چاپ کردن این صفحه

حجت الاسلام علیرضا پناهیان در یادواره شهید دانش‌آموز حسین سپهر :

" وزارت آموزش و پرورش بخشنامه می‌دهد که دانش‌آموزان سر مزار شهدا نروند، این مصوبه برای این است که دانش‌آموزان ضعیف شوند و در مقابل استکبار نتوانند ایستادگی کنند ؛ اگر راست می‌گویند چرا کاری نمی‌کنند که اینترنت مستهجن از دسترس دانش‌آموزان خارج شود؟ "

گروه اخبار/

حجت الاسلام علیرضا پناهیان و آموزش و پرورش و گلزار شهدا و دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام علیرضا پناهیان در یادواره شهید دانش‌آموز حسین سپهر با بیان اینکه برای انجام کار خوب و ترک هر گناه منت سر خدا نگذارید، اظهار کرد: وقتی بوی منت گذاشتن بیاید، وقتی آدم خوبی شوید، مغرور خواهید شد.

وی با اشاره به اینکه دینداری به نفع انسان است و نباید سر خدا منت گذاشت، افزود: در شیوه تبلیغ دین اشتباهات زیادی داشتیم ، بسیاری از افراد را پررو کردیم که علیه دین صحبت کنند.

این مدرس حوزه و دانشگاه تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش بخشنامه می‌دهد که دانش‌آموزان سر مزار شهدا نروند، این مصوبه برای این است که دانش‌آموزان ضعیف شوند و در مقابل استکبار نتوانند ایستادگی کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه بعید می‌دانم آموزش و پرورش چنین بخشنامه‌ای صادر کند، ادامه داد: از طرف دیگر چرا باید درس شهید فهمیده از کتب درسی حذف شود؟

پناهیان با بیان اینکه موسیقی حرام جوان را ضعیف می‌کند، خاطرنشان کرد: بازی کردن زیاد باعث تضعیف جوانان می شود.

وی با اشاره به اینکه نگاه هرزه، گوش هرزه و بازی زیاد انسان را ضعیف می کند، گفت: اگر دیندار بشویم خودمان را قوی کرده و در مقابل استکبار می‌توانیم ایستادگی کنیم.

این مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آنچه گمان می کنیم به خاطر خدا انجام می‌دهیم در اصل برای خودمان انجام دادیم، اظهار کرد: فلسفه دینداری «قوی شدن» و فلسفه وجودی ابلیس و طاغوت «ضعیف شدن» است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از دانشمندان در خارج مانند حمار برای صهیونیست‌ها بار می‌برند، افزود: وقتی می‌پرسیم چرا دانش خود را در اختیار صهیونیست ها قرار دادید جوابی برای گفتن ندارند.

پناهیان با بیان اینکه بی حجابی زن و جامعه را ضعیف می‌کند، در ادامه تقدیر از شهدا را شاخص‌ترین کار دانست و تصریح کرد: از شهدا تقدیر می‌کنیم چون نترسیدند و قوی هستند پس قابل احترامند.

وی با اشاره به اینکه ما از قهرمانانمان ستایش می‌کنیم، گفت: شهدا در وصیت‌نامه‌ها خجالتی سخن می‌گویند؛ چون متوجه شدند که هر کاری می کنند برای خودشان است و منتی بر خدا ندارند.

این مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اگر می‌خوهند مانع از حضور دانش‌آموزان در مزار شهدا شوند به این دلیل است که دنبال ضعیف شدن آنها هستند و می‌خواهند آنها را سلطه‌پذیر بار بیاورند، تصریح کرد: اگر راست می‌گویند چرا کاری نمی‌کنند که اینترنت مستهجن از دسترس دانش‌آموزان خارج شود؟

وی با اشاره به اینکه دین یعنی اینکه به نفعت خودت کار کنی و ضعیف و برده نشوی، ادامه داد: فرزندان خود را باید به شکلی تربیت کرد که همه کارآفرین شوند.

پناهیان با بیان اینکه آدم قوی که استخدام نمی‌شود، خاطرنشان کرد: دانشمندانی که در کشور به نانوتکنوولژی دست یافتند بچه هیاتی و فرزند شهید بودند.

پایان پیام/

پنج شنبه, 05 بهمن 1396 22:25 خوانده شده: 17396 دفعه

در همین زمینه بخوانید: