صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

" نماینده ای که به جای استفاده از منطق و فرهنگ گفت و گو به خشونت فیزیکی و کلامی روی می آورد صلاحیت اظهار نظر در مورد مسائل آموزش و پرورش را ندارد ! "

هاجر چنارانی اگر اسنادی در مورد سرپرست وزارت آموزش و پرورش دارد منتشر کند چه به عنوان " وزیر "معرفی بشود و چه معرفی نشود !

گروه گزارش/

هاجر چنارانی و آموزش و پرورش و حمله به سیدجواد حسینی

« هاجر چنارانی » نماینده مردم نیشابور و فیروزه در دورهٔ دهم مجلس شورای اسلامی به تازگی به خبرنگار میزان اعلام کرده است :

" اسناد و مدارکی در دست دارم که این اسناد را نگه داشته‌ام برای روزی که اگر دولت ایشان ( سیدجواد حسینی )را به مجلس معرفی کنند در آن روز این مدارک را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی معرفی خواهم کرد.

چنارانی گفته است : در آن روز نمایندگان ملت تصمیم خواهند گرفت ایشان به عنوان وزیر آموزش و پرورش در کابینه بمانتد یا خیر.

درباره محتوای این اسناد و مدارک تا روز معرفی ایشان به مجلس حرفی نمی‌زنم" .

 همچنین این نماینده مجلس درباره محتوای این اسناد و مدارک تاکید کرده است : درباره محتوای این اسناد و مدارک تا روزی که ایشان به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شوند صحبتی نمی‌کنم.

این مدارک را در مجلس ارائه خواهم داد تا نمایندگان مجلس خودشان تصمیم بگیرند.

نخستین پرسش « صدای معلم » از این نماینده مجلس آن است که اگر ایشان وکیل ملت است چرا تاکنون در این مورد صحبتی نکرده  و سکوت را پیشه خود کرده است ؟

این حرکت خانم چنارانی مانند واکنش مسئولانی می ماند ، تا زمانی که بر مسند قدرت و پشت میز قرار گرفته اند حرفی نمی زنند اما به محض این که از پست کنار گذاشته می شوند به مردم و افکار عمومی می گویند که افشاگری کرده و  پرده از  بسیاری از حقایق کنار خواهند زد !

نمونه این گونه برخوردها متاسفانه در جامعه ما به یک فرهنگ غالب تبدیل شده است و نشان از روحیه منفعت طلبی ، محافظه کاری و باج خواهی دارد .

این در حالی است که هر فرد و شهروندی فارغ از مسئولیت و پست و مقام هر جا که انحرافی دید باید آن را بیان کرده و احتمالا از آن به عنوان ابزاری برای معامله و یا بده و بستان استفاده نکند .

درخواست ما این است که این نماینده محترم در جهت ایفای وظایف نمایندگی و اثبات حسن نیت خویش اگر مدارک و اسنادی از عملکرد « سیدجواد حسینی » را دارد لحظه ای در اعلام شفاف و  بی و کم و کاست آن درنگ نکند .

چنارانی در همایش « زن، سلامت و خانواده» در مهر ۱۳۹۶ در نیشابور با پایه میکروفن به سیدجواد حسینی، معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی، حمله کرد.

هاجر چنارانی و آموزش و پرورش و حمله به سیدجواد حسینی

روزنامه شرق در خبری نوشت: نماینده نیشابور عصبانی است؛ میکروفون مقابل معاون استاندار خراسان‌رضوی را بالا می‌برد و قصد حمله دارد که چند خانم و آقا واسطه می‌شوند و میکروفون سرجای اولش قرار می‌گیرد.

هاجر چنارانی، نماینده عضو فراکسیون ولایی مجلس دهم است؛ از برخی سخنان معاون استاندار خراسان‌رضوی رنجیده و حالا بلند بلند می‌گوید او بعد از یک ماه عذرخواهی کرده و حالا، هم باید عذرخواهی کند و هم بگوید غلط‌ کردم و برود.

خانمی همان موقع میکروفون را در دست می‌گیرد و شرح ماوقع می‌دهد. سیدجواد حسینی، معاون استاندار، یک ماه پیش در جلسه‌ای در نیشابور به اشتباه گفته خراسان‌غربی، بعد در همان جلسه اصلاح می‌کند؛ اما حالا خانم نماینده این عذرخواهی را کافی نمی‌داند.

در ویدئوی دیگری هم که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، شهروند نیشابوری از معاون استاندار خراسان درباره همان لفظ به‌کار گرفته‌ شده درباره خراسان‌غربی می‌پرسد و او هم می‌گوید: «آنجا اشتباهی گفتم» و باز عذرخواهی می‌کند.

برخی برگزارکنندگان همایش ملی زن، خانواده، سلامت، روی سن می‌آیند تا بتوانند جلوی خانم چنارانی را بگیرند. صدای او اما سالن را در بر گرفته و محمدجواد حسینی، معاون استاندار، هم می‌گوید: «به احترام مردم نیشابور، سخنرانی خود‌ را ادامه نخواهم داد».

سعید شیبانی، فرماندار نیشابور، در اختتامیه نخستین همایش ملی زن، خانواده، سلامت، به توهین‌ها و بی‌احترامی‌های هاجر چنارانی، نماینده نیشابور، واکنش نشان می‌دهد.

او می‌گوید: «برخورد صورت‌گرفته از سوی نماینده نیشابور، ناشایست بوده و این برخورد در سبقه تاریخی و فرهنگی نیشابور جایگاهی ندارد. اگر می‌دانستیم بنا است با میهمان چنین برخوردی شود، اصلا ایشان را دعوت نمی‌کردیم. این نه رسم ادب است و نه رسم میهمان‌نوازی».

هاجر چنارانی و آموزش و پرورش و حمله به سیدجواد حسینی

ماجرای پرتاب میکروفون به سوی معاون استاندار خراسان‌رضوی، ختم ‌به ‌خیر می‌شود؛ اما ویدئوی چند‌دقیقه‌ای از رفتار نماینده نیشابور، ‌میلیون‌ها بار جلوی چشمان شهروندان ایرانی مرور می‌شود؛ نماینده‌ای که بناست اسوه قانون‌مداری و اخلاق و نمونه عملی برای کودکان و بزرگان این سرزمین باشد. "

دومین پرسش صدای معلم از این بانوی مجلس آن است که اگر ایشان واقعا به آموزش و پرورش و مسائل آن علاقه دارد ، در مورد آن پی گیر است و حاضر است به خاطر منافع و مصالح آموزش و پرورش و معلمان دست به افشاگری بزند در " کمیسیون امنیت ملی " مجلس چه می کند ؟

آیا فردی در کسوت نمایندگی مجلس که علی القاعده باید الگوی جامعه بوده و حافظ اخلاق و مدارا و گفت و گو باشد باید در برابر دیگران به چنین خشونتی دست بزند ؟

آیا اساسا چنین افرادی با چنین خصوصیاتی صلاحیت اظهار نظر در مورد مسائل حساس و پیچیده آموزش و پرورش را دارند ؟

پایان گزارش/

هاجر چنارانی و آموزش و پرورش و حمله به سیدجواد حسینی

" فیلم حمله هاجر چنارانی نماینده مجلس به سیدجواد حسینی " :

سه شنبه, 28 خرداد 1398 11:10 خوانده شده: 3955 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +6 -3 --
ناشناس 1398/03/28 - 12:07
یک زن فقط برای مسایل ناموسی ، چنین حمله ور می شود. او چرا باید موقعیت نمایندگی خود در مجلس را نادیده بگیرد و به سرپرست آموزش و پرورش حمله ور شود!!! چیزی که نتنها برای مردان در این کشور دور از ذهن است که برای زنان اصلا و ابدا آن هم در یک نقش سیاسی قابل تصور نیست.
منتهی مراتب امنیت مجلس و جامعه اجازه طرح واقعیت را به ایشان خواهد داد یا خیر؟!
پاسخ + 0 0 --
معلم اصفهانی 1398/03/28 - 13:03
شما فکر می کنی همه مثل شما هستن که قید وجدان و شرافتشون رو برا آباد کردن دنیاشون بزنن؟!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/03/28 - 13:52
همکار اصفهانی ، بدون شناخت یکه تازی کرده اید.
این فقط یک فرضیه است ، می تواند درست و یا غلط باشد. لطف کنید فیلم را دقیق دقیق ، بار دیگر نگاه کنید. عکس العمل خونسرد و مودبانه ی آقای
حسینی ، زیاد غیرطبیعی نیست؟
انگار تجربه ی چنین برخوردی را برای بیش از ده بار دارند. زیاد جوش نخور بزرگوار ، دیگران خطا کردند ، من و شما یکدیگر را چرا مُثله می کنیم. با متانت و وقار بنشینید و مابقی سریال را شاهد شوید. مبادا آخرت ات را برباد دهی.
پاسخ + 0 0 --
معلم اصفهانی 1398/03/28 - 17:01
من این مطلب را در دفاع از خانم چنارانی گفتم.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/03/28 - 19:04
جناب فرضیه نادرست است. دعوا سر تقسیمات استانی است . تعصبی که ۴ سال خاموش مانده
و حالا با شروع انتخابات ، همه شناختند فردی
به نام چنارانی هست ، رای دادن فراموش نشه!!
درد همه شان فقط بقای در مجلس است.
پاسخ + 0 0 --
دبیر مهربان 1398/03/28 - 21:56
برا من سواله این نماینده خانم از جناب حسینی چه کینه ای داره اون از اون واقعه در نیشابور و اینم از این تهدید و...!!
انشاا...منطق بر افراط و تنگ نظری پیروز شود
پاسخ + 0 0 --
دبیر مهربان 1398/03/28 - 21:58
نمیدونم چه رقابتی بین نیشابور و سبزوار دیار سربداران و دیارسلسله الذهب و خانم چنارانی و آقای حسینی است؟؟
پاسخ + +5 -1 --
معلم مهربان 1398/03/28 - 12:31
حالا چرا بحث را منحرف می کنید نویسنده محترم؟! سوال من این است که اگر جواد حسینی در آن زمان که میکروفن را بسوی یک زن منتقد پرتاب کرد اگر اسلحه اش همراهش بود تیری بسوی او پرتاب نمی کرد؟! اینجا بحث نماینده مجلس نیست بحث فردی است که قدرت کنترل عصبانیت خود را ندارد و قرار است وزیر نهاد تعلیم و "تربیت" مملکتی اسلامی شود. ایشان یه فرد امنیتی و دارای نگاه از بالا به پایین و دیکتاتور مابانه است.
پاسخ + +4 0 --
محمدی 1398/03/28 - 14:14
باسلام
باید اجازه داد در صحن مجلس همه چیز روشن شود
چرا شمابه خانم چنارانی حمله ور شده اید اجازه بدهید گدشت زمان همه چیز را نشان خواهد داد
پاسخ + +4 0 --
حسبنی 1398/03/28 - 14:25
اقای پورسلیمان.
متن رودوباره بخون.انگارشماهم فرق نیشابور وسبزواررونمیوونید.میکروفن روبگیره حالیت کنه!!
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1398/03/28 - 14:42
سلام

آقا / خانم حسینی

از تذکر شما سپاسگزاریم .

خبر به نقل از میزان بود و البته اصلاح شد .

البته در ادامه سمت واقعی ایشان ذکر شده بود .

پایدار باشید .
پاسخ + +5 -3 --
حسین رمضان پور 1398/03/28 - 15:21
درود

فقط واژه افسوس را می توان در مورد عصاره نظارت استصوابی به کار برد و دیگر هیچ!!!
پاسخ + +4 -1 --
خادم 1398/03/28 - 16:42
متاسفم که توان شنیدن کلام حق را ندارید ولی بهتره بدونید حسینی مثل یک گنجشک سالها از این شاخه به آن شاخه پریده و یک شخصیت امنیتی است تا آموزشی بهتره خودشو کنار بکشه
پاسخ + +4 -2 --
ناشناس 1398/03/28 - 17:46
واقعا جای تاسف داره
همینم که هستیم
مثل تیم فوتبال در برابر ژاپن
پاسخ + +12 -1 --
دادمرزی 1398/03/28 - 17:58
آفرین خانم چنارانی باید دست سبزواری های مکار وحیله گر از سیاست ومنصب وزارت قطع کرد تمامی سیاستمداران سبزواری در می اختلاف وتشنج در ایران و جدایی سبزوار از استان خراسان رضوی وتاسیس استان خراسان غربی یا در پی احیای ایالت سربداران قدیمی ورویایی خودشان در زمان مغولان هستند سبزواری ها در زمان محمود احمدی نژاد چهار روستا نیشابور را به نام فرخار .چزگی.رباط شاهزاده.جمبرجوق را از نیشابور بدون اجازه مسؤلان نیشابوری وفرماندار نیشابور ونمایندگان وقت نیاشوبر جدا کردند تا شهرستان خوشاب فعلی را ایجاد کنند واکنون می خواهند با روستا های نامشروع وغصب شده نیشابوری ها شهر های خودرا به شهرستان ارتقا دادند اکنون می خواهند با شهرستان هدی کوچک جوین جغتای وخوشاب وداورزن استان جدیدی به نام خرسان غربی یا سربداران ایجاد کنند حالا نیشابوری ها راست میگت یا سبزورای های مکار وطماع حالا خانم چنارانی گناه کار هست یا سید جواد حسینی وزیر احتمالی آموزش وپرورش.خخخخ سبزواری ها .... هستند که چهار روستا نیشابور را با تللاش وشکایات نمایندگان کنونی نیشابور خانم چنارانی وآقای گرمابی به نیشابور پس ندادند عذرخواهی نکردند
پاسخ + +4 -5 --
ناشناس 1398/03/30 - 22:23
فقط همین که بگویم خانم نماینده شما مثل هم استانی خود در مجلس شروع به دروغ پردازی میکنید.متاسفم برای خودم که در مجلس نماینده من فرهنگی شما هستید.
پاسخ + 0 0 --
آریا 1399/07/02 - 17:44
اصلا دروغ پردازی نیست ....

واقعا که خدا هزار ساله کنه خانم چنارانی رو و دیگر اینکه خوش بحال ما مردم نیشابور که چنین نماینده با غیرتی داریم⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
پاسخ + +7 -1 --
دادمرزی 1398/03/31 - 00:40
دروغ پردازی نیست حقیقت هست سبزواری .... واقعیت نمی بینی برات متاسفم
پاسخ + +3 -7 --
ناشناس 1398/03/31 - 10:03
خانم چنارانی لیاقت نمایندگی مردم عزیز نیشابور در مجلس را ندارد امیدوارم در انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان رد صلاحیت بشه واگر وارد عرصه انتخابات شد توسط مردم عزیز نیشابور رد بشود
پاسخ + +15 0 --
عادله 1398/04/16 - 07:36
عزیزم نماینده مجلس توسط مردم رد نمی شود مردم به آن کاندیدل رلی می دهند نماینده می شود خخخخ اگر 2 اسفند 98 بازهم هجر چنارانی کاندیدا یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه نیشابور وفیروزه شود خودم به او رای می دهم به کوری چشم سبزورای ها وحسودان ومعاندان ودشمنان پیشرفت وعزت وآبادی نیشابور وفیروزه خخخخخخخ
پاسخ + 0 0 --
... 1398/11/30 - 16:49
دوست گرامی هاجر چنارانی رای نمیاره
یک فرد بی درایت هست .
پاسخ + 0 0 --
حمید 1398/12/14 - 01:34
مردم نیشابور انقدر فهیم هستند که دوباره خانم چنارانی رو انتخاب کردند
پاسخ + 0 0 --
آریا 1399/07/02 - 17:46
موافقم باشما
پاسخ + +8 0 --
مسعود اسکندری 1398/06/12 - 14:15
سه شنبه مورخ 98/6/12 در صحن علنی مجلس که جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش بود بالاخره بعد از سه ماه سرگردانی وزارت خانه آموزش وپرورش که با سرپرست اداره می شد و دارای وزیر نبود امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 200 رای موافق و48 رای مخالف و7 رای ممتنع به آقای محسن حاجی میرزایی رای اعتماد دادند. و از این پس به طور رسمی محسن حاجی میرزایی به عنوان وزیر آموزش وپرورش منصوب شد و سید جواد حسینی سبزواری مسئولیتش به عنوان سرپرست وزارتخانه آموزش وپرورش به پایان رسید وسید جواد حسینی سبزواری به آرزویش نرسید ونتوانست منصب وزارت را برعهده بگیرد واز وزارت آموزش وپرورش وپایتخت نشینی وتهران نشینی عقب ماند وباید به مشهد برود ومعلمی ساده اش را در مدارس پسرانه مشهد انجام دهد.یاعلی....ان شالله همه معلمان ایران اسلامی موفق وسلامت در پناه خدا ودر سایه رهبر معظم انقلاب حضرت سید علی خامنه ای مدظله العالی به وظیفه خطیر وبزرگ معلمی شغل انبیا بپردازند.....
پاسخ + +3 -8 --
ناشناس 1398/08/03 - 22:52
وای که شما نیشابوری ها چقدر ناسیونالیست و عقده ای هستید!!!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/12/20 - 20:56
احسنت
پاسخ + +2 -4 --
نمازی 1398/08/09 - 15:09
بالاخره آقای سید جواد حسینی معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور شد.تبریک میگم ِِ.........
پاسخ + +3 -5 --
صدیقی 1398/08/09 - 16:29
جناب آقای دکتر سید جواد حسینی سبزواری
انتصاب شما را به عنوان معاونت وزارت آموزش وپرورش
جمهوری اسلامی ایران ورئیس سازمان آموزش وپرورش دانش آموزان استثنایی جمهوری اسلامی ایران تبریک وتهنیت عرض میکتم که نشان از خدمت صادقانه وشایسته شما است.باتشکر ارادتمندان....همشهری سبزواری تان.....دکتر کاوه صدیقی.....
پاسخ + +4 -5 --
ناشناس 1398/09/02 - 22:31
سلام لطفا از اسم وفامیل دیگران برای ارائه نظرات خود استفاده نکنید متاسفم برای ......که نظر ات خود را از جانب دیگران مینویسند وبویی از انسانیت نبرده اند
پاسخ + +5 -5 --
ناشناس 1398/09/04 - 09:03
واقعا اینها انسان های بی شرف هستند که از اسم دیگران استفاده میکنند ونظر میدهند که خود شخص روحش هم ازاین مطالب خبر ندارد متاسفم برای این افراد
پاسخ + +5 -1 --
ناشناس 1398/09/05 - 16:01
باسمه تعالی
اطلاعیه شماره 1 وزارت آموزش وپرورش:
دوستان ومعلمان عزیز
لطفا از نام بردن فرد یا افراد دیگر وتوهین به افراد و شهرها
جهت استفاده از مقاصد شخصی استفاده نگردد.
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1398/09/05 - 16:35
معلم ها باید الگو واسوه اخلاق باشند نه اینکه فحاشی وتوهین به شهر های همجوار شون بکنن یا اینکه هم نوع ویک شخص سیاسی ومانند آقای حسینی مورد نقد وبه باد سخره وفحاشی قرار بدن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/11/22 - 08:37
ازکجامعلوم که این افراد فرهنگی باشند نگارش شون به فرهنگی نمیخوره ممکنه یک فرد بیکار ...باشد
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1398/09/05 - 16:39
این بی اخلاقی ها در جامعه نشان دهنده عقده گشایی وحقارت نفس و احساس کوچکی وخوی خلق پرخاشگرانه عده اندکی است که آبرو وحیثیت انسانی معلمان را نشانه گرفته است که همت ونظارت مسئولان آموزش عالی و آموزش وپرورش کشور را می طلبد پس بیایم از این گونه بی اخلاقی ها وخشونت های افراطی که منشاء روحیه ی کاریزماتیکی و احساس فشار روانی است جلوگیری کنیم پیش به سوی آینده ای روشن وجامعه ای سالم هم از لحاظ جسم وهم از لحاظ روح.صلوات
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1398/09/05 - 16:47
همین میتونم بگم اگه معلم ها تو مدرسه بچه هارو درست تربیت کنند پس فردا بزرگ شدن نمیان تو فضای مجازی ورسانه ها این طور به بقیه توپ وتشر بزنن پس معلمان ایران زمین لطفا از پایه ابتدایی سواد رسانه ای تو بچه ها ودانش آموزان نهادینه کنید ویاد بدین فقط معلمان ومعاونان آموزشی وپرورشی در مدارس بلدن حقوق مفت وحق معاونت مفت از دولت بگیرن وسایل خونه سون بع روز کنن وخونه وباغ و ویلا وزمین بخرن وپول رو پول فلان لانک بزارن و وام های کلان بانکی از آموزش وپرورش بگیرن وفقط به فکر آینده بچه های خودشون باشند نه بچه های ملتودانش آموزان به حال خودشون رها میکنن پس فردا همین دانش آموزان تربیت یافته معاونین ومعلمین مدارس میشوند دزد ومعتاد قاچاقچی و ....پس چرا مدارس درحق بچه های مردم کم لطفی میکنند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/11/22 - 08:42
عزیزم مشخصه فرهنگی نیستی که این قدر کینه از فرهنگیان عزیز وزحمت کش داری که خالصانه باحقوف اندک برای تربیت فرزندان ایران زمین زحمت میکشند تربیت از خانواده شروع میشه ومادر خانواده نقش تربیت فرزندی فهیم را دارد
پاسخ + 0 0 --
حمید 1398/12/14 - 01:40
میخواستن درس یاد بدن الان سبزوار انقد معتاد و قاچاقچی نداشت
همش با خلافکاری پول در میارن
پاسخ + +5 -2 --
ناشناس 1398/09/05 - 16:49
من فکر میکنم شاید خانواده ها مقصر باشن تو تربیت بچه ها ولی ندارس ومعلمان ومعاونان آموزشی وپرورشی وظیفه شون باید درست انجام بدن.تابچه ها تو خونه میرن درست حرف بزنن وکار درست انجام بدن وکشوری سالم داشته باشیم
پاسخ + +3 -4 --
ناشناس 1398/09/05 - 16:50
چوب معلم گل هرکی نخوره خله
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1398/09/05 - 16:52
فقط وفقط باید دولت ها وحکومت ها بچه های مردم از طریق تلویزیون آگاهی بدن تا سراغ ماهواره ها وشبکه های غربی و آمریکایی نرن.وبه شکل صحیح وعلمی تربیت بشن.والسلام
پاسخ + +7 -2 --
ناشناس 1398/09/15 - 20:05
دکتر هاجر چنارانی نماینده مجلس دهم نیشابور وفیروزه صبح روز جمعه 15 آذرماه 1398 با حضور در فرمانداری نیشابور برای نامزدی نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد با وجود انتقادات شدید به این بانوی نماینده نیشابوری آیا وی می تواند برای دومین بار کرسی نمایندگی نیشابور وفیروزه در مجلس یازدهم را بدست آورد؟
پاسخ + +6 0 --
ناشناس 1398/09/16 - 13:21
دکتر حمید گرمابی نماینده اصلاح طلب ورقیب هاجر چنارانی امروز ظهر مورخ شنبه 16 آذرماه 1398 در فرمانداری ویژه نیشابور برای ثبت نام جهت نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه نیشابور وفیروزه حضور یافت و در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه نیشابور وفیروزه ثبت نام کرد باید دید مردم نیشابور دکتر گرمابی وخانم چنارانی را برای دومین بار به عنوان نماینده خود د بهارستان وخانه ملت اعتماد دارند یا خیر همه چیز در دوم اسفندماه 1398 مشخص خواهد شد.حمید گرمابی وهاجر چنارانی اگر برای دومین مرتبه نماینده نیشابور وفیروزه شوند یعنی عملکرد خوبی برای خدمت به اهالی نیشابور وفیروزه انجام داده اند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/10/23 - 22:55
دوست عزیز طبق اخبار رسیده
از منابع آگاه در فرمانداری نیشابور
ووزارت کشور حمید گرمابی نماینده اصلاح طلب
مجلس دهم وکاندیدا مجلس یازدهم شورای اسلامی
از حوزه انتخابیه نیشابور وفیروزه تایید صلاحیت
شد.
پاسخ + +10 -1 --
ناشناس 1398/09/20 - 23:42
به زودی رشته پزشکی به دانشکده علوم پزشکی نیشابور افزوده می شود ودانشکده علوم پزشکی نیشابور بزرگ به دانشگاه علوم پزشکی ارتقاء می یابد ودانشجویان پرشکی وبیماران نیشابوری از رفتن به مشهد وسبزوار برای تحصیل در رشته پزشکی ودرمان براس بیماری نزد پزشکان مشهدی وسبزواری بی نیاز می شوند وذر صهر خودشان نیشابور بزرگ درس می خوانند وپزشک می شوند ولیماری شان درمان می شود وان شالله سال آینده ساخت فرودگاه بزرگ نیشابور آغاز می شود نیشابور همانند همسایگان. شرق خود یعنی مشهد همسایه غرب خود یعنی سبزوار صاحب فرودگاه مرکز استان بعنی خراسان مرکزی یا نیشابور صاحب بزرگ ترین فرودگاه استان خراسان رضوی بعد ازفرودگاه مشهد وفرودگاه سبزوار می شود.
پاسخ + +10 0 --
ناشناس 1398/09/23 - 00:33
اگه دانشکده علوم پزشکی نیشابور به دانشگاه علوم پزشکی ارتقا پیدا کنه ورشته پزشکی عمومی به رشته های پرستاری و مامایی اش افزوده بشه .نیشابور هیچی از سبزوار ومشهد کم نداره مثل این دوتا شهر خراسان رضوی دارای رشته پزشکی میشه
واگه بخش زبرخان ومیان جلگه وسرولایت زودتر به شهرستان ارتقاء پیدا کنه فرودگاه ساخته بشه عالی میشه...نیشابور پیشرفت روافزون میکنه.....
پاسخ + +6 0 --
ناشناس 1398/09/26 - 22:03
طبق اخبار رسیده از وزارتخانه طرح رتبه بندی معلمان از سال آینده 1399 اجرایی میشه وشامل معلمان مدارس دولتی میشه نه معلمان مدارس غیرانتفاعی یعنی چی مگه معلمان مدارس غیر انتفاعی همان قدر که معلمان مدارس دولتی زحمت می کشند این معلمان مدارس غیرانتفاعی هم تلاش زیاد میکنند ..وزیر محترم آموزش وپرورش لطفا طرح رتبه بندی شامل معلمان مدارس غیرانتفاعی وعیردولتی بکنید .
پاسخ + +9 -1 --
ناشناس 1398/09/26 - 22:06
من که سال آخر خدمت ام هست رتبه بندی میخام چیکار به دردم نمیخوره برای اون هایی که زیاد از خدمتشون باقی مونده می صرفه تازه مگه چند به حقوق ات اضافه میشه 200 یا300 هزار تومان این دولتی که من میشناسم بودجه نداره که برای افزایش حقوق ومزایا معلمان به کار ببره وزارت آموزش وپرورش وآقای محسن حاجی میرزایی جناب وزیر /عمل کردن کی بود مانند سخن گفتن
پاسخ + 0 0 --
... 1398/11/30 - 16:52
شما خواهر فرهنگی تابستان خردادماه سال1400 بازنشسته
میشی وحکم بازنشستگی ات شهریور ماه 1400
از سوی سازمان بازنشستگی کشوری صادر میشه
وتو سن 49 سالگی در مرز 50 سالگی بازنشسته آموزش
وپرورش میشی به دوران کهولت سن وارد میشی...وباید
خانه داری بکنی ونوه دار میشی ....
پاسخ + +5 -2 --
ناشناس 1398/09/26 - 22:28
تو آمریکا وکشورهای اروپایی معلمان بالاترین سطح رفاه بیشترین دستمزد وحقوق دارند مثل درآمد یک پزشک را که همان ماهی 10و30میلیون تومان به ریال ایران است اما تو ایران حقوق یک معلم ماهی یک میلیون و500 هزار تومان وآخر خدمت که 30 سال خدمت قانونی بکنه 3میلیون بهش میدن واقعا که در بلاد کفر که آمریکا کشور شیطان بزرگ است به قول روحانیون افراطی اصولگرا به معلم ارزش زیادی قائل میشن چون آموزش اولیه کشور پایه گذاری میکنه ولی تو ایران که کشور اسلام ناب محمدی برای معلمی شغل انبیاء حتی تره خرد نمیکنن وارزشی قائل نیستند واحترام نمی گذارند وحقوق کمی می دهند وفقط در ایران برای پزشکان متخصص وفوق تخصص وجراحان واختلاس گران ورانت خواران وآقا زاده ها احترام وارزش وجود داره....تاسف تاسف....مسئولان عزیز جمهوری اسلامی ایران.......
پاسخ + +3 -1 --
ناشناس 1398/10/02 - 13:27
حسین مقصودی نماینده اصلاح طلب سبزوار وجوین وجغتای وخوشاب و داورزن اخیرا وزیر علوم تحقیقات وفناوری کارت زرد داده وطرح سوال کرده که چرا دانشگاه های الزهرا تهران وکوثر بجنورد ودانشگاه خواهران همدان که همه دانشجویانش زن هستند نباید رئیس ومعاونان این دانشگاه ها زن باشد بلکه چون محیط زنانه است باید رئیس ومعاونان دانشگاه های خواهران مانند الزهرا تهران مرد باشند این نطق آقای نماینده سبزواری در تضاد ومخالف حضور زنان در اجتماع وجامعه است که اسلام هم معتقد است زن هم می تواند با حجاب اسلامی در جامعه نقش های مهمی ایفا کند.کلا سبزواری ها با حضور و دخالت زنان در فضای سیاست وحامعه ودانشگاه مخالف هستند ومعتقدند فقط مردان باید در جامعه حضور وافر داشته باشند وکارمند شوند و زنان باید فقط ذرر خانه خانه داری وبچه داری بشور وبساب بکنند.....این عقیده نماینده اصلاح طلب سبزواری حسین مقصودی متعلق به دوران جاهلیت عرب قبل از اسلام است نه بعد از اسلام وزمان حاضر
پاسخ + +5 -3 --
ناشناس 1398/10/02 - 17:58
مردم سبزوار نماینده زن ندارند
همین نشان دهنده طرز تفکر ایشان در
عدم حضور زنان در فعالیت های سیاسی
وحزبی است.هاجر چنارانی نماینده اصولگرا
و ولایی نیشابور وفیروزه در مجلس دهم
به عنوان دومین زن نماینده مجلس در استان
خراسان رضوی وشرق ایران پس از عفت شریعتی
نماینده مجلس مشهد در دوره های قبلی است
تاکنون نیشابوری ها مشهدی ها تجربه نماینده مجلس
زن را تجربه کرده اند امید است مردم شریف شهرستان
سبزوار .جوین.جغتای .خوشاب.داورزن در مجلس یازدهم
مانند مشهدی ها وسبزواری ها نماینده مجلس زن به مجلس
بفرستند.تا طرز تفکرشان درباره عدم فعالیت صرف ومطلق
زنان در سیاست وفعالیت های سیاسی به طور جد
تغییر کند.
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1398/10/06 - 20:55
جناب آقای دکتر محسن حاجی میرزایی
وزیر آموزش وپرورش
چهارشنبه چهارم دی ماه 1398 با بخشنامه
وابلاغیه به تمام ادارات کل استان ها وادارات
شهرستان های کشور خواستار فرآیند اجرایی
شدن دستورالعمل رتبه بندی معلمان مدارس
دولتی شد.
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1398/10/07 - 23:52
حزب اصولگرایان خراسان رضوی اینبار در مجلس یازدهم
نماینده زن نمی فرستد وهاجر چنارانی نماینده نیشابور
شانس کمتری برای ورود به مجلس یازدهم دارد
وهاجر چنارانی وسایر کاندیدا های زن اصولگرا
دیگر از حمایت این حزب برخوردار نیستند
ودر مجلس یازدهم اصولگرایان نماینده زن
برای ورود به مجلس یازدهم نمی فرستند
واینبار حزب اصلاح طلبان یک نماینده زن اصلاح طلب
آن هم از حوزه انتخابیه مشهد وکلات به مجلس یازدهم
می فرستد.
پاسخ + +4 -1 --
ناشناس 1398/10/07 - 23:55
خانم چنارانی
لطفا به عنوان یک فرزند شهید
آبروی خون پدرتان شهید موسی چنارانی
وخون تمامی شهدا را حفظ کنید
وبا هجمه وارد کردن وپرخاش وحمله
به دیگران وفحاشی آبروی خون شهدا
را نبرید .وبا اتحاد نیشابور وسبزوار موجب
پیشرفت وهمدلی این دو شهر تاریخی ومهم
خراسان رضوی وخراسان بزرگ قدیم شوید
پاسخ + +6 -1 --
ناشناس 1398/10/07 - 23:55
خانم چنارانی
پایان نمایندگی شما بر کرسی
خانه ملت وبهارستان
به پایان رسیده است.
پاسخ + +6 0 --
ناشناس 1398/10/08 - 00:02
در مجلس دهم
هاجر چنارانی منتخب مردم
نیشابور وفیروزه نبود ومردم هاجر چنارانی
را به عنوان نماینده انتخاب نکردند
بلکه هاجر چنارانی .....
نماینده حسین سبحانی نیا روحانی سیاستمدار
اصولگرا نیشابوری بود وحامی سپاه پاسداران و
سیاستمداران افراطی وحامی و انتخاب شده از
سوی حزب اصولگرایان استان خراسان رضوی
بود و
اما حمید گرمابی منختب نماینده انتخاب شده
از سوی مردم نیشابور وفیروزه بود....در مجلس
یازدهم دیگر مردم نیشابور وفیروزه هاجر چنارانی
نماینده یک اصولگرا را به عنوان نماینده خود در
مجلس یازدهم انتخاب نمی کنند وبه آن رای نمی دهند.
والسلام.
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1398/10/08 - 00:05
با این اوصاف
وتعاریف هاجر چنارانی
مهره سوخته سیاست است
که تا چند سال قبل
فقط یک معلم سیاستمدار وفرزند شهید
بود..که سودای نمایندگی داشت.اما در
مجلس یازدهم کام سیاست ومدار
روزگار بر وفق مراد دل این بانوی
نیشابوری نیست.یاحق
پاسخ + +1 -1 --
ناشناس 1398/10/13 - 23:39
شهادت شهید پر افتخار ایران اسلامی وجهان اسلام
سردار حاج قاسم سلیمانی تسلیت وتعزیت باد...(مردم
شهید پرور شهرستان های نیشابور وفیروزه)
پاسخ + +1 -1 --
ناشناس 1398/10/14 - 10:57
پیام تسلیت جمعی از خانواده های معزز شهدای نیشابوری الاصل
جمهوری اسلامی ایران در پی درگذشت وشهادت سردار
سپهبد حاج قاسم سلیمانی

شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
سردار رشید اسلام تسلیت باد.
(جمعی از خانواده های محترم شهدای مدافع حرم نیشابوری
:خانواده شهید قاجاریان,منصوری,شوشتری و..
خانواده شهدای فرهنگیان نیشابور:خانواده شهید
بدیع زادگان,شهید چنارانی,شهید قدمیاری,شهید موسوی نیشابوری وشهید امامیان
بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان نیشابور
بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان فیروزه
پاسخ + +3 -2 --
ناشناس 1398/10/16 - 01:26
شهادت افتخاری است که نصیب مردان خدا میشود خوشا به حالشان
پاسخ + +4 0 --
یک اصلاح طلب معتدل 1398/10/20 - 21:54
شرکت فولاد خراسان نیشابور به علت موشک باران
سپاه به سوی پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق مورد
تحریم قرار گرفت . نیشابور ی ها اینم عاقبت انتقام
تندوریی هاااا وافراط گرایی ها وعراق هم به شورای امنیت
ملی به خاطر موشک باران سپاه ایران به شورای امنیت
به علت نقض حاکمیت ملی کشور عراق شکایت کرد...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/10/25 - 07:37
عالیجناب دونالد ترامپ رئیس جمهور محترم آمریکا
کارخانه مجتمع فولاد خراسان واقع در جاده شهرستان نیشابور
به فیروزه را که بزرگترین شرکت تولید کننده شرق ایران
وغرب آسیا بعد از فولاد مبارکه اصفهان است را در فهرست
تحریم های ظالمانه خود قرار داد پیش از این علیرضا رزم حسینی
استاندار خراسان رضوی مجتمع فولاد خراسان به عنوان معین های اقصادی شهرستان نیشابور وفیروزه قرار داده بود که با این اقدام اعلیحضرت ترامپ فروش صادرات فولاد خراسان از 100 درصد به 65 درصد کاهش پیدا میکند.منبع:وزرات صنعت ومعدن وتجارت
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/10/25 - 08:11
ترامپ فولاد خراسان تحریم کرد از پش فردا یکی یکی
کارگران پرسنل اش کم میکنه وتعدیل نیرو میکنه
وحدود 500 کارگر بیکار می شوند هر چند پرسنل کارگران
فولاد خراسان غیر خراسانی وغیر نیشابوری واکثرا اهل استان
اصفهان ویزد هستند ولی تنها سود ومنفعت فولاد بر نیشابور احداث بزرگراه جاده نیشابور به فیروزه بود که فولاد هزینه اش تقبل کرد ولذا نیشابوریان وفیروزه ای ها از اشتغال در کارخانه فولاد نیشابور محروم شدند به علت وجود رانت وسواد زیر دپیلم وعدم دانش تخصصی رشته مرتبط با فولاد وصنایع مکانیکی مانند مهندسی مواد ومتالوژی ومکانیک.
پاسخ + +1 0 --
قابل توجه سبزواری دو 1398/10/20 - 23:39
#صدای_مردم

پاسخ + +1 0 --
قابل توجه سبزواری دو 1398/10/20 - 23:40
#صدای_مردم

پاسخ + +5 0 --
محدثه 1398/10/21 - 22:44
زنده باد خانم دکتر هاجر چنارانی
پاسخ + +1 0 --
O 1398/10/21 - 23:10
حمی گرمابی نامزد مجلس یازدهم نیشابور وفیروزه
رد صلاحیت شد
وهاجر چنارانی نامزد مجلس یازدهم نیشابور وفیروزه
تایید صلاحیت شد این موفقیت در تایید صلاحیت را به خانم دکتر هاجر چنارانی تبریک وتهنیت عرض میکنیم واز خداوند متعال برای
ایشان موفقیت وسربلندی در وظیفه مهم وخطیر نمایندگی مجلس خواستاریم....
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1398/10/23 - 22:56
حمید گرمابی نماینده اصلاح طلب نیشابور
وفیروزه وکاندیدا یازدهمین دوره انتخابات
مجلس شورای اسلامی از حوزه نیشابور وفیروزه
تایید صلاحیت شد....
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1398/10/26 - 10:58
وزیر آموزش وپرورش آقای محسن حاجی میرزایی
در سفر به نیشابور در مورخ 98/10/26پنج شنبه
گفت:حتما موضوع تصرف مالکیت سازمان اوقاف وامور
وخیریه شهرستان نیشابور بر هنرستان دخترانه وکیلی8
ودبستان دخترانه بنت الهدی صدر که اختلاف جدی
میان اداره آموزش وپرورش شهرستان واداره اوقاف وامور
خیریه شهرستان است پیگیری ورفع تصرف خواهد شد.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1398/10/26 - 20:15
هشتادمین مدرسه خیر ساز مهندس
عبدالرضا وکیلی خیر مدرسه ساز مشهور نیشابوری
به نام آموزشگاه شهید رحمت الله چمبری
وکیلی شماره80 در نیشابور افتتاح شد...
تاکنون عبدالرضا وکیلی هشتاد مدرسه نوساز
سطح یک برای دانش آموزان نیشابوری در نیشابور
زادگاهش ساخته است.....
پاسخ + +3 -1 --
با افتخار نیشابوری ا 1398/11/04 - 18:17
در روز پنج شنبه 98/11/03 بهمن ماه بعد از دو سال
تلاش و پیگیری های فراوان دکتر حمید گرمابی نماینده محترم
نیشابور وفیروزه در مجلس دهم شورای اسلامی تفاهم ساخت
فرودگاه بین المللی نیشابور بزرگ با مشارکت بخش خصوصی
وسرمایه گذار ساخت فرودگاه وبا مشارکت شورای شهر وشهرداری نیشابور در محل ساختمان شورای شهر شهرداری نیشابور منعقد شد قرار است این فرودگاه پس از سه سال باند فرود وپروازش ساخته شود..... بالاخره نیشابوری های عزیز صاحب فرودگاه بین المللی می شوند.به امید پیروزی وپیشرفت و توسعه ورشد وبالندگی نیشابور ونیشابوری ودیار خیام وعطار وکمال الملک و........هوراااا
پاسخ + +4 -1 --
با افتخار نیشابوری ا 1398/11/04 - 18:17
در روز پنج شنبه 98/11/03 بهمن ماه بعد از دو سال
تلاش و پیگیری های فراوان دکتر حمید گرمابی نماینده محترم
نیشابور وفیروزه در مجلس دهم شورای اسلامی تفاهم ساخت
فرودگاه بین المللی نیشابور بزرگ با مشارکت بخش خصوصی
وسرمایه گذار ساخت فرودگاه وبا مشارکت شورای شهر وشهرداری نیشابور در محل ساختمان شورای شهر شهرداری نیشابور منعقد شد قرار است این فرودگاه پس از سه سال باند فرود وپروازش ساخته شود..... بالاخره نیشابوری های عزیز صاحب فرودگاه بین المللی می شوند.به امید پیروزی وپیشرفت و توسعه ورشد وبالندگی نیشابور ونیشابوری ودیار خیام وعطار وکمال الملک و........هوراااا
پاسخ + +1 -1 --
آرتین 1398/11/07 - 15:52
نه به حمید گرمابی وهاجر چنارانی
رای ما نیشابوریان برای مجلس یازدهم از حوزه
انتخابیه نیشابور وفیروزه
1-دکتر مهدی ادیبان
2_سید حسین حسینی
پاسخ + +4 0 --
آرتین 1398/11/11 - 01:40
معامله قرن توسط بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اسرائیل ودونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا اجرایی عملیاتی شد وطبق این تفاهم نامه بین آمریکا واسرائیل فلسطینیان واعراب مسلمان باید از فلسطین وقدس اشغالی اخراج شده
وبرای همیشه به اردن ومصر کوچ ومهاجرت کنند
دیگر اثری از مسلمانان واعراب در فلسطین وغرب آسیا وجود ندارد
معامله قرن به نفع آمریکا اسرائیل و جامعه جهانی
و باعث صلح جهانی می شود......این موفقیت را تبریک می گوییم....
پاسخ + +2 0 --
رجب شهری می شود 1398/11/13 - 14:03
سخنگوی وزارت آموزش وپرورش:
افزایش حقوق حاصل از طرح رتبه بندی معلمان
رسمی وپیمانی با حقوق دی ماه پرداخت می شود
که مبلغی حدود 500 تا 800 هزار تومان است.
پاسخ + +3 0 --
حاج شیخ تقی نیشابور 1398/11/13 - 16:09
در مجلس یازدهم حمید گرمابی دیگر از حمایت
اصلاح طلبان ومحمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید
و صادق زیبا کلام فعال سیاسی اصلاح طلب واستاد علوم سیاسی
دانشگاه تهران برخوردار نیست
در انتخابات مجلس یازدهم حزب سیاسی اصولگرایان
شانس بیشتری برای تصدی کرسی نمایندگی مجلس دارند
دلایل رنگ باختن نامزدهای انتخاباتی اصلاح طلب
کاهش اقبال عمومی وعدم علاقه به اصلاح طالبان
به علت تورم نسبی زیاد در کشور وافزایش قیمت بنزین
توسط حسن روحانی رئیس جمهور اصلاح طلب
وتنش ودعوای سیاسی در میان خود اعضاء اصلی اصلاح طلبان
وتوصیه اصلاح طلبان به فرماندهی حسن روحانی رئیس جمهور
برای برگزاری رفراندوم یا همه‌پرسی در کشور ایران
برای بلی یا خیر به ادامه حکومت جمهوری اسلامی ایران
نارضایتی شدید وکوبیدن طبل مخالفت اصولگرایان
وروحانیون درباری افراطی سیاستمدار وعدم همراهی و نتیجه
ندادن مذاکره اصلاح طلبان با آمریکا وجامعه جهانی
پاسخ + 0 0 --
. 1398/11/13 - 16:50
موافق برگزاری رفراندوم هستم......تا ببینم چقدر
حکومت جمهوری اسلامی ایران نزد محبوبیت دارد
پاسخ + +3 0 --
ملکه فرح دیبا 1398/11/13 - 16:39
ان شالله رفراندوم وهمه پرسی برگزار کنند و ما مردم ایران
بتونیم درباره ی ....
ایران اظهار نظر کنیم...
پاسخ + +3 0 --
آریا مهر 1398/11/13 - 16:44
برگزاری رفراندوم (همه پرسی)توسط یک حکومت ودولت
نشانه تزلزل و سقوط تدریجی یک حکومت است...هر چی
خدا بخواهد...حکومت با کفر باقی مس مانند اما با ظلم
باقی نمی ماند وسقوط میکند.آنچه بگندد نمک اش
می زنند وای به حالی که بگندد نمک...
پاسخ + +2 0 --
امیر تتلو 1398/11/14 - 00:02
به نقل از سازمان یونسکو
دومین شخصیت مهم و جهانی وفرهنگی نیشابوری
فریدالدین عطار نیشابوری ثبت جهانی می شود
عطار نیشابوری وخیام نیشابوری دو شخصیت مهم
جهانی هستند که تا کنون ثبت جهانی شده اند..
پاسخ + +6 -1 --
امیر تتلو 1398/11/14 - 00:04
قابل توجه دانشجویان پزشکی سبزوار :شروع نیمسال تحصیلی دوم دانشگاه علوم پزشکی
سبزوار از 98/11/19 شنبه بهمن ماه است
پاسخ + 0 0 --
... 1398/11/17 - 17:16
ممنون آقای تتلو عزیز اطلاع رسانی کردین
به ما دانشجویان علوم پزشکی سبزوار
دیار سربداران..........شما که در ترکیه ساکن هستید
چطور از اخبار ایران سبزوار مطلع هستید
احیانا اصالتی سبزواری دارید یا دوستدار سبزواری های
.....هستید......
پاسخ + 0 0 --
... 1398/11/17 - 17:32
جای سرکار خانم هاجر چنارانی نیشابوری نماینده نیشابور وفیروزه
وسید جواد حسینی سبزواری دو معلم نیشابوری و سبزواری
در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خالی هست
حیف این دو بزرگوار به جای دامن زدن به اختلافات
قومی وقبیله ای ودشمنی نیشابوری وسبزواری ها
در ورود از و استقبال. از دانشجویان پزشکی نیشابوری
سبزواری حضوری شایسته ندارند ام شالله سالیان بعد
برای ورودی های جدید1399
زنده باد نیشابوریان وسبزواریان عزیز فرهیخته....
پاسخ + +1 0 --
حنایی 1398/11/16 - 20:04
محسن حاجی میرزایی:
وزیر آموزش وپرورش:به علت تعطیلی های زیاد
مدارس به علت بارندگی برف و آلودگی هوا در ماه های
اخیر یک ساعت به ساعات آموزشی مدارس در طول روز
ویا
دایر بودن مدارس در روز پنج شنبه ها این عقب
ماندگی آموزشی و تحصیلی از افزایش بی رویه
از تعطیلی مدارس در کشور در چند ماه اخیر جبران می شود.
پاسخ + 0 0 --
... 1398/11/17 - 17:45
آبروی نیشابور یان بر باد داده می شود.....
پاسخ + +1 0 --
اشرف فراشیان جغتای 1398/11/17 - 20:33
اسامی نامزدهای انتخابات میان دوره ای پنجمین
دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان
خرسان رضوی:
1-عباس شاه رفعتی (متولد شهر کربلا عراق)
2-علی قربانی(ناشناس)
3-مرتضی مروی سماورچی(ناشناس)
4-تقی مصباح (متولد شهر یزد ایران)
5-غلامرضا مقیسه(مغیسه)(متولد شهر
سبزوار ایران وامام جمعه
کنونی سبزوار با اصالتی سبزواری)
پاسخ + 0 0 --
سمانه 1398/11/19 - 13:43
حمید گرمابی نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس
شورای اسلامی از حوزه انتخابیه نیشابور وفیروزه
از نامزدی وحضور ار انتخابات انصراف داد.....
و برای همیشه از عرصه ی سیاست ونمایندگی مجلس
انصراف داد......
با آرزوی موفقیت در شغل استادی شان برای وی.....
پاسخ + +1 0 --
علی 1398/11/21 - 18:23
قابل توجه فارغ التحصیلان رشته پزشکی عمومی
دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در نظر دارد از بین فارغ التحصیلان رشته پزشکی عمومی جهت سال تحصیلی 1400-1399 دانشجوی دکتری تخصصی(phd طب سنتی ) جذب نماید.علاقمندان به شرکت در آزمون می توانند تا تاریخ 98/11/26 با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام و اطلاع از جرئیات آزمون اقدام نمایند
پاسخ + +1 -2 --
برزنونی.م 1398/12/03 - 01:25
سلام برهمه شماعزیزان
امیدوارم که فردا که صبحی دیگراست وما هنوز تازه غرق دراطلاع رسانی دقیق عزیزان مسول برای میزان شیوع ویروس کرونا درایران عزیزهستیم .خبرمسرت بخش ورود سرکارخانم هاجرچنارانی به مجلس شادی مارادوچندان نکند.
افسوس که نشد ونمیشود درهیچ جا وهیچ زمانی .....
پاسخ + +3 0 --
AAA 1398/12/03 - 11:57
آقای مهندس احسان ارکانی
و سرکار خانم دکتر هاجر چنارانی به عنوان نمایندگان مردم نیشابور وفیروزه
در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
منتخب مردم نیشابور وفیروزه شدند
این موفقیت بزرگ را به خانم دکتر هاجر چنارانی
آقای مهندس احسان ارکانی تبریک وتهنیت عرض میکنم
و آرزوی موفقیت وسربلندی در بهارستان برای این
دو بزرگوار وهر دو عزیز هم آقای مهندس وخانم دکتر دارم
امید است بیش از مجلس دهم بتوانند از حق ضایع شده
نیشابور وفیروزه در خانه ملت دفاع کنند ونام نیشابور
فیروزه ای در جهان وعرصه ی بین المللی ودر دنیا
خودنمایی کند وان شالله مجلس یازدهم شورای اسلامی
مجلسی قوی وبا اراده وباتحرک وانقلابی وشجاع وبه دور از مفاسد اقتصادی ورانت خواری آقازادگان است.
پاسخ + +1 0 --
AAA 1398/12/03 - 13:28
آیت الله تقی مصباح مشهور به علامه تقی مصباح یزدی
منتخب مردم استان خراسان رضوی برای
اولین دوره پنجمین مجلس میان دوره ای خبرگان رهبری
شد.
پاسخ + +1 0 --
AAA 1398/12/03 - 13:30
آیت الله تقی مصباح یزدی نماینده مردم استان خراسان
رضوی در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شد
خدا ایشون حفظ کنه وهمیشه سلامت وسالم باشند
پاسخ + +3 0 --
شهروند مسئول ، صادق و بی آزار ! 1398/12/06 - 16:08
مرگ یک فرد سالمند 70 ساله در نیشابور بر اثر بیماری
کرونا توسط وزرات بهداشت ونمونه گیری دقیق آزمایشگاه
ویروس شناسی در وزارت بهداشت در تهران تایید
شد وحدود 20 نفر مسافر ار شهر قم مرکز کانون بیماری
کرونا به نیشابور آمده بودند 20 نیشابوری را مبتلا
به کرونا کردند که یک نفر فوت کرد و9 نفر از بیمارستان مرخص
شدند واکنون 10 نفر بیمار مبتلا به کرونا نیشابوری
در بیمارستان حکیم (بیمارستان تخصصی ویژه
بیماری کرونا )شهرستان نیشابور بستری هستند...
پاسخ + 0 0 --
صادق 1398/12/14 - 12:18
شاید کرونا بتونه ادم های بی عقل را که کارشون غیبت تهمت ودروغ ونوشتن مطالب دروغ وایجاد تفرقه وکینه را سر عقل بیاره
پاسخ + 0 0 --
عادله 1398/12/15 - 18:12
آدم ها همیشه با بیماری سر عقل می آیند......
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1398/12/18 - 21:52
اگه من جای ویروس کورنا بودم سراغ آدم های بد بین غیبت گر حسود نامهربان چاپلوس غیبت گر تهمت زن وخلاصه بدجنس میرفتم ودرس حسابی بهش میدادم نه انسان های مهربان

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا کنکور معیار مناسب و قابل اتکایی برای ارزیایی در مورد اثربخشی و کارایی نظام آموزشی ایران می باشد ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور