صدای معلم سایت اخبار آموزش و پروش معلمان فرهنگیان

نامه به رئیس جمهور در مورد مطالبات بازنشستگان و پاداش بازنشستگی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

آقای دکتر روحانی
با سلام و احترام

نظر به سوابق اقدامات مقامات ذیربط دولتی به ویژه مسئولان آموزش و پرورش در زمینه عدم پرداخت به موقع پاداش و مطالبات فرهنگیان بازنشسته طی سنوات گذشته و ضرر و زیان های فراوان معنوی و مادی و... بی شمار و گاها غیر قابل جبرانی که از این بابت متوجه جمعیت عظیم ما بازنشستگان و جامعه فرهنگیان کشور می شود ؛ براین اساس و با استناد به مفاد این لایحه و مستندات ضمیمه، بدین وسیله اینجانب شکایت رسمی خویش را از مقامات و مسئولین ذیربط آموزش و پرورش کشور در باره نحوه ی پرداخت مطالبات و پاداش بازنشستگی خودم اعلام کرده و به جد تقاضا دارم، دستور فرمایید:

برای اعاده و پرداخت سریع:

1- اصل مطالبات و پاداش پایان خدمت سال 95 من و هزازان نفر از همکاران مظلومم ! و 2- جبران و پرداخت ضرر و زیان های مالی و مادی و معنوی حاصل از این نوع مدیریت مقامات ذیربط ( تا ریال آخر ) اقدام عاجل به عمل آید.


آقای رئیس جمهور

جناب وزیر آموزش و پرورش و ای مقامات محترم ذیربط!

مگر ما بازنشستگانی که یک ریال از مطالبات و پاداش خویش را نگرفته ایم، عید و شب عید ، میهمان و خواستگار ، درد و بیماری ... بیا و برو و... نداریم؟!

 

آقایان محترم ذیربط دولتی و رؤسا و حضرات محترم ذیربط در آموزش و پرورش

شما را به خدای واحد، شما را به قداست خاک مناطق کردستان در دهه اول انقلاب که سال ها در آنجا خدمت کرده ام و شما را به پاکی وجب به وجب زمین های جبهات جنوب که بنده به امر امام (ره ) ماه ها در آنها رزمنده بوده ام قسم تان می دهم :

" این بدعت و سنت کاملا غلط و ظالمانه را که بر اساس آن" باید ما فرهنگیان پس از حداقل 12-18- و... ماه پس از بازنشستگی شاید مطالبات خود را دریافت کنیم"! را از شیوه نامه ها، رویه ها و آیین نامه و برخوردهای اداری و مدیریتی و مقررات نانوشته ایران اسلامی محو کنید تا این قدر به ما و خانواده های مظلوم ما جفا نشود.

(ما فرهنگیان با کارکنان سایر ادارات و نهادها، حتی رفتگران محترم شهرداری ها و... چه تفاوتی داریم که نباید حداکثر در عرض چند هفته و یکی دو ماه اول دورره بازنشستگی پاداش پایان خدمت و سایر مطالبات خویش را نقدا دریافت نکنیم؟ !

آیا تنگناهای اقتصادی و مالی و مشکلات نفت و یرو و دلارهای ... مملکت باید 100 درصد در مورد ما فرهنگیان اجرا بشود ؟

مگر دولت محترم (آقای نوبخت) مدعی نشد که در بودجه 95 ردیف جداگانه ای برای پرداخت پاداش ما بازنشستگان سال 95 مصوب شده است ؟!


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

منتشرشده در بازنشستگان
چهارشنبه, 09 فروردين 1396 ساعت 08:44

به یک دوست اجاره‌ای نیازمندیم !

"ما ژاپنی‌ها از بیرون؛ کشور ثروتمندی به نظر می‌رسیم ولی هم‌اکنون مشکلات روانی عدیده‌ای داریم"/ " گاهی به کسانی برخورد می‌کنیم که وقتی با آنها دست می دهیم، ناخودآگاه گریه می‌کنند چون مدت زیادی است که باکسی حرف نزده‌اند"/ دوروبر آن‌ها در فضای مجازی بسیار شلوغ است ولی در دنیای واقعی به شدت تنها هستند. این بدان معنا است که ارتباطات مجازی چندان کمکی به برطرف شدن احساس تنهایی نمی‌کند و تنها سرمان را شلوغ می‌کند/ آن‌قدر نگران قضاوت دیگران درباره خودشان هستند که نمی‌خواهند و نمی‌توانند سفرۀ دلشان را برای کسی باز کنند/ یکی از مشکلات و مسائل آدم‌های امروزی به‌ویژه در شهرهای بزرگ، تنهایی و به تعبیر برخی؛ اسیر شدن در یک سلول انفرادی بزرگ به وسعت جامعه است/ افراط در فردگرائی- که البته از ویژگی‌های مثبت جوامع جدید بود - و افراط در ارزش دادن به حریم خصوصی- که آن‌هم از ویژگی‌های مثبت جوامع جدید بود - زمینۀ تنها شدن آدم‌ها را فراهم کرده است/ آیا آنچه گفتیم آیندۀ کشور ما در سال های پیشِ روست

منتشرشده در یادداشت
سه شنبه, 20 آبان 1393 ساعت 01:00

درخواست

همدان

منتشرشده در نامه های دریافتی

عدم پاسخ گویی، عدم تعهد به وعده ها ، تفرق بیش از اندازه در شورا ، عدم داشتن تجربه در کارگروهی، فردگرایی، ترجیح دادن منافع فردی و یا گروهی  به منافع شهری ،عدم یا بررسی سطحی مصوبات و لوایح ، رای دهی فله ای و تقلیدی ، عدم آشنایی با مشکلات و مفاهیم شهری، عدم آشنایی با سیاست به معنای علم مدیریت شهر  و عدم  آشنایی با فضای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور و شهر از جمله انتقادات وارده به افراد حاضر در شورای شهرها و سایر نهادهای انتخابی تصمیم ساز در سطح ملی و محلی می باشد/ معیارهای حاکم در جامعه برای انتخاب نمایندگان نشانگر رفتار بالغ اجتماعی نمی باشد/ شورای شهر یک نهادی اجتماعی و فعالیت در آن یک کار گروهی است . تاکید صرف بر روی تخصص نمی تواند معیار مناسبی برای انتخاب  افراد در فعالیت تیمی باشد/ آنچه که  در عرصه شورای شهر و حتی در سایر جایگاه های مشابه مغفول مانده تاکید بر موضوع توانمندی افراد است/ توانمندی فردی در چهار بخش دانش ،توانایی، مهارت و نگرش تعریف می شود/ بخشی از این ویژگی ها  باید در طول زمان از طریق سیستم آموزش مشارکتی که بر آموزش مهارت ها  تاکید داشته ایجاد گردد که در نظام آموزشی ایران کمتر بدان توجه شده و  بخشی دیگر نیز به جز از طریق کسب تجربه به واسطه حضور در فعالیت های اجتماعی و سیاسی مانند فعالیت های حزبی و یا فعالیت در ساختار سازمان های غیر دولتی و اصناف امکان پذیر نیست

منتشرشده در یادداشت

ایده های زیادی در ارتباط با نظام تعلیم و ترییت رسمی و عمومی در ذهنم شکل می گیرد اما متاسفانه فرصتی برای مستند سازی از نوع نوشتاری و دیداری ندارم/ از جمله نگرانی هایم خودکامگی و استبداد درون است. همواره تلاش کرده ام از خودکامگی و استبداد و خودرایی دوری کنم اما با این وجود در برخی موقعیت ها خودرای بوده ام و این واقعا کلافه ام می کند/ همواره مفید و موثر بودن در محیط های شغلی برایم مهم بوده است/ افرادی به درد این دنیا می خورند که به جای سرزنش و غر زدن و ...  گره ای از آن مسائل و مشکلات باز کنند/ چقدر منفورند آدم های بی سواد و مجیز گوی و وابسته به افراد و اشخاص و جناح و گروه و زشت تر از همه، انسان هایی که دین و ارزش ها آبشخورشان است/ معتقدم گاهی شعار متشرع بودن و با تقوا بودن عالم و آدم گیر می شود اما وقتی در شرایط پرهیز و تقوا و ... قرار گرفته می شود، قضای همه ی کارهای انجام داده و نداده به جا آورده می شود

منتشرشده در یادداشت

دیگر کتاب خواندن ، هنجار زندگی ما نیست/ چرا درگیر تفکر نیستیم ؟ تفکری که از نان شب ما هم واجب تر است و می تواند دغدغه های متعدد ما را تا حدی سامان بخشد/ رخوتی که تکرار کلیشه ای زندگی را نصیبمان کرده و جهلی که ما را در زندان حقارت اسیر کرده است/ اگر فرزندمان اولویت کتاب را در رفتار روزمره ما شاهد باشد یاد می گیرد که برای او هم باید، کتاب از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد/ هر یک از ما در خانواده به عنوان یکی از پایگاه های اصلی تربیت شهروند مطلوب، موظف هستیم که از خودمان شروع کنیم/ متولیان فرهنگ، به جای نگرانی برای کم بودن نرخ مطالعه در کشور، به فکر برنامه ای مدون برای رفع این بحران باشند/ باید ببینیم ما در کجای جهان ایستاده ایم

منتشرشده در یادداشت

گروه گزارش/

در پی برخوردهای صورت گرفته با مدیر صدای معلم در دومین نشست از هشتمین دوره مجلس دانش آموزی ،؛ این رسانه طی نامه ای رسمی به آقای فخرالدین احمدی دانش آشتیانی خواهان توضیح ایشان و برخورد قاطع و قانونی با عوامل و مسببان این واقعه موهن گردید .

متن نامه به شرح زیر است

منتشرشده در اخبار
سه شنبه, 20 آبان 1393 ساعت 01:00

کاهش حقوق

مرکزی

منتشرشده در نامه های دریافتی

وقتی بحث تولید و اشتغال مطرح می شود اگر به زیر ساخت ها و پایه ها توجه نشود قطعا راه به هدف نمی یابد و یا مسیرآن کژراهه و بیراهه خواهد بود/ مردم را توجیه کردند که باید در این بازه زمانی برای سربلندی خودشان و خوشبختی نسل فردا ، ریاضت را خوراک خود نموده و بیشتر از حد معمول ، کار ، تلاش و زحمت بکشند و در این مسیر وجدان را سرلوحه روزگار خود نمایند و خود ارزیابی و خود نظارتی را در دستور داشته باشند ، سر مردم و دیگران کلاه نگذارند ، اختلاس از بیت المال نداشته باشند تا بتوانند از فقر و نداری نجات یافته و ازفاصله بین فقیر و غنی بکاهند/ آنان در این کارزار پس از اطمینان از زمامداران و آحاد مردم ، با خیال آسوده به سراغ مراکز هدف ، پیش دبستانی ابتدایی رفتند با دقت و با بودجه کافی نقشه راه را پیاده کردند/ از سازمان های موازی و تعلیمات رسمی و غیر رسمی بی هماهنگ با آموزش و پرورش خبری نبود/ حتی نهاد کلیساها برای پرورش های مذهبی حق ارتباط مستقیم با متربیان و حضور وقت و بی وقت در کلاس های درس را نداشتند بلکه فقط باید با معلمان مباحثه و تبادل داشتند تا مرجعیت از آن معلمان باشد که دو گانگی در تعلیم و تربیت پیش نیاید/ در کتاب ها تنبلی و کار نکردن تقبیح و کار کردن و وجدان کاری بر ذهن و جان نونهالان نهادینه می شد/ مدارس شان کارچاق کن اداره متبوع نبودند/ اگر تولید و اشتغال به معنای واقعی را می خواهیم باید در تخصیص بودجه و در مرجعیت آموزش و پرورش و تولید نیروی مولد ، فقط و فقط دستگاه تعلیم و تربیت را به عنوان مرجع تولید سرمایه انسانی و منبع تولید و اشتغال ببینیم ولا غیر/ اگر همچنان هشتاد درصد بودجه های تعلیم و تربیتی و فرهنگی به مراکز مدعی هیچ کاره و همه کاره و بیست درصد به آموزش و پرورش همه کاره و هیچ کاره اختصاص یابد طعم تلخ بیکاری و نابودی تولید ، همچنان ویروس کشنده ای خواهد بود در سرزمین پر از منابع مادی و معنوی ایران....

منتشرشده در یادداشت
سه شنبه, 20 آبان 1393 ساعت 01:00

تحقير خدمتگزار

یزد

منتشرشده در نامه های دریافتی
صفحه1 از534

نظرسنجی

آیا ورزش صبحگاهی در مدرسه شما اجرا می شود؟

پربازدیدترین ها

 بیمه نوین

تبلیغات در صدای معلم

کالای ورزشی معلم

خدمات چاپ

تلگرام صدای معلم

انتشارت آفرینندگان

تحقیقات و آموزش

چاپ مدارس

امیران سیستم شرکت نرم افزاری

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

final 1

 سامانه فیش حقوقی معلمان

سامانه فیش حقوقی معلمان بازنشسته

سامانه مراکز رفاهی

صندوق ذخیره فرهنگیان

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور