صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

" جبهه یکتا ادامه وضع موجود را به زیان کشور و ناشی از ضعف مدیریتی می داند "

کاندیداهای جبهه یکتا مشخص شدند : حمیدرضا حاجی بابایی !

اعضای هیات مؤسس جبهه یکتا درواقع اعضای کابینه و تعدادی از نمایندگان مجلس طرفدار آقای محمود احمدی‌نژاد هستند/ آثار و تبعات انتخاب رییس‌جمهور در تمامی حوزه های اجرایی کشور و حتی فراتر از آن تبلور خواهد یافت/ امروز شاهد تلنبار شدن مشکلات مردم، رکود بی سابقه، افزایش بیکاری و فقر و انباشت ناهنجاری های اجتماعی با این حجم و گستردگی نبودیم/ نقد منصفانه و مشفقانه دولت و دستگاه های اجرایی در دستورکار اعضای این جبهه است/ با کناره گیری احمدی نژاد از انتخابات فعالیت انتخابات یکتا جدی تر شده/ خبرهایی مبنی بر آغاز فعالیت انتخاباتی چهار عضو جبهه یکتا به گوش می رسد، فعالیت هایی که منجر به تشکیل ستادهای انتخاباتی هم شده است/ از مجموع صحبت ها مشخص است که 2 یا سه نفر از اعضای هیات مؤسس آمادگی دارند تا در صورت لزوم کاندیدای ریاست جمهوری شوند ....

انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و کاندیدای جبهه یکتا

گروه اخبار/

اعضای هیات مؤسس جبهه یکتا درواقع اعضای کابینه و تعدادی از نمایندگان مجلس طرفدار آقای محمود احمدی‌نژاد هستند که از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تا حدودی به انزوا کشیده شدند و خبری از فعالیت های سیاسی آنها به گوش نمی رسید.
 
اما این روزها این جبهه سخت در فعالیت است. جلسات شورای مرکزی آن به طور هفتگی و منظم برگزار می شود تا جایی که این حزب افرادی را به عنوان گزینه انتخابات ریاست جمهوری مدنظر دارد.
 
آقای سید محمد حسینی، وزیر ارشاد دولت دهم، درباره فعالیت های انتخاباتی جبهه یکتا گفت: در حال حاضر اقدامات و مباحث جبهه یکتا بر موضوع انتخابات سال 96 به‌ویژه انتخابات ریاست جمهوری متمرکز شده است؛ زیرا آثار و تبعات انتخاب رییس‌جمهور در تمامی حوزه های اجرایی کشور و حتی فراتر از آن تبلور خواهد یافت. از نظر جبهه یکتا مهمترین و محوری ترین موضوعات پیرامون انتخابات سه امر حیاتی شامل گفتمان و برنامه ها، کاندیداها و ساز کار رسیدن به گزینه واحد در جمع نیروهای مؤمن، ارزشی و ولایی است که تاکنون در جلسات مختلف به نتایجی دست یافته ایم ولی تصمیم گیری صورت نگرفته است.
 
وی ادامه داد: جبهه یکتا ادامه وضع موجود را به زیان کشور و ناشی از ضعف مدیریتی می داند و بر این باور است که اگر عزم و اراده راسخ برای خدمت بی منت به مردم و نیز روحیه جهادی و انقلابی در دستاندرکاران اجرایی کشور وجود داشت و به سیاست ها و دیدگاه های رهبری در سیاست خارجی و داخلی بهویژه اقتصاد مقاومتی عنایت کافی صورت می گرفت، امروز شاهد تلنبار شدن مشکلات مردم، رکود بی سابقه، افزایش بیکاری و فقر و انباشت ناهنجاری های اجتماعی با این حجم و گستردگی نبودیم.
 

حسینی همچنین درباره ویژگی کاندیداهای مورد حمایت حزب متبوعش در انتخابات 96 اظهار داشت: جبهه یکتا بر این اساس معتقد است کسانی شایسته کاندیداتوری و رأی مردم هستند که خدمت رسانی گسترده به جامعه و مبارزه با فقر و بیکاری و تبعیض، تحکیم پایه های اقتدار و عزت ملی را در اولویت قرار دهند.

بر همین مبنا با همت دوستان متخصص و صاحب نظر برنامه ای عملیاتی و اجرایی برای برون رفت از شرایط فعلی کشور تهیه شده است که به موقع ارائه خواهد شد. هر چند نقد منصفانه و مشفقانه دولت و دستگاه های اجرایی در دستورکار اعضای این جبهه است ولی مهمتر از آن، گفتمان و برنامه است که می تواند قابلیت و توانمندی یک مجموعه کارآمد را به اثبات برساند.

حال با کناره گیری احمدی نژاد از انتخابات -طبق نامه ای که به رهبر معظم انقلاب نوشته است- فعالیت انتخابات یکتا جدی تر شده و درصدد است نامزدهایی را به نمایندگی از حامیان احمدی نژاد در انتخابات داشته باشد، به طوری که خبرهایی مبنی بر آغاز فعالیت انتخاباتی چهار عضو جبهه یکتا به گوش می رسد، فعالیت هایی که منجر به تشکیل ستادهای انتخاباتی هم شده است.

رستم قاسمی
 
نخستین کاندیدای احتمالی این حزب آقای رستم قاسمی، وزیر نفت دولت دهم است که در دولت یازدهم به سمت مشاور معاون اول رییس جمهور منصوب شده بود اما فقط بعد از 27 ماه و به دلیل مخالفت با قراردادهای جدید نفتی، از این سمت کنار گذاشته شد.
 
کامران دانشجو
 

کامران دانشجو استاندار سابق تهران، رئیس سابق ستاد انتخابات وزارت کشور در سال ٨٨  و وزیر سابق وزارت علوم تحقیقات و فناوری در دولت دهم است که این روزها نامش در این جبهه به عنوان یکی از نامزدهای نهایی به منظور شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم مطرح می شود. البته هنگام گرفتن رأی اعتماد در شهریور٨٨، شبهاتی درباره مدرک تحصیلی او در مجلس مطرح شد که آقای علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در آن جلسه اعلام کرد که بر اساس بررسی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مدرک تحصیلی کامران دانشجو، وزیر پیشنهادی علوم هیچ مشکلی ندارد و وی مراحل استادی و دانشیاری را گذرانده است.

حمیدرضا حاجی بابایی
 

آقای حمیدرضا حاجی بابایی، سیاست مدار اصول گرا و نماینده پنج دوره مجلس شورای اسلامی (دوره پنجم تا هشتم و دوره دهم) کاندیدای احتمالی بعدی جبهه یکتاست، نمایندهای که در دولت دهم بر مسند وزارت آموزش و پرورش تکیه زد و در کابینه آقای احمدی نژاد قرار گرفت. او در دوران نمایندگی اش عضو هیات رییسه و رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس بود و نیز در کمیسیون های محاسبه و بودجه، تلفیق، اصل 90 و امنیت ملی و سیاست خارجی عضویت داشته است.

محمد عباسی
 
و اما آخرین کاندیدای بالقوه و احتمالی جبهه یکتا، آقای محمد عباسی است که در دولت دهم ابتدا به عنوان وزیر تعاون از مجلس رأی اعتماد گرفت. بعد از تصویب قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی، احمدینژاد دکتر عباسی را با حفظ سمت وزارت تعاون به سرپرستی وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد. وی یکی از اعضای فعال جبهه یکتاست.
 

همچنین، وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد درباره احتمال کاندیداتوری چهار عضو جبهه یکتا در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: بحث چهار نفر یا کمتر و بیشتر گمانه زنی محسوب می شود ولی از مجموع صحبت ها مشخص است که 2 یا سه نفر از اعضای هیات مؤسس آمادگی دارند تا در صورت لزوم کاندیدای ریاست جمهوری شوند ولی همان طور که اشاره شد تاکنون هیچ تصمیم قطعی ای اتخاذ نشده است.

صبح نو

دوشنبه, 19 مهر 1395 16:02 خوانده شده: 2550 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +17 0 --
دوست 1395/07/19 - 17:13
چه جالب!!!!!
پاسخ + +34 -7 --
احمد 1395/07/19 - 17:49
خدا کنه حاجی بابایی بیادمن بعنوان یک فرهنگی افتخار می کنم
پاسخ + 0 0 --
معلم ناامید 1395/07/20 - 05:49
اشتباه نکنید دوستان با پیراهن عثمان او ب چاه نیفتیم
اگر درد معلمان داشت چرا عضوکمسیون اموزش نشد و رفت کمسیون امنیت ملی و...
او هم بدنبال رفع مشکلات فراوان فرهنگیان نیست فقط کاندیدای اختصاصی اصلاح طلب انشاا....
پاسخ + 0 0 --
حسن 1395/07/21 - 22:10
من هم صرفا برای یک دوره ای کردن ریاست جمهوری اقای فریدون به یک نامزد قوی که بتونه رای جمع کنه رای میدم البته میدونم هیچکدومشون کارامد نیستند
پاسخ + +34 -9 --
ناشناس 1395/07/19 - 17:51
رئیس جمهور آینده حمیدرضا حاجی بابایی
پاسخ + +32 -9 --
خوزستان 1395/07/19 - 18:12
اگه حاج بابایی کاندید بشه عالیه
پاسخ + +13 -3 --
سید عباس فاطمی محم 1395/07/19 - 19:36
چرا حرفی ازوضعیت معیشتی باز نشسته گان سال 90 که از لحاظ پاداش وحقوق ومزایا خیلی ضرر کرده‌اند حرفه به میان نمی اورید
پاسخ + +9 -32 --
معلم ناامید 1395/07/19 - 20:06
حاجی بابایی بهت رای نمیدم
پاسخ + +24 -1 --
عارف 1395/07/19 - 20:50
نمی دانم از بین اشخاص مختلف این جبهه چرا حاج بابایی تیتر شده با علامت تعجب جلوی آن. برایم سوالی پیش آمد که اگه جناب فانی بود چه چیزی جلوی اسمش بود. لابد علامت شادی و خنده و یا تصویر گل و بلبل. من طرفدار مطلق هیچ فرد و دسته ای نیستم ونگذاشتم تحت تأثیر فشارهای مختلف تبلیغاتی به خودم نیز دروغ بگم. من منتقد حاج بابایی هم هستم وقول شما صدای معلمی ها باید به عملکرد نگاه کرد نه دسته و جناح. البته من غیراز عملکرد به گفتار نیز توجه می کنم که خیلی مهم است. عملکرد هر وزیری نکات مثبتی دارد که عملکرد او نیز چنین بود.ادامه دارد
پاسخ + +22 -1 --
عارف 1395/07/19 - 21:27
ادامهٔ مطلب به عنوان مثال چند نمونه :1-همانطور که گفتم ایشان در گفتار همیشه مقام معلم را رفیع می دانست و حتی پژوهشگری نامید که باید حقوق مناسبی دریافت کند و رتبه بندی که مطرح کرد و به احتمال زیاد اجرا می شد حقوق و جایگاه معلم ارتقاءخوبی پیدا می کرد نه رتبه بندی فانی که حداقل افزایش 80و میانگین 300هزار تومان شد. حالا شایدبگویید هر هر کس چیزی را تکرارکند گفتار او پوپولیستی است ولی من معتقدم و ثابت شده برای تحقق هر چیزی باید اول آن را در ذهن باور داشت بعد درزبان هم جاری ساخت و محکم تکرار کرد. حالا آقای فانی نه تنها در عمل که در لفظ نیز از از گفتن بعضی چیزهایی که حاج بابایی می گفت دچار تردید و واهمه است. 3-بیمهٔ طلایی زمان اورا اگر چه ایدال نبود ولی نسبتأخوب بود به جای تقویت فانی تبدیل به بیمهٔ مفرقی کرد. 4-زمان ایشان با اینکه اعتبار پاداش بازنشستگان در بودجه سالانه پیش بینی نمی شد ولی زودتر از الان پرداخت می شد و سوهان اعصاب باز نشستگان نبود وایشان می گفت کاری می کنیم که در آینده پاداش در عرض حتی یک هفته پرداخت بشه.
پاسخ + +25 -4 --
فرهنگی منطقه محروم 1395/07/20 - 00:53
اکنون فرصت مناسبی است که شخصی از جنس معلم
رئیس جمهور شود تا تحولی در تمام ابعاد علمی و آموزشی
و پرورشی و البته معیشت معلمان صورت گیرد.
حاج بابایی بهترین گزینه است
حاج بابایی مورد قبول اکثریت معلمان است
پاسخ + +23 -3 --
بازنشسته فریب خورده 1395/07/20 - 09:12
هرکس را احمدی نژاد تایید کنه مورد تایید ما هم هست،احمدی نژاد تنها رییس‌جمهور ی بود که طبقه ضعیف و بی پناه جامعه را حمایت کرد،گواه حرف من مسکن مهر،بیمه طلایی،افزایش حقوق بازنشستگان،اگر همین اشراف چوب لای چرخش نکرده بودند اون تورم کذایی هم بوجود نمیامد
پاسخ + 0 -1 --
معلم ناامید 1395/07/20 - 10:44
بازم فریب خوردی همکارعزیز اینبار از یک عوام فریب مدعی دولت پاکدست!!
پاسخ + +27 -6 --
علی 1395/07/20 - 09:19
رای من حاج بابايی
پاسخ + +26 -2 --
ناشناس 1395/07/20 - 11:46
بزرگترین فریب را از دولت تدبیر و امید خوردیم، نه از دولت قبلی ،
پاسخ + +22 0 --
بهروز 1395/07/20 - 14:37
زنده باد حاج بابایی
پاسخ + +20 -2 --
حامدی 1395/07/20 - 17:21
حاجی بابایی فراجناحی فکر میکند و به نیروهای انقلاب بها می دهد .گرایش تند سیاسی ندارد این بار رییس جمهور از جنس فرهنگیان می باشد.من خیلی خوشحالم که ایشان اعلام کاندیداتوری کرده است .ایکاش 4سال پیش می آمدند.انشاا... منتظر اردیبهشت96 هستیم تا بار دیگر اقتدار ایران به ویژه آموزش وپرورش راببینیم.
پاسخ + +9 -3 --
سلطان بیگی 1395/07/24 - 08:07
درود بر حاجی بابایی و سحرخیز دویل از یلان اموزش و پرورش بیچاره دولت روحانی که در گرداب فانی گیر کرده است
پاسخ + +10 -2 --
رسولی 1395/07/24 - 13:44
درود بر حاجی بابایی مغبون فانی و اطرافیان ار که بر صندوق ذخیره .... تا خسر فی الاخره باشند
پاسخ + +4 -2 --
نامی 1395/12/04 - 14:53
انشا الله حاجی بابای بیاد من یک جانباز افتخار میکنم.
ا.برادر شهیدان 2 رزمنده وجانباز وپاک 3 زحمتکش 4.پاک
از هر دزدیوخیانت به ملت 5.راضی بودن همه فرهنگیان ازاو
وووومثبت تر از روحانی وهرگز راهش راکج نکرده
بیا حمایتت مکنیم ما جانبازان
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/12/05 - 02:10
حاجی بابایی حمایتت میکنیم
پیمانی های89
پاسخ + +1 -2 --
دانش اموزگار 1395/12/28 - 21:20
سلام
حاج بابایی با بینش و کفایتی که دارد می تواند در آموزش و پرورش تحول ایجاد کند....
گفتمان رییس جمهور جدید باید به صورت جدی آموزش و پرورش هم باشد
پاسخ + +1 -2 --
نامی 1395/12/29 - 21:55
انشاالله حاجی بابایی بیا من بعنوان یک جانباز کوچک ملتیم حقان مر پاک ایثارگر واز خانواده ایثارگران زحمت کش بیا تا جلو دزدان را بگیر

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا کنکور معیار مناسب و قابل اتکایی برای ارزیایی در مورد اثربخشی و کارایی نظام آموزشی ایران می باشد ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور