صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

" در حالی که مسئولان وزارت آموزش و پرورش تاکنون به کرات اعلام کرده اند عضویت در " شبکه شاد " برای دانش آموزان ، معلمان و مدیران مدارس اجباری نیست ؛ مشخص نیست با این گونه تصمیم های غیرکارشناسی چه اهدافی را دنبال می کنند ؟ "

اجبار " خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش " برای عضویت در " شبکه شاد " ؟!

صدای معلم گزارش می کند ؛

گروه رسانه /

اجبار خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش برای عضویت در شبکه شاد

امروز مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گروه واتس اپ ویژه اطلاع رسانی به خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش اعلام کرد :

« به زودی گروه پوشش خبری وزارت آموزش و پرورش از وات ساپ و تلگرام  به شبکه شاد منتقل می شود . از خبرنگاران عزیز تقاضا داریم از طریق لینک زیر، شبکه شاد را نصب نمایید تا بتوانیم شما را در گروه مورد نظر اضافه نماییم. امید است از طریق شبکه آموزشی شاد بتوانیم ارتباط شایسته ،سازنده و موثر با شما عزیزان در راستای اهداف نظام آموزشی و پوشش اخبار آموزش و پرورش داشته باشیم. »

این اقدام وزارت آموزش و پرورش با مخالفت برخی خبرنگاران حاضر و فعال در این گروه رو به رو شد .

رضایی : « شاد خیلی باگ داره فعلا، به نظرم فعلا واتس آپ بمونیم . پیام‌‌ها در شاد با تاخیر زیادی ارسال میشه . »

چوپانکاره از روزنامه اعتماد : « فکر می‌کنن اینجا هم مدرسه است و ما هم ناچاریم. که خب نه اینجا مدرسه است، نه ما ناچار. »

« سلمانی » : « به نظرم کار خوبی نیست چون بسیاری از مردم که فرزند دانش آموز ندارند لازم نیست که عضو این شبکه باشند و این بار شبکه رو زیاد میکنه حتی برای گروه چند نفره خبری . ن خودم فرزند مدرسه ای دارم تا حالا این شبکه رو نصب نکردم و لازم هم نمیدونم . »

« مهدیه سادات شاهمرادی » : « من الان نصب کردم که فقط شکلش را ببینم اما موافق اطلاع رسانی از طریق شاد نیستم. چون الان خبر همه ارگان ها و وزارتخانه ها از طریق واتس آپ و تلگرام و ایمیل و اپ های ایرانی ارسال میشه که همین چند گانه بودن چک کردن ها به اندازه کافی دردسر ساز هست .
حالا اینکه یک مورد دیگر هم اضافه بشه که فقط برای یک ارگان هست بسیار ستمه. تا پیارسال فقط تلگرام بود و دائم چک میشد اما الان نظم ذهنی مون به اندازه کافی به هم ریخته. »

« آزاده سهرابی » از خبرگزاری مهر : « واقعا تصمیم ناشایسته ای است . امیدوارم در این تصمیم تجدید نظر شود . دلایلش اینقدر واضح است که واقعا توضیحی نمی دم درباره اش. »

« فاطمه امیر قهرمان » از خبرگزاری تسنیم : « گروه هم که تشکیل شده در شاد . مرحله بعدی هم احتمالا برگزاری تمام نشست های خبری در شاد است . »

« فاطمه اسماعیلی از خبرگزاری ایسنا : « به نظر منم داره تحمیل میشه. اینجا گروه داشته باشین، اونورم تشکیل بدین. دلیل این کوچ اجباری را متوجه نمیشم . »

در حالی که مسئولان وزارت آموزش و پرورش تاکنون به کرات اعلام کرده اند عضویت در " شبکه شاد " برای دانش آموزان ، معلمان و مدیران مدارس اجباری نیست ؛ مشخص نیست با این گونه تصمیم های غیرکارشناسی چه اهدافی را دنبال می کنند ؟

پیش تر برنامه ها و نشست های خبری این وزارتخانه به خبرنگاران از طریق تلفن همراه پیامک می شد و هم زمان در تلگرام و سپس واتس اپ اطلاع رسانی می شد .

هنوز « وزارت آموزش و پرورش » به گزارش های انتقادی صدای معلم در این موارد هیچ گونه پاسخی ارائه نکرده است .

پایان پیام/


اجبار خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش برای عضویت در شبکه شاد

سه شنبه, 31 تیر 1399 15:31 خوانده شده: 1947 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +5 0 --
مدرس آزاد 1399/04/31 - 21:09
با توجه به اظهار نظرهای برخی از نظردهندگان در این فضا و برگرفته از تکرار متون دیگران می‌توان گفت: صلاحیت دیدار آقا امام زمان(عج) مشروط و ملزوم به داشتن سیم کارت و موبایل و اتصال به شبکه اسماً شاد نیست! حرص اتصال به چه شبکه ای را باید خورد؟ و آه دریغ شدن از چه چیزی را باید کشید؟
جناب آقای دکتر قالیباف(رئیس مجلس) در رسانه ملی بر هوشمند سازی تأکید داشتند و باید پرسید آیا اجرای به ظاهر هوشمند قوانین غیرهوشمند چه تغییر مثبت یا منفی ای را خواهد داشت؟ تسریع در اعتدال یا ابطال؟
یاد آن روزگار به خیر که به ظاهر کمتر هوشمند بودیم و با کرونا نا آشنا !!!
پناه بر تو از تکالیف غیرتکلیفی! ای فرو فرستنده رحمت و عذاب سنگین!!!
پاسخ + +5 0 --
مدرس آزاد 1399/04/31 - 21:29
بار الهی !!!! توفیق تحربۀ با خبر شدن از خبری مستور را به هر شایسته خبرنگاری که سیم کارت و موبایلش را توانسته از درآمد صد در صد حلال تهیه کند و تهیۀ آن موجب تأیید یا تسلیم به طاغوتی نشده، عنایت بفرما !!
ای مالک امواج، جن ها، رؤیاهای صادقه، بشارتها و تمامی خلقتهای شناخته شده و ناشناخته !! به حق حقوقی که امیدی به ذستیابی آن نیست !!
یا سریع الاجابه !! به حق اجابت سریع پیشینت و به حق آیه 54 سوره مائده دربارۀ کسانی که جرف باطل دیگران در آنها اثر ندارد و در راه تو پذیرای نیش زبانند و خرید هر چه بیشتر آنرا با شوق دل می خواهند و می پذیرند !!
پاسخ + +5 0 --
مدرس آزاد 1399/04/31 - 21:52
بار الهی !! ای خبیر و ای صاحب تمامی خبرها !! آیا حق خبرنگاری که تمامی افعال او برای رعایت حق است با کسی که اینگونه نیست یکسان است؟
ای یاری کننده یاران خود !!!!
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1399/05/01 - 10:38
رصد افراد در شاد بیشتر قابل بررسی ست.
امنیت پایین این شبکه محرز و دسترسی به امکانات گوشی و هر آنچه در ارتباط با تلفن همراه باشد میسر خواهد بود.
کنترل خبرنگاران هم باید برای ادامه ی روند مدیریت پوپولیستی تحت سلطه باشد.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1399/05/02 - 08:36
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی رزنانس منتشر کرد: مرکز اطلاع‌رسانی سازمان برنامه‌وبودجه کشور امروز در خبری نوشت: دکتر نوبخت طی حکمی نسرین وزیری را به سمت رییس مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه‌وبودجه منصوب کرد

وزیری خبرنگار سابق خبرآنلاین، اعتماد ملی، شرق و چندین رسانه اصلاح‌طلب دیگر، از بازداشتی‌های فتنه ۸۸ است که امروز مسئول روابط عمومی مهمترین سازمان بودجه‌ریزی کشور شده است.
کدخبر 1098101تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا کنکور معیار مناسب و قابل اتکایی برای ارزیایی در مورد اثربخشی و کارایی نظام آموزشی ایران می باشد ؟

بلی - 24.4%
خیر - 75.6%

مجموع آرا: 242

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور