صدای معلم سایت اخبار آموزش و پروش معلمان فرهنگیان

آموزش نوین

گروه اخبار / بر اساس تعریف یونسکو ، شخص « باسواد » فردی است که تمام پارامترهای زیر را در خود داراست: 1-  سواد عاطفی: توانایی برقراری روابط عاطفی با خانواده ، همسر و دوستان به نحو احسن. 2-  سواد ارتباطی : توانایی برقراری ارتباط و تعامل با تمامی اعضای جامعه، یعنی آداب معاشرت و روابط اجتماعی. 3- سواد مالی : توانایی مدیریت اقتصادی درآمد، یعنی چگونگی پس انداز، سرمایه گذاری و مدیریت خرج. 4- سواد…
در نظر ژان بوبرو[1]، مقوله ی لائیسیته همواره پویا بوده و تحولات فراوانی را از سر گذرانده است. پنجاه سال است که در مورد آن بحث می شود و جدیدترین بحث شکل گرفته هم چالش آزاد و یا ممنوع بودن حجاب اسلامی در مدارس است.   لائیسیته در نظام آموزشی فرانسه مولفه ای اساسی محسوب می شود. هدف اصلی بنیانگذاران آن چه بوده و از چه روی آن را بنا نهاده اند؟ جمهوری…
گروه اخبار / دبیر علمی ششمین همایش علمی سلامت روان و رسانه گفت: 49.5 درصد افراد جامعه دچار اختلال روانی و شش دهم درصد افراد نیز مبتلا به اختلالات شدید روانی هستند.
  • گروه رسانه و تشکل /

پول سواد را نمی تواند بخرد ! مطلب ویژه

پول ، سواد را نمی تواند بخرد . خودتان را به حماقت نزنید !  
  گروه اخبار / «لیلا بابامرادی»  اظهار کرد: نشخوار افکار آزاردهنده‌ای که مربوط به اتفاقات گذشته است هیچ دردی را دوا نمی‌کند، جز این‌که ذهن فرد را ضعیف کند و او را از انجام درست امور روزمره بازدارد. در واقع ، کسی که دائم حواسش پرت است و به زبان عامیانه فکرش مشغول است، نمی‌تواند هیچ‌یک از وظایفش را به‌درستی انجام دهد، هم‌چنین همیشه احساس خستگی می‌کند.  این روان‌شناس ادامه داد: وقتی…
  • تیمور تیموری / آموزگار بازنشسته - اسلام آباد غرب

کودکان چگونه می آموزند ؟

کودکی که زندگی را با کینه توزی می گذراند : ستیزه جویی می آموزد. کودکی که زندگی را با تمسخر می گذراند : شرمساری می آموزد. کودکی که زندگی را با انتقاد می گذراند : محکومیت می آموزد. کودکی که زندگی را با ترس می گذراند : تشویش می آموزد. کودکی که زندگی را با حسادت می گذراند : نفرت می آموزد. کودکی که زندگی را با تحمل مشقات می گذراند :…
  • گروه رسانه و تشکل /

روزی که فارسی داشتیم مطلب ویژه

نگاهی به آموزش رسمی و غیررسمی !
  • گروه رسانه و تشکل /

معجزه گفت و گو ! مطلب ویژه

جامعه ما تا چه حد به " گفت و گو " و " اثرات " آن باور دارد ؟ معلمان ما در کلاس ها و در مواجهه با دانش آموزان تا چه از روش " گفت و گو " به منظور تحقق اهداف آموزشی استفاده می کنند ؟ کلیپ ویئویی زیر اثرات گفت و گو را به عنوان یک روش برتر در یک " موضوع اجتماعی " به نمایش می گذارد .
  • کامل حسینی / معلم شاغل در گیلان

جایگاه هنر تئاتر در نظام تربیتی و آموزشی مطلب ویژه

  کارگردان بزرگ در یک گفت و گو گفته بود که در زمان کودکی اش دیدن یک تئاتر در سنندج  او را متحول کرده است ... یادمان باشد که اکنون خود دکتر قطب الدین صادقی جهان وسیعی در تئاتر و ترویج فرهنگ انسان دوستی  از طریق همین هنر نمایش را به خود اختصاص داده است ! به نقل از گزارش خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا ) دكتر سعيد ناجي در نشست «…
  • فریبا ایازی روزبهانی / همکار گروه سخن معلم

خشونت ، زبان نادانى است مطلب ویژه

   خشونت ، زبان نادانى است . ( حضرت علی علیه السلام ) صفحات زندگی سرشار از چرایی رفتارهایی ست که هراز گاهی از ما سر می زند؛ اما شیب عمر چنان آرام می گذرد که تا پاسخ چراهایت را نگیری ،  عبورت را تسهیل نمی گرداند. از خشونت تا خویشتن داری چقدر فاصله است ؟ بی آن که بدانیم خشونت را به رگ و ریشه ی خود پیوند زده ایم.  …

نظرسنجی

عملکرد دولت روحانی را در حوزه مسائل آموزش و پرورش و معلمان در مقایسه با دولت احمدی نژاد چگونه ارزیابی می کنید ؟

پربازدیدترین ها

 بیمه نوین

تبلیغات در صدای معلم

کالای ورزشی معلم

خدمات چاپ

تلگرام صدای معلم

انتشارت آفرینندگان

تحقیقات و آموزش

چاپ مدارس

امیران سیستم شرکت نرم افزاری

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

final 1

 سامانه فیش حقوقی معلمان

سامانه فیش حقوقی معلمان بازنشسته

سامانه مراکز رفاهی

صندوق ذخیره فرهنگیان

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور