صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

اعلام شرايط و وضعيت « معلمان و بازنشستگان فرهنگی» مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان

سید محمد بطحایی و رتبه بندی معلمان  گروه اخبار /

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام خبر افزایش 35 درصدی حقوق نیروهای اداری آموزش و پرورش، درباره وضعیت بازنشستگان در طرح رتبه‌بندی گفت: تلاش می‌کنیم از طریق پاداش پایان خدمت حتی افرادی که شهریور امسال بازنشسته می‌شوند، آنها را از مزایای رتبه‌بندی بهره‌مندی کنیم.
 محمد بطحایی در میزگرد رتبه‌بندی معلمان که در سومین روز از سی‌ودومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور برگزار شد، از افزایش 35 درصدی حقوق نیروهای اداری و ستادی این وزارتخانه خبر داد و گفت: فوق‌العاده بند 10 ماده 68 مربوط به افزایش حقوق نیروهای اداری در بهمن‌ماه سال گذشته به تصویب هیات وزیران رسید. همان 35 درصدی که قرار بود به حقوق نیروهای اداری اضافه شود اما میانگین آن 21 درصد و سقف آن 35 درصد در نظر گرفته شده است.
 وی درباره علت توقف اجرای این مصوبه گفت: با اجرای این مصوبه اختلاف زیادی میان کارکنان این دستگاه با معلمان ایجاد می‌شد و فاصله پرداخت‌ها را زیاد می‌کرد. پیش‌بینی می‌کنیم با اجرای رتبه‌بندی زمینه برای اجرای فوق‌العاده ویژه که مشمول این مصوبه است ایجاد شود و افزایش حقوق برای نیروهای ستادی و اداری اعمال شود.
 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر به هرعلتی این فوق‌العاده ویژه اعمال نشود، برنامه‌های دیگری را دنبال خواهیم کرد، گفت: یک طرح دیگر نیز وجود دارد که براساس بند 30 است و افراد ستادی و اداری را شامل می‌شود اما سعی می‌کنیم از طریق رتبه‌بندی نیروهای اداری را شامل این افزایش حقوق کنیم.
بطحایی ادامه داد: در تلاش هستیم این حکم از فروردین 94 محاسبه شود.
 وی با بیان اینکه از محل افزایش بهره‌وری و ساماندهی نیروی انسانی اقدامات خوبی در آموزش و پرورش انجام شده است، عنوان کرد: فوق‌العاده شغل کارکنان را به دنبال این افزایش بهره‌وری تا 1500 امتیاز افزایش دادیم. همچنین حق نوار مرزی را برقرار کردیم و قانون مرخصی 9 ماهه زایمان برای بانوان فرهنگی اجرا شد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سرانه مدارس را نیز تا چند روز آینده اعلام می‌کنیم، گفت: مطمئنا وضعیت سرانه‌ها از سال گذشته بهتر خواهد بود.
 بطحایی در پایان در پاسخ به اینکه آیا بازنشسته‌ها نیز مشمول رتبه‌بندی می‌شوند؟ گفت: در تلاش هستیم حتی افرادی که در شهریورماه امسال بازنشسته می‌شوند را از طریق پاداش پایان خدمت از مزایای رتبه‌بندی بهره‌مند کنیم تا حقی از آنها تضییع نشود.
 به گفته بطحایی، با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، حقوق آنها بین 150 تا 600 هزار تومان افزایش می‌یابد.


معلمان بالای 6 سال سابقه، مشمول طرح رتبه‌بندی می‌شوند

مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره دایره شمول طرح رتبه‌بندی گفت: تمامی معلمان بالای شش سال سابقه مشمول طرح رتبه‌بندی می‌شوند.

هاشم مسعودی نيز در میزگرد رتبه‌بندی معلمان که در سومین روز از سی‌ودومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور برگزار شد، با بیان اینکه ما نباید تنها به این صورت اقدام کنیم که یک نیروی انسانی کاری انجام دهد تا آخر ماه حقوقی دریافت کند، گفت: باید به کارآمدی نیروی انسانی توجه کرد. وی افزود: هیچ مکانیسمی برای آنکه حقوق کارکنان را کم کنیم نداریم و در رتبه‌بندی معلمان به دنبال نظام ساختارگرا هستیم که مبتنی بر شایستگی و توانمندی نیروی انسانی باشد تا فرد با بهره‌وری بالاتر حقوق بیشتری دریافت کند.

مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره دایره شمول طرح رتبه‌بندی گفت: تمامی معلمان بالای 6 سال سابقه مشمول طرح رتبه‌بندی می‌شوند.

مسعودی در پاسخ به اینکه با توجه به رتبه‌بندی فعلی وزارتخانه که افراد دارای رتبه‌های ارشد، عالی و خبره هستند با اجرای طرح رتبه‌بندی تنزل درجه پیدا می‌کنند، گفت: خیر ، این گونه نیست که کسی تنزل رتبه پیدا کند. در آموزش و پرورش 65 درصد معلمان در رتبه خبره و عالی قرار دارند که با اجرای طرح رتبه‌بندی حقوق آنها بین 320 تا 540 هزار تومان افزایش می‌یابد.

وی افزود: همچنین 140 هزار نفر دارای رتبه ارشد هستند که حقوق آنها بین 180 تا 240 هزار تومان افزایش می‌یابد و مابقی رتبه‌های کمتری دارند. البته ممکن است بدی شرایط آب و هوا در میزان افزایش حقوق آنها موثر باشد.

مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین به چگونگی احراز شاخصه‌ها و ویژگی‌های ارتقایی معلمان اشاره کرد و گفت: اگر کسی بخواهد رتبه‌اش ارتقا یابد اول باید مدیر مدرسه تایید کند سپس به شورای مربوطه برود و در نهایت کمیته تخصصی هر استان بررسی می‌کند که روند کار بسیار ساده شده است.

همچنين سلیمی جهرمی، رییس مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش نیز با بیان اینکه کارهای مقدماتی رتبه‌بندی آغاز شده است، گفت: این طرح را تا یکی، دو سال دیگر ادامه می‌دهیم.

مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی در این طرح وظیفه تولید نظام سنجش صلاحیت را بر عهده دارد.

ایسنا

سه شنبه, 13 مرداد 1394 15:21 خوانده شده: 13776 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +74 -2 --
ناشناس 1394/05/13 - 15:54
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام خبر افزایش 35 درصدی حقوق نیروهای اداری آموزش و پرورش، درباره وضعیت بازنشستگان در طرح رتبه‌بندی گفت: تلاش می‌کنیم از طریق پاداش پایان خدمت حتی افرادی که شهریور امسال بازنشسته می‌شوند، آنها را از مزایای رتبه‌بندی بهره‌مندی کنیم. پس تکلیف بقیه چی میشه ؟ ......
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 22:09
در این 37 سال اخیر هر تصمیمی که توسط عده ای در آموزش و پرورش گرفته شده اول از هر چیز حافظ منافع خودی ها بوده حتی در قوانین ناچیزی مثل شرایط امتیاز بندی تا چه رسد به مسائل مالی واز همین منظر است که این طرح ها نهایتا ایجاد چند دستگی کرده و آخر سر هیچ دردی از کسی دوا نمی کند
پاسخ + 0 0 --
آزاد 1394/05/14 - 12:45
تور رو خدا تسلیم نشید.
ببینید چقدر رنگ عوض میکنند؟!!!!
طرح اولیه (رتبه بندی بر اساس هیئت علمی) رو برده و به همان طرح قبلی برگردوندند. حالا باید مثل برده تو مدرسه مطیع مدیر و کادر ستادی مناطق باشیم که شاید به دریافتی ما 100 یا 200 تومن اضافه بشه.
ننگ بر کسانیکه معلم و ذلیل میخواهند.
پاسخ + 0 0 --
ناصرحمیدی 1394/05/14 - 20:43
من موندم کهاین معلمان دیگه چی میخواهند؟
من که سالی چهار میلیون پول مدرسه تیز هوشان میدم-کارمند مخابراتم با بیست سال سابقه چهار میلیون سیصد میگیرم-زمستان وتابستان هم میریم-عید هم میریم-شما چی؟برید خداروشکر کنید-
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/15 - 00:09
یعنی در حقوق اثری نداد آنچنانی موارد چون حقوق بازنشستگی میانگین 2 سال آخر است .
پس رتبه بندی در افزایش حقوق افرادی که در شهریور 94 هم بازنشسته شوند و رتبه بندی شامل حالشان شود ،تاثیر بسیار اندک وجود ده هزار تومانی خواهد داشت .
به همین راحتی .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/15 - 00:21
پس سقف هشتصد هزار تومنی که برای رتبه بندی گفتن ؛به چه افرادی اضافه میشود ؟
پاسخ + 0 0 --
کارو 1394/05/15 - 01:41
ناصر حمیدی بوموس هده
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/05/15 - 12:58
شما ازسه ماهقبل مقدار افزایش حقوق رتبه بندی را هر هفته کوچکتر کردید!! وشده 150 تا 500!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 12:08
ما هم سالی کلی پول تلفن میدهیم به مخابرات.موبایلها هم اونجا
که بایدآنتن بده؛نمیده.
سرعت اینترنتم که پایینه .

من موندم مخابراتی این حقوق ها را برا چی میگیرن.
اصلا از گلشن پایین میره.
روزی 20 دقیقه هم که بیشتر کارنمیکنن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 17:43
روزی بیست دقیقه مفید کار میکنید،حمید خان؛تازه اگربکنید.
کلاس هم میذارید. برای یه کسایی این اراجیف رابگو که از جایی اطلاع ندارند.
برو.......
پاسخ + 0 0 --
علی 1394/05/16 - 20:56
چهار میلیون و سیصد ؟؟؟ من حاضرم شبانه روز در مدرسه بمانم بعید می دانم چنین حقوقی را بدهند باور کنید بحث برسر ساعت کاری نیست اگر فول تایم هم ساعت کاری باشه بدون نفس کشیدن بازهم عده ای میگویند مگر معلم چکار میکند یا چه آورده ای دارد که باید اینهمه پول بگیرد
پاسخ + 0 0 --
معلم مشهدی 1394/05/18 - 07:08
ایشان اقای وعده ده و سرگرم کننده معلمان است!!!!!!!!!!
پاسخ + 0 0 --
زیر خط فقر 1394/05/19 - 00:31
سلام به همه دوستان عزیز
آقای ناصر حمیدی کارمند مخابرات :
اولا : اگه جنابعالی 20 سال سابقه داری و ماهی 4300000 می گیری من 24 سال سابقه دارم و ماهی 1400000 می گیرم یعنی تقریبا یک سوم شما
ثانیا : اگه ما معلمان نباشیم که به افراد جامعه درس و سواد یاد بدهیم امثال شما کی میتوانید کارمند مخابرات و غیره شوید اگر شما الان سوادی دارید از دسترنج معلمی هست که شما را پرورش داده پس مسلما شما الان باید مدیون معلمانت باشی این برای همه افراد جامعه که از راه درس خواندن به جایی میرسند صدق میکند پس لازم نیست شما بفرمایید ما چه کاری می کنیم کار امثال من معلم بسیار حساس تر و مفید تر از هر کرامند دیگری هست اگر ما معلمان نباشیم در جامعه نه پزشک نه مهندس نه دانشمند نه ..... و نه کارمند مخابرات خواهیم داشت که ماهیانه 4 میلیون حقوق داشته باشد متاسفم که شما اینگونه طرز فکر دارید اگر ما معلمان نباشیم علم در جامعه گسترش نمیابد و در نتیجه جامعه بشری الان بایست غار نشین بود نه مثل شمایی کاح نشین .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/19 - 11:01
آقای مخابرات چی ؛ برو دوغتو بنوش
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1394/05/22 - 12:09
هر چقدر به خودم فشار آوردم که جواب ناصر خان مخابراتچی رو ندم نشد.
حکم بنده با 15 سال سابقه کار مدرک فوق دیپلم ریاضیات ، لیسانس مهنسی فناوری اطلاعات و فوق لیسانس مدیریت فناوری اطلاعات ،1650000 هستش که بعد از کسورات تقریبا 1200 به دستم میرسه.البته که پشیمونم از معلم بودنم .چرا؟ چون اگه با کنکور سراسری با اون همه فشار و استرس نمیرفتم تربیت معلم الان مثل یکی از شما مخابراتچیا با سیکلی ، فوق دیپلمی چیزی با همکارا یه چایی میزدیمو ماهی 4 یا 5 ملیونم به جیب. خجالت بکش با این نوع بیان نسبت به معلم مملکتت که میگی برین خدارم شکر کنین.البته از جامعه ای که قدر معلم رو اینچنین میبینه از افرادی مثل شما هم بیش از این انتظاری نیست
پاسخ + +51 -2 --
حسن رادی 1394/05/13 - 16:22
بعد از این همه کش و قوس و بگیر و ببند،از حالا تمام روزنامه ها تیتر می کنند که قرار است تحت عنوان برنامه ای موسوم به "رتبه بندی " مقداری به حقوق معلمان اضافه شود .که حداکثر مبلغ ادعایی را هم اگر به حقوق اکثریت معلمان اضافه کنی،باز هم احتمالا به خط فقر نخواهد رسید.تازه آنهم که قرار است از اول فروردین اعمال شود از حالا در بوق می شود و آنقدر تکرار خواهد شد که تمام زمینیان که هیچ شاید اهالی سیاره پلوتو هم خواهند شنید.نکته ء جالب و در عین حال غم انگیز اینجاست که وقتی صحبت از بازنشستگان به میان می آید، فقط به آنهایی اشاره می شود که تاریخ بازنشستگی اشان شش ماه قبل ار تصویب این مصوبه است.
پاسخ + 0 0 --
علی 1394/05/14 - 21:18
این همه دروغ و دوری به خدا نوبره. کدام رتبه بندی. چند غاز اضافه میکنند و با با هزار حیله و نیرنگ ما رو از حداقل حقوقمان منظوم میکنند.
ننگ بر این دروغ و ستم آشکار. ننگ و نفرین بر ....
پاسخ + +45 -2 --
حسن رادی 1394/05/13 - 16:22
ادامه
واقعا برای طراحان این مصوبه این سوال پیش نمی آید که تکلیف بقیه ی بازنشستگان چی می شود؟یعنی دوباره باید بازنشستگان بیایند جلوی مجلس یا وزارتخانه از مسئولان بخواهند که آقایان ما را هم ببینید .مثل این که ما را فراموش کرده اید.ما هنوز زنده ایم . بعلاوه در این سن و سال ضمن داشتن داماد و عروس و نوه ،با کهولت سن و انواع کسالت ها که اقتضای این دوران از زندگی هست هم دست بگریبانیم.واقعا اینها لازم به گفتن هستند؟ آقایان مگر قار نیست شما هم پیر و بازنشسته یشوید که اینقدر بی تفاوت از کنار مسائل بازنشستگان می گذرید؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/21 - 06:28
مزایا و افزایش حقوق در رتبه بندی = صرفا حق مسلم شاغلین است و بازنشسته بهتر وسنگین تر است برود بمیرد ؟؟؟!!

مگه داریم ؟!

مگه میشه؟!
پاسخ + +54 -2 --
محمد 1394/05/13 - 16:40
امیدوارم روزی برسد که معلم هیچ دغدغه ای به جز آموزش نداشته باشد البته بااین افزایش ناچیز واینهمه مشکلات معیشتی فرهنگیان مشکلات حل نمیشود .امیدوارم معلم به جایگاه ومنزلت واقعی درجامعه دست پیداکنه.
پاسخ + 0 0 --
عبداله درویشی 1394/12/10 - 19:04
با عرض سلام :بازنشستگان فرهنگی درمهرماه 1387

آیا معلمانی که درسالهای خدمت خود پروژه وتحقیقات زیادی داشته اند وقرار بود که طرح رتبه بندی درمورد آنها اجرا شود {طبق قانونی که درسال 1385 یا 1386 به تصویب رسیده بود وبه دلیل کسری بودجه تعلق نگرفته بود} طرح رتبه بندی به آنها تعلق نمی گیرد؟ دلیلش چیست خواهشمندم راهنمایی فرمایید.
پاسخ + +73 -3 --
هنرآموز 1394/05/13 - 16:40
به به
35 درصد به اداری ها بدی بعد یک استخوانی رو هم جلوی معلما بندازی؟
برای ستادی ها از فروردین اجرا کنی و برای معلما از مهر ماه؟
...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/15 - 00:24
خوش به حال کارمندان ارادت آموزش وپرودش که 35 %بهشت اضافه میشه .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 17:21
خوب برای معلمین هم از فروردین 94 حساب شود
چراتبعیض؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 17:46
اداره ای ها که فعلا خودشون را محکم باچسب چسباندم به میزاشون، بازنشست هم نمیشن.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 21:43
تمام تسهیلات وامکانات برای آندسته کسانی است که در ادارات کارمیکنند .
پاسخ + +66 -2 --
معلم 1394/05/13 - 16:55
جالبه وزیر میاد میگه افزایش حقوق 300تا 800 برای طرح رتبه بندی از پایه تا عالی، یکی دیگه مثل این آقا میاد میگه 160تا 600، به راحتی پایه را حذف میکنند و ارشدم 160تا280 و...... عجب تناقض هایی،عجب دروغ هایی...... یکی نیست به این آقایان بگه آخه بابا کدام ارگان براساس این طرح های.... حقوق کارمنداشونو 2 برابر کرده .......
پاسخ + 0 0 --
صادق 1394/05/13 - 23:39
در روز روشن دروغ می گویند.انگار دارند سر بچه شیره می مالند.واقعاً در این آموزش و پرورش بی در و پیکر چه خبر است؟ وزیر و معاونش دو خبر کاملاً متفاوت در مورد رتبه بندی می دهند. و این یعنی مدیریت تدبیر و امید و مدیریت عشقی و و الا بختکی.یعنی :هرکی هرچی دوست داره بگه خیالش هم راحت باشه کسی ازش چیزی نمی پرسه!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 01:01
پس افزایش 800000 هزار تومانی چه شد؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 17:48
شاید هم در عمل بطحایی وزیر وفانی معاون .
کسی چه میدوند .
هر وقت وزیر اومد وحرف زد،بطحایی مخالفش راگفت.
پاسخ + +62 -2 --
دبير 1394/05/13 - 17:00
آنقدر از اين خبرها در صدا و سيما پخش شده كه ابروي معلمان را برده ايد. اين همه سازمان و وزارتخانه حقوق كاركنانشان را چند برابر مي كنند هيچكس مطلع نمي شود. ديروز پيش يك مغازه دار بودم مي گفت شنيده ام حقوق شما فرهنگيان 800 هزار تومن اضافه شده.
رسانه ها را بررسي كنيد كه از ابتداي امسال تاكنون اين خبر را چند نفر از مسئولين وزارت اموزش و پرورش و هر كدام چند بار اعلام كرده اند؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/21 - 06:34
ارباب رسانه ،چرا کوچکترین حمایتی از بازنشستگان فرهنگی نمیکنند وپیگیر اجرای رتبه بندی برای بازنشسته ها نمیشن ، چرا از مسئولین نمیپرسند پس بازنشسته ها چه شدند ؟

چرا از وزیر نمیپرسید ؟
هرچند از وزیر اگر هم بپرسید ،ایشان هیچ تعهدی نسبت به بازنشسته ها احساس نمیکنه ، و میگویند بازنشسته دیگر از آموزش وپرورش خارج شده و رفته زیر نظر صندوق بازنشستگی کشوری ؟!

ای نمایندگان مجلس،برای ما بازنشستگان آموزش وپرورش چه کردید ؟@!رتبه بندی ما کو ؟@!
پاسخ + +64 -2 --
بیاتی 1394/05/13 - 18:17
این طرح رتبه بندی که هدفش اصلاح جایگاه معلم می باشد نیست!طرح دست پا شکسته وعجولانه ای است درجواب اعتراضات گسترده معلمان که به دستمزد خودشان اعتراض داشتند.
آیا اضافه شدن مبلغ 140تا200هزار تومان برای معلمانی که اغلب سوابق کمتری دارند ایجاد انگیزه خواهد کرد؟ که هدف اصلی طرح است.حتی برای سایر سطوح.قطعا مشکل بااین اعداد وارقام حل نخواهد شد. رتبه بندی واقعی وقتی اتفاق خواهد افتاد که دستمزد معلمان به اندازه واقعی(حداقل دوبرابر احکام حاضر) ترمیم شود بعد مسابقه ورقابت برای رتبه بعدی شروع شود درغیر اینصورت طرح به اصطلاح رتبه بندی به نتایج از پیش تعیین تعین شده. خود که ایجاد رقابت وانگیزه. است نخواهد رسید.
پاسخ + 0 0 --
رضا 1394/05/13 - 21:40
آفرین ...
پاسخ + 0 0 --
علی 1394/05/13 - 23:46
این طرح از اساس و بن دارای اشکالات بسیاری است و نمی دانم چرا این 35 درصد افزایش حقوق ستادی ها را اان دو باره اعلام کرده اند.آخر این 35 درصد برای چیست و چه دردی از اعتراضات فرهنگیان آموزشی که باراصلی کار روی دوش آن هاست را می گشاید؟؟؟
پاسخ + +68 -2 --
فرهنگی 1394/05/13 - 18:35
ستادیها کم حقوق مبگیرن.
چرا باید حقوق اونا اضافه باشه.

هنوز یک ریال به حقوق معلمان افزوده نشده این فرصت طلبها به نفع خودشون. از آب کره میگیرن.

شرم اوره که با رتبه ارشد 200 تومن به حقوق من اضافه میشه و با مدرک دکترا باز حقوقم به دو میلیون نمیرسه.

آقای فانی شرم کن!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/15 - 00:26
پرسنل اداره حداقل حقوقشان به 3/500/000 میرسد
برن حالش راببرن
آموزشی ها هم برن.....
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 17:24
به حقوق ستادها حدتقل1000000تومن اضافه میشه


معلم ها هم با افزایش400_500هزارتومنی حال کنن
پاسخ + +58 -2 --
معلم 1394/05/13 - 18:57
حتی افرادی که در شهریورماه امسال بازنشسته می‌شوند را از طریق پاداش پایان خدمت از مزایای رتبه‌بندی بهره‌مند کنیم تا حقی از آنها تضییع نشود. از سخن معلم خواهش می کنم این موضوع را توضیح دهد یعنی افزایش حقوق به ماتعلق نمی گیرد وفقط در پاداش لحاظ می شود
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/15 - 00:27
همینطور ه

چون حقوق بازنشستگی میانگین 2 سال آخره .

ها ها ها ها ها ......
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 17:25
یعنی کشک

یعنی بروید سماق بمکد
که از حقوق چیزی عایدتان نمیشو د
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 23:32
حقوقتان تغییر فاحشی نخواهد داشت
واگر مثلا1700000میگیری
بعدش میشه1750000ت
چون بازنشسته ای
میانگین 2 سال اخراست
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/20 - 10:43
یعنی هیچی به هوچی
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/21 - 06:18
اینکه دیگه آخره نامردیه .

تا تونستن از بدبخت کار کشیدن حالا میگی خوش اومدی .


همانند ورزشکاریه که تیم را در تمام مراحل همرامی کرده ولی با کمال تاسف وقت دادن پاداش واهدای جام دورش خط قرمز بکشن وبگن تو نیا به تو چیزی نمیدیم و و....... ........
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/21 - 06:36
یعنی چی این حرف یعنی به خاطر چند روز زود تر بازنشسته شدن باید تاوان به این سنگینی بدهیم .

به کدامین گناه .............به کدامین گناه
پاسخ + +43 -6 --
زلیخا یوسفی آنخ ماهو 1394/05/13 - 20:37
واقعا خجالت آور است معلمی که دکتری تخصصی دارد حداکثر از افزایش 600000 نومانی بهره مند می شود در صورتیکه در اسفند ماه سال گذشته به حقوق دیپلمه های مردودی بانک 860000 تومان اضافه شد! پس این طرح موجب افزایش انگیزه نمی شود چون معلمانی که شغل دوم و سوم دارند خیلی بیشتر از 600000 تومان درآمد دارند!
پاسخ + +62 -3 --
احمد 1394/05/13 - 21:05
«اگر کسی بخواهد رتبه‌اش ارتقا یابد اول باید مدیر مدرسه تایید کند!...»: شعار نوين ما معلمان : مدير (رئيس) دورت بگردم! نخواستي برمي گردم؟! مدير قربوبونت بشم من! مدير پيش مرگت بشم من!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 00:10
درست است
مدیر باید تایید کند
پاسخ + 0 0 --
علی 1394/05/16 - 15:04
اگر ملاک ارتقا رتبه سلیقه ای باشد هیچ نتیجه ای ندارد . اگر تایید مدیر و معاون و... شد ملاک رتبه پای افرادی سود جو بازشده و با اعمال نفوذ حق دیگران تضییع خواهد شد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 17:26
اینکه یه روند طبیعییه و اشکالی برآن وارد نیست
پاسخ + +21 -3 --
کمالوند 1394/05/13 - 21:08
آقای پورسلیمان یک مطلبی در مورد دروغ هایی که از چند سال گذشته در مورد طرح رتبه بندی از زبان وزیر و معاونان و دیگران تا الآن گفته شده تهیه نمایید شاید وزیر و معاونان خفته در خواب بیدار شوند.
پاسخ + +50 -3 --
رضا 1394/05/13 - 21:19
امروز یک کارمند بانک می گفت من کارمند بانکم انقد باید کار بکنم تا بهم چندرغاز حقوق بدن اما به معلمان سه ماهی پونصد اضافه میکنن هنوز طلبکارن تازه کل سال هم تعطیلن ... من موندم این حرفا و این رقم هااز کجا در میاد؟به نظر شما مقصر واقعی کی و یا چه کسایی هستن ؟
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/05/14 - 10:11
دوست عزیز بیشتر کارکنان دولت خصوصا بانکی ها از لحاظ کار مفید کمتر از ما کار میکنند اگر خواستید ثابت میکنم
پاسخ + +17 -4 --
محمدی 1394/05/13 - 21:59
آبان 93 بازنسته شدم هنوز پاداش مارا نداده اند کدام وزارت خانه انقدر حرفهای پوچ وجلسات بی محتوا می گذارد و وعده های سر خرمن می دهدو بجای وزیرش معاون رئیس جمهور آمار می دهد میانگین حقوقی اعلان می کند ما بازنشستگان حق مان را حلال نمی کنیم اگر اقساط وام ما دیر پرداخت شود باید دیرکرد آنرا پرداخت کنیم ولی پاداش ما را هر جور که دلشان خواست می دهند واقعا این عدالت اسلامی است پس صد رحمت به عدالت نظامهای دیگر.
پاسخ + +61 -2 --
دبیر 1394/05/13 - 22:10
350 هزار نیروی ستادی و اداری که بیش از نیمی از آنها هیچ باری از دوش نظام آموزشی کشور برنمیدارند و چسبیده های این سیستم هستند 35 درصد افزایش حقوق داشته باشند و معلمین 200 تا 300 هزار تومان آن هم با هزار بند و تبصره ...
به این وزارتخانه امیدی نیست ...
پاسخ + 0 0 --
بابک 1394/05/14 - 20:51
بنده به اینکه قریب به نصف کادر ستادی موازی کاری میکنند و خنثی هستند با ایمان و علم اعتقاد دارم .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/15 - 00:29
در کل ادارات کارمندان حدود 20 دقیقه مفید کار میکنن
پاسخ + 0 0 --
علی 1394/05/16 - 15:06
در ادارت کار چندانی نیست و نزدیک به 50 درصد پست ها صوری و اضافی است . نزدیک به 300 هزار نفر در ادارت آموزش وپرورش نیروی اداری هستند که اثری در بهبود روند آموزشی و مدارس ندارند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 17:30
عموما کسانی را به اداره میبرند که سواد لازم را درتدریس ندارند.
وبرای کارهایی آموزشی کاربردی ندارند.وفقط به درو این میخورن که در اداره تندتند چای بخورند و.........
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 23:34
ستادی ها و کارمندان اداره بیش ازآنکه باری از روی دوش سیستم بردارند؛باری برآموزش وپرورش هستند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/17 - 00:06
تحت هیچ شرایطی هم کارمندان ادارات آموزش وپرورش حاضر به بازنشستگی نیستن.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/18 - 21:47
بدون ملاک و یا با اندک معیاری 35% درصد به ستادیها ++میشه.
پاسخ + +59 -1 --
ناشناس 1394/05/13 - 22:29
از نظر آموزش و پرورش بازنشستگان مرده اند .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 01:02
بازنشستگان در آموزش پرورش از یاد رفته اند .
پاسخ + +26 -2 --
صادق 1394/05/13 - 23:40
در روز روشن دروغ می گویند.انگار دارند سر بچه شیره می مالند.واقعاً در این آموزش و پرورش بی در و پیکر چه خبر است؟ وزیر و معاونش دو خبر کاملاً متفاوت در مورد رتبه بندی می دهند. و این یعنی مدیریت تدبیر و امید و مدیریت عشقی و و الا بختکی.یعنی :هرکی هرچی دوست داره بگه خیالش هم راحت باشه کسی ازش چیزی نمی پرسه!!!
پاسخ + +34 -1 --
ناشناس 1394/05/13 - 23:49
خودشان بمیرندکه مارا (بازنشستکان سنوات گذشته)برسمیت نمیشناسند
پاسخ + +44 -2 --
علی 1394/05/13 - 23:52
شاید به جرأت بتوان گفت بیش از ۹۰ درصد کادر اداری آپ از افراد گریزان از تدریس و آموزش تشکیل شده است.و شور بختانه ،این افراد ناتوان در امر مهم تدریس که شامل مولفه های متعدد و پر اهمیتی از جمله : شیوه تدریس کارامد و بروز،کلاسداری، سطح بالای دانش و روابط عمومی بالا و ... می باشد برای معلمان و کادر آموزشی تعیین تکلیف می کنند و بخشنامه و آیین نامه صادر می نمایند.و همین آش شله قلمکار را برای ما ساخته اند که می بینیم!‏
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/14 - 21:22
جناب علی در یک جمله همه مشکلات آموزش وپرورش را بیان کردید.اگر هر کسی بخواهد مشکل این وزارتخانه را حل کند کافیست همین یک جمله را اصلاح کند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 01:03
دقیقا درست است
پاسخ + +31 -1 --
کردستان 1394/05/14 - 00:23
لطفا حساب کنید که این چند رغازی هم که اضافه میشه بخصوص رتبه های ارشد وپایه که خیلی ناچیز هست در ازای این افزایش چقدرشو مالیات ، صندوق بازنشستگی، صندوق ذخیره و... میبرن
یعنی در حدود 150 هزار تومان که ماه اولشو هم مقرری بر میدارن و آبروی مارو بردن اینقدر گفتن
حالا هی بفرمایید رتبه بندی بده!!!!
عجب انگیزه ای دادی به معلمان با این طرح خوشگلت جناب فانی!!!
پاسخ + +51 -1 --
کردستان 1394/05/14 - 00:28
دیروز به دندانپزشکی که شاگرد خودم بود مراجعه نمودم بعداز معاینه برای عصب کشی دو دندان که شاید 2 ساعت طول بکشد درخواست 1 میلیون میکرد آنهم به احترام اینکه معلمش بوده ام!!
حال ما اندر خم یک کوچه و به دنبال افزایش حقوق 200 هزار تومانی در به در تمام سایتها و خبرگزاری ها رو جستجو کنیم که بالاخره کی رتبه بندی اجرا میشه و چقدر بهمون اضافه میشه...
خوب بازی خورده ایم دوستان
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1394/05/14 - 10:25
شرم اوره

بخدا شرم آوره

بخدا شرم سارم

دوست عزیز متاسفم

حیف حیف حیف که توان کمک کردن به شما را ندارم

چون من هم مثل شما هستم
پاسخ + +41 -2 --
بهلول 1394/05/14 - 00:50
اگر.............................؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
شايد...........................؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
امكان دارد.....................؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
نمى دانم.....................،.؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
تا ببينيم چه مى شود...........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
................................ انشاا....!!!!!!!!!!!
پاسخ + +23 -3 --
ناشناس 1394/05/14 - 01:59
سلام به همه همکاران فرهنگی و عزیزان گرامی . حالا قراره کی این تحول عظیم و شگرف اتفاق بیفته کسی تاریخش رو میدونه ؟
عزیزان جان دل لطف کنند به بنده حقیر که این مبلغ هنگفت را چگونه مدیریت کنیم که به قولی کارستان شود؟لطفا مرا راهنمایی کنید
آقای وزیر خجالت بکش با این افزایش حقوق اگر بنده خیلی خوش شانس باشم و حداکثر افزایش نصیبم گردد که 600 هست در طول یک سال می شود 7200000 که یک پراید هم نمیشه خرید
آقای وزیر و مسولین گرامی حتی رییس جمهور امید و کلید و ... با این ستمی که بر معلمین در این سالیان اعمال کردید اگر آخرتی در کار نباشد برد با شماست ولی اگر به واقع دوزخی و سوال و پرسی و .... باشد وای به حالتان که به چه عقوبتی دچار میگردید ما معلمان هیچکدام شما ها را نمیبخشیم .
پاسخ + +36 -2 --
حسینی 1394/05/14 - 07:29
آخر و عاقبت جلساتی که در برج میلاد و با این همه زرق و برق برگزار بشه همینه دیگه.اول ستادی(که البته خیلیاشون حقشونه)بعد هم اگه شد و اون اجازه داد و بقالی هم تایید کرد و قصابی هم مجوز داد و راننده تاکسی زود حرکت کنه شاید چند ریال بدن به چند درصد معلمان.آخرشم بگن ما که عکسامونو گرفتیم.واقعا چیزی به اسم خجالت و شرم و حیا درسطح وزیر و معاوناش وجود نداره.
پاسخ + +44 -3 --
110 1394/05/14 - 08:18
درغگو
پاسخ + +45 -2 --
محسن 1394/05/14 - 08:29
از ماست که برماست ..!
پاسخ + +59 -3 --
ناشناس 1394/05/14 - 08:52
کادر ستادی آموزش ورورش کسانی هستند که توانایی تدریس ندارند با پارتی بازی به اداره منتقل می شوند دو سال آخر خدمت باز از طریق همان پارتی به معاونت مدرسه ای منصوب می شوند بدین ترتیب 30 سال خدمت را بدون دغدغه سپری می کنند ودر این مدت هم از مشکلات نظام ماهانه اضافه کار می گیرند وهم با مسئولیت مدیر یا معاونت مدرسه ای بازنشست می شوند که این حق مسئولیت هم در حقوق بازنشستگی وهم پاداش بازنشستگی آن ها تاثیر فراوانی دارد. اگر هم یک نفر از کادر آموزشی گذرش به اداره بیفتد انگار اداره ارث پدر کادر ستادی است با توپ و تشر باهاش برخورد می کنند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 17:32
آفرین به ذکاوتت
دقیق زدی وسط سیبل
پاسخ + +50 -2 --
ناشناس 1394/05/14 - 09:23
پس ما بازنشسته ها چی مگه ما زندگی و خرج وخارج نداریم
خدا لعنتشان کنه با آین همه ندانم کاری و گند کاری
پاسخ + +45 -1 --
ناشناس 1394/05/14 - 09:26
پس بازنشسته ها چی مگه اونا یک عمر برای این آپ زحمت نکشیدن
پاسخ + +34 -2 --
معلم 1394/05/14 - 10:22
دوستان عزیز بارها گفته ام رتبه بندی دردری از ما دوا نمیکند چون اختلاف حقوقمان آنقدر بالاست که با این رتبه بندی ذره ای از این اختلاف جبران نخواهد شد . باید طرح نظام هماهنگ حقوق اجرا شود. با اجرای طرح رتبه بندی میخواهند بین همکارا اختلاف بیندازند که موفق هم خواهند شد.
پاسخ + +39 -2 --
معلم 1394/05/14 - 10:29
عزیزان بنده دوستی دارم در قوه قضاییه با 4 سال سابقه 2200000 حکم براش خورده و بنده با 6سال سابقه 1350000 تازه با این طرح بخواهند چیزی به من اضافه کنند چون پایه ام 140-160 افزایش دارم که میکند با کسر مالیات و..1480000 حالا خودتان قضاوت کنید........... ببینید سرنوشت فرهنگیان دست چه کسانی افتاده... وای بر ما
پاسخ + +22 -2 --
دبیری 1394/05/14 - 11:24
واقعا شرم آور است
چه کسی سوالات بالا میخواد جواب بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معلما را سرگرم میکنن تا اول مهر به امید افزایش حقوق سرکار برن ولی معلوم نیست تو این حرفهای متضاد چی دستشون را بگیره!!!!!!!
معلمان قرار بود اول مهر سر کار نرن، ولی حالا که میخوان پول بدن دیگه....
باز نشسته هم که بشن هر چی اضاف شده کم میشه لابد
پاسخ + +22 -2 --
محمدرضا 1394/05/14 - 11:25
متاسفانه وزارتخانه قصد دارد اجرای قانون خدمات کشوری را به نام رتبه بندی معلّمان جا بزند. افزایش 500-160 هزار تومانی حقوق ناشی از اجرای قانون خدمات کشوری هست که پیش از این در سایر ارگان ها اجرا شده و به قول نمایندگان مجلس ارتباطی با رتبه بندی ندارد.
رتبه بندی قرار بود در معلّمان ایجاد انگیزه کند برای اجرای سند تحوّل بنیادین. و جالب اینکه معلّمان جوان در این افزایش حقوق از سر رودربایستی دیده نشدند.
پاسخ + +42 -3 --
لیلا علی پور 1394/05/14 - 12:24
«اگر کسی بخواهد رتبه‌اش ارتقا یابد اول باید مدیر مدرسه تایید کند!...»:چه کسی این مدیران را تأیید میکند ؟؟؟خودم دزدی میلیاردی مدیرهیأت امنایی را ثابت کردم بخاطر پارتی سرجایش است.حالم از این آموزش و پرورش بهم میخورد.متأسفم که 22 سال صادقانه به این آموزش و پرورش خدمت کرده ام.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/15 - 16:09
سرکار لیلا علی پور.درود به شرف و همیت شما که به عنوان یک خانم معلم با جسارت و دقت دنبال احقاق حق و کشف دزدی از بیت المال و جیب فرهنگیان بودید.اصلا چه ربطی به مدیر مدرسه دارد که بخواهد تأیید کند.رتبه بندی کذاییِ پر حرف و حدیث ، سر تا پایش اشکال دارد چه برسد به اینکه بخواهد یک مدیر نالایق و ناکارامد( البته نه همه شان) آن را تأیید کند.اجازه نمی دهیم خیالتان راحت!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 00:13
مدیر باید تایید کند
پاسخ + +10 -3 --
لیلا علی پور 1394/05/14 - 12:27
مدیر سایت اگه نظرمو که نوشتم « کی قراره این مدیرهارو تأیید کنه ؟» روی سایت نزارید شما هم یک ترسو هستید.پس کاسه کوسه تونو جمع کنید.
اگه آشنا دارید برید پرونده ی خانم ...مدیر دزد دبیرستان ... رو بررسی کنید بازرسی بنام ... با دست خط خود مدیر ازش بابت دزدی هاش اعتراف گرفته بخاطر اینکه دوست سابق ...سرجاشه.
پاسخ + +21 -2 --
آزاد 1394/05/14 - 12:34
معلمان و همکاران عزیز، تو رو به خدا به هوش باشید.
اینها خواب های زیادی برای ما دیده اند که بیشترشبیه کابوسه.

گول برخی از این حرف ها را نخورید. این ها طرح اولیه رو که معلم رو در رتبه بندی هیئت علمی میبرد به همان طرح بی خاصیت اولیه بازگردانده و بدتر از ان با اعمال تغییراتی معلم را " ملعبه مدیر مدرسه و شورای باندی مناطق " تبدیل خواهند کرد.
به این بیانات جناب معاون نظر داشته باشید:
"گر کسی بخواهد رتبه‌اش ارتقا یابد اول باید مدیر مدرسه تایید کند "
یعنی چی. مدیری که اکثرا با سفارش نماینده مجلس، فلان مسئول شهری یا فلان فامیل .... منصوب شده و در اکثر موارد در سابقه و سواد از اکثر همکاران به مراتب عقب تر است، سرنوشت ما را تعیین خواهد کرد.

به خدا این طرح رتبه بندی فانی هیچ سودی نخواهد داشت بلکه مانندی سمی مهلک اثرات زیانباری در معلمان ایجاد خواهد کرد.
لطفا اگاهانه و با پایداری در برابر هجمه تبلیغاتی آموزش و پرورش تسلیم نشید.

اندکی صبر سحر نزدیک است.
پاسخ + +19 -11 --
لیلا علی پور 1394/05/14 - 12:34
بخدا اگه دزدی برخی مدیرا رو رو کنیم و آموزش و پرورش مجبور بشه پولهای دزدی رو ازشون بگیره و به معلمها بده هر معلم حداقل ماهی 500 هزار تومان به حقوقش اضافه میشه.
درسایت آموزش و پرورش قسمت بیشتر بدانید...شهریه یک دانش آموز پیش دانشگاهی هیأت امنایی رو نوشته 1 میلیون و 670 هزار تومان، حال آنکه مدیر دبیرستان آبسال 5 میلیون میگیره 200 دانش آموز پیش داره و فقط 20 درصدشو واسه بچه ها هزینه میکنه بقیه شو میدزده.چهاربندهم میدونه و حمایتش میکنه چون دوستشه.همکار سابق منطقه 4 تهران.
پاسخ + 0 0 --
ولى دانش آموز 1394/05/15 - 11:55
در دبستان هيات امنايى راه دانش در منطقه شش براى ثبت نام دانش آموزان جديد تا هشت ميليون تومان در خواست شهريه شده و وقتى اعتراض كرديم گفتند اين پولها را مى دهيم به ايتام كه البته احتمالا ايتام بزرگسال هستند !!!!!!چرا رسيدگى نمى شود
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 21:47
کم حرف بزنی ؛ کسی نمیگه لالی
پاسخ + +24 -17 --
لیلا علی پور 1394/05/14 - 12:35
لعنت به هرمعلمی که جلوی مدیرش دولا راست میشه و بخاطر منافعش خوش خدمتی میکنه و آدمشون حساب میکنه تا بیشتر مردم مظلومو چپاول کنن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/15 - 16:15
بشمار.او دیگر معلم نیست یک روبات آهنی است.و زنگ زده
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 16:33
اصول کارهمین است
پاسخ + +9 -2 --
لیلا علی پور 1394/05/14 - 12:48
...همش میگن شاید ...قصدداریم...احتمال دارد بتوانیم...
سعی خواهیم کرد...تلاش میکنیم...تکلیف ما رو معلوم کنند اگه من برم گورمو از این آموزش و پرورش چولمنگ گم کنم و تقاضای بازنشستگی پیش از موعد بدم این چندرغاز شامل حالم میشه یا نه یکسال دیگه باید دق بخورمو بمونم؟
متأسفم همه ی کشورها میدونند تا 10 سال بعد قراره...اینا...توی دستاشون می چرخونند.لعنت بهتون...
پاسخ + +44 -4 --
معلم با شغل اول مداح 1394/05/14 - 13:44
معلم مداحی هستم که از بابت هر مجلسی (یک و نیم ساعت)مبلغ 250000 تومان حق القدم میگیرم. و بطور متوسط ماهانه، درآمدم از این شغل اولم!!!! 3000000 می باشد. حال برای شغل دوم من(معامی) 180000 تومان میخواهند اضافه کنند؟؟؟!! تاسف برای سایر همکاران که شغل اول !!! ندارند!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/15 - 01:20
مداحی یا خواننده؟!!
پاسخ + +39 -6 --
ناشناس 1394/05/14 - 13:51
دکتر عزت‌الله گل‌علیزاده روز شنبه در نشست خبری که در محل سازمان نظام پزشکی برگزار شد، با بیان اینکه ۸۰ هزار پزشک عمومی عضو سازمان نظام پزشکی هستند، گفت: آمار دقیق و مستند از پزشکان عمومی فعال نداریم.
مهر: نایب رئیس انجمن پزشکان عمومی در واکنش به دریافتی های 17 میلیونی پزشکان عمومی، تاکید کرد: از وزارت بهداشت خواسته ایم لیست مراکزی که چنین پرداختی هایی دارند، اعلام کنند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 16:32
صحیح است

پزشکان حقوقی نجومی دریافت میکنند.
پاسخ + 0 0 --
... 1394/05/17 - 12:47
اگه فرصت داشتید وبلاگ دکتر حمید احمدی با عنوان«وب نوشته های یک جراح» را بخوانید که درباره معلم ابتداییش نوشته« صداش عر بود، خودش عر بود و...» این حقوق های نجومی باعث شده که معلمش را عر ببیینه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/17 - 17:34
پزشکان عمومی حقوق خیلی خیلی عالی دریافت میکنند .
پاسخ + +44 -2 --
رحمان 1394/05/14 - 14:28
... از طریق پاداش پایان خدمت يعني چي ؟ پاداش پايان خدمت چه ربطي به رتبه بندي دارد ؟ پاداش بازنشسته هاي 93 را هنوز نداده اند ؟ اين وظيفه حاكميت ( دولت و مجلس ) است تا از حقوق معلمان بازنشسته دفاع كنند . فقر و تبعيض تا چه حد ؟ در طبقه بندي حقوق كاركنان دولت فرهنگيان در چه رتبه اي هستند ؟ فاصله خط فقر و حقوق معلمان و بازنشستگان را در نظر بگيريد و با حقوق ساير كاركنان دولت مقايسه كنيد. اگر اجراي رتبه بندي مصوب و قانون نشده است و يا در رديف هاي بودجه پيش بيني نشده چه تضميني براي اجراي آن وجود دارد ؟ آيا دستگاههاي ديگر از محل صرفه جويي هزينه هاي خود مي توانند اين بودجه را تأمين كنند ؟ با اين همه اما و اگر به كجا خواهيم رسيد . افتخار معلم به پاك دستي و نان حلال و زحمتي است كه مي كشد ، در زماني كه درآمدهاي نامتعارف و نامشروع عنوان خدمت و هبه به خود گرفته اند ؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 00:14
یعنی چون حقوق بازنشستگی میانگین دو سال اخیر خدمت است بیش چندهزارتومان به حقوق اضافه نمیشه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/18 - 13:22
یعنی سرکارید
و عایدی ندارید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/19 - 21:58
یعنی حقوقها همان حقوقهای قبل میمونه
پاسخ + +18 -1 --
معلم بازنشسته 1394/05/14 - 22:59
باسلام.مدیرمحترم سایت سخن معلم خواهشمنداست به هرطریق ممکن که صلاح میدانیدصدای مابازنشستگان رابه مسئولین آ.پ برسانید.مابازنشستگان بارتبه های عالی وخبره بازنشسته شده ایم.برای کسب این رتبه ها30سال محرومیت وکمبودراتحمل کردیم.بیش از20سال ازسنوات خدمتمان درمناطق محروم بوده است.چرانظام رتبه بندی نبایدشامل مابشود.آقای وزیرآخرین رتبه بازنشستگان رادرزمان شاغل بودنشان برای آنهالحاظ نمایید.مطمئن باشیدبرای احقاق حق پایمال شده خودازهیچ اقدام قانونی واعتراضی خودداری نمی کنیم.
پاسخ + +43 -2 --
ناشناس 1394/05/15 - 00:12
پس یه مدت که میگفتند افزایش 300 تا 800 هزار تومانی .

هی کم میشود و آب میرود ....
پاسخ + +18 -7 --
حسن 1394/05/15 - 13:36
سلام
اسفند 93 بازنشسته شدم آیا ما که30سال درزمانجنگ وسازنده وتحريم خدمت کردیم انسان نیستیم آقای وزیر لطفا جواب بدی چرا ؟؟؟؟؟؟
پاسخ + +35 -2 --
معلم 1394/05/15 - 13:41
وزیری که در مصاحبه تلویزیونی نای صحبت کردن ندارد چطور میتواند حق و حقوق کارمنداشو از دولت بگیره ؟؟؟
پاسخ + +25 -2 --
معلم 1394/05/15 - 13:43
باور کنید دنبال شغلی میگردم که آموزش وپرورش را رها کنم برای خودم متاسفم
پاسخ + +27 -2 --
معلم 1394/05/15 - 13:58
خبر امروز را شنیدید 15مرداد: وزیر بهداشت اعلام کرد تغییر در نظام پرداختی کارکنان و پرستاران بعد از 30 سال، هر که کار بیشتر کند پول بیشتری میگیرد. ایندر حالیست که حقوق پرستاران وکارکنان بیمارستان و بهداشت در سال گذشته 45 درصد افزایش یافته بود.بنده با یکی از دوستانم که پرستار است در این مورد صحبت کردم گفت با این طرح حقوق ما عالی میشه. وای بر وزیر ما .... خدا...... احتمالا یکی از دلایل لشکرکشی دولت به مجلس برای جلوگیری از استیضاح فانی که وزیر بهداشت هم حضور پررنگ هم داشت این بودوزیر بهداشت میدانست که کسی بهتر از فانی برای سرازیر کردن بودجه به وزارتخانه اش پیدا نخواهد کرد.
پاسخ + +33 -3 --
معلم 1394/05/15 - 14:27
افسوس که این مزرعه را آب گرفته
دهقان مصیبت زده را خواب گرفته
پاسخ + +28 -2 --
معلم 1394/05/15 - 15:45
سلام تو رو خدا اینقدر دروغ نگین به مردم و همه رو به فرهنگیان بدبین نکنید آقای وزیر در انظار عمومی اعلام می کنه حداقل 300 و حداکثر 800 پس بقیش مثل 130 میلیون دلار آب رفت اون موقع چطور ما به دانش آموز راست گویی رو بیاموزیم در صورتی که خود ما دروغگو هستیم فقط میگم برای خودمون متاسفیم........
پاسخ + +15 -9 --
معلم بازنشسته 1394/05/15 - 18:04
باسلام.الملک ویبقی من الکفرولایبقی من الظلم.محضرریاست محترم جمهوری اسلامی وزیرمحترم آ.پ نمایندگان محترم مجلس.خداقوت خسته نباشید.ازفراهم کردن شرایط لازم جهت ترمیم حقوق همکاران شاغل عزیزوشرافتمندمان درقالب طرح نظام رتبه بندی معلمان که ازابتدای مهراجرا میشودبسیارشادمان وخشنودشدیم.مسئولین محترم مابازنشستگان که20سال ازدوران خدمت30ساله خودرا درمناطق محروم گذراندیم بیتوته کردیم وامتیازلازم را برای کسب رتبه های خبره وعالی وبااستحقاق کامل بدست آورده ایم.چرانبایداین طرح شامل ماشود؟لطفابازنشستگان را دراستفاده ازمزایای این طرح نادیده نگیرید.منتظراقدامات شماهستیم.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/05/15 - 21:58
با سلام خدمت دوست عزز کدام رتبه بندی ؟ باید خواسته امان اجرای طرح نظاام هماهنگ حقوق باشد . رتبه بندی پیشکششون
پاسخ + +38 -3 --
معلم بدسگال 1394/05/15 - 20:21
به نظرم بهتره آموزش وپرورش بساطش جمع شه وبه جاش ...
پاسخ + +35 -1 --
ناشناس 1394/05/15 - 23:24
اقای فانی از تشکیل کمیته ای برای نجات فرهنگیان از فقر و تنگدستی خبر داد.
پاسخ + +40 -1 --
ناشناس 1394/05/16 - 00:59
سلام
آقای وزیر محترم آموزش و پرورش، چرا شما میفرمایید. افزایش 300 تا 800 هزار تومانی ولی معاون محترمتان آقای بطحایی افزایش 150 تا
600 هزار تومانی را اعلام میکنند .
علت این مغایرت چیست ؟
چرا ؟؟؟؟؟
لطفا توضیح دهید .
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/05/16 - 14:10
از چه کسی هم توضیح میخواهی دلت خوشه بخدا...........
پاسخ + +9 -7 --
ناشناس 1394/05/16 - 07:32
چرا 5 سال رو به 6 سال افزایش دادید فقط با ورودی 89 کار دارید که نه تغییر وضعیت دارند نه رتبه بندی در حالی که همه جوره از با سابقه ها بهترند در ازمون مشاوره که سال گذشته گرفته شده همه چیز مشخص شد رتبه های کشوری و شهرستانی خیلی بهتر از دیگران بود چون ازمون دادیم مصاحبه داشتیم و گزینش و بیشتر اذیت می کنند به دلیل.......
پاسخ + 0 0 --
بیاتی 1394/05/17 - 09:07
ورودی های 89بااحتساب خدمت سربازی مهر94 هفت سال سابقه اند شاید شما سربازی نرفتی که حالا باید تاوانش رادیو!
پاسخ + +29 -2 --
معلم خوزستان 1394/05/16 - 10:10
لطفا تلاش كنيد شكاف حقوقي و دريافتي معلمان شاغل و باز نشسته را اصلاح كنيد چرا معلم بازنشسته اي كه با رتبه عالي بازنشست شده فقط مبلغ 80 هزار تومان به حكمش اضافه شود ولي رتبه عالي در رتبه بندي جديد 600 تومان آيا اين عدالت است كسي كه يك سال زودتر استخدام شده از آن محروم شود اگر قرا است نظام رتبه بندي با نرخ جديد اعمال شود بايد همزمان به باز نشستگان هم تعلق بگيرد هر چند كه بازنشستگان 92 و 93 هنوز با رتبه ارشد دو رتبه تنزل حقوق مي گيرند
خدايا اين نامردمان كه اينگونه در حق فرهنگيان و مخصوصا بازنشستگان ظلم مي كنند رسوايشان بفرما
پاسخ + +40 -1 --
ناشناس 1394/05/16 - 11:25
رتبه بندی که در حقوق بازنشستگان اثرگذار نیست چه ارزشی دارد.
آیا به خود میبالید وقتی بازنشسته هادرطرح رتبه بندی دیده نشده اند .
چرا حقوق بازنشسته ها را با رتبه بندی اضافه نمیکنید؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 17:35
اگر بازنشسته ها درنظرگرفته نشده اند در این طرح،فاقد ارزش است.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/23 - 09:01
ای کار مانند این است که :

مسافران یک کشتی را که در تمام طول مسیر و تلاطم ها و مصائب و سختی ها و... با هم بوده اند را دقیقا هنگامیکه نورامیدی نمایان و به مقصد نزدیک میشوند ؛ به دریا پرتاب کنند تا لذتی از مقصد و مسیری که برای رسیدن به آن جایگاه طی کرده اند , نبرند .
البته پر واضح است که هیچ گاه هیچ ناخدای باوجدان و آگاه و با درایتی و کاردانی این کار را انجام نخواهد داد .

البته عقل سلیم در این است .
پاسخ + +35 -2 --
ناشناس 1394/05/16 - 16:30
انشا الله دولت تدبیر و امید ترتیبی اتخاذ میکند که بازنشستگان سال 88 سال88 هم از مزایای رتبه بندی بهره مند شوند .
دکتر فانی لطفا این مهم را عملیاتی بفرمایید .
خداوند به شما خیر دهد
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/05/16 - 22:15
عزیز من گدایی نکن بیا تو میدان حقتو بگیر....
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/05/16 - 22:16
مطمین باش از این دولت هیچ خیری به فرهنگیانن نخواهد رسید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 23:36
پس مگه دولت تدبیر و امیدنیست!
پاسخ + +38 -1 --
ناشناس 1394/05/16 - 16:41
همیشه همه مزایا افزایش های خوب برای ستادی بوده کافری که دراداره های آموزش وپرودش کارمیکنند .
1_افزایش حقوق بیش از افرادی که رسته آموزش دارند .
2_استفاده از پول مرخصی نرفته بعد از بازنشستگی.
3 استفاده خاص از امکانات محدود مانند :ویلاسراها؛زائرسرا ها و ویلاهای شمال و خلاصه اولویت درمان تسهیلات و امکانات.
4_..............
5_..............
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 21:54
1- بهترین ولوکس ترین ویلاها .
2- بهره مندی از وام بارقم بالا .
3-استفاده از ویلاهای شمال وپرشدن آنها قبل از صدور بخشنامه.
4-بهترین ویلاها در چادگان اصفهان .
5-دادن مناصب مدیریتی به همسرانشان.
6-استفاده از تعاونی های مسکن ومصرف.
7-کسب مجوز تاسیس مراکز آموزش از راه دور ومارس غیرانتفایی و... به آسان ترین شکل ممکن.
و.....
پاسخ + +30 -1 --
زیر خط فقر 1394/05/16 - 17:55
سلام خدمت کلیه همکاران و دوستان گرامی :
دوستان کسی از نحوه رتبه بندی اطلاعی دارد ، گویا رتبه بندی به صورت 1- پایه ، 2- ارشد ، 3- خبره ، 4 - عالی ، می باشد . و اینکه رتبه بندی فعلی درج شده در حکم کارگزینی همه ما تغییر میکند به عنوان مثال بنده با 23 سال سابقه دارای رتبه خبره میباشم . این سوال برای من است ایا در رتبه بندی جدید رتبه من تنزل پیدا خواهد کرد؟ لطفا دوستانی که اطلاعاتی دارند بنده را راهنمایی کنند با تشکر
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/16 - 21:55
ممکن است .چون ملاکهای جدید در نظر گرفته میشود .
پاسخ + +15 0 --
لعن و نفرین 1394/05/17 - 14:51
با این اما واگرها و الفاض مبهم آمیز
شايد
امكان دارد
نمى دانم
تا ببينيم چه مى شود
انشاا... و ماشاا... های تکراری می خواهند سر قشر زحمت کش و فرهیخته ی جامعه کلاه بگذارند، غافل از اینکه در فلسفه دور همیشه باطل است.واقعا جای بسی خجالت داره!!! اما عجیب تر این است که مدیران وروسای آ.پ کشور در قبال این گفته ها سکوت اختیار کرده اند، گو اینکه لال شده اند! بنابراین میشه گفت که: اینا جز غلامانی بیش نیستند، واقعا عارشون باد.
پاسخ + +31 0 --
کارمند قدیمی - معلم 1394/05/17 - 18:08
چقدر کیف میکنم وقتی این مبلغ 540 هزار تومان افزایش را میشنوم اگرچه میدانم دروغ است اما فعلا بر اساس قاعده وصف العیش نصف العیش هر روز این صفحه را میخوانم تا کلی کیف کنم . فعلا تا اول مهر با این خبر دارم حال میکنم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/20 - 04:58
وقتی افزلیش 800000 ت را میشنونی چه حالی میشی؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/20 - 13:07
چقدر قانعی؟
براحتی میشود گولت زد .
پاسخ + +29 0 --
مهدی 1394/05/18 - 12:40
درجواب اقای محمدی کارمند مخابرات منم معلم بازنشسته که فرزندم در مد سه تیز هوشان د رس میخونه سالی یکمیلیون وپانصد تومان می پردازم غیر از اباب وذهاب ودریافتی حقوقم هشتصدمان است ببین چگونه میتوانم زندگی راحتی داشته باشم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/18 - 13:24
وقتی یک کارمند دون پایه مخابرات ماهی 4300000 میگیره ؛ ائنموقع فرهنگیان ............؟؟!!!
پاسخ + +30 -1 --
ناشناس 1394/05/18 - 13:24
شاخصهای رتبه بندی «معلمان» هنوز مطرح نشده

فرهنگیان نیوز - تدبیر:
بطحایی: شاخصهای رتبه بندی «معلمان» هنوز مطرح نشده /نحوه افزایش حقوق

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت:شاخص‌های رتبه بندی فرهنگیان هنوز در شورای توسعه مطرح نشده است و اگر نهایی شود، پس از اعمال این شاخص‌ها، رتبه‌بندی صورت می‌گیرد.
پاسخ + +23 0 --
ناشناس 1394/05/18 - 16:18
به به تدبیروامید یعنی .....
پاسخ + +16 0 --
ناشناس 1394/05/18 - 17:49
سلام ببخشید بشنوید باور نکنید بنده 25 سال سابقه دارم از این طرح ها زیاد دیدم و اخرش معلم از دریافت حقوق ته جدوله
پاسخ + +13 -1 --
ناشناس 1394/05/19 - 16:08
منم معلمم خونه اجاره کردم دارن میندازمن بیرون پول پیش ندارم رفتم اداره کل برای وام پاس کاری میکنن میگن ما که پول نداریم
میگم پس من کجا برم میگن برو بانکهای خصوصی ببین بهت وام میدن با هزار التماس گفتن ببینیم چی میشه باید شورا تشکیل بشه شاید مبلغ ناچیزی بهت بدیم تا اون موقع هم وسایل من تو کوچست
طرح های مختلفی برای هوشمندی مدارس دارم خیلی هم عالیه ولی انقدر مشکل مالی دارم که دیگه بهش نمیتونم فکر کنم
پاسخ + +25 0 --
ناشناس 1394/05/20 - 04:56
جناب وزیر لطفا با درک جامعه فرهنگیان بازنشسته و لا در نظر گرفتن عرت و ووجاهت وغرور وحفظ شخصیت ما بازنشسته ها ؛رتبه بندی را به نحوی برای ما اجرا کنید تا هم در حقوقمان صددرصد تاثیر داشته باشد هم در پاداش پایان خدمتمان.
شزاوار نیست حالا که پس لز طی دوران شاغلی و حال که در آستانه بازنشستگی هستیم ؛اینطور ضرر کنیم .
با تدبیر تان این معضل را حل کنید .
آیا ما قصوری مرتکب شدیم که نباید رتبه بندی شامل حالمان شود ؛گناه ما این است که چند روز زودتر بازنشسته میشوم .
آیا این عدالت و حق است که الان که موقع بهره برداری ست اینگونه فراموش شویم و بی نصیب.
چرا اجحاف؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/20 - 13:10
نهایت بی معرفتی و بی احترامی است ، اگر با اجرای نظام رتبه بندی حقوق بازنشستگان تغییر درخور نداشته باشد .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/20 - 23:27
سر حد ظلم واجحاف خواهد بود چراکه در نظام رتبه بندی حرفه ای معلمان " پیشکسوتان آمزش وپرورش جایگاهی ندارند
واقعا مایه تاسف است
ظلم آشکار بر بازنشسته های آ.پ در حال وقوع است .
چرا کسی به داد نمیرسه ؟
یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا
حق این نیست که به همین راحتی یک خط روی قشر شریف بازنشسته بکشید .
همه باید تمام توان خود را در جهت خدمت به بازنشستگان فرهنگی به کار بندند
پاسخ + +27 0 --
ناشناس 1394/05/20 - 05:15
چرا همیشه خدا بازنشسته آ.پ برای امتیازاتی که داده میشود ،التماس کنه
چرا هیچ وقت خدا بازنشیته در نظر گرفته نمیشه .
جناب وزیر هم که خوب اجرای رتبه بندی را برای بازنشستگان از سر خود وا کرد وتوپ را در زمین مجلس و منوط به تصویب مجلس کرد .
خوب ......
پاسخ + +29 0 --
معلم 1394/05/20 - 14:47
به به. به به .به به
200 هزار تومن به حقوقم اضافه میشه دیگه انگیزه دارم درس بدم................. به به . آفرین
من که از اول مهر شاداب میرم سر کلاس..................... هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
یه وقت سکته نکنی آقای وزیر............ داری 200 . 300 تومن به معلم اضافه میکنی. این همه فحش خوردی بست نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ول کنین این میزای ریاستو...................
پاسخ + +10 0 --
علی 1394/05/24 - 13:00
تشکر از سخن معلم که یه کاتالیزور شده برای تخلیه ی روانی ما معلمان!
همکاران عزیز! از ما دیگه گذشت فقط به فکر نزدیکان و فرزندان خود باشیم که کلک نخورن و وارد آ.پ نشن.
نتایج کنکور سال های اخیر امیدوار کننده هست. در بسیاری از شهرستان ها فرزندان فرهنگیان گوی سبقت از همه ربودند.
آینده ی این کشور دست متخصصانی از خانواده های فرهنگی هست.
پاسخ + +7 0 --
ناشناس 1394/05/25 - 02:13
فرهنگیان عزیز هر نوع انتخاباتی رو تحریم کنید تاببینیم به کسای دیگه مثل ماها اعتماد میکنند و اجرایدامور انتخاباتی رو انجام بدن.
پاسخ + +4 0 --
کم سابقه 1394/06/11 - 23:39
میگم ما که پنج سال سابقه داریم تو آموزش پرورش آدم نیستیم ؟! والله ما هم زن و بچه و زندگی داریم
پاسخ + +5 0 --
مرضیه 1394/06/12 - 23:39
شما شاغلین روزی باز نشسته وبه درد ما مبتلا میشید وپادش شما رو هم بعد یکسال میدن وبه روی خودشون نمیارن
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1394/06/22 - 09:36
بازنشسته ها حق شان چی میشود باید بمیرند !!!!!!!!
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1394/06/22 - 09:50
بازنشسته باید بمیرد
پاسخ + +5 0 --
بازنشسته 1394/06/22 - 09:51
بازنشسته باید بمیرد
پاسخ + +3 0 --
فقیر 1394/06/23 - 13:50
خدایا این وزیر کار آمد جوان را خجالت زده زن وبچه اش کن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/08/20 - 13:53
آمین یا ربالعالمین
پاسخ + +2 0 --
معلم خاک برسر 1394/06/25 - 07:26
باری 150 هزار تومان اون هم برای 6 سال سابقه به بالا باز هم امریکا نقش اصلی را اجرا کرد باز هم دست استکبار و بنامین تو کار است باعث شد این طرح شکست بخوره و منحرف بشه را نجات مملکت در آموزش و پرورش هست ولی کسی نمی فهمد کسی حرف آقا را نمی فهمد سرمایه یک کار خانه نیروی انسانی متخصص و با تقوا و سالم هست سرمایه یک مملکت انسانهای متخصص و با سواد هست ولی متاسفانه طرح استکباری نمی گزارد معلمی که نیاز روزمره معاش را نمی تواند جبران کند چه یک سال چه 6 سال چه 10 سال سابقه مشکل ما رتبه نیست مشکل با ارزش هست دیگاه به معلم در جامع عوض شده چرا چون معلم با لباس کهنه با دندان کرم خورده با آشفته گی و... سر کلاس حاضر می شود برای نجات خودتان به معلمان توجه کنید تا خیانت و دزدی و اختلاس های الا ماشا الله و تجاوز و .... کم شود
پاسخ + +1 0 --
بازنشسته93 1394/06/26 - 12:26
چراپول پاداش تمام ادارات وارگانها پرداخت شده است آیا فقط برای آموزش وپرورش پول نیست چقدر خفه بشیم ماهها پشت سر هم سپری شد نزدیک یک سال است وچشمهای خسته ما به در خشکید ولی از پاداش خبری نشد جقدر به اخبار گوش بدیم دیگه تمام خانواده فهمیدن مسخره همه شدیم ایا واقعا خدا رو در نظر نمیگیرین چرامسئولین بازنشستگان مظلوم رادرک نمی کنند
پاسخ + +2 0 --
احمد 1394/06/31 - 00:13
ما معلمین مسخره کردند 6 ماه تو بوق کرنا کردند رتبه بندی معلمان انجام میشود اون هم از اول مهر اما افزایش 35 درصدی برای نیروهای اداری یعنی خودشان بدون سر وصدا از اول فروردین میخواهند اعمال کنند یعنی واقعا ما معلمان را هالو فرض کردند ( تو رو خدا همکاران قضاوت کنید ) این چه عدالتی است اگر افزایش 35 درصد نیروهای ستادی و ادا ری را از فروردین در احکامشان اعمال کنند معلمینی که در نیمه اول سال 94 از جمله خود بنده باز نشسته میشویم از مزایای این طرح در بازنشستگی بی بهره میشویم و از این زتبه بندی چیزی نسیبمان نمیشود !!!! خواهش میکنیم اجرای رتبه بندی معلمان را نیز از اول فروردین 94 لحاظ کنید تا چآ ر قرو ن روی حقوق بازنشستگی ما ها هم که نیمه اول سال باز نشسته شدیم نیز بیاید والله این به قانون سند بنیادین و عدالت نزدیکتره ، یا افزایش 35 درصد یا همون 21 درصدی که برای نیروهای ستادی و اداری میخواهید بزنید اجرای آنرا مثل معلمان از اول مهر ماه 94 افزایش دهید تا اعتراض ها را بدنبال نداشته باشد .
پاسخ + +4 0 --
بازنشسته 1394/07/03 - 17:10
فرهنگیان عزیز،اگر می خواهید پیروز شوید .نظام هماهنگ پیاده شود. باید ....مدیر واداره خسته میشوند از اداره کردن مدرسه . حق گرفتنی است دادنی نیست تا نه گرید طفل کی نوشد لبن وما همگی بازنشسه میشویم باید به فکر بازنشستگان هم باشیم یکسان سازی باید اجرا شود نوبخت مگوید دولت وضعش خوب نیست چرا برای بقیه خوب است اگر است برای همه اگر نیست برای همه این دولتیها بازنشستگی هم ندارند از ما خبر ندارند سوار ازپیاده خبر ندارد بچه های انها هم به سربازی نمی روند بعدبلا فاصله سرکار می زوند مدرک بالایی ندارند پس ما برای چه انقلاب کردیم
پاسخ + +3 0 --
بازنشسته 1394/07/04 - 19:12
فرهنگی عزیز:... هم مدیر خسته می شود هم ریس آموزش وپر ورش وهموزیر هم اولیا سرو صدایشان در می آید بعد نا چار می شوند رسیدگی کتتد حف گرفتنی است دادنی نیست ... به فکر بازنشستگان هم باشید حذف تکنید.
پاسخ + +3 0 --
بازنشسته 1394/07/05 - 10:36
وضعیت بازنشسته ها خیلی خراب است حقوق انها دراین ایام پیری پول دارو ودرمان انهاهم نمی شودتاچه رسد به معیشت زندگی
پاسخ + +2 0 --
نهال 1394/07/05 - 19:24
اینهمه دروغ!؟ شیطان هم خجالت کشید پیش شما کم اورده از
صد و شصت هزار تومان با کسوراتش چه مقدار باقی می مونه که پاسخگوی تورم باشه
نوبت اختلاس کی رسیده که به من معلم ظلم بشه که جیب اون خالی نمونه ...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/07/14 - 13:02
رتبه بندی شامل رسته اداری مالی و خدمات می شود؟؟/؟
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1394/07/17 - 22:12
مابازنشستگان فرهنگی زیر خط قز مریم فریادمابه گوش هیچ کس نمی رسد ما فرهنگی بودیم اکنون نیستیم همان بهتر که با درد خودبسازیم بسوزیم تا بمیریم خدا کنه یارانه هامون را قطع نکنند ماهواره داریم اونا وزیرکار.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1394/07/21 - 08:52
جناب فانی امیدواریم همانگونه که با بازنشسته ها رفتار میکنی باهات رفتار بشه.
چرا برای افرادی که عمری زحمت کشیدند و جوانیشان را در این راه گذاشته اند جفاکارانه رفتار کردید ؟؟؟
در تمام طول خدمت دلسوزانه تدریس کردند . اما امروز مستوجب چه گناهی هستندکه اینگونه آنها را از حق طبیعیشان محرومشان کردید؟
شما که پاداش ندادید و ادعا میکنید اعتبار ندارید !!!پس چگونه طرح جدید را به اجرا در آوردید؟
بازنشسته 93 چه گناهی کرده ؟ که از طرح و پاداش و احقاق حقوقش محرومش کردید؟
پاسخ + 0 0 --
رقيه 1394/07/22 - 15:34
بإسلام وتشكر إز زحمات شما مسؤولين،تكليف ما كه متصدي سايت با ١١سال سابقه هستيم ورتبه بندي شامل ما نميشه با مدرك فوق ديپلم ورتبه ارشد هستم چيست؟مثل أسب بخار هم كار ميكنم
پاسخ + 0 0 --
رقيه 1394/07/22 - 15:44
من معلم ساده اي هستم وأرادت كامل به وزير و تمام مسؤولين دارم واز زحمات وخدماتشان نهايت تشكر را دارم خواهشم أين است لطفي كويد تا رتبه بندي شامل متصدي سايت مدارس هم بشود
پاسخ + +1 0 --
بازنشسته 1394/07/27 - 15:17
همکارعزیزبازنشسته چرامطلب مینویسی مگرازهمه چیزخبرندارند.ازشرمندگی من وتودرجامعه,خانواده,کاسب محل,نوه که میگه بابابزرگ این عروسکی که قولشو داده بودی,و۰۰۰۰۰۰۰
پاسخ + +1 0 --
داریوش 1394/08/04 - 08:46
سلام جناب اقای بطحایی وقت صحبت از افزایش حقوق بازنشسته ها درطرح رتبه بندی می شود شما فقط از حق بازنشستگان سال 94 صحبت می کنید مگر بازنشستگان ماقبل از94 گناه کارند که حقشان راضایع کرده اید مگر انان 30 سال خدمت نکرده اند که ازحقشان محرومشان می کنید طبق کدام قانون ..... ..
پاسخ + +1 0 --
فراموش شده 1394/08/05 - 10:26
سلام بازنشستگان محترم فقط به نوشته نيست بايد به تجمع خود جلو اداره كل هراستان ودر تهران به تجمع جلو وزارت اموزش وپرورش ادامه دهيد تا به حق خود برسيم
پاسخ + +1 0 --
فراموش شده 1394/08/08 - 15:24
تجمع تجمع اعتراض اعتراض فقط وفقط
پاسخ + 0 0 --
فراموش شده 1394/08/08 - 15:25
والله به خدا حقوق ما زير خط فقر به فريادمان برسين
پاسخ + 0 0 --
فراموش شده 1394/08/08 - 15:28
اين حقوقي كه ميگيريم 15ماه تمام ميشه بقيه رابايد باصلوات خداخدا برسونبم به فكرماهم باشيدمشكل وقرض داريم بدهكاريم
پاسخ + +1 0 --
فراموش شده 1394/08/08 - 15:33
اگرپاداش ورتبه بندي داديد دعا ميكنيم وگرنه....................خودتان ميدانيد من سيدم ودعايم زود گيراميشه
پاسخ + +2 0 --
فراموش شده 1394/08/15 - 18:37
يك سوال چرا نبايد رتبه بندي شامل ما هم بشه به كدامين گناه 30سال خدمت شرافتمندانه از جواني خود گذشتن سپري كردن بهترين لحظات عمردر روستاها ي بي امكانات والدين بي سوادو............................................. ........................غيره نه الان كه تمام مادزان وپدران با سوادندوبا فرزندان خود كمك ميكنند وزحمت معلمان كمتر شده همه چيزرا خوب قزاموش كرديد بازنشسته كياويي چند خدايي هم هست اه دلمان گيرا ميشه
پاسخ + 0 0 --
محمد 1394/08/17 - 15:53
پاداشمون رو هرچی زودتر بدید
پاسخ + +1 0 --
بازنشسته اسفند93 1394/08/17 - 17:26
تا28اسفند93درمدرسه حضورداشتم. مدرسه تا14فروردین 94تعطیل بود.تقاضای بازنشستگی پیش ازموعدکردم حکم من را27اسفند93 زده اندبراساس حکم فروردین94من رابازنشسته کردند. چرا؟؟؟؟چرانه حکم فروردین 94تعطیل من اجراشدونه رتبه بندی بعداز25سال حال من باحقوق یک میلیون چکارکنم
پاسخ + +1 0 --
بازنشسته اسفند93 1394/08/17 - 17:28
چراپاداش بازنشستگان اسفند93داده نشده
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته اسفند93 1394/08/17 - 17:29
حق بازنشستگان اسفند93خیلی ضایع شدلطفارسیدگی کنید
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته اسفند93 1394/08/17 - 17:32
بازنشستگان شهریور94ازمزایای رتبه بندی درپاداش بهره مندمیشوند پس بازنشستگانی که اسفند93حکم خوردند چی اونامعلم نبودند
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته مظلوم 1394/08/17 - 17:35
تعدادمابازنشستگان اسفند93که به علت بیماری پیش ازموعدبازنشسته شدیم خیلی کم هست ولی حقمان خیلی ضایع شده لااقل حکم مارافروردین 94بزنیدتااینقدردرحقوق وپاداش ضررنکنیم
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته مظلوم 1394/08/17 - 17:36
کاری برای مابازنشستگان پیش ازموعد اسفند93کنید حقمان خیلی ضایع شده
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته مظلوم اسفند 1394/08/17 - 17:37
حق ماخیلی ضایع شدکلاه بزرگی سرمارفت لطفاپیگیری کنید
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته مظلوم اسفند 1394/08/17 - 17:53
من دردانشسرای تربیت معلم 4ساله درس خواندم پس ازدیپلم تا4سال استخدام نشدم به دلیل اینکه دولت باکمبودبودجه مواجه شده بودازمهر73تامهر77بلاتکلیف بودم بالاخره استخدام شدم اماازحقوق 4سال ناعادلانه محروم شدم.پارسال به علت بیماری تقاضای بازنشستگی پیش ازموعددادم موافقت نشداسفند93اعلام شده بابازنشستگی من موافقت شده است. پس از6ماه کاردرمدرسه حکم من را27اسفند93زدندوحقوق وپاداش من براساس حکم فروردین 93حساب شدنه ازاضافه حقوق فروردین 94برخوردارشدم ونه رتبه بندی درحق من ظلم شده لطفابرای من وامثال من هم چاره ای بیندیشید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/08/19 - 08:01
سلام
من نيروي آموزش و پرورش هستم با دسته اداري هنوز يك ريال به حقوقم اضافه نشده گفتند كه رتبه بندي براي نيروهاي رسته آموزشي مي باشد . كادر اداري كجا خوش به حالش شده
پاسخ + 0 0 --
معلم بازنشسته 1394/09/07 - 20:03
پس ماچی بگیم بازنشسته 88 که ارشد شدیم امایک ریال بهمون ندادن نمیدانم ارشددیگه چیه همش دروغه
پاسخ + 0 0 --
معلم بازنشسته 1394/09/07 - 20:07
من معلم بازنشسته 88 هستم یک ریال بهمون اضافه نکردن باحکم ارشدفوق دیپلم به دیپلم سال 89 اضافه شدامابرای ماهیچی
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/09/17 - 12:17
هرگز مپندارید که بازنشستگان مرده اند .انها زنده اند ولیکن نزد پروردگارشان روزی میگیرند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/09/30 - 14:07
س برادر کارمند مخابرات تو حق تو گرفتی ما خوشحالیم برو به ور نرو......
پاسخ + 0 0 --
.محمد حسن فغانی 1394/11/09 - 17:09
با سلام خدمت جناب اقای نو بخت خواهشمند است جهت رتبه بندی باز نشستکان وافزایش حقوق انها به.طور قانونی ویک معیار معین ومشخصی عمل کنید . قدری فکر کنید وبعذ از مشاوره وکمک از صاحبان فکر وانذیشه وتخصص در امور اذاری سخن از افزایش حقوق باز نشستگان بنماییذ 12درصذ افزایش به همه کسانی که زی 1500000 یک میلیون وپانصد میگیرند بدون در نظرگرفتن مدرک تحصیلی وسوابق دیگر چه مفهومی ذارد // چرا به عدالت حگم نمی کنید ؟چرا اختلاف بین حقوق شاغلین وباز نشسته ها اینقدر/ زیاد است از خداوند بترسید گه روز حساب درپیش است انشا الا.......

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور