حرف زدن اصلا خوب نیست. آقای "من" عزیز ، شما هم اگر سخن دروغی از ایشان یا هر مسئولی شنیده ای، بهتر است آن را با ذکر سند بنویسی و از گوینده توضیح بخواهی . مسئولان جواب حرف حساب و منطقی را نمی دهند ، چه رسد به اینکه به آنها متلک بگوییم. وقتی می توان مستند صحبت کرد چرا حرف بی حساب بزنیم.
پاسخ + +29 -2 --
ناشناس 1394/11/03 - 00:18
"آموزش و پرورش نه از مزایای نهادهای اجتماعی برخوردار است و نه از مزایای نهادهای حاکمیتی ، اما از معایت و تنگناهای هر دو دسته رنج می برد. "

احسنت
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 09:08
ممنونم
پاسخ + +27 -1 --
ناشناس 1394/11/03 - 00:40
آموزش و پرورش در این کشور نهادی مصرفی ست. و فقط در شعار بالاتر از همه است.
شعار دادن هم درین مملکت مثل آب خوردن شده..!!
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 09:16
ما خودمان هم اغلب دوست داریم شعار بشنویم . از انتقاد ناراحت می شویم و دوست داریم بادمان کنند. مسئولان اگر ببینند که شعار روی ما تاثیر نمی گذارد شعار نمی دهند. وقتی می گویند که فضای سیاسی و اجتماعی ایران پوپولیستی است یعنی ما گول شعار می خوریم. در جامعه پوپولیستی یک آدم جلمبر از گرد راه رسید و صدتا شعار داد و در حرف ما را به همه آرزوهامان رساند. بعد که روی کار آمد معلوم شدکه جز مصیبت و بدبختی دستاوردی نداشت. خدا به ما عقل داده و هوش داده تا از آن استفاده کنیم. استفاده نمی کنیم گرفتار می شویم.
پاسخ + +29 -1 --
معلم 1394/11/03 - 07:43
آقا تازه به دروغ پردازی دولتیون آگهی یافتید روحانی فقط با شعار معلمان را فریب داد برای معلمان فقط پول نیست برای معلمان فقط شرط رتبه بندیست اما برای باقی افزایش 50 درصدی هم مخفایانه و شبانه صورت بگیرد که کسی نفهمد ولی معلمان هزار بار فقط فانی کم توان آمد و پرتوان در تمام رسانه ها جار زد ن دولت محمود ن دولت حسن
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 09:19
اتفاقا این حرف شما را که روحانی با شعار معلمان را فریب داد قبول ندارم. روحانی هیچ وعده معیشتی به معلمان ندارد و گفت اگر اوضاع اقتصادی مملکت درست شود وضع معلمان هم بهتر می شود. اگر خواستی سندش را هم اینجا می گذارم.
پاسخ + +23 -1 --
بازنشسته93 1394/11/03 - 08:35
ازهرکسی می ترسندحقوقش را اضافه می کنندبجزبازنشستگان
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 09:22
وضع حقوق بازنشستگان اصلا خوب نیست. اما از آن طرف هم صندوق های بازنشستگی همه ورشکسته اند. سن بازنشستگی در ایران برای خانم معلم ها میانگین 50 سال و برای آقا معلم ها 52 سال است. حداقل ده سال از شاخص جهانی کمتر است. قانون بازنشستگی باید اصلاح شود.
پاسخ + +20 -1 --
ناشناس 1394/11/03 - 10:16
کاش می دانستی چرا هر سنگی که از آسمان پرتاب می شود باید اولین هدفش معلم و جامعه فرهنگی باشد خدا یا از این همه تناقض گویی خسته ایم آهای مسئولین آه سوز ناک افراد جامعه دامنگیر است خودتان را به کوچه علی چپ نزنید
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 09:24
حرف شما را انوری در زمان سلطان محمود قریب به هزار سال پیش چنین سروده است : هر بلایی کز آسمان فرود آید / به زمین نارسیده می پرسد/ خانه انوری کجا باشد.
پاسخ + +20 -1 --
ناشناس 1394/11/03 - 10:42
دوستان انچه بر سر معلمان و اموزش و پرورزش امده است ناشی از عملکرد خود شماست ...شما نشان دادید که همین حقوق فعلی ناچیز هم برای شما زیاد است ....بروید خدا را شکر کنید که ما هانه حقوقی می گیرید و انرا قطع نمی کنند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/11/03 - 12:22
از ماست که بر ماست.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 09:28
تردید ندارم که بخش بزرگی از معلمان همین گونه در مورد خود فکر می کنند که شما گفتید. معلمی تبدیل به شغل ضعیفی شده است اصلا تخصصی نیست. این تصور وجود دارد که هرکس کوره سوادی دارد می تواند معلم شود. جندسال پیش تعدادی نامه رسان و آشپز و باغبان را تعییر وضعیت دادند و فرستادند سرکلاس . آب هم از آب تکان نخورد.
پاسخ + +13 -7 --
ناشناس 1394/11/03 - 11:27
جناب استاد شیرزاد سلام ! پاسخ شما به کامنت من عادلانه نبود ، اگر مسئولین دولتی قانون گریز نیستند حتما گزارشی را که شما مرقوم داشته اید نادرست است، اما در مورد انتخابات ، شما فرموده اید که احراز صلاحیت ها نباید به عهده شورای نگهبان باشد این سخن شما خلاف قانون اساسی است وشما نیز قانون گریز هستید در ضمن شورای نگهبان طبق قانون عمل می کند وفردی که صلاحیت ندارد را رد می کند نه یک جناح سیاسی را این تصور شما ودولتیان است که فکر می کنید شورای نگهبان جناح سیاسی را رد صلاحیت می کند ، به نظر اینجانب صحبت های بدون سند آقای روحانی نشان می دهد که ایشان قصد دارند که مجلس را تصاحب کنند وبه سمت دیکتاتوری سوق کنند ملت باید هشیار باشند.
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1394/11/03 - 16:05
ااحسنت حرفهاتون کاملا منطقی است خود شیرزاد میگه در هیچ جای قانون اشاره ای به افزایش ۳۵درصدی کارمندان حاکمیتی نیست از یه طرف هم میگه حرفش غیر قانونی نیست این تناقص نشانگر بلاتکلیفی ایشان است البته نمیخواد شدید انتقاد کنه و‌ترجیح میده خیلی خفیف و در حد کم منتقد باشه هرچی باشه یه اصلاح طلبه و تعصب دولت رو داره
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 04:24
ناشناس گرامی گفتم این حرف آقای نوبخت غیر قانونی است اما نمی شود یک عمل غیرقانونی را به تمام اعمال یک شخص یا یک مجموعه تعمیم داد. آقای جلیل هم طبق معمول از آب خالص، کره گرفته اند! جلیل جان یک بار دیگر حداقل تیتر یادداشت را بخوان یا کامنتی را که در جواب ناشناس نوشتم. کجا گفته ام حرف نوبخت غیر قانونی نیست؟ قرار ما این شد که دقیق و طبق سند انتقاد کنیم .
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 04:29
اما در مورد شورای نگهبان ، طبق قانون اساسی وظیفه شورای نگهبان نظارت بر انتخابات است و وظیفه وزارت کشور اجرای انتخابات. در قانون اساسی بحثی از نظارت استصوابی و احراز صلاحیت نشده است. طبق قانون اگر "عدم صلاحیت" داوطلبی توسط مراجع قانونی 4 گانه احراز شود از شرکت در انتخابات محروم می شود. مثلا قوه قضاییه یا وزارت اطلاعات یا نیروی انتظامی یا ثبت احوال بگویند مطابق این مدرک داوطلب مشکل قانونی دارد نمی تواند نامزد شود. یعنی باید "عدم صلاحیت" احراز شود . اگر عدم صلاحیت داوطلبی احراز شد از نامزدی محروم شود. در مورد بقیه داوطلبان اصل بر برائت است. . اما شورای نگهبان این مدل را قبول ندارد و می گوید حتی اگر مراجع قانونی چهارگانه بگویند این آدم هیچ مشکلی ندارد شورای نگهبان باید صلاحیت او را احراز (شناسایی ) کند و مثلا مطمئن شود که این شخص ته قلبش به ولایت فقیه معتقد است.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 04:33
هیاتهای نظارت شورای نگهبان چه جوری می فهمند که فلان شخص که مراجع چهارگانه (قوه قضاییه ، ناجا ، ثبت احوال ، وزارت اطلاعات ) او را تایید کرده اندو خودش هم نوشته که به ولایت فقیه و نظام اسلامی و اسلام التزام عملی دارد ، واجد صلاحیت است؟ سازوکار آنها سنتی است. یکی از راه ها تحقیقات محلی است. مثل گزینش، می روند از مسجد محل ، از بسیج محل ، از سوپری محل ، از همسایه طبقه بالایی یا پایینی می پرسند فلانی نماز می خواند؟ همسرش چادر می پوشد؟ نماز جمعه می رود؟ این گونه تحقیقات اولا بسیار پر اشتباه است ثانیا اصلا قانونی نیست. قانون نحوه احراز عدم صلاحیت را روشن کرده . اگر یک شهروند مراجع چهارگانه عدم صلاحیتش را احراز نکنند حق دارد در انتخابات شرکت کند و بقیه کار با رای دهندگان است. روش کار شورای نگهبان به گفته اکثر حققدانان کاملا خلاف قانون است. در واقع با این روش انتخابات دو مرحله ای شده است و مردم از داشتن نامزدهای متنوع محروم شده اند
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 09:29
البته جناب ناشناس یادم رفت ببخشید. بنده هم خدمت شما همکار ارجمند سلام عرض می کنم.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/11/05 - 00:11
جناب عبداللهی ایشون ناشناس نیست وخودشونو معرفی کردن ها !!!نظرهاتون همیشه اینقدر از سر دقته!؟
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/05 - 02:45
جناب معلم ،عنوان بالای نوشته این دوست ، "ناشناس" است. متسفانه من چیز دیگری ندیدم ،به همین دلیل ایشان را جناب ناشناس خطاب کردم. اگر شما اسم ایشان را دیده ای بنویس تا بنده هم از اشتباه بیرون بیایم و دقت بیشتری کنم. البته اسم شما هم فرق زیادی با ناشناس ندارد. "معلم" اسم عام است .در حالی که حضرتعالی یک نفر هستی . هر معلمی نام و نام خانوادگی دارد.
پاسخ + +8 0 --
معلم منطقه محروم 1394/11/03 - 13:15
بلاخره یه بار حرف روی جناب شیرزاد بزرگوار ولی قبول کن چراغ سبز دولته که جناب نوبخت اینجور دستور می فرماید
پاسخ + +6 0 --
ناشناس 1394/11/03 - 13:40
بن ابی جمهور احسائی:

در احترام استاد بکوش، تا از عاق پدر معنوی در امان مانی!

قدس انلاین_مصطفی لعل شاطری: سفارش می کنم تو را بر پاس داشتن حقوق استاد و معلمت؛ نخست باید بدانی، او، راهنما، هادی، مرشد و فراخواننده تو به علم و دانش است و کسی است که رنجهای تن فرسایی را برای راهنمایی تو به جان خرید تا تو از روی تحقیق و بصیرت، به راه حق رهنمون شدی و اهل هدایت و صاحب توفیق گشتی پس او، استاد معنوی و نعمت بخش تو پس از خداست
پاسخ + +5 -2 --
جلیل 1394/11/03 - 15:34
احسنت خوشبختانه نوشته هاتون الان منطقی شده و امیدوارم چه من و چه شما ذوب در هیچ دولتی نشویم و‌کاملا بی طرفانه و منصفانه دولتها را نقد نماییم من خودمم از حاجی بابایی انتقاد کردم که میگفت تنام بندهای خدمات کشوری رو کامل اجرا کردیم این یه دروغ بسیار بزرگ است در کل خدمات کشوری موجب شد تا تمام امتیازات رفاهی معلمان از بین برود البته خدمات کشوری اگر کامل اجرا میشد خوب بود اما احمدی نزاد با اجرای ناقص خدمات کشوری به معلمها ستم کرد این دولت هم که اصلا اموزش و پرورش رو حاکمیتی نمیدونه و میگه باید به بخش خصوصی اجاره داده بشه ستمی که روحانی به اموزش و پرورش کرد هیچ دولتی تا حالا نکرده کلا خواستار انحلال اموزش و پرورشه میخواد نهاد حاکمیتی یک کشور رو منحل کنه البته خاتمی هم س هم با وارد کردن نیروهای شرکتی عزت معلمین رو خدشه دار کرد
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 09:40
شما دوباره نتوانستی خودت را کنترل کنی و باز هم حرف بی کنتور زدی و نوشتی : "ستمی که روحانی به اموزش و پرورش کرد هیچ دولتی تا حالا نکرده کلا خواستار انحلال اموزش و پرورشه" مگه رییس جمهور می تونه آموزش و پرورش را منحل کنه ؟ با کدام اختیارات قانونی ؟ قبلا می گفتند حرف کیلوئی . به نظرم واحد حرف حضرتعالی از خروار و تُن گذشته است دوست عزیز حرف مستند بزن بگو این کار روحانی به این دلیل بد بوده یا است. تا حالا که ادعا می کردی روحانی می خواد مدارس را بفروشد و معلمان را اخراج کند حالا هم می گویی می خواد آموزش و پرورش را منحل کنه . خداوند به ما عقل و هوش داده که قبل از نوشتن فکر کنیم. لااقل خواننده کامنتهایت را عاقل فرض کن. اصلا این جوری نیست که هرچه من و شما بنویسیم بدون تعقل قبول کنند. ضمنا اگر به تاریج آموزش و پرورش رجوع کنی آقای علی احمدی بود که بساط معلمان شرکتی را راه انداخت و حاجی بابایی بود که بساط را برچید برادر. تارخ را تحریف نکنیم.
پاسخ + +8 -2 --
معلم نه نه 1394/11/03 - 17:49
فقط تحسن و کلاس نرفتن جواب میده بدون سیاسی کاری
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 09:45
خوب معلمی که تحصن را با سین می نویسه از کلاس رفتن خسته است و دنبال اعتصاب است. به نظرم قبل از افزایش حقوق لازمه که از برخی همکاران امتحان خواندن و نوشتن بگیرند یا حداقل در حد کتابی که درس میدن ازشون امتحان بگیرند. افزایش حقوق باید متناسب با سواد و کار و رفتار حرفه ای معلم باشد. رتبه بندی واقعی یعنی همین نه آن پرسشنامه های الکی مدرسه ها .
پاسخ + 0 0 --
مهدی 1395/01/14 - 13:13
یا معلم نیست یا کلید تایپ رو اشتباهی زده یا از معلم های دوپینگی احمدی و احمدی نژادی است که بدون هیچ ضابطه ای استخدام شدند.یکی از همکلاسی های راهنمایی ام که البته چند سالی مردود شده بود وبعد یک سال با من همکلاس بود و سوادش در این حد بود که دکتر گفته بود شیاف را از عقب استعمال کنید رفته بود بر عکس کرده بود خورده بود.دیپلمشو از این مدارس پولی با پارتی گرفت.در دولت فخیمه احمدی نژاد معلم شد.من هم با رتبه برتر کنکور وتحصیل در دبیرستان نمونه در دوران اقای خاتمی معلم شدم. حالا قضاوت با شما.ببخشید خلاصه نویسی کردم.
پاسخ + +9 0 --
بازنشسته مهر 93 1394/11/03 - 18:57
اين 35درصد افزايش حقوق مي بايستي براي كليه كاركنان اعم از شاغلين و بازنشستگان باشد چون همه نسبت به تورم سالهاي گذشته 35درصدعقب مانده ا ند نه عده اي خاص
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 09:46
بنده هم با افزایش حقوق متناسب با تورم برای ثابت نگهداشتن قدرت خرید کارکنان دولت و بازنشستگان موافقم .
پاسخ + +6 0 --
باز نشسته93 1394/11/03 - 20:23
این حرفها رو دیگه کی گوش میده اقاجان ما استادشان نبودیم 17 ماهه داریم التماس پاداشو می کنیم مگه پول خودمون نیست؟چرا حق الناس رو نمی دن؟فقط موقع انتخابات یه تبصره میزنن که شرکت نکردن بی دینی سن در حالی که خودشون به هیچ کدوم از حرفاشون تا الان عمل نکردن
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 09:48
شرکت در انتخابات یک حق شهروندی است و نه تکلیف . بنابراین شما مجبور به شرکت کردن یا نکردن نیستی . دلت می خواهد رای بده. نمی خواهد رای نده .
پاسخ + +9 0 --
ابوالقاسم بگلو 1394/11/03 - 20:38
کدام حرف نوبخت با حساب کتاب بوده که این د ومیش باشد
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 09:50
حرف غلط یک آدم را نباید تعمیم دهیم. انتقاد باید چارچوب داشته باشد و متکی به سند و دلیل باشد و گرنه دیگر انتقاد نیست بلکه نق زدن است.
پاسخ + +12 -2 --
ناشناس 1394/11/03 - 21:16
اگر این افزایش برای کارکنان وزارت کشور اتفاق بیافتد ما معلمان عملا جلو این کار را خواهیم گرفت
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 09:50
ما باید خواستار اجرای قانون شویم.
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1394/11/03 - 22:24
علاج کار تحسن وتحرم ...
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 09:55
هم ناشناسی ، هم تحصن را با سین نوشته ای ، هم تحریم را تحرم نوشته ای آن وقت می خواهی جامعه را علاج کنی ؟
پاسخ + +4 -1 --
فرهنگی 1394/11/03 - 23:34
ای وای بر من !؟احد انقلاب تموم شده وحالا موقع تقسیم غنایمه ؟!وامثال نوبخت که سی وچند ساله وصل به بدنه انقلابند وارتزاق میشن وتبدیل به متمولین روزگار شدن مسلما حق خودشون میدونن که انتفاع بیشتری ببرن؟!راستی: اینها نمیخوان بار سنگین خدمت گزاری رو از دوششون به زمین بزارن؟!یا تکلیفشون تا اون دنیا هم باهاشونه ؟! بعدشم لابد وراث انقلاب رو به عنوان ارث پدری مصادره خواهند کرد؟!!!!
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 10:01
نوبخت که جوان تره . فرمایش شما شامل حال خیلی از مدیران می شود. حرفهای شما انتقاد نیست نوعی گله گذاری مبهم و آمیخته به اتهامه . شما باید مشخصا بگویی این کار دولت یا فلان دولتمرد به این دلیل غلط است. اتصال بدنه و ارتزاق و تبدیل به متمولین و انتفاع بیشتر و ارث پدری که اصطلاحات مناسبی نیستند و اصلا قابل اثبات یا نفی نیستند. بیشتر به درد تخلیه احساسات گوینده می خورند.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/11/05 - 00:09
جناب عبدالله بنده هم حرفهای ایشون رو تایید میکنم واگه شما راضی میشین میگم با ایشون هم دردی میکنم وهم فکرم واگه اسم این عمل همکار رو تخلیه احساسات میدونین ،به عرض میرسونم تایید حرفهای این همکار از جانب بنده تجربه شخصی خودمه بنده تو غیر انتفاعی جناب نوبخت تو منطقه شیش حدود 17.18. سال قبل درس دادم و باور دارم ودیدم که: رفاه زدگی و اتصال به شیر نفت بیت المال وصله ایه که به ایشون میچسبه! اتفاقا ایشون سن کمی ندارن واز زمان میر سلیم وهاشمی نونشون تو روغن افتاد تا جایی که دست به یه بیزینس انحصاری رایانه ای زدن ومدرسه رو جمع کردن !؟اتفاقا اون سال فرزند آقای ندیمی نماینده مجلس واز زمین خواران به نام شمال هم تو مدرسه ایشون بودن !!
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/05 - 03:00
آقای معلم عزیز که 17 -18 سال قبل تو منطقه 6 در مدرسه غیر انتفاعی نوبخت درس داده ای، نمی گویم انتقاد نکن . می گویم مستند و با دلیل حرف بزنیم .مثلا در همین کامنت : اسم آدرس و سند تعلق مدرسه به نوبخت / تعریف رفاه زدگی / اسناد و دلایل استفاده نامشروع نوبخت از شیر نفت/ چگونه در دوره میر سلیم و هاشمی نان نوبخت توی روغن افتاد / بیزینس انحصار رایانه ای یعنی چه ؟ مگر بازار رایانه انحصاری است؟/ دلیل و سند زمین خواری ندیمی / فرض کنیم پدر یک دانش آموز زمینخوار بوده به موسس مدرسه چه ربطی دارد؟ ... واقعا این جور انتقاد کردن مایه آبروریزی معلمان است. اگر به نام معلم این جوری از دیگران انتقاد کنیم به ما می خندند. پیشنهاد می کنم به سوالات من در قالب یک یادداشت مستند و مستدل جواب بده و حتما برای آگاهی عموم آن را منتشر کن. اگر هم نام و نام خانوادگیت را بنویسی مطلب شما باور پذیر تر می شود.
پاسخ + 0 0 --
فلاح 1394/11/05 - 09:08
جناب عبداللهی بزرگوار: بد نیست کمی منصف تر باشیم ،همه که قرار نیست عین شما صحبت یا نظر داشته باشن، این یه سایت همه گیره وبعضی ها هم درد دل میکنند
البته بماند که همیشه بعضی ها از نظر بعضی دیگه مایه شرمسارین !نمیشه هم گفت حق با چه کسیه؟!
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/06 - 09:45
جناب فلاح هیچ ایرادی نداره که نظرات ما مخالف هم باشه اما اظهار نظر یک معلم چه در موافقت و چه در مخالفت با یک موضوع باید عالمانه باشد. نق زدن چه فایده دارد جز اینکه ما را افسرده کند؟
پاسخ + +6 -1 --
معلم 1394/11/04 - 01:20
یادم سال 80 عالیجناب نوبخت ازتهران باماشین دولتی می امد رشت تا در دانشگاه تدریس کند ان موقع نماینده مجلس بود .ودکترای افتخاری اقتصاد داشت.بگذریم که چیزی از اقتصاد سرش نمیشد.یک روز یکی از دانشجویان سوال کرد حقوق شما چقدر است؟در جواب گفت یک پانصد تومانی در جیبم بود ان را هم به راننده ام دادم!با اینها ... را از خیلی وقت پیش شروع کرده اند وبه قول معروف انقدر مار خورده اند که افعی شده اند ان روز قلب زود باور ما دچار شک شد که شاید واقعا از لحاظ مادی انطور که ما فکر میکردیم شاید متمول نباشد ویک جورایی هم شاید دلمان به حالش سوخت ولی حالا می فهمیم چه ساده دل بودیم ما!
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/04 - 10:08
نوبخت، در دهه سوم زندگی اش، مدیر دبیرستان دکتربهشتی (شاهپور) رشت، پس ازآن مدیرکل آموزش وپرورش کرمانشاه و سپس چهار دوره نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بوده است. مدتی معاون پژوهشهای اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بود و از نزدیکان به هاشمی رفسنجانی محسوب می‌شود. نوبخت در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران (۱۳۹۲) از حامیان حسن روحانی بود و بعنوان سخنگوی ستاد انتخاباتی وی فعالیت می‌کرد . وي داراي مدرك دكتراي تخصصي مديريت از دانشگاه آزاد اسلامي تهران واحد علوم و تحقيقات است.حسن روحانی رییس جمهور، وی در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۳۹۲، محمد باقر نوبخت را به سمت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور منصوب کرد. در ۸ دی ۱۳۹۳ بدنبال احیاء سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، حسن روحانی، رئیس جمهور، طی حکمی محمدباقر نوبخت را بعنوان معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور منصوب کرد.(ویکی پدیا)
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1394/11/04 - 12:57
بی فکری ماها همینه همش میخوایم زیرآب اون یکی رو بزنیم بجای اینکه بگین حقوق هر دو بره بالا می گید جلوی این کار خواهید گرفت. واقعا که.....
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/05 - 03:04
نکته خوبی اشاره کردی همه اش نباید چشممان به فیش حقوق و درآمد دیگران باشه و حسودی کنیم. اما در اینجا بحث اینه که چنین ماده ای که نوبخت استناد کرده در قانون مدیریت وجود نداره
پاسخ + 0 -2 --
ناشناس 1394/11/04 - 13:01
افزایش نیاز کارمندان فرمانداری ها است
پاسخ + +1 -2 --
ناشناس 1394/11/04 - 15:13
آقای شیرزاد عبدالهی سلام !
می دانم که شما هم قانون اساسی را مطالعه فرموده اید وهم تا حدودی بر قوانین مجلس آگاهی دارید اما متاسفانه با وجودی که قانون را می دانید همانند هم حزبی های خود تمایلی به اجرای قانون ندارید البته اگر قانون به نفع شما نباشد،
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/05 - 03:11
مطلب شما پر از پیشداوری است. شما ظاهرا در جای دانای کل نشسته ای و از همه چیز خبر داری . از کجا فهمیدی که من تمایلی به اجرای قانون ندارم؟ سرتاسر این نوشته در باره اجرای قانون است. من عضو کدام حزب هستم که خودم خبر ندارم ؟ کسی که عضو یک حزب است باید سرش را بالا بگیرد و به عضویتش افتخار کند اما متاسفانه من نه حالا و نه در گذشته عضو هیچ حزبی نبوده ام و نیستم . به جای این حرفها بهتر است شما هم نکته ای مطرح کنی که برای همکاران مفید باشد.
پاسخ + +1 -1 --
ناشناس 1394/11/04 - 15:14
ادامه مطلب قبل
شما نیک می دانید که 1-
بر اساس اصل ۹۸ قانون اساسی «تفسیر قانون اساسی به عهده ی شورای نگهبان است» و شورای نگهبان در سال ۱۳۷۰ نظر تفسیری خود را در زمینه ی اصل ۹۹ قانون اساسی چنین اعلام کرده است:«نظارت مذکور در اصل ۹۹ قانون اساسی، استصوابی است و شامل تمام مراحل اجرایی انتخابات، از جمله تأیید یا رد صلاحیت کاندیداها می شود. 2- این نوع نظارت را مجلس شورای اسلامی نیز در چهارم مردادماه سال ۱۳۷۴ تأیید کرد و به رسمیت شناخت: «نظارت بر انتخابات مجلس، برعهده ی شورای نگهبان است. این نظارت استصوابی، عام و در تمام مراحل، در کلیه ی امور مربوط به انتخابات جاری است.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/05 - 03:22
عرض بنده این بود که در قانون اساسی وظیفه شورای نگهبان نظارت و وظیفه وزارت کشور اجرای انتخابات است. تفسیر شورای نگهبان در مورد نظارت استصوابی و احراز صلاحیت داوطلبان ، صرفا یک تفسیر است. درست است که شورای نگهبان مفسر قانون اساسی است ولی به اجماع اکثر حقوقدانان و همچنین رویه انتخابات در مجالس اول تا سوم ، این تفسیر خلاف روح قانون اساسی است. در دوره امام راحل (ره) سه انتخابات مجلس برگزار شد در یکی که اصلا شورای نگهبان تشکیل نشده بود . در دوره دوم و سوم هم شورای نگهبان نظارت داشت و این نظارت استصوابی نبود. رجوع به مذاکرات خبرگان قانون اساسی هم نشان می دهد که نقش نظارتی شورای نگهبان از دید قانونگذار، دفاع از حقوق داوطلبان بوده است که مثل زمان شاه وزارت کشور انتخابات را فرمایشی و دولتی نکند. الان شورای نگهبان با تیغ استصواب، داوطلبان نمایندگی را بر اساس منافع یک جناح تصفیه می کند و انتخابات را تبدیل به انتصابات کرده است.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/11/04 - 15:16
ادامه مطلب قبلی
شما گفته اید که : طبق قانون اگر "عدم صلاحیت" داوطلبی توسط مراجع قانونی 4 گانه احراز شود از شرکت در انتخابات محروم می شود. مثلا قوه قضاییه یا وزارت اطلاعات یا نیروی انتظامی یا ثبت احوال بگویند مطابق این مدرک داوطلب مشکل قانونی دارد نمی تواند نامزد شود. یعنی باید "عدم صلاحیت" احراز شود . اگر عدم صلاحیت داوطلبی احراز شد از نامزدی محروم شود. در مورد بقیه داوطلبان اصل بر برائت است. . اما شورای نگهبان این مدل را قبول ندارد و می گوید حتی اگر مراجع قانونی چهارگانه بگویند این آدم هیچ مشکلی ندارد شورای نگهبان باید صلاحیت او را احراز (شناسایی ) کند و مثلا مطمئن شود که این شخص ته قلبش به ولایت فقیه معتقد است.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1394/11/04 - 15:16
ادامه مطلب قبلی
حالا یک سوال از جنابعالی : اگر شخصی باشد که به احکام اسلام التزام عملی نداشته باشد به عنوان مثال دزد باشد یا شرب خمر کند اما نه نیروی انتظامی مدرکی از این شخص دارد ونه به قوه قضاییه معرفی شده است اما مردم ومعتمدین محل ایشان را به فساد اخلاقی وعدم التزام به احکام اسلامی می شناسند به نظر شما این فرد شایستگی نمایندگی مجلس را دارد؟ واگر پاخ منفی است شورای نگهبان چگونه باید صلاحیت این شخص را احراز کند؟ در مورد افرادی که از سران فتنه حمایت می کنند ودل در گرو محبت آن ها دارند چه نظری دارید؟
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/05 - 03:48
ممنون از پرسش شما و اینکه نکته دقیقی را مطرح فرمودید. پاسخ : اگر کسی دزد باشد یا شرب خمر کرده باشد باید اثبات شود . مبنای برخورد حکومت در جامعه، قانون است و اصل برائت یکی از اصول حقوقی قانون اساسی و دین اسلام است. اگر کسی پرونده دزدی یا شرب خمر دارد باید محروم شود اما به صرف ظن و گمان و حدس نمی شود حقوق شهروندان را زیر پا گذاشت. گناه امری است بین بنده خدا و خدا . اما در جامعه ملاک فقط قانون است. روش شورای نگهبان یعنی تحقیق محلی برای احراز دینداری آدمها ملاک درست و مطمئنی نیست. اولا در زندگی شهری مفهوم محله به شکل سنتی دیگر وجود ندارد و آدمها همدیگر را نمی شناسند . ثانیا چرا باید نظر همسایه یا سوپری محل یا عضو بسیج محل در مورد صلاحیت بنده و شما ملاک قضاوت شورای نگهبان قرار گیرد؟ از کجا معلوم که این افراد بر اساس اغراض شخصی نظر نمی دهند؟ از کجا معلوم معتمد محل صلاحیتش از من و شما بیشتر است؟
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/05 - 03:54
طرف روحانی است، در تهران مسجد دارد و روزانه ده ها نفر پشت او نماز می خوانند . فرزند شهید محراب است. آنوقت شورای نگهبان می گوید التزام عملی به احکام اسلام ندارد!!!! وقتی هم می گویند دلیل و مدرک ارائه بدهید جواب نمی دهند! به علی مطهری هم گفته اند که به احکام اسلام التزام ندارد! در صدر اسلام کافر می گفت : لا اله الا الله و مسلمان بودنش قبول و رستگار می شد. حالا طرف مسلمان ، مسلمان زاده کتبا می نویسد که التزام دارم به احکام اسلام ، شورای نگهبان می گوید : نداری ! می پرسد برچه اساسی می گویید التزام عملی به اسلام ندارم؟ جواب نمی دهند. وظیفه شورای نگهبان احراز صلاحیت داوطلبان نیست. احراز عدم صلاحیت است. احراز صلاحیت کار رای دهندگان است . نظارت استصوابی در قانون اساسی نیست، تفسیر شورای نگهبان بوده در سال 70 برای حذف جناح چپ حکومت و بعد اصلاح طلبان و الان همه کسانی که عضو یک جناح سیاسی نباشند. در واقع افراد نه دلیل دین و ایمان بلکه به دلیل گرایش سیاسی متفاوت با شورای نگهبان ، رد صلاحیت می شوند.
پاسخ + +3 -1 --
بازنشسته فرهنگی 93 1394/11/04 - 19:14
از سخنگوی دولت " تبعیض های مضاعف " انتظاری جز تبعیض ، بی عدالتی و ظلم نمی توان داشت این سخنان و اقدامات دو ساله این دولت مبین این واقعیت است که این گروه عادل نیستند.از تمامی بازنشستگان عزیز و فرهنگیان معزز انتظار داریم در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آینده با تمام توان مشارکت نموده و از ورود هرکسی که دم از تدبیر و امید زد جلوگیری نمایند .واقعیت ها به مردم گفته شود کافی است .سرگذشت بازنشستگان سال 93 دروغ بودن شعارهای این دولت را نشان داد و ان شاء الله عواقب آن دامن این دولت را خواهد گرفت .
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/05 - 03:58
شما که بازنشسته ای و وقت کافی داری ، در ستاد انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی مورد نظرت شرکت و برای آنها تبلیغ کنید. امیدوارم با روی کار آمدن مجلس مورد علاقه شما سرگذشت بازنشستگان 93 ختم به خیر شود.
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1394/11/04 - 19:39
تو این مملکت به فکر همه هستند بجز فرهنگیان من نمی دونم کی میتونه تواین زمونه با 900000 پول قبض و اجاره خونه و بقیه ی مخارج زندگی رو بچرخونه . فقط خدا یه کم به مسئولان این مملکت انصاف بده
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/05 - 04:02
نه دوست عزیز الان 70 درصد مردم ایران گرفتار سختی معیشت هستند . حداقل نیمی از آنها وضعشون از معلم ها بدتره . معلم ها در میان این 70 درصد جژء لایه های میانی هستند. دوستان ناشناس قبل از حمله کامنت بنده را با دقت بخوانند . نگفته ام معلمان در رفاه و ناز و نعمت به سر می برند گفته ا وضع مادی شان از بخشی از ملت بهتر است و فقیرترین نیستند. همین !
پاسخ + +4 0 --
روح الله 1394/11/04 - 21:52
خوب خداروشکر برای بودجه سال نود و‌پنج سرانه مدارس و‌بیمه تکمیلی و حق التدریس و حق الزحمه امتحانات نهایی هم در نظر نگرفتن طبق گفته آقای بحطایی معاون فانی. مچکریم روحانی. متاسفم برا خودم که معلم شدم متاسفم
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/05 - 04:06
روح الله جان من فکر می کنم وقتی که شما معلم شدی وضع معلمها بهتر از حالا نبوده ! یعنی شما می دونستی شغلی انتخاب می کنی با زحمت زیاد و درامد کم. حالا هم به جای افسوس خوردن اگر توانش را داری استعفا بده و برو دنبال شغل آب وناندار. اگر هم توانش را نداری خودت را اذیت نکن و غصه نخور. با این روحیه هم به خودت آسیب می رسانی و هم به اطرافیانت بخصوص اعضای خانواده.
پاسخ + 0 0 --
روح الله 1394/11/14 - 20:07
جناب شیرزاد من چه چیز بدی گفتم موضع گرفتین خجالت بکشید. من یه خبری از جناب معاون فانی دادم همین که اینهمه برآشفتید. شعورتون در این‌حده که بگی برو استعفا بده، به نظرمن تو بری استعفا بدی بهتر باشه معلومه که داری نون فانی رو میخوری ..... معلومه خودم و خونوادم اذیت میشن بااین شغل مسخره و‌مزخرف. شما که نونتون تو روغنه با فانی و دارو دستش. معلومه تو‌روحیت خوبه چون بخاطر طرفداری از فانی داری پول میگیری. شما بهتره خودتونو اذیت نکنید و بخاطر ما بد بخت بیچاره ها هی مقاله ننویسید چون اصلا به قیافت نمیخوره که از معلمای این‌مملکت طرفداری بکنی
پاسخ + +2 0 --
جلیل 1394/11/04 - 21:55
درستکه رئیس جمهور نمی تونه اموزش و پرورش رو منحل کنه غیر مستقیم می تونه این کار رو انجام بده اول سخن از اداره مدارس توسط معلمها میزنه میگه مدارس رو بدیم خود معلمها اداره کنند سرانه رو هم به خودشون اختصاص بدیم این در حقیقت همون انحلال اموزش و پرورش است یعنی با این نقشه مدارس رو بین دوستانشان واگذار می کنند می گند دادیم به خود معلمها بعد سرانه ای در اختیار این افراد که از نزدیکان خودشان هست قرار می دهند و دستشان را برای پول گرفتن باز می گذارند اینها تا می تونند پول می گیرند مثلا مدرسه ای به 300 ساعت معلم نیاز داره که اینها صد و پنجاه ساعت معلم رسمی دارند که نمی تونند اخراج کنند برای صد و پنجاه ساعت بقیه از بیرون معلم میارند و ماهی صد تومن پول میدند و بدین ترتیب اضافه تدریس معلمها حذف میشه بع
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/05 - 04:11
یادت رفت اضافه کنی که روحانی می خواد آموزش و پرورش را اول "منحل" کنه . دوم مدارس را "بفروشه" و سوم معلمها را "اخراج" کنه . فکر کنم اگر همین سه بند را مرتبا تکرار کنی ، معلمها باور می کنند!
پاسخ + 0 0 --
جاوید 1394/12/19 - 17:02
خطاب به تمامی معلمان
خواهشا حرف نزنید اینقدر فرهنگی و دبیر... خودتان رو حساب نکنید
یا لیسانسی یا فوق لیسانس همه دارن این مدرک رو
بعدشم همش میگید ما فرزندان جامعه رو تربیت میکنیم
که آخرشم میشه وضع جوان ها امروزی که شما تربیت کردین
البته اگه حقوقتون زیاد میشد شاید جامعه بهتر پرورش میافت
چون کمه بد شده
از دوازده ماه سال نصفشو تعطیلی بعد ادعا هم داری
اونی که صبح تا شب تو کوه و خیابون هست
جونش تو خطره خانوادش نگرانه هر روز احتمال داره بمیره
صداشو درنمیاره تو کاسه داغ تر از آش شدی
همیشه هم مخالف بعضی چیزا هستین شما همون دوم خردادی هستین دیگه
پاسخ + +1 0 --
حسین حقجو 1394/11/04 - 23:51
با تشکر از نویسنده
دوستی کامنت داده بود همه به ایشان حمله کردن
لطفا اصل مطلب را بخوانید بعد به پر و پای هم بپیجید

جناب فرزاد شما یک هفته تشریف ببرید مدرسه ابتدایی یا راهنمایی یا دبیرستان متوجه موضوع می شوید
در ضمن طبق شاخص بین المللی یک ساعت درس دادن برابر 8 ساعت کار اداری هست
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/05 - 04:24
آقای حقجو، من در مورد کامنتهای آقای فرزاد اظهار نظر نکرده ام. این کامنتها را از نوع کل کل بین معلمان و بقیه کارمندان می دانم. معلمها هم نباید عصبانی شوند روزانه همکاران به پروپای صاحبان مشاغل دیگر می پیچند . از شما همکار ارجمند تقاضا دارم منبع این جمله : "طبق شاخص بین المللی یک ساعت درس دادن برابر 8 ساعت کار اداری هست." را بنویسید و لینک مطلب را بگذارید . این شاخص توسط کدام نهاد بین المللی در چه سالی و کجا اعلام شده ، آیا سند تحقیقی هم همراه آن است؟ اگر فرمایش شما درست باشد معلمان در هفته باید 5 ساعت و نیم کار کنند. یعنی یک روز در هفته تا ساعت 2 بعد از ظهر . آیا در این سند تکلیف معلمان در 6 روز دیگر هفته هم تعیین شده تا حوصله شان سر نرود؟ بی صبرانه منتظر لینک مطلب هستم.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1394/11/05 - 15:46
آقای عبدالهی بدون سند و مدرک وفقط بر اساس حدس و گمان شورای محترم نگهبان را متهم می کنید به این که برای حذف جناح مخالف این ماده قانونی را تفسیر کرده است اما هیچ از خدا خوف نمی کنید که شاید این حدس شما اشتباه باشد وموجب غضب خداوند واقع شود ، این طور که معلوم است شما فقط حرف خود را می زنید اگر الآن به شما بگویند روز است آفتاب را ببینید شما می گویید نه خیر شب است این آفتاب نیست بلکه ماه است. در سال 70 جناحاصلاح طلبی وجود نداشت که جناح منتسب به شورای نگهبان رقیب آن باشد ، آقای مطهری که از سران فتنه دفاع می کنند برای شما مهم نیستند.
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1394/11/05 - 22:57
اتفاقا ایشون عادت دارن که دیگران را متهم به این کنند که بی سند ومدرک تهمت
میرنند!
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/06 - 10:00
1- سند ومدرکش رد صلاحیت فله ای کاندیدا ها .2- سند و مدرکش نقشی که قانون اساسی برای شورای نگهبان تعیین کرده یعنی نظارت و ورود شورای نگهبان به امور اجرایی انتخابات. 3- سند و مدرکش اینکه از 3 هزار کاندیدای اصلاح طلب فقط 30 نفر را تایید کرده . 4- سند و مدرکش اینکه حجت الااسلام اشرفی اصفهانی پسر شهید محراب و روحانی و پیش نماز مسجد را به خاطر التزم نداشتن به اسلام رد صلاحیت کرده .5- سند و مدرکش اینکه فقهای شورای نگهبان خود کاندید مجلس خبرگان هستند و صلاحیت رقبای خود را رد می کنند. 6- سند و مدرکش انتقاد و اعتراض رییس جمهور و رییس مجلس . 7- سند و مدرکش اظهارات صدها حقوقدان معتبر در 24 سال گذشته در مورد اینکه نظارت استصوابی غیر قانونی است.
پاسخ + +2 0 --
همسر کارمند بی پول 1394/11/05 - 21:30
ضمن احترام به نظرآت مطرح شده همسر اینجانب با 18 سال سابقه کار و داشتن مدرک کارشناسی ارشد حکمشان یک و نیم میلیون و با کسورات شامل بیمه تکمیلی مالیات و صندوق بازنشستگی یک و صد دریافتی ایشونه ....

بهتره که بجای حسد ورزی به این توجه کنیم که این قانون برای همه کارمندان و بازنشستگان اجرا بشود وضع زندگی و درامد اکثر مردم خرابه
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/06 - 10:02
احسنت . به دلیل اینکه حرف شما منطقی و بدون پرخاش و ناله است.
پاسخ + 0 -2 --
طغرل 1394/11/05 - 23:51
فرهنگیهای عزیز هیچ میدونید نوبختی که اینقدر بهش ایراد میگیرید همکار خودتون بوده مشکلشم دقیقا همینه که فرهنگی بوده هر کی روزیش هر چی باشه بهش میرسه مهم برکت پوله که شماها هیچ وقت در نظر نمیگیرید و خودتونو با بقیه مقایسه میکنید خب شما هم برید تو نیروگاه یا پتروشیمیهاو یا خیلی جاهای دیگه که حقوقشون از شما بالاتره کار کنید با کلی خطر و مواد سمیو البته حقوق سه برابری بعد اظهار نظر کنید اینقدر هم به بقیه انگ بیسوادی نزنید تا جایی که من یادمه با سوادای دبیرستان وشاگرد اولا هیچ وقت معلم نمیشدن وهمیشه معمولا هرکی از هرجا میموند میرفت معلم میشد این که دیگه سند نمیخواد کاملا واضحهبرید رتبه های کنکورو نگاه کنید
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/06 - 10:04
طغرل جان مقایسه ها از هر طرف باشه غلطه . مساله این است که این حرف آقای نوبخت استناد قانونی نداره.
پاسخ + 0 0 --
یا سر همرا 1394/11/06 - 20:00
دوست عزیز .با عرض ارادت
دوره شما را نمی دونم ولی تا یادم میاید دانش آموزان مستعد در پایان دبیرستان یا راهی دانشگاهها می شدند و یا مراکز تربیت معلم.عزیزانی که در این دو مرکز قبول نمی شدند می رفتند دوسالی سربازی. بعد با زیر و رو کردن روزنامه ها با مدرک دیپلم در تمام اداراتی قبول می شدند که اعلان با افزایش حقوقهای بالاتر حال می کنند از بانک گرفته تا خیلی از ادارات دیگر....پس نتیجه می گیریم هر کس توان علمی نداشت معلم نمی شد بلکه کارمند می شد.
پاسخ + 0 -1 --
طغرل 1394/11/05 - 23:55
البته بخشید من معلمها رو خیلی دوست دارم ولی اعتماد به نفسم حد و حدودی داره زیادیش میشه توهم
پاسخ + 0 0 --
سمد 1394/11/11 - 01:01
بنده خدا الان اکثر کارمندا تو ادارات بدرد بخوری که شما خودتو با هاشون مقایسه میکنی از دانشگاههای معتبر دکترا دارن بیسواداش کارشناسی دارن یا خوابی یا خودتو به خواب زدی مگه الان کارمند دانشگاه نرفته هم داریم با دیپلم که آبدارچی هم نمیشن بعد هم شما خودتونم جزو دانشگاهها حساب نکردید مثل ارتشیها که اونا هم برا خودشون مراکز تربیت افسر دارن آیا خیلی با سوادن
پاسخ + 0 0 --
حسن 1394/11/11 - 02:08
خوب مدرک شما هم که همون دیپلمه بو تو بانک حالشو ببر البته اگه قبولت کنن واسه خدمات
پاسخ + 0 -1 --
طغرل 1394/11/05 - 23:57
اما شما هم تقصیری ندارید حق دارید وقتی از صبح تا شب با بچه ها سرو کله میزنید خب میشید مثل همونا مخلص همتون
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/06 - 10:05
حرف شما منطق و استدلال نداره و به درد کل کل کردن می خوره .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/12/02 - 18:39
یکی از از همین بچه ها ،ممکنه پسر یا دختر تو باشد کوته بین بیشع...
میخوای ی جور دیگه باهاشون رفتار کنیم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ + +1 -1 --
طغرل 1394/11/06 - 00:08
زمانی که طرح رتبه بندی شما اجرا شد و حقوقتون دو بار طی یک سال بالا رفت کارمندای دیگه معترض شدن مشکل معلمها اینه که اگه 100 میلیون هم بگیرن و کاملا تامین باشن بازم چشمشون دنبال درآمد بقیه کارمنداست
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/06 - 10:06
طغرل تو آمدی دعوا راه بیاندازی و کل کل کنی . معلمها جوابتو نمیدن .
پاسخ + 0 0 --
جواد 1394/11/06 - 13:11
استناد به بند دهم ماده 68 کاملا صحیح است. برداشت شما از بند دهم ماده 68 اشتباه است. "...امتیاز ویژه‌ای برای حداکثر (25%) از مشاغل،‌ در برخی از دستگاه های اجرائی تا (50%)..." ربطی به جمله شما که می گویید "اصولا ماده 68 در باره فوق العاده های کارمندان مانند فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا برای مشاغل تخصصی، فوق‌العاده ایثارگری متناسب بادرصد جانبازی و مدت خدمت داوطلبانه در جبهه، فوق‌العاده سختی کار و کار در محیط های غیر متعارف، کمک به هزینه عائله‌مندی و اولاد ، فوق‌العاده کارایی و عملکرد و... است." ندارد ، ربطی ندارد. بند دهم گفته تا 50 درصد یعنی 35 درصد هم می تواند باشد. فوق العاده ویژه است طبق تعریف خود بند دهم ماده 68.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/07 - 02:12
ممنون جواد عزیز از توضیح خوبتان . محمدباقر نوبخت از افزایش 35 درصدی حقوق ثابت کارکنان وزارت کشور و سایر مشاغل حاکمیتی خبرداد... نوبخت این افزایش را مستند به بند دهم ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری کرد. انتقاد بنده این است که در بند 10 ماده 68 اشاره ای به افزایش حقوق 35 درصدی کارکنان نهادهای حاکمیتی وجود ندارد متن کامل بند ده را اینجا می گذارم : "فوق‌العاده ویژه در موارد خاص با توجه به عواملی از قبیل بازار کار داخلی و بین‌المللی، ریسک‌پذیری، تأثیر اقتصادی فعالیتها در درآمد ملی، انجام فعالیت و وظایف تخصصی و ستادی و تحقیقاتی و حساسیت‌ کار با پیشنهاد سازمان و تصویب هیئت وزیران امتیاز ویژه‌ای برای حداکثر (25%) از مشاغل،‌در برخی از دستگاههای اجرائی تا (50%) سقف امتیاز حقوق ثابت و فوق‌العاده‌های مستمر مذکور در این فصل در نظر گرفته خواهد شد. "
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/07 - 02:20
ملاحظه می فرمایید بند 10 ماده 68 در باره "فوق‌العاده ویژه در موارد خاص با توجه به عواملی از قبیل بازار کار داخلی و بین‌المللی، ریسک‌پذیری، تأثیر اقتصادی فعالیتها در درآمد ملی، انجام فعالیت و وظایف تخصصی و ستادی و تحقیقاتی و حساسیت‌ کار" است. در این بند اصلا به نهادهای حاکمیتی اشاره ای نشده . حالا شما بفرمایید کارکنان وزارت کشور چه نقشی در بازارکار داخلی و بین المللی یا هریک از موارد ذکر شده در بالا دارند؟ کارکنان وزارت کشور مشمول کدام یک از عناوین فوق ، می شوند؟ آقای نوبخت خواسته اند در آستانه انتخابات حرف خوش آیندی به کارکنان فرمانداری ها و استانداری ها بزنند. عیبی ندارد. اما چرا به بندی استناد کرده اند که در باره افزایش حقوق نهادهای حاکمیتی کاملا ساکت است؟
پاسخ + 0 0 --
حسن 1394/11/11 - 02:11
خوب حرف حق تلخه و جوابی نداره
پاسخ + +1 -1 --
کارمند 1394/11/06 - 15:36
این دوستمون که این همه اون بالا مزایا ردیف کرده برا کارمندان کدوم اداره اینارو میده فقط یه چیزی افتاده روزبونتون کارمند کارمند
به والله من تو یه اداره کار می کنم 3 ساله که می خوام انتقالی بگیرم بیام تو آموزش وپرورش باحام موافقت نمیشه
بامدرک فوق لیسانس و17 سال سابقه با حکم 1400000
خوب برید بپرسید کدوم اداره اینا رو میده تا ما هم به اونا استناد کنیم.من نمی گم حقوق معلمها زیاده ولی چرا با کارمندا شما خودتون رو مقایسه می کنید به خدا حقوق کارمندا از شما بصورت میانگین با توجه به کار و وقتی که اداره میرید 1/3 هم نیست.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/07 - 02:25
مقایسه ها چه از جانب کارمندان در مورد تعطیلات و ساعت کار و چه از جانب معلمان در مورد اضافه کار و حقوق های چند میلیونی ، به درد کل کل کردن و تکه انداختن می خورد . کسانی که واقعا علاقمند به این مقایسه هستند باید یک مقایه تطبیقی و بر اساس مستندات در این خصوص بنویسند. وگرنه معلمها به فیش باجناق و جاری و دختر خاله در فلان اداره استناد می کنند و کارمندان هم می گویند شغل معلمی بخور و بخواب است. این گونه مقایسه ها عوامانه است.
پاسخ + 0 0 --
..... 1394/11/08 - 15:14
برادر عزیز جناب شیرزاد عبدالهی
معلم هم کارمند است عنوان قانونیش کارمند است
پاسخ + +1 -1 --
ناشناس 1394/11/06 - 16:36
جناب عبدالهی شما هم مانند هم حزبی هایتان فقط هیاهو به راه می اندازید وعلیه شورای نگهبان جو سازی می کنید یکی از ده ها نظر امام خمینی ( ره) در حمایت شورای نگهبان را می گزارم.
شورای نگهبان، موردتایید اینجانب می‌باشند شورای محترم نگهبان، که حافظ احکام مقدس اسلام و قانون اساسی هستند، موردتایید اینجانب می باشند. و وظیفه آنان بسیار مقدس و مهم است . و باید با قاطعیت به وظایف خود عمل نمایند. البته توجه به اهمیت حفظ نظام جمهوری دارند که با آن هیچ حکم و امری مزاحمت نمی کند و برای حفظ آن از هیچ کوششی نباید مضایقه کرد ومعلوم است آقایان با تعهدی که دارند تحت تاثیر هیچ جوی واقع نمی شوند. ان شاءالله موید باشند.

(صحیفه امام ج19ص155)
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/07 - 02:39
فرمایش ایشان در مورد شورای نگهبانی است "که حافظ احکام مقدس اسلام و قانون اساسی هستند." در زمان امام (ره ) شورای نگهبان "ناظر " انتخابات بود. این نقش را همه می پذیرند تا اگر هیات های اجرایی به کاندیدایی ظلم کردند به شورای نگهبان شکایت کند. اما از سال 70 شورای نگهبان وارد روند اجرایی انتخابات شدو عملکرد شورای نگهبان از ناظر به "مجری" تغییر پیدا کرد.شورای نگهبان از زاهکار قانونی تعیین صلاحیت در چارچوب قانون بسیار فراتر رفته و با ایجاد تشکیلات عظیمی در حدود 400 هزار نفر هیات های نظارت ، صرفا از روی حدس و گمان و گزارش های سیاسی هزاران مومن را به عدم التزام به اسلام متهم و از دور انتخابات خارج کرده است. این فرمایش امام در مورد شورای نگهبان را باید در متن سایر فرمایشات ایشان و مهم تر از آن رویه شورای نگهبان در زمان حیات آن بزرگوار بازخوانی کرد.
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1394/11/07 - 20:52
دنیا تحریم دولت را برداشت ولی دولت قصد برداشتن تحردم معلمان را ندارد باید اماده گرفتن حق خود باشیم
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1394/11/07 - 23:14
آقای عبدالهی متاسفم با وجودی که از حقیقت آگاهی دارید اما آن را کتمان می کنید و می دانید حق با کیست اما آن را می پوشانید.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/08 - 01:49
دوست ناشناس نمی دانم اشاره شما به کدام حقیقت است. حق و باطل در حوزه امور ایمانی مطلق است اما در امور اجتماعی و سیاسی مطلق نیست. بنابراین در این امور نمی توان تابع فرمول حق و باطل بود. مثال می زنم برای یک مسلمان اعتقاد به توحید و نبوت و معاد امور قطعی و مسلم است. اما اینکه در انتخابات به کدام کاندیدا رای بدهد امری اختیاری است و انتخابات صحنه حق و باطل نیست. یا مثلا برای یک مسلمان برخی امور و اشخاص قدسی هستند اما این را نمی شود به سیاستمداران و حاکمان تعمیم داد و مثلا گفت که اعضای شورای نگهبان حق اند و مخالفان شورای نگهبان باطل
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1394/11/09 - 10:49
جناب عبدالهی سلام ! می دانم هرچه من بنویسم شما با سفسطه پاسخ می دهید ، اما بدان که در مدار انحراف از حق و حقیقت قرار گرفته اید، برای پاسداری از حق در مقابل باطل ، باید راه های نفوذ دشمن را سد کرد واز همه چیزت گذشت " آبرو ، جان ، مال ،وهرچه که نیاز باشد مثل زن و بچه " شما اقدامات شورای محترم نگهبان که یکی از ارکان های نظام جمهوری اسلامی است را زیر سوال می برید چون باب میل جناح شما عمل نمی کند ، به این نهاد رسمی وقانونی حمله می کنید چون براساس سلیقه ی خود ( نه مرقانون) نمی خواهید وظایف آن را بپذیرید ، شما چه بخواهید وچه نخواهید طبق قانون هم نظارت وهم تفسیر قانون اساسی وهم تشخیص صلاحیت کاندیداها برعهده ی این شوراست،
پاسخ + 0 -1 --
ناشناس 1394/11/09 - 10:50
ادامه مطلب قبل
جناب عبدالهی شما اگر از قانون شاکی هستید مقصر شورای نگهبان نیست ، مقصر قانون گزار است که آن را تدوین کرده ومقصر ملت است که به آن رای داده اند ، ای کاش همان قانون گزاران وملت آن دوران صبرمی کردند تا در زمان شما نوظهور، قا نون اساسی را تدوین وتصویب می کردند ! جناب عبدالهی شما حتی به بازی فوتبال وقوانین داوری در زمین فوتبال نیز آشنا نیستید ، اگر آشنا بودید می دانستید که در زمین فقط حرف آخر را داورمی زند وهمه باید آن را قبول کنند چه باب میلشان باشد وچه نباشد.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1394/11/10 - 00:31
کسی نیست بپرسد وبگوید آخه مرد حسابی خودت هم می دانی این افزایش درکل شامل 500نفر هم نمی شود چرا آمدی به شیپور قیامت می دمی توکه با چند نفر بیشتر کار نداری ونداشتی چرا همه را زیر کار می بری می خواهی طور دیگری در مورد ت فکر کنند ؟ کارکنان ومعلمان تو وبرنامه هایت را خیلی خوب می شناسند .به نظر معلمان تو باید بیشتر تلاش کنی
پاسخ + +1 0 --
یک باز نشسته 1394/11/10 - 15:29
حرف بنده این است مگرنه درسال92برابرمصوبه شمارهم
92/12749 / م مورخ92/5/6ازبنددهم ماده68قانون مدیریت
خدمات کشوری مبلغ35درصدبه حقوق مدیران و20د صد به حقوق کارمندان فقط وزارت کشوراضافه شد،پس دو باره این نطق خارج ازقانون آقای نوبخت که درنظراست 35درصد مجددا به حقوق وزارت کشوریها اضافه شود چیست?مگروزارت کشوریها ازآسمان هفتم نازل شده اند،یا معنی تدبیروامید این است ومانمی دانیم،دولت مطمئن باشد اگراین کارغیرقانونی عملی شود،تنش ناجوری بین دیگر کارکنان وبازنشستگان ایجاد خواهد شد،ازمجلس محترم میخواهیم به این اظهارات غیر غیر قانونی ورود پیداکندوعدالت رابرقرارنماید،اگرقراراست تصمیمی گرفته شود باید برای شاغلین و بازنشستگان یکسان باشد زیرا همه طعم تلخ تورم ومشکلات زندگی را میچشند نه فقط وزارت کشوریها/مجدداانتظارلغوموضوع ویابر قراری عدالت راازدولت محترم داریم%
پاسخ + +2 -1 --
یک شهروند 1394/11/10 - 16:31
آقای نوبخت باسلام ;فرموده اید،دولت درنظردارددرسال95 حقوق بازنشستگانی که زیر1.5میلیون حقوق میگیرند بین 20الی40 درصدافزایش داده شوداما1.5میلیون ببالافقط12درصد و وزارت کشوریها 35درصد،واقعا که عجب عدالتیست زیراکارکنان وزارت کشورکه ازسال92تاکنون این سومین باراست که به حقوقشان افزایش داده میشود،به تحلیل شما حقشان است اما یک بازنشسته بیچاره که1.5ویا اندکی بیشترحقوق میگیرد با وجودکهولت سن ،وبیماریهای متعدد وعائله سنگین تحت تکفل آنوقت به این شکل رفتار شود،بخدا قسم من ازدولت به اصطلاح تدبیروامید حساب دیگری کشیده بودم وعدالت رادراین دولت به گونه دیگری برای خود تعریف کرده بودم،حال بااین توصیف رجاء واثق داریم،دولت دراین تصمیم عجولانه ودورازقانون خود حتما تجدید نظر خواهد کرد واگرقرارباشد افزایشی داده شود برای همه اعم از شاغل وبازنشسته بهرطریق ممکن یکسان عمل مینماید،تا همه باهم طعم شیرین خبر خوش رابچشند#ان شاء الله
پاسخ + +3 -1 --
حسین 1394/11/10 - 16:49
جناب شیرزاد باسلام وتشکراززحمات حضرتعالی بهرحال انتظار داریم این مطالب اعتراض آمیز درمورد افز ایش35درصد وزارت کشوریهاویا به اصطلاح خودشان حاکمیتی ها وهمچنین افزایش یکسان بازنشستگان،حتمابه گوش مجلس محترم برسانید تا چاره ای بیندیشند،وهرکس قانون رابرای خودش به گونه ای تع یف نکند وباعث وبانی تنش درجامعه نشود*متشکرم
پاسخ + +2 0 --
اسماعیل اشرفی 1394/11/18 - 14:58
با سلام بند 10 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری شامل همه فرهنگیان باشد نه فقط کارکنان اداری زیرا با طرح رتبه بندی باز هم حقوق معلمان از سایر کارکنان به خصوص دانشگاه فرهنگیان بسیار کمتر است با تشکر فراوان
پاسخ + +1 -1 --
علی 1394/11/24 - 15:43
بنده کارمند وزارت کشور هستم با یازده سال سابقه و مدرک کارشناسی.درحال حاضر حقوق بنده نهصد و پنجاه هزار تومان است که با اضافه کار به یک میلیون و صدو پنجاه هزار تومان میرسد که بیشتر از نصفش هزینه اجاره منزل و ...میشود.مخالف افزایش حقوق در هیچ وزارتخانه ای نیستم چون به حدی غرق در مشکلات اقتصادی هستم که حال امثال خودر ا به خوبی درک میکنم.از هر وزارتخانه ای که باشند.اگر از سختی کار بگویید که امثال بنده بخاطر انتخابات و سر شماری وسیل و در گیری بااوباش و...شب و نصفه شب باید در اداره باشیم. خدا را شاهد میگیرم بخاطر انتخابات پیش رو ماههاست زن و بچه ام را شاید یک یا دوساعت در روز میبینم انهم به حدی خسته و فرسوده هستم که ترجیح میدهند مرا نبینند!!! به خدا قسم اگر بابت این چند ماه اضافه کار چیزی بیشتر از قبل گرفته باشم.بخدا اگر چیزی به اسم بن و...گرفته باشم.من هم موافق عدالت هستم.درهمین اداره هستندکسانیکه یک پنجم بنده فعالیت میکنند و سه برابر حقوق میگیرند.جالب است که این افزایش حقوق شامل حال آنها میشود اما من نه.امیدوارم عدالت و یکسان سازی حقوق برای همه اجرا شود.کمتر به هم بی حرمتی کنیم .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/12/02 - 18:29
دروغه
پاسخ + +1 -2 --
ناشناس 1394/11/26 - 13:49
مگر رتبه بندی شامل همه فرهنگیان به خصوص کادر اداری شده که 35 درصد شامل معلمان هم بشود
چرا در رابطه با اجرای رتبه بندی چنین نظراتی ارائه نشد و اکثر همکاران (معلمان ) با اعمال رتبه بندی برای کادر اداری مخالف هستند
حالا کو تا این 35 درصد اجرایی بشه
معلمان عزیز که رتبه بندی رو چند ماه هست که دریافت می کنند
پاسخ + 0 -2 --
ناشناس 1394/11/26 - 14:28
در اجرای رتبه بندی فقط سر کی کلاه رفته کادر اداری که از 7.45صبح تا ساعت 3 بعد از ظهر هر روز خدا تو اداره کار کنن و ...
قبلا همه آموزش و پرورشی ها فرهنگی بودند ولی الان فقط معلمان عزیز فرهنگی هستند و اداری ...
و این تفاوت فقط به خاطر عنوان رسته اداری و آموزشی هستش پس چرا کادر آموزشی رو در ادارات به کار گرفته اند باید تو کلاس درس باشند نه تو اداره !
چرا برای آنهایی که آموزشی هستند و در ادارات کارمی کنند رتبه بندی اجرا شده مگه تو اداره کار نمی کنند ؟
تا بوده و هست تبعیض بوده و خواهد بود چه در وزارت آموزش و پرورش و چه در مقایسه با سایر وزارتخانه ها
پاسخ + 0 0 --
داوود 1394/12/06 - 01:29
با سلام
بنده کارمند پیمانی شهرداری،سازمان اتش نشانی هستم
که از طریق وزارت کشور استخدام شدم.
سوال بنده اینه که این 35 درصد شامل ما هم میشه یا فقط مخصوص شغل های حاکمیتی از قبیل فرماندار و استاندار ...'
است؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/12/16 - 02:42
اقای شیرزاد به نظر من شما معلم ها کمترین کار رو در این جامعه می کنید و بیشترین توقع و اعتراضات توسط شما درباره حقوق شکل گرفته 3ماه ااز سال رو که تعطیل هستید عید نوروز هم که به کل تطیل تشریف دارید هروقت برف و باران ماد هم تعطیل هستید حال بعد ز چند سال اون هم دکتر نوبخت حرفش رو در مورد افزایش حقوق کارکنان وزارت کشور زده هنوز اجرایی نشده صدای اعتراض شما دراومده بگذارید بقیهکارکنان دولت مثل کارکنان ثبت احوال اعتراض کنند نه شما که حقوق میلیونی می گیرید ضمنا اگر خیلی هم اعتراض دارید جای خود رو با کارکنان وزارت کشور عوض کنید
پاسخ + 0 0 --
L 1394/12/16 - 14:29
آقای فرزاد شما اصلا سواد دارید . شما معلم ها که 2 روز در هفته درس میدید اون هم با این کیفیت آموزشی و حقوق زیادی هم می گیرید . الان هر چه هست مال آموزش و پرورشی ها است .سری به ادارت مانند جهاد ، اداره کار ، اداره راه ، و.. بزنید ببینید چه خبر است .
پاسخ + +1 0 --
دانش آموز دیروز 1394/12/23 - 12:44
اشتباهه که هرکی معلمه، میگه فرهنگی ام!آموزش و پرورش در اینجا بی معناست. پرورش که کاملاً تعطیله. آموزشم که نیاز به گفتن نداره.من کارشناسی ارشد دارم. وقتی دوران قبل از دانشگاهمو مرور می کنم، با اینکه در مرکز استان بودم، از لحاظ الگوی اخلاقی،یک یا دو معلمم رو به یاد میارم. از لحاظ علمی هم سه یا چهار تا رو. تازه بازم گلی به گوشه جمال معلمهای دوره ما. معلمهای امروز، روح احساس مسئولیت ندارند. البته نه همه، اما بیشترشون.
تربیت توجامعه بیشتر دست دو گروهه:1پدر مادر بی نوا که ممکنه بی سواد و بی تجربه هم باشند2 معلم ها

آدم پدر و مادرش رو نمی تونه انتخاب کنه اما انتخاب معلم خوب که ممکنه


حرفم اینه که:
اگر وضع آموزش پرورش ما درست بود، فرهنگمون اینجوری نمیشد. مقصر اول، ساختار آموزش پرورش ماست. از مسئولینش تا معلمها
وگر نه حقوق معلم باید از پزشکها هم بیشتر باشه.مثلاً ماهی ده میلیون تومان. نوش جونشون با همه تعطیلات چند ماهه. اما نه این معلمها. بلکه معلم واقعی. یعنی نخبه ای که از سخت ترین فیلتر گزینشی گذشته و از هر لحاظ، بهترین و شریف ترین جامعه است.
پاسخ + +1 0 --
دانش آموز دیروز 1394/12/23 - 12:52
یه خاطره هم بگم
یکی تعریف می کرد: دوران جنگ، دوستم معلم بود. یه روز گفت بیا بریم با هم یه پیراهن بخریم. تمام شهر منو گردوند تا یه پیراهن عین پیراهن قبلیش که همیشه تنش بود بخره. گفتم این پیراهنتو مفتم بدی من، نمی پوشم. چه اصراری داری! خوب یه رنگ دیگه، مدل دیگه
گفت: دانش آموزام وضع مالی خوبی ندارند. اگر پیراهن جدیدی بخرمظف ممکنه حسرت بخورند که لباس نو نمی تونند بخرند
پس نمی خوام کسی بفهمه که لباس جدید خریدم

آخ فدای پاکی و زلالی مردم اون موقع ها


خدا نسازه برای کسانی که:
مردم رو حریص و طمعکار و دروغگو کردند با تبلیغ مصرف گرایی و منفعت طلبی
چه با ربای بانکی که سر سفره همه مردم آوردن، چه با تحریک حس آز و طمع مردم
تا جاییکه الآن معلمها، بجای ارتقای سطح علمی و بروز شدن دانششون، فقط دنبال حقوق بیشتر اند
دلم برای رهبرمون میسوزه که هرچی که اتفاق میافته رو ده سال قبلش هشدار داده و کسی گوش نداده
پاسخ + 0 0 --
سامان 1395/01/07 - 10:25
آقا شمایی که حقوق معلمین تو کشور آلمان رو با مهندسین و پزشکا مطرح کردید برو یکم تحقیق کن بینم موضوع از چه قراره بعد این بحث مطرح کن.
معلمین در خارج از کشور از افرادی انتخاب می شوند که رتبه علمی بالایی دارند نه هر کسی. تو ایران این افراد که نخبه محسوب میشن سراغ رشته های پزشکی و مهندسی میرن نه معلمی.
پاسخ + 0 0 --
کارمند 1395/01/19 - 09:46
سلام بنده کارمندرسمی فنی وحرفه ای دولت دربخش اداری با9سال سابقه کارکه حکمم درسال نودوچهار 1150000تومان ناخالص است که باکسربیمه وغیره شایدنهصدهزارتومان دست مارابگیردنه هزینه ایاب وذهاب به ماتعلق میگیرد ونه کارانه ونه حق لباس درضمن مربیان هم که کاراموزش دارندحقوق ناخالصشان بامدرک لیسانس 1400000تومان است که تمام طول سال راهم بایدسرکارباشنداگر24ساعت اموزشی معادل44 ساعت کاراداری درهفته است چراحق مربیان فنی حرفه ای پایمال میشودبسیاری ازرشته های کاردانش وفنی هنرستان برای اموزش جهت گرفتن دیپلم به فنی حرفه ای فرستاده میشوندبی عدالتی درهمه جاهست
پاسخ + 0 0 --
کارمنددولت 1395/01/19 - 09:52
سلام ایاتابه حال شنیدیدکسی ازاموزش وپرورش بخوادانتقالی بگیره برای اداره دولتی اماتقاضای کارکنان دولتی برای انتقال به اموزش وپرورش زیاداست به نظرتون هیچ ادم عاقلی ازجایی که وضعیت بهتری داره به جایی که وضعیتش بدتره میره پس معلمین لطفااینقدرناشکرنباشید شکرنعمت نعمتت افزون کندکفرنعمت ازکفت بیرون کند
پاسخ + 0 0 --
کارمند منابع طبیعی 1395/01/23 - 11:26
اداره کل منابع طبیعی 35% افزایش حقوق حکم صادر نموده فقط برای نیروهای کارشناس و کمک کارشناس صادر نموده که نیروهای دیپلم شامل نشده قانون گفته کل کارمندا ن دولت
پاسخ + 0 0 --
کارمند دولت 1395/01/26 - 15:11
با سلام به تمام دوستان گرامی بنده سرایدار مدرسه هستم و به قول مسولین محترم معلم یار که به واسطه آن می خواهند از حقوق معنوی مارابر خودار کنند .
بنده به نوبه خودم متاسفم که جامعه ای که ادعای هزارساله تمدن داره وچیزهای دیگر ارزش انسانی و خدمات برای هم نوع را با ارزشهای مادی مسنجد و مهمتر از آن این است که خودش هم نه روش زندگی یعنی الگویی مشخص دارد و نه راهکاری مشخص پس شمایی که به هر عقیده و شغل و سوادی که هستید هیچ روش وراهکار و هیچ هدفی در این زندگی که در این زمان دارید برای خود تصور نمی کنید پس همه به دنبال پیشی گرفتن از هم و زیر پا گذاشتن هم و غیره را روش زندگی می کنیم پس بهتره به جای محکوم کردن هم از خودمان شروع کنیم
پاسخ + 0 0 --
مرتضی 1395/01/27 - 23:01
سلام.

تا وقتی که ایران و دولتش به معلم ها بها ندهند در همین عقب ماندگی توقف خواهند کرد.

وقتی معلم بعد از تدریس که (یک ساعت تدریس از نظر علمی به اندازه 5 ساعت کار فیزیکی است) به دلیل کافی نبودن درآمد با تاکسی کار میکند یا به کارگری یا مغازه داری مشغول است شماهایی که جلوی تربیت کنندگانتون گارد گرفته اید !!! کی می تواند که به فکر نحوه تدریس و تربیت فرزندان شما باشد ... .

آخرش میشه همین که یک مشت نوجوانان و جوانان با مشکلات روانی داریم مخصوصا در شهرهای صنعتی و بزرگ که مشکلات اقتصادی بر معلمان غلبه کرده و توان تربیت خالص را ندارند .... البته فداکارانی هستند که تا پای جانشون در مقابل مشکلات ایستادگی کرده اند و به قول دوست عزیزی که در نظرات گذشته فرمودند همانهایی می شوند که مشتریان دکتر اعصاب و روان رو تشکیل می دهند.

به فکر معلمان نیستید حداقل به فکر آینده فرزندانتان باشید.

من ا... توفیق
پاسخ + 0 -1 --
ممد 1395/02/01 - 11:01
بزرگی می گفت: «سطح فرهنگ هیچ جامعه ای از سطح فرهنگ معلمان آن جامعه بالاتر نمی رود» چون که تمام جامعه از فیلتر آموزش و پرورش خارج می شوند.
و من مانده ام که آیا مسئولین مملکتی ما این قضیه ساده را نمی توانند درک کنند که اینقدر این قشر را در سطوح پایین جامعه نگه داشته اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
کارمند ثبت احوال 1395/02/01 - 21:21
بابا به پیر به پیغمبر کجا سی و پنج درصد اضافه شد؟؟؟ ثبت احوال پس از بانکها و دادگستری بیشترین حجم ارباب رجوع را دارد با بیشترین حجم کاری الان یعنی فروردین نود وپنج معاون اداره ثبت احوال با بیست و پنج سال سابقه خودم حکمش رو دیدم با بیست و سه درصد اضافه شدن یک میلیون و پانصد میگیره بنده هم با پنج سال سابقه و مدرک کارشناسی ارشد یک ملیونو صد میگیرم یعنی اگر صد در صد هم به حقوق ثبت احوالیها اضافه شود به زور میشود دو میلیون نمیدونم اعتراضتون واسه چیه بخدا انصافم خوب چیزیه
پاسخ + 0 0 --
پویا 1395/02/04 - 11:34
سلام. دوستان من کارمند مرکز بهداشتم والا بجز حقوق خشک و خالی هیچی ندیدیم. ولی این 35 درصد هم دروغه
پاسخ + 0 0 --
احمد ## 1395/02/06 - 09:43
والله خیلی بی انصافیه چرا همیشه و در هر دولتی بر طبل حقوق ضعیف معلمان کوبیده میشه؟ من نمیدانم این معلمان مگه چه کار سختی انجام میدن، مبلغ فیش حقوقی معلمان از اکثر سایر کارکنان به مراتب بیشتر هست ، از بیستم اسفند هر سال تا بیستم فروردین سال بعد معلمها از کار و مدرسه آزاد میشن ، یک ماه بعدش امتحانات شروع میشن که باز تعطیلی حضرات شروع میشه وتا اول مهر ماه ادامه داره ،از اون طرف اگر سایر کارمندان باید از ساعت 7/5 تا ساعت 15/5 در اداره باشند ساعت کاری معلمان پایه ابتدایی که شرایط سخت تری دارند از 8 صبح تا 12 ظهر هست (نصف ساعت کاری سایر کارکنان، بماند که ساعت کاری سایر پایه ها برا یه معلم هفته ای ده دوازده ساعت است ) در کل اگر حساب کنید یک معلم در سال فقط 7 ماه سر کار هست و بقیه سال در اختیار خودش هست و این یعنی کلی مزیت، ما سایر کارمندان برا گرفتن یه مرخصی ساعتی باید چک و چونه بزنیم . در ضمن آموزش دانش اموزان الان با کلاسهای فوق برنامه بیرون از مدارس و کتابهای کمک آموزشی سر پا هست نه فقط زحمت معلمان . با این شرح دیگر کمتر از حقوق ضعیف معلمان بحث کنید
پاسخ + 0 0 --
احمد ## 1395/02/06 - 09:48
والله خیلی بی انصافیه چرا همیشه و در هر دولتی بر طبل حقوق ضعیف معلمان کوبیده میشه؟ من نمیدانم این معلمان مگه چه کار سختی انجام میدن، مبلغ فیش حقوقی معلمان از اکثر سایر کارکنان به مراتب بیشتر هست ، از بیستم اسفند هر سال تا بیستم فروردین سال بعد معلمها از کار و مدرسه آزاد میشن ، یک ماه بعدش امتحانات شروع میشن که باز تعطیلی حضرات شروع میشه وتا اول مهر ماه ادامه داره ،از اون طرف اگر سایر کارمندان باید از ساعت 7/5 تا ساعت 15/5 در اداره باشند ساعت کاری معلمان پایه ابتدایی که شرایط سخت تری دارند از 8 صبح تا 12 ظهر هست (نصف ساعت کاری سایر کارکنان، بماند که ساعت کاری سایر پایه ها برا یه معلم هفته ای ده دوازده ساعت است ) در کل اگر حساب کنید یک معلم در سال فقط 7 ماه سر کار هست و بقیه سال در اختیار خودش هست و این یعنی کلی مزیت، ما سایر کارمندان برا گرفتن یه مرخصی ساعتی باید چک و چونه بزنیم . در ضمن آموزش دانش اموزان الان با کلاسهای فوق برنامه بیرون از مدارس و کتابهای کمک آموزشی سر پا هست نه فقط زحمت معلمان . با این شرح دیگر کمتر از حقوق ضعیف معلمان بحث کنید از سایر اقشار هم صحبت کنید
پاسخ + 0 0 --
مهدی عابدیان زیدی 1395/02/11 - 21:19
حقوق کارگران عادی ساختمانی ۴۰هزار تومان می باشد،استا کاران مختلف ساختمانی روزانه ۸۰هزار تومان می باشد،همراه با صبحانه ،ناهار ،چایی،ساعت کاری ۷:۳۰تا۴:۰۰بعد ظهر می باشد.
کارگرانی که در کشاورزی کار می کونند ۵۰هزار تومان می باشد همراه با غذا
پاسخ + 0 0 --
مهدی عابدیان زیدی 1395/02/11 - 21:23
به کارگرانی که نمی توانند ضامن بیاورند ،زمین، را ضامن خود قرار دهید،و. وامی که در اختیار کارمندان دولت می گذاریم ،در اختیار کارگران عادی واستا گران می گذاریم
پاسخ + 0 0 --
مرتضی 1395/02/19 - 00:19
سلام احمد آقای گل مثل اینکه شما تا حالا نه درس خوندید نه بچه ای درس خون دارید عزیزم 1- مطلب جالب اینجاست آیا شما بزرگوار الان کارمند شده اید چکونه کارمند شده اید وپول دریافت میکنید باکمک معلم که برای آن اعتراض میکنیدنمیدونم کتاب میخوانید مجله میخوانید تلویزیون تماشا مکنید همین الان دارید در فضای مجازی به معلمان اعتراض مکنید وهزاران عنوان دیگر2- شما بزرگوار مطرح کردید 7ماه کار میکنیدخیر9ماه کذشته ازاین قانون معلم را در نظر نگرفته بلکه و صد بلکه دانش آموزش رادر نظر گرفته قانون تعطیلات سال نو از گذشته 50-60سال بوده وهمچنان باقیست دوم اینکه خدا وکیلی کارمندان دیگر نیزبا تق لق به اداره میروند وقانون تعطیلات تابستان نیز به نفع دانش آموزاست چون در تابستان هوا خیلی گرم میشود ودرس خواندن دانش آ مو امکان نداردسپس اینکه اگر تعطیلات نبود معلم از دست دانش آموزان دیوانه میشد چون میبینید و میشنوید هرروز سکته وسرطان است
پاسخ + 0 0 --
کارکنان بنیاد شهید 1395/02/21 - 10:42
سلام خدمت دکتر نوبخت
موضوع : فوق العاده ویژه

ما جمع کثیری از کارکنان بنیاد شهید هستم و با پست سازمانی کمک کارشناس و دارای مدرک تحصیلی کاردانی چون ایثارگر هستید با یک مقطع تحصیلی بالاتر که می شود کارشناس
آیا این درست است که دولت روحانی بین کارکنان تبعیض قائل شود اگر بودجه نبود دولت مجبور نبود بین کارکنان این ظلم و بی عدالتی را رواج بدهد آیا فقط کارشناسان کار می کنند نه کارشناسان که کار نمی کنند در بنیاد شهید کار را به کمک کارشناسان و زیر کارشناسان ارجاء می دهند فقط به زیر کارشناسان دستور می دهند در واقع کارهای کامپیوتری را ارجا می دهند به کمک کارشناسان آیاد در بنیاد شهید که این قدر کمک کارشناسان زحمت می کشند و با تمام مشقت و سختی کاری که دارد و با حقوق کمی که زیر کارشناسان دریافت می کنند آیا این عدالت حضرت علی است که ما کمک کارشناسان وایسیم و نگاه دهن کارشناسان کنیم که فوق العاده ویژه را دریافت می کنند اگه قانون است قانون مدیریت خدمات کشوری پس مشمول تمام کارکنان رسمی و پیمانی می شود
پاسخ + 0 0 --
ایثارگران بنیاد شهید 1395/02/21 - 10:51
با سلام
موضوع : فوف العاده ویژه
ضمن خسته نباشی و خدا قوت خدمت آقای نوبخت ما پرسنل زحمت کش و ایثارگر در بینیاد شهید و با مدرک تحصیلی دانشگاهی کاردانی و بالای 10 سال سابقه خدمت صادقانه در بنیاد شهید ما اعتراض داریم و بسار معترض و گله مند ازنحوه پرداخت فوق العاده ویژه اگه قانون مدیریت خدمات کشوری است پس مشمول تمام پرسنل رسمی و پیمانی می شود نه تنها به کارشناسان دولت تدبیر و امید خلاف قانون مدیریت خدمات کشوری و خلاف دولتهای قبلی عمل کرده است چون این بند شامل تمام پرسنل است نه فقط شامل کارشناسان بشود ما از دولت خواستار این هستیم روی این قانون اصلاحیه بزند و تمام کارکنان و کمک کارشناسان و ... و غیره را پوشش دهید ما به این دولت رای دادیم و ازش انتظار داریم که به کارکنان شاغل در بنیاد شهید هم بها بدهد دولت همش بحثش شده فرهنگیان پس ما که در یک نهاد انقلابی زحمت می کشیم چرا دولت توجه به کارکنان بنیاد شهید ندارد
پاسخ + 0 0 --
فرزندان شاهد 1395/02/21 - 10:58
با سلام و خسته نباشی
موضوع : بهره برداری از پرداخت فوق العاده ویژه
ما جمع کثیری از فرزندان شاهد در بنیاد شهید هستیم و با مدرک تحصیلی دانشگاهی کاردانی و با پست سازمانی کمک کارشناس چرا ما در بنیاد شهید بسیار زحمت می کشیم و به ایثارگران و جانبازان و پدر و مادران شهدا خدمت می کنیم و با تمام سختهای که در بنیاد شهید هست و با حقوق کمی که بنیاد شهید به پرسنلش می دهد ما هیچ وقت اعتراض نداشته ایم ولی الان بسار معترض هستیم از این ظلام و بی عدالتی دولت روحانی و بی توجهی نمایندگان مجلس از اینکه پرداخت فوق العاده ویژه را فقط به کارشناسان دادند پس ما که در بنیاد شهید و با این حقوق ناچیزی که دارم چرا دولت این ظلم را به کمک کارشناسان و ....... غیره بکند بیشترین کار در بنیاد شهید را زیر کارشناسان انجام می دهند و حقوقشان نسبت به کارشناسان هم کمتر است از شما برادر زحمتکش خواستار این هستیم که پیگیری کنید و کمک کارشناسان را هم پوشش دهید یعنی فوق العاده ویژه شامل زیر کارشناسان در بنیاد شهید بشو دبا تشکر
پاسخ + 0 0 --
کارکنان بنیاد شهید 1395/02/22 - 07:58
با سلام و خسته نباشی
موضوع : فوق العاده ویژه
ما تعدا د زیادی از پرسنل رسمی و شاغل در بنیاد شهید هستم و بسیار از این دولت ناراحت و ناراضی و معترض و گله مند و اعتراض داریم چرا چون پرداخت فوق العاه ویژه را برای کارشناسان اجرا شده اگه یک بند حقوقی است و اگه قانون مدیریت خدمات کشوری است شامل همه پرسنل رسمی و پیمانی می شود ما به این دولت رای دادیم که بین پرسنل بنیاد شهید تبعیض قائل شود نه ما رای دادیم که روحانی قفل های بسته را باز کند نه همش قفل های باز را ببند مگر نگفت من کلید درهای بسته را باز می کنم پس چی شد ما اعتراض داریم و از دولت خواستار اصلاحیه جدید هستیم و انتظار داریم که مشکل فوق العاده ویژه را حل کند و سلام
پاسخ + 0 0 --
جانبازان بنیاد شهید 1395/02/22 - 08:03
با سلام
موضوع :پرداخت فوق العاده ویژه
ما جانباز جنگ تحمیلی و با سابقه کاری بالای 20 سال و مدرک تحصیلی دانشگاهی کاردانی و به دولت تدبیر امید بسیار معترض و گله مند هستیم ما این همه خون دادیم و شهید دادیم برای احقاق حق پس چی شد چرا باید دولت باید اینطور ظلم و بی عدالتی بین کارکنان قائل شود پس ما دیگه کمک کارشناسان هیچ کاری نمی کنیم چرا ما انگیزی کاری نداریم مگر ما فوق العاده ویژه می گیریم که زحمت بکشیم همش در حیاط بنیاد شهید قدم می زنیم کارشناسان کار کنند نه ما
پاسخ + 0 0 --
فرزند شهید در بنیاد 1395/02/22 - 08:09
با سلام و خسته نباشی
موضوع :فوق العاده ویژه
ما جمع کثیری از فرزندان شاهد و شاغل در بنیاد شهید و با مدرک تحصیلی کاردانی و به دولت روحانی معترض هستیم با این بخشنامه اگر دولت بودجه نداشت مگر مجبور بود بین کارکنان تبعیض قائل شود اگه قانون مدیریت خدمات کشوری است پس شامل تمام پرسنل رسمی و پیمانی می شود این قانون دولت تدبیر امید خلاف قانون مدیریت و خدمات کشوری عمل کرده است دولت احمدی نژاد و یا دولتهای قبلی اگه بند حقوقی بود و اگه قانون مدیریت خدمات کشوری بود شامل تمام پرسنل رسمی و پیمانی می شد ما به احمدی نژاد رای می دهیم 4 سال بعد
پاسخ + 0 0 --
کارکنان بنیاد شهید 1395/02/22 - 08:10
با سلام
موضوع : فوق العاده ویژه
ما غلط کردیم و کو خوردیم با هفت پشتمون که به دولت تدبیر امید رای دادیم که الان حقمان را ضایع کرد
پاسخ + 0 0 --
کارکنان جانبازبنیاد 1395/02/22 - 08:11
با سلام
موضوع : فوف العاده ویژه
ما جانبازان شاغل در بنیاد شهید اشتباه کردیم که کول کلید طلایی روحانی رو خوردیم
پاسخ + 0 0 --
محمد 1395/02/23 - 20:50
با سلام نظامی نیستم اما از سختی فراوان کارشان آگه هستم اگر نیروهی مسلح نبودند نه آسایشی داشتیم ونه امنیتی اما شما شیرزاد عبدالهی اگر در سال سه ماه سرکار میروید وتمام ماهای سال حقوق میگیرید باز هم شاکی هستیدخیلی بی انصاف هستید آیا حاظر هستید یکبار به سوریه و عراق بروید وبا داعش بجنگید؟؟؟؟؟؟خیلی معلمها حریص و حرام خور هستندحقوقتان اصلا حلال نیست چون در خانه نشسید وحقوق میگیرید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/03/05 - 07:15
.... حقوق معلما كه خوب زيادشد. بد بخت حسود چشم نداري ببيني بقيه كارمندها حقوقشون زياد مي شه....
پاسخ + 0 0 --
کارمند بنیادشهید 1395/03/10 - 11:29
خدا روحانی و نوبخت لعنتتون کند با این همه ظلم و بی عدالتی به جان هر چه مرده احمدی بر می گرده
پاسخ + 0 0 --
ایثارگران بنیاد شهید 1395/03/10 - 11:32
موضوع : فوق العاده ویژه دولت دوزد روحانی
ما کارکنان بنیاد شهید به این دولت ضد کارمند بنیاد شهید اعتراض داریم و خداوند روحانی و دولتش را با خاک یکسان کند
پاسخ + 0 0 --
ابوالفضل 1395/03/26 - 10:47
با سلام . بعد از 12 سال کار در ورزش و جوانان و پست کارشناس مسئولی دریافتی من 1200000 تومان هست .قانون شما در این مورد چیزی گفته؟ این تبعیض توی پرداختهای دستگاههای دولتی برای چیه؟
پاسخ + 0 0 --
منم 1395/03/30 - 06:34
با سلام حقوق یا همان حکم پارسال یک میلیون پانصد هزار تومان حکم سی پنج درصدی امسال بنده یک میلیون ششصد هزار تومان است قضاوت با شماست جناب دکتر نوبخت کارمند آموزش و پرورش با سابقه 18 سال سنوات
پاسخ + +1 0 --
Hadi Azizi 1395/11/30 - 12:14
با عرض سلام خدمت همه همکاران گرامی
بهتره که به جای انتقاد از همدیگه و اینکه کی زیاد میگیره کی کم میگیره به فکر گرفتن حق خودمون باشیم
من نظامی هستم پدافند هوایی ارتش
اقای نوبخت به خدا نظامیا هم جز دستگاههای حاکمیتی هستند
ولی موقع افزایش حقوق خبری از ما نیست
موقع عیدی جز کارمندا حساب میشیم
و موقع کار بیشتر از کارگرا کار میکنیم
اقای نوبخت مطمئن باشین اقای روحانی حتی خواب دور دوم رو هم نمیبینن

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور