صدای معلم سایت اخبار آموزش و پروش معلمان فرهنگیان

کمال مولایی/ دبیر منطقه 12 شهر تهران

اعتراض به دستکاری لیست نمرات و شکایتی که بی پاسخ ماند !

گروه اخبار/ متاسفانه برخی اوقات و در برخی مدارس ،اخباری ناگوار در مورد دستکاری لیست نمرات بر خلاف نظر معلم شنیده می شود .

آقای کمال مولایی ، دبیر زبان آموزش و پرورش منطقه 12 تهران با ارسال نامه زیر و نیز پیوست نمرات کلاسی در دو نسخه اصلی و نیز تغییر یافته  برای صدای معلم، به این روند اعتراض کرده است .

« صدای معلم »  آمادگی خود را برای درج پاسخ مسئولان ذی ربط اعلام می نماید .

 دستکاری لیست نمرات معلمان توسط مدیران مدارس به نام خدا

با عرض سلام و ادب خدمت همکاران عزیز

حقیر دبیر یکی از مدارس منطقه 12 شهر تهران هستم . بنده در یکی از مدارس عادی دولتی مشغول خدمت هستم که قوانینی مستقل از آموزش و پرورش اینجا حاکم است.

مثلا مبلغ شهریه برای هر دانش آموز 920000 تومان است یا مبلغ حق التدریس به حساب همکار واریز نمی شود و به حسابی که مدیر مشخص می کند واریز می شود و یا اینکه لیست نمرات (حداقل در درس زبان ) کلا تغییر کرد (جعل نمره توسط مدیر مدرسه) و یا اینکه برای دریافت حق التدریس باید این لیست جعلی امضا شود.

البته بنده تا این لحظه از امضای این لیست علی رغم هزینه ها و دوندگی های آن اجتناب کرده ام.

شکایت خود را هم حضورا و هم از طریق سامانه همراه با مستندات موجود در سطح منطقه ارائه نمودم اما جواب اداره متبوع محیر العقول بود. مسوولین منطقه ابراز داشتند با  توجه به صدور کارنامه ها مصلحت شما و منطقه در امضای لیست جعلی است.

متاسفانه ثبت این شکایات در اداره کل ، کلا بی معنی است چون بعد از چند روز موضوع مجددا به منطقه ارسال می شود و دچار یک دور باطل می شود.

به عنوان یک همکار چند سوال از مسوولین آموزشی داشتم :

1- چرا باید چنین شهریه ای در یک مدرسه اخذ شود که در قبال آنها چنین تخلفی بشود ؟

2- چرا مسوولین مناطق در موقع نصب و عزل مدیر فقط مصلحت اندیشی می کنند؟

3- چرا اداره کل فقط با یک کد شکایت و ارسال  مجدد آن موضوع به منطقه مربوطه نقش نظارتی خود را پاک می کند؟ ( کد شکایت 6577157 )

4- چرا گریز از قانون و بی قانونی  و خود محوری دربسیاری از مدارس یک ارزش تلقی می شود؟

تابستان 95- کمال مولایی- دبیر منطقه 12 شهر تهران

لیست اصلی دبیر 1

دستکاری لیست نمرات معلمان توسط مدیران مدارس

لیست جعلی 1

دستکاری لیست نمرات معلمان توسط مدیران مدارس

لیست اصلی 2

دستکاری لیست نمرات معلمان توسط مدیران مدارس

لیست جعلی 2

دستکاری لیست نمرات معلمان توسط مدیران مدارس

لیست اصلی 3

دستکاری لیست نمرات معلمان توسط مدیران مدارس

لیست جعلی 3

دستکاری لیست نمرات معلمان توسط مدیران مدارس

لیست اصلی4

دستکاری لیست نمرات معلمان توسط مدیران مدارس 

لیست جعلی 4
دستکاری لیست نمرات معلمان توسط مدیران مدارس

لیست اصلی 5

دستکاری لیست نمرات معلمان توسط مدیران مدارس

لیست جعلی 5

دستکاری لیست نمرات معلمان توسط مدیران مدارس

دستکاری لیست نمرات معلمان توسط مدیران مدارس

دستکاری لیست نمرات معلمان توسط مدیران مدارس

دستکاری لیست نمرات معلمان توسط مدیران مدارس

شنبه, 09 مرداد 1395 ساعت 22:16 خوانده شده: 3306 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +54 -14 --
ناشناس 1395/05/09 - 23:32
خوشم اومد از عزت نفست.
میدونم جلوی این ...وایسادن چقدر سخته. اما درود به شرفت که نخواستی جلوی این ...ا کم بیاری.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/10 - 12:15
پارسال مدیر بی لیاقت بیست روز از ماه خرداد که هیچ معلمی در مدرسه نیست برای من غیبت رد کرد, تو اداره منطقه 12 به هرکس شکایت کردم, از معاون ابتدایی تا ارزیابی عملکرد و کارگزینی همشون با هم همدست شدن و به اعتراض من توجهی نشد, ماه مرداد هیچ حقوقی دریافت نکردم, به اداره کل رفتم تا شکایت خودم رو به گوش آقای چهاربند برسانم, متاسفانه ایشون خودشو پشت درهای اتاقش قایم کرده بود, من دیگه پیگیری نکردم چون
تو این سیستم فاسد شکایت به جایی نمیرسه کار از سرچشمه خرابه.
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/05/10 - 13:12
تو منطقه 12 حرف اول و آخر را رابطه میزند, رابطه ای که سرش به آقای حیدری مدیر منطقه میرسه.
در مدرسه ا شاهد معاون مدرسه که مدرکش علوم اجتماعی بودم و بازنشسته هم بود, به لطف دوستی مدیر مدرسه و آقای حیدری, ابلاغ ریاضی بهش دادن, و پایه نهم که سال سرنوشتشون بود باید انتخاب رشته میکردن, درس ریاضی خیلی براشون مهم بود, دادن به این آقا, در عوض معلم ریاضی که دوره کتابهای جدید التالیف رو هم دیده بود, کلاسهای هفتم و هشتم دادن,
با وجود اعتراض اولیا و دانش اموزان, این معلمو تغییر ندادن. چون از طرف مدیر مدرسه و مدیر اداره حمایت میشد.
دانش اموزان مجبور شدن معلم خصوصی بگیرن.
اینجوری آقای حیدری برا دوستانش دلسوزی میکنه اما برای دانش آموزان خیر.
پاسخ + 0 0 --
علی از شهرکرد 1395/05/10 - 17:03
تنها راه حل سیستمی شدن نمرات مانند دانشگاه است که هیچ کس نتواند تغیرش دهد
پاسخ + 0 0 --
خطیبی 1395/05/14 - 10:27
مدرسه ای که 920هزار تومن از دانش اموز دریافت میکنه غیر از .... و نمره الکی و دست بردن توی لیست نمره دبیر چیز دیگه ای قابل پیش بینی نیست در ضمن از این مدارس در کشور زیاد است و کسی پاسخگو نیست
پاسخ + +37 -14 --
ناشناس 1395/05/09 - 23:34
متاسفانه بیشتر مواقع اداره منطقه خودش در جریان تمام این تخلفات هست و حتی گاهی خودشان از مدارس میخواهند که چنین اعمالی را مرتکب شوند.
پاسخ + 0 0 --
احمد 1395/05/10 - 02:57
روزگاری که این کارها تخلف بود گذشت اکنون عین صواب است .
رسیدگی به شکایات آموزش وپرورش هم خودش حکایتی دارد همیشه باید به مرجعی مستقل شکایت کرد ولی در این ادارات ما تنها چیزی که معنایی ندارد همین است . باید از خودشان به خودشان شکایت کرد ؟ حال اگر کسی کوچکترین اعتراضی به معلم کند این واحدهای محترم با پرونده سازی و کش دادن موضوع برای معلم بی نوا غوغا میکنند !!!
پاسخ + +39 -14 --
معلم 1395/05/09 - 23:50
بله
متاسفانه حود مسولین اداری کاملا از وقایع مطلعند اما هیچ کاری نمی کنند!!!!
که هیچ !!!
حمایت هم میکنند .
پاسخ + +40 -14 --
ناشناس 1395/05/10 - 00:05
ان شالله هیچ کس زیر بار زور نره
و بقیه از این معلم شریف درس بگیرند
و روند ایشون ادامه پیدا کنه
پاسخ + +28 -15 --
بهلول 1395/05/10 - 00:29
آقاي مولايي احسنت به وجدان شما

اما شما هم از فاني و كشتي بر گل نشسته آن انتظاراتي داري ها !!!!!!!!

مرد مومن از كي شكايت به كي مي بري ؟؟؟؟؟؟؟

اينا نهايت پيگيري كه بكنن اينه چه جور يك انسان و يك معلم باوجدان مثل شما را بچزونن .

آنقدر مردانگي وجود ندارد كه اين كار شما را بستايند .

در كل خداوند پشت و پناهت باشد .
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1395/05/10 - 09:10
سلام
دوست گرامی
آقای بهلول

متاسفانه نظام اداری ما مشکل دارد و ارتباطی با شخص خاصی ندارد .

شما تصور می کنید در زمان وزرای پیشین وضعیت خیلی بهتر بوده است ؟!

به جای متهم کردن اشخاص و یا نشاندن چهره ها در جایگاه متهم باید سعی در تصحیح روابط و نیز افزایش نظارت عمومی کرد .

شاید در این مدت آقای مولایی نخستین فردی است که محافظه کاری و برخی ملاحظات بی مورد را کنار گذاشته و با صراحت از عمل مدیر مدرسه و نیز ادارات متبوع انتقاد کرده است .

شما تصور می کنید چند درصد فرهنگیان و معلمان این روحیه را دارند ؟


بسیاری از افراد هنوز برای نوشتن یک نظر و یا مطلب و ارائه یک سخن منطقی از نوشتن نام خود هراس دارند !

ما دیگران را دائما متهم به مماشات ،محافظه کاری و... می کنیم اما حتی زمانی که حقوق قانونی ما زیر پا گذاشته می شود حاضر نیستیم که به طور قانونی و شفاف از آن دفاع کنیم و منتظریم تا دیگران آستین بالا زده و برای ما کاری انجام دهند !

از سوی دیگر ، تشکل های معلمان به جای لابی گری و سهم خواهی باید سعی کنند تا نظارت را افزایش دهند .

رسانه ها نیز باید تلاش و اهتمام خود را برای ارتقای آگاهی عمومی انجام دهند و وارد دسته بندی های سیاسی نشوند .

دوست عزیز !
تنها راه برای جلوگیری از تکرار چنین وضعیتی ، ارتقای فرهنگ عمومی جامعه ، بازتعریف نرم ها و افزایش نظارت عمومی است .
پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
بهلول 1395/05/10 - 13:03
سلام صداي معلم

ما دوستت داريم

ما را نزن ...
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1395/05/10 - 13:30
سلام مجدد
جناب بهلول
دوستان خوبی چون شمااز سرمایه های این رسانه هستند .
پایدار باشید .
پاسخ + +24 -15 --
ناشناس 1395/05/10 - 00:30
آموزش و پرورش تشکر تشکر /بعد میگیم چرا بچه ها بی سوادند
پاسخ + +18 -8 --
ناشناس 1395/05/10 - 00:31
اشتباه شد اقا
پاسخ + +29 -14 --
ناشناس 1395/05/10 - 00:36
متاسفم كه آموزش فرزندان ما زير دست اين مديران متقلب است . از فرزندان ما جه توقعي ميتوان داشت؟!
پاسخ + +32 -14 --
پروندی 1395/05/10 - 00:41
درود بر این دبیر شجاع و باعزت نفس. امیدوارم همه ما معلمان شجاعت ایشان را پیدا کنیم. بنده به شخصه همیشه سعی می کنم نمره واقعی دانش آموزان را در لیست وارد کنم. ولی به فکر نیفتاده ام در هنگام صحافی لیستها دوباره نمرات را چک کنم
پاسخ + +28 -14 --
شهاب 1395/05/10 - 07:38
درود بر شرفت پاینده باشی
پاسخ + +29 -14 --
ناشناس 1395/05/10 - 08:01
بابادمت گرم .بنظرمن اگر مسئولین عرضه داشته باشندباید مدیرمنطقه ومدیرمدرسه دراسرع وقت عزل شوند.
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/05/12 - 10:52
ده ساله مسئولان عرضه نداشتن تغییرش بدن, احتمالا خودشون باهاش همدستن.
پاسخ + +29 -14 --
طایی 1395/05/10 - 09:43
آفرین.ای کاش همه معلمان چنین کاری میکردند.در ضمن نام مدیر مدارس متخلف هم ذکر میشد نه سانسور تا رعایت قانون اجباری میشد و حال که کسی توان عزل مدیران متخلف را ندارد اینگونه ادب شوند. متاسفانه خانه از پای بست ویران است.
پاسخ + +26 -14 --
همکار فرهنگی 1395/05/10 - 10:12
با سلام الان دیگه وقتشه ببینیم با این تخلف چه برخوردی میشه!خدایی باید این مدیر و کسی که منصوبش کرده خودشون استعفا بدهند؛امیدوارم صدا و سیما هم توی این موضوع وارد بشه ولی متاسفانه هنوز مسوولان آموزش و پرورش خوابند و بی خبر
پاسخ + +27 -14 --
ناشناس 1395/05/10 - 10:23
متاسفانه همین وضعه
دبیرزبان در تهران منطقه 16 -دروازه غار بودم مدیرمدرسه پاسخ صحیح سوالات زبان سوم راهنمایی را از من خواست بعداز چند دقیقه دیدم همان پاسخنامه دست دانش اموزان درجلسه امتحان نهایی است که به صورت گروهی می نویسند
پاسخ + +32 -14 --
ناشناس 1395/05/10 - 10:31
برای بنده هم تغییر نمرات در لیست نهایی اتفاق افتاده. با مدیر مدرسه دعوا کردیم و شکایت، در نهایت متوجه شدیم مدیر مدرسه با اشاره مسول مربوطه در اداره اقدام به جعل نمره کرده.
پاسخ + +19 -15 --
معلم متعجب 1395/05/10 - 12:03
متاسفانه در حوزه های تصحیح اوراق نهایی هم دستکاری در نمرات به سفارش مسئولین ادارات بسیار صورت می گیرد.و همین طور در مدارس غیر دولتی.اما در مدارس دولتی تا حال به چنین موردی برخورد نکرده ام.
پاسخ + 0 0 --
رحمان 1395/05/10 - 13:03
مخصوصا امسال برای اینکه از تجمع دانش آموزی جلو گیری شود یا به اصطلاح توپ را در خانه وزارت نیاندازند نمرات خیلی خیلی خیلی خیلی جای سوال دارند. دقت کنید .بیشتر جمع سالانه 10 هست
پاسخ + +24 -15 --
فرهنگی 1395/05/10 - 12:18
یکی از ... اداراتی که تو 17 سال تدریسم دیدم, اداره منطقه 12 تحت ریاست آقای حیدری است.
پاسخ + +24 -15 --
فرهنگی 1395/05/10 - 12:25
نمیدانم چرا اداره کل مرده و به وضعیت اسفبار منطقه 12 رسیدگی نمیکته.
تمام کارکنان این اداره با اشاره حیدری ...
از ریس کارگزیتیش بابایی, تا معاون و کارشناس متوسطه و ابتدایی تا معاون پژوهشیش,
آقای چهاربند که لیاقت و جسارت نداشت حیدری مدیر ... منطقه 12 رو بعد از 10 سال برکنار کند و به سواستفاده هایش پایان بده.
فانی هم از چهاربند ... مدیر یک منطقه وزیر و مدیر کل رو رو انگشتش می چرخونه!!!!
پاسخ + +23 -14 --
معلم ایرانی 1395/05/10 - 12:38
با سلام خدمت کلیه همکاران گرامی
به نظر من دلیل اصلی این اوضاع در کشور ما اینست که شرایط طوری شده است که اساسا کسانی طمع نشستن بر کرسی ریاست و قدرت میکنند که خود با نمرات جعلی اسم و رسمی برای خویش رقم زده اند در نگاه چنین اشخاصی معلمی که نمره ندهد منفور است و باید اذیت شود و اصلا معلم باید تحقیر شود و از نظر من این موضوع ریشه در طرز فکر و فرهنگ مردم ایران دارد چراکه با تعویض دولت ها و مجلس ها این روند همچنان بصورت خزنده ای درحال رشد است. مردم خودشون طالب صداقت نیستند. مردم خودشون اگر احساس کنند با شخصی طرف هستند که نه رانت میشناسد نه نمره کاذب میدهد نه مراعات همشهری و آشنا و فامیل را میکند به چنین کسی نظر مثبت نشان نمیدهند الان مشهورترین و محبوب ترین معلم ها نزد مردم کسانی هستند که 50 درصد زحمت میکشند و 50 درصد نمره تزریق میکنند کسی که تمام تلاش خود را بر ارتقای سطح علمی و فکری دانش آموز متمرکز کند و نمره واقعی بدهد در نظر مردم مطرود است و از چشم آنان می افتد ....
پاسخ + +19 -9 --
رحمان 1395/05/10 - 12:59
امروز از اداره گفتند که هدایت تحصیلی را کنار بگذارید و با معدل دانش آموزان را در رشته مورد علاقه شان ثبت نام کنید. پس دانش آموزی که 35 درصد نمرات را خوب پاس نکرده ولی در آزمون رغبت سنجی نمره خوبی دارد را چه کار کنیم باز هم بی تدبیری از آموزش و پرورش.
البته ناگفته نماند. افشاگری مفید است اگر پی گیری شود شاید و حتما سطح علمی کشور بالا خواهد رفت . البته اگر روسا درست تصمیم بگیرند و به فکر رقابت مناطقی نباشند
پاسخ + +20 -14 --
سلیمی 1395/05/10 - 13:00
اگر سیستم درستی داشتیم این مورد باید در حد یک فاجعه قلمداد می شد و تمام دست اندرکاران باید چندین سال از اشتغال در مشاغل دولتی منع می شدند. ریاکاری، آمارسازی و روابط دوستانه به جای ضوابط و قانون، این روزها برای همه مان عادی شده است. مدیران مدارس چگونه انتخاب می شوند؟ پاسخ: هر کس با رئیس یا معاون اداره آشنا و دوست باشد. دریغ از یک نگاه جزئی به مدرک و تخصص و امانتداری.
پاسخ + +18 -14 --
Morteza Hajibabaei 1395/05/10 - 13:49
ایت مشکل تنها مربوط به شما نیست
پاسخ + +14 -15 --
ali 1395/05/10 - 14:51
با سلام
همه مدیران البته اونجوری دوستان گفتن نیست ، بنده در مقطع ابتدایی دانش آموزی داشتم که تو 2 درس نمره خوب گرفته بود و چون برای نمونه دولتی نمی تونست ثبت نام کنه شکایتش رو برده بود به اداره تا یکی از درساشو خیلی خوب بکنیم تا ثبت نام کنه ولی باور کنین مدیر و معاون پرورشی واموزشی مدرسه جلوی اداره و اولیا اون دانش اموز ایستادن نمره واقعی اون که خوب رو دادن ، داریم مدیرانی که دلسوزن و پشت معلم خودشون در میان وم تاسفانه مدیرانی چون این اقا هم داریم که تقلب رو به فرزندانمون یاد میدن
پاسخ + 0 0 --
طایی 1395/05/11 - 13:37
من هم از این مدیران زیاد دیده ام ولی درصورتی که مشکل شخصی با دانش اموزی یا اولیای دانش اموز داشتند اینگونه عمل میکردند و تازه یادشان به اجرای قانون می افتاد تا فردمورنظر را حسابی بیازاراند.
پاسخ + +18 -14 --
معلم 1395/05/10 - 15:06
جدا منطقه 12 ی منطقه استثنایی است مدیر منطقه از دوره احمدی نژاد تا الان هست ،مگه میشه مگه داریم این آقا هم تندرو هم معتدل الحمدالله با همه هم کار میکنه هر مدیر کلی /چون آقایون کاری ندارند که مدیرایی که ایشون منصوب میکنه چیکار میکنند مگه میشه ی نفر ده سال مدیر منطقه باشه بعد تو منطقه هم این اتفاقات بیافته و ندونه/آقای حیدری اگه این اتفاق هر جای دنیا بود .......
پاسخ + +19 -14 --
جواد 1395/05/10 - 15:10
علی آقا سلام با شما موافقم که مدیر سالم هم کم نداریم اما با این مستندات ایمان دارم که این مدیر متقلب و متخلفه /متاسفانه مدیران ارشد با این گروه از مدیران متخلف برخورد قاطع نمی‌کنند و ذهنیت نسبت به مدیران قانونمند هم خراب میشه
پاسخ + +12 -13 --
داوود محمدی 1395/05/10 - 18:27
خانه از پای بست ویران است.........
پاسخ + +14 -11 --
ناشناس 1395/05/10 - 20:58
استان سمنان هم برخی ازمدیران مناطق اززمان دولت قبلی ابلاغ دارندجالب اینجاست که مدیرکل این استان اعتقاددارندهرمدیرمدرسه بایدابلاغ 4ساله داشته باشدوبعداز4سال دیگه نبایدمدیرباشدولی بعضی ازمدیران مناطق وشهرستان های این استان ازسال 88ویا89مدیرمناطق هستندمعلوم نیست اعتدالگرا هستند.اصولگرا ویا طیفی دیگر
پاسخ + +11 -14 --
موسوی 1395/05/10 - 23:10
سلام جدا واسه این مدرسه و این مدیر متاسفم واقعا جا داره آقایون آموزش و پرورش جوابگو باشند که چه شرایطی واسه مدیریت مدرسه لازمه حتما یکی‌اش جغله لطفا الباقی شرایط رو هم اعلام بفرمائید. جدا یعنی این مدیرا سرخود اینکار ها رو میکنند !!اندکی تامل و تفکر
پاسخ + +11 -14 --
محسن 1395/05/10 - 23:41
چندسال پیش بخاطربیعدالتی های مسول مقطع دریکی ازمناطق که این اقای حیدری دران منطقه حضورداشتند خدمت ایشان رفتم بجای برخوردبافردخاطی داشت ماروتنبیه میکرد.
پاسخ + +10 -13 --
درد آشنای فرهنگی 1395/05/11 - 01:17
متاسفانه این موضوع در هنرستان ها ی کار دانش هم هست نمره ندی خودشان لیست را تغییر می دهند بدون اطلاع معلم مربوطه ،به خود من بعلت دادن نمرات واقعی و عدم همکاری بامدیر جهت تغییر نمرات چندین سال کارورزی وحق التدریس ندادند،زنده باد معلم با غیرت وبا وجدان ومتعهد
پاسخ + +9 -14 --
تقی لو 1395/05/11 - 08:49
ما که چندین ساله با این مشکل مواجهیم بنده تازه امسال متوجه شدم که تمام لیستهای سالهای گذشته بدون اطلاع من عوض شدن و خیلی از دانش اموزان نمره قبولی گرفتن. اعتراض هم کردم اخرشم به ضررم تموم شد.
پاسخ + +11 -13 --
رضوی 1395/05/11 - 09:17
جدا یعنی هنوز با وجود این اطلاع رسانی کسی جوابگو نیست؟کسی هم برکنار نشده؟یعنی اب هم از آب تکون نخورده!خب این خودشه یعنی چراغ سبز دیگه ،یعنی آقا جعل و تقلب عین صواب است،واقعا که...
پاسخ + +9 -13 --
بهرام یعقوبی 1395/05/11 - 10:12
زنده باد همکار محترم.
ما که دستمان جایی بند نیست.حداقل مینویسیم تا آیندگان بدانند که ما بی تفاوت نبودیم.اگر چه این روشنگری تاوان بسیار سنگینی دارد اما شرف جنابعالی نشان داد که هنوز بسیاری هستند که در این سیستم فاسد درست کار میکنند.
درود بر شرف و لیاقت جنابعالی.
پاسخ + +12 -13 --
احسان 1395/05/11 - 13:36
یکی از دلایلی که جامعه برای شغل معلمی دیگه ارزشی قائل نیست همین کارها هسنش. چون میدونن نمره جایگاه واقعی خودشو نداره. درود بر این معلم که داره کار خودشو انجام میده .منم امسال نمره الکی ندادم و با مدیر بحثمان شد ولی هیچ کاری از دسنش بر نیامد چون کار غیر قانونی انجام ندادیم. و واضحه که چرا این مدیران خودشونو به اب و اتیش میزنن. چون میخوان مدیذ بمونن و توانایی کلاس داری ندارن. اینها از خدا نمترسن که حق رو ناحق میکنن و انگیزه رو از دانش اموزان کوشا میگیرن. درود بر تمامی معلمانی که برای کارشون ارزش قائل اند
پاسخ + +9 -13 --
ابوالفضل 1395/05/11 - 16:54
منم تو ناحیه یک قزوین با اینکه حق با من بود برام تازه سند سازی کردن و صورتجلسم عوض کردن تا با توبیخ کردن از ادامه راه منصرفم کنن بعد به حضرات الان پست بالاتر دادن
پاسخ + +10 -13 --
رجایی 1395/05/11 - 16:57
آموزش و پرورش منطقه 12 چرا لاله چرا جواب نمیده واسه پول گرفتن حتما بهتون درصد دادن که الان هیچی نمیگین خب تابلو ه دیگه آقا ی ریس کل اه تو بزار بالاتر
پاسخ + 0 0 --
از خدا بترسيد-دروغگو 1395/05/11 - 20:31
بهتر است فرهنك عملكرد رفتار را بياموزيد چگونه اسم خود را معلم گذاشته ايد
پاسخ + +14 -11 --
شاه محمدی 1395/05/11 - 16:58
این لیستها همش جعلی و دروغ هیچ مدیر اینکارو نمی کنه آقا خجالت بکش
پاسخ + 0 0 --
از خدا بترسيد-دروغگو 1395/05/11 - 20:29
مطمن هستم ارزيابي عملكرد منطقه ١٢به راحتي با اين قضيه كنار نيامده مدير را مجبور به اصلاح كرده و اقدام قانوني نيز بر عليه مدير خاطي نموده است كه لزومي نداشته ديگران بدانند -لطفا بي تقوايي نكنيد بنده به واحد ارزيابي اعتقاد دارم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/11 - 21:29
مگرمیشه لیست ها جعلی باشه .محاله وقتی مدیرتخلف کرده بایدجلوش ایستاد
پاسخ + 0 0 --
حسن 1395/05/12 - 00:01
من خودم با این مشکل,مواجه شدم وهمین الان هم مدیر با همکاری معاون اجرایی نمراتا تغییر میدن بعد لیست تایپ شده را جلو دبیر میذارن و میگن یادتون رفت امضاء کنید لیستهای تایپ شده ۹۹درصدشون نسبت به لیست اصلی دبیر تغییر کرده معلم هم اغلب خودشا به اون در میزنه
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/05/12 - 11:02
ارزیابی عملکرد منطقه 12 حامی حیدریه,
پارسال که احتمال برکناری حیدری بود, چنان همشون به دست و پا افتاده بودن, معلوم نیست سرشون به کدوم حزب و جناحی وصله و کدوم نماینده ها ازشون حمایت میکنن, وگرنه نمیتونستن اینقدر راحت حق کشی کنن.
پاسخ + +9 -13 --
ناشناس 1395/05/11 - 21:42
با سلام با بودن این مستندات کاملا مشخصه که دروغگو و جاعل کیست؟؟شما که دم از تقوی میزنی چطور رفتار مدیر و ارزیابی رو توجیه میکنی؟دوست متقی حداقل مجازات مدیر عزل بود نه تذکر که خدا عالمه داده شده یا نه /اگه کمی قانون بلد بودید میفهمیدی که مجازات جعل چقدر سنگینه .ضمنا وجدان داشتن شما از نظرتان مشخصه که چقدر طرفدار ظالم هستید و حداقل محکوم کردن لفظی جعل رو هم مضایقه کردید جدا شما بی طرفی!ولله اعلم....../التماس تفکر و تعقل ای مومن متقی ....
پاسخ + +8 -13 --
معلم خدا ترس 1395/05/11 - 21:49
با سلام اون دوستی که به ارزیابی عملکرد معتقد بود کافیه ی نگاهی به کامت ها بندازه احیانا خودش مسول ارزیابی عملکرد نیست ؟!جدا جا داره حداقل انصاف وجود داشته باشه شما نظر و دیدگاه دیگران رو ببین در مورد واحد شما چی میگن بعد دم از خدا بزن
پاسخ + +9 -13 --
فرهنگی 1395/05/11 - 21:51
همه میدونن تو منطقه 12 چه خبره لطفا خودتون رو به کوچه علی چپ نزنید /کج بشین و راست بگو
پاسخ + +9 -13 --
فرهنگی 1395/05/11 - 21:56
آیا اگر این اعتراض نمی شد مدیر مکلف به اصلاح بود اصولا ضرورت استفاده از این عوامل بعنوان مدیر چیست؟ایا این دلایل برای عدم صلاحیت کافی نیست؟آیا ارتباط خاصی بین ایشان و مدیر منطقه هست ؟اگر نیست ضرورت حفظ مدیریت ایشان چیست؟دوست عزیز هذا اظهر من الشمس البته لقوم یعقلون
پاسخ + +8 -13 --
همكار جانباز 1395/05/11 - 22:06
با سلام آقای مولایی خدا حفظت کنه خدا وکیلی خوشالم که امسال شما رو توی این مدارس داریم متاسفانه اگه مسؤولین اداره منطقه 12 صالح باشند باید از امسال شما ها استفاده کنند نه این مدیران ... رو/ولی برادر برات دعا میکنم و از خدا میخواهم که...
پاسخ + +9 -13 --
همكار بسيجي 1395/05/11 - 22:08
آقای مولایی روحیت بسیجی واره البته بسیجی واقعی /دوست دارم حق جو
پاسخ + +2 -16 --
نوري 1395/05/11 - 22:09
متاسفانه کسی با مدیرا متخلف اصلی کاری نداره گیر دادید به این بدبخت حالا مگه چقدر گرفته کلا/ولش کنید بدبخت رو
پاسخ + +13 -9 --
امیر 1395/05/11 - 22:29
فضای مجازی متاسفانه جولانگاه بعضی افراد معلوم الحال و عقده ای شده.ای کاش تازندگان عزیز اینقدر بی محابا و بدون اطلاع نمی تاختند.اگر ذره ای اعتقاد به قبح تهمت داشتید قطعا با تفکر و درایت بیشتری با این قضیه برخورد می کردید.خوشبختانه شما معلم هستید و سازندگان آینده سازان این مرز و بوم.برای افرادی که ندانسته و بدون آگاهی در مسند قضاوت نشسته اند متاسفم.فقط می شود از خداوند برایتان آگاهی و بینش و شجاعت عذر خواهی طلب کرد.
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/05/12 - 11:06
واقعا برات متاسفم.
اتفاقا فضای مجازی باعث شده این افراد رسوا شوند.
پاسخ + 0 0 --
آرشام 1395/05/13 - 16:26
متاسفانه یک سری افراد با لجاجت و سختگیری های خودشون و اون خودخواهی و غرور بیجا مانع از رسیدن دانش آموزان به اهدافشان میشوند. اینگونه افراد که فقط در فضای مجازی خوب صحبت میکنند جایی در نظام آموزش و پرورش ندارند.مدرسه باید کنار دانش آموزان باشد نه در برابر آنها. آفرین برشما که حرف دلتان را مستقیم میگویید
پاسخ + 0 0 --
آرشام 1395/05/13 - 16:28
لطفا پیام های مخالف را نیز نشر دهید تا دیگر افراد همینگونه بی اطلاع و بدون تحقیق با طناب دیگری در چاه نروند. لز شما نیز بعید بود بدون تحقیقات لازم چنین مطالبی را منتشر کنید
پاسخ + +13 -7 --
امیر 1395/05/11 - 22:46
چرا نظر را منعکس نکردی تا همکاران محترم بخوانند و با کنار هم گذاشتن همه ی نظرات با همان یک نظر به فکر بیفتد و با عجله قضاوت نکنند. پیداست شما....
پاسخ + 0 0 --
علی 1395/05/12 - 00:15
واقعا برات متاسفم حداقل ی کم آزاده باش
پاسخ + 0 0 --
حسن 1395/05/12 - 01:17
واقعا مثل خود حضرتعالی
پاسخ + +14 -10 --
امیر 1395/05/11 - 23:01
جناب مدیر! این قضیه کلا ساختگی است و فرد یا افرادی که این را ساخته اند نظرات معلمین عزیز را می خوانند ومی خندند. این باعث میشه معلم مورد تمسخر قرار بگیرد. آقای مدیر بخش صدای معلم، هیچ مدیری این کار را انجام نمیده.
پاسخ + +14 -12 --
امیر 1395/05/11 - 23:20
آقای مدیر چرا ندانسته و بدون آگاهی از اعضای سازنده ی این داستان سراسر هجو شدید.از شما انتظار بیشتری می رود.شما صدای شریفترین قشر جامعه را مدیریت می کنید.پس انصاف داشته باشید و با عرض معذرت از روی تعقل ادامه کار دهید.
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/05/12 - 10:47
از شدت ظلم و حق کشی که تو این منطقه و سایر مناطق میشه, معلمان جز این سایت پناهی پیدا نکردن, که فریاد مظلومیتشونو منعکس کنه, اگر ارزیابی عملکرد اداره فقط درصدد حفظ منافع آقای حیدری نبود, کار به اینجا نمیرسید.

قرآن خوندی؟
خدا در قرآن می فرماید تنها کسی که مورد ظلم قرار گرفته میتونه صدای فریادشو بلند کنه و تظلم خواهی کنه,
صدای فریاد افرادی است که مظلوم واقع شدن در این سیستم فاسد حاکم بر ادارات و وزارت آ.پ, همه مدیران گوششونو گرفتن تا این صدا رو نشنون.
سنگ آقای حیدریو به سینه نزن.
آه مظلوم انشاالله دامنشو میگیره.
پاسخ + +14 -12 --
امیر 1395/05/11 - 23:26
شما با بی احتیاطی باعث شدید مدیر منطقه ای که عمر شریفش را در خدمت به نظام مقدس آموزش و پرورش گذاشته از طرف بعضی افراد احساسی مورد تهاجم قرار بگیرد.برای ادامه ی کار بیشتر فکر کنید تا اینگونه بازیچه نشوید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/11 - 23:48
حالا چرا تهدید میکنی حرفی داری با سند بزن خداروشکر این رسانه بلیط گیر شما نیست مگه نه که نمیتوانست ان قد هم محبوب باشه هم مستقل و هم مستند
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/05/12 - 10:40
مدیر منطقه...!!!!!

هاهاها
شما رفیق فابریکش هستی حتما.
اون موقع که این آقا و همکارانش راحت حق معلم را زیر پا میگذارن و بهش ظلم میکنن, چرا صدات درنمیاد تو.
انشاالله هم در این دنیا هم آن دنیا آقای حیدری, مسئولان مقاطعش, ریس کارگزینی اش معاونانش, ریس ارزیابی عملکردش و همه مدیرانی که در حق معلم و دانش آموز ظلم کردن, در آتشی که خودشون با عملکرد ظالمانه اشان,شعله ور کردن بسوزند.
پاسخ + +8 -13 --
یاسر 1395/05/11 - 23:27
شما به این موارد میگی تهمت؟؟؟؟امیر خان جدا به این حرفات اعتقاد داری؟؟؟معلوم الحال کیه؟این معلم محق یا امثال شماها که از مدیران متخلف حمایت میکنید تو کشورهای دیگه هم واسه این موارد خود مسول استعفا میده اونوقت اینجا باید از این‌جور مدیرا و وابسته هایی مثل شما عذرخواهی کرد پس حلال کن از طرف ما هم از اون رفیق مدیرت حتما پوزش بخواه که آبرو ش رفت واقعا چقدر بعضی ها......
پاسخ + +13 -9 --
امیر 1395/05/11 - 23:34
شما مسبب توهین همکار نا آگاهی هستید که این مدیر بنده خدا را بدبخت قلمداد کرده و ایشان را متهم به گرفتن وجهی کرده. برای ادامه ی کار توبه کنید و از این به بعد با درایت بیشتری با قضایا برخورد کنید. موفق باشید.
پاسخ + +14 -10 --
امیر 1395/05/11 - 23:42
حالا من به شما یک نصیحتی می کنم: اگر شهامتش داری و لایق مدیری صدای قشر شرف معلمین را داری تا انتهای قضیه پیش برو.ولی شجاعت داشته باش و بیا برای همین همکاران محترم که آنها را تهییج کردی نتیجه را بگو.پیداست شما......
پاسخ + 0 0 --
دبیر بازنشسته 1395/05/12 - 00:00
برادر من چرا تهدید میکنی بهتره از ابزار عقل و منطق استفاده شود تا تهدید و ارعاب آقای پورسلیمان مدیری مستقل و مقتدرند بدون شک و مورد حمایت جامعه فرهنگیان اما امثال شما تاب و تحمل نظر حق را ندارید و سراسر پر از نفرت و .....هستید انشاالله نور حق و عدالت وجودتان را جلی دهد
پاسخ + +9 -14 --
آرام 1395/05/11 - 23:45
دوستی که میگی جعلیه هم اسم مدرسه تو لیست هست هم اسم مدیر و معلم تو که مدیر منطقه رو خوب می‌شناسی چرا بهش نمی گی اعاده حیثیت کنه جدا خودت حرفای خودتو نقض میکنی اگه منطق نداری چرا تهدید میکنی آقا امیدوارم به زودی خبر برکناری همین مدیر رو از این رسانه شریف و مردمی بشنویم انشاالله
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/05/12 - 10:34
منم امیدوارم زودتر آقای حیدری و معاونانش ...
پاسخ + +13 -10 --
امیر 1395/05/11 - 23:55
آیا شما بازهم معتقدی این موارد صحت داره؟ واقعا که! چرا در پاسخ عجله می کنی؟ کمی فکر کن. کمی تحقیق کن. چرا با آبروی مردم بازی می کنی؟ راستی شما خودت معلمی؟ اگر هستی باید به حال این آموزش و پرورش .......
پاسخ + +15 -9 --
امیر 1395/05/11 - 23:58
فعلا شب بخیر. سر به بالش گذاشتی امروزت را مرور کن. البته اگ به حسابوا قبل تحاسبوا اعتقاد داری.از این که وقت گذاشتی و گپی زدیم ممنونم. تعقل بعد .......
پاسخ + 0 0 --
دبیر همکار 1395/05/12 - 00:10
برادر من شما سند را میبینی و انکار میکنی؟؟اگه خلاف این سند داری رو کن شب شما هم بخیر بفرمائید که فردا صبح باید در محل کارتان در منطقه باشید خودت هم حق رو میدونی ولی امان از ......
پاسخ + +15 -8 --
امیر 1395/05/12 - 00:21
آقای مدیر جواب ندادند که فرهنگی هستند یا خیر. اگر هستند لیست بدون امضا و ساختگی چه ارزشی داره غیر از این که جعلی یا فاقد ارزش باشه. من که امضایی ندیدم.باز هم عرض می کنم متخلف خواندن افراد بدون رسیدگی کار درستی نیست.آقای بازنشسته شما دیگه چرا؟ حالا ما نا پخته ایم! حاسبوا قبل تحاسبوا.
پاسخ + +17 -7 --
امیر 1395/05/12 - 00:24
آقای مدیر! همه ی مطالب را بگذارید نه گزینشی. لطفا. مگر حرف بدی زده بشه که اونم ظاهرا در همه ی کامنت ها رعایت نشده.
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1395/05/12 - 00:52
پسر خوب تو متن شکایت هم نوشته شده چون نمرات جعلی بوده امضا نشده حالا شما میگی چرا امضا نکرده اگه دقت کنی میبینی لیست واقعی با امضای اما جعلی نه/اگه که امضا داشت الان خوش بحال شما میشد که ضمنا آقای همکار کارنامه‌ها هم پایین هست دقت کن نکته سنج ضمنا تو متن شکایت که کد داره خود اداره هم قبول کرده که جعل شده بعد شما قبول نمیکنی نکنه خودت همون مدیر مدرسه ای اخوی اره؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته 1395/05/12 - 00:57
بزرگوار اصلا پایین لیست معلوم نیست شما با چشم برزخی دیدید یا داستان خاله ی نور برادر با اون چشم برزخی ببین دوستت چرا جعل کرده بازم با همون چشم برزخی که داری ببین چرا مدیر اداره عزلش نکرده بعد به ما هم بگو تا خدای نکرده در مورد شما فکر بد نکنیم باشه؟ ؟؟
پاسخ + 0 0 --
حسینی 1395/05/12 - 01:01
ی نفری صدتا کامنت گذاشتی همش حرفت این که معلم متخلف دیگه مدیر هم آدم خوبیه اصلا هم تو نمی شناسی دیگه چی نگفتی اونم بگو که حداقل مفهوم آزادی بیان رو اینجا ببینی بگو عزیزم
پاسخ + 0 0 --
حسین 1395/05/12 - 01:07
دوست محترم وقتی به خاطر باند بازی رسیدگی نمی‌کنند چه باید کرد غیر ار اطلاع رسانی چاره ای هم هست شما بفرمائید قطعا اگه برخورد قاطع میشد اینجوری نمی شد که فضای تهمت و افترا و حق کشی هم شکل بگیره
پاسخ + +14 -7 --
امیر 1395/05/12 - 07:43
چه عجب بالاخره یکی پیدا شد از کلمه ی تهمت و افترا استفاده کنه. نه جناب مدیر.مگر من مثل شما هستم که هر لحظه برای کامنت گذاشتن یک شخصیت بشوم.ضمنا هنوز نگفتید که فرهنگی هستید یا نه. البته خیلی بعید میدانم که باشید!
پاسخ + 0 0 --
نعیمی 1395/05/12 - 11:58
تهمت نزن بی انصافی نکن جان من مگه علم غیب داری
پاسخ + +15 -7 --
امیر 1395/05/12 - 08:51
مدیر محترم ودوستان زحمتکش آموزش و پرورش من حرفم آینه که در یک سازمانی که افرادش از صداقت زبانزد خاص و عام هستند نمی شود و نباید با اسناد واهی و از روی عدم آگاهی و فقط به خواست افرادی که میخواهند سرگرم باشند و بگویند ما هم کسی هستیم قضاوت کرد. عرض کردم فرهنگیان عزیز یدک کش بهترین صفات انسانی هستند که همین هم آخرتشان را تامین می کنه. ان شاءالله. والعاقبت للمتقین.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/12 - 11:54
اسناد واهي ؟؟؟!!!!
جالبه كه حتي اسناد واقعي رو هم ميبينيد و انكار ميكنيد
پاسخ + 0 0 --
نازنین 1395/05/12 - 11:57
شما الان تهمت نمیزنی که معتقدی این ی توطئه است ولی برای دیگران معلم اخلاقی دوست محترم توی منطقه ای که آقای حیدری مسولیت داره این مشتی از خرواره تعداد مدیرانی که منصوب ایشون هستند تقریبا اکثرا قانون گریز هستند چون کار کردم میدونم متاسفانه هر مدیر اصلاح طلب و دگر اندیشی رو قبلا بلاک میکردند البته از هنرهای ایشون همینه که امروز شدند اعتدال گرا آقای هزار چهره
پاسخ + +5 -14 --
ناشناس 1395/05/12 - 11:52
دوست عزيز شما كه اسناد رو ميبيني و حق رو
انكار ميكني ، معلومه كه كجاي كاري و نفعي برات
داره . متاسفم كه حق و حقيقت جايي اينجا
نداره
پاسخ + +14 -6 --
امیر 1395/05/12 - 12:06
برادر یا خواهر بازنشسته ای که بنده را دعوت به استفاده از ابزار عقل و ...نمودی ، ضمن تشکر از شما میخواهم یکبار دیگر مستندات ارائه شده را بادقت ملاحظه بفرمایید بعد بگویید این اسناد قابل ارائه است یا این که اصلا اصالتی ندارند که هیچ بلکه به لحاظ قانونی قابل ارائه نیستند.شرایط قانونی بودن را ندارند.ضمنا همه مربوط به نوبت اول می باشند که هیچ تاثیری در روند آموزشی دانش آموز ندارند.نوبت دوم بیشتر باید مورد تاکید باشد که .....
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/12 - 12:21
يعني نوبت اول جرم نيست؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
الله اكبر
متاسفم كه اينقد حق يايمال ميشه
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/05/12 - 12:27
به یقین شما خود مدیر متخلف هستی که اینطور از مدیر ...منطقه 12 حمایت میکنی.آقای وابسته یعنی جعل توی ترم اول مجازه ؟؟آقای عقل کل اصل جعل کردن غیر قانونی برو بپرس آگاه شو ایشون اگه به دیوان ارسال کنه مدارک رو قطعا دیگه شما مدیر نیستی و آدم های .... مثل آقای حیدری و باندش دیگه جایی تو این منطقه ندارند ان قد حتمی است احتمال حبس و زندان واسه خودت اگه مدیری خیلی بالاست
پاسخ + 0 0 --
وکیل 1395/05/12 - 12:31
اگر بتوان ثابت کرد که نمرات تغییر کرده جعل اتفاق افتاده و شامل مجازات میشود البته در دادگاه و دیوان به راحتی مشخص میشود ولی تهمت هم جرم است و شامل مجازات میشود اما به نظر میرسد با ارسال این شواهد احتمال جعل بیشتر از تهمت می باشد .والله اعلم
پاسخ + +14 -6 --
امیر 1395/05/12 - 12:59
ممنون از آقای وکیل.آقا رفتار مطلوب و انسانی شایسته ی تقدیر است.پس شما هم اعتقاد دارید که تا جرمی اثبات نشود اطلاق کلمه ی متخلف غیر اخلاقی و غیر انسانی است!؟ و نیز دامن زدن افراد معلوم الحال به این مسئله مزید بر غیر اخلاقی و غیر انسانی؟ شما این موضوع ویژه و کامنت های عجولانه را از اول ملاحظه کنید بعد با انصاف قضاوت بفرمایید.ممنون.
پاسخ + +14 -6 --
امیر 1395/05/12 - 13:08
بیایید همه باهم از برخورد منطقی آقای وکیل درس بگیریم. عجول نباشیم.شاید این تهمت را یک روزی به ما زدند؟شما عزیزان یک بار دیگر با دقت اسناد را ملاحظه بفرمایید.در ضمن کی گفته نوبت اول مهم نیست ودستکاری آن جرم نیست.اهمیت نوبت دوم هم از نظر تلاش همکار در کلاس و هم تلاش دانش آموز ، بیشتر است.
پاسخ + +16 -8 --
امیر 1395/05/12 - 13:13
چی شد آقای مدیر؟ نمیخواهید نظر ما را نسبت به برخورد بسیار منطقی آقای وکیل و مقایسه ی ایشان با افراد...... بگذارید؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/12 - 14:01
دوست عزيز اقاي امير ،هيج ادم عاقلي مدارك جعلي
را در جنين سايت معتبري كه به فرهنكيان عزيز تعلق
دارد قرار نمي دهد كه ابروي خود و فرهنكيان را ببرد
بس مطمئن باش مدارك معتبر و دقيق و قابل تامل است
پاسخ + +16 -7 --
امیر 1395/05/12 - 13:51
ممنون آقای مدیر.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/12 - 14:19
امیر جان آقای وکیل هم تائید کردند احتمال جعل بیشتر از تهمت است خط آخر رو دقیق بخون در کل هر کدومش باشه رشته اما من هم با آقای وکیل موافقم که احتمال جعل خیلی قویتر ه البته خدا عالمه من مثل شما حکم صادر نمیکنم که تهمت و دروغه لیست ها شاید م راست باشه شما از کجا میدونی شایدم نباشه
پاسخ + +15 -9 --
بازرس 1395/05/12 - 15:11
با سلام شایسته است مسوولان منطقه دوازده اقدامات خود را جهت اطلاع رسانی بیان کنند قطعا با مدیر اگر تخلف کرده برخورد شده فقط نیاز به اطلاع رسانی دارد که حتما انجام می شو د مسولیت این موضوع ارتباطی با سطوح مدیریت اداره ندارد چون آنها این اقدام را انجام نداده اند و به یقین هم اقدامات قانونی انجام شده/
پاسخ + 0 0 --
محمدی 1395/05/12 - 16:41
با سلام چه برخوردی آقا مگه دو تا بخشنامه رو جواب نداده که با ی تذکر سر و نه موضوع رو میبندند کدوم برخورد باید درجه ی برخورد با درجه تخلف بخونه اینو که ننه جون منم میدونه که کار اشتباهی کرده این شد برخورد.اگه برخورد مناسبی بود خودشون صدبار می گفتن چون نبوده خاک و دادن روش والسلام نامه تمام
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/05/12 - 17:38
بازرسی دیگه از سنخ اداره ایها وگرنه چنین چیزی نمی نوشتی.
آقای حیدری از ریز اتفاقاتی که در اداره و مدارس می افته کاملا اگاهه.
به دستور مستقیم خودش در جلسات توجیهی مدیران, دست مدیر برای انجام چنین کارهای باز گذاشته میشه.
هیچ اقدامی هم در مقابل تخلف مدیر انجام نمیده چون مدیر مامور و معذور بوده.

آقای حبدری از تمام ظلمی که به همکاران میشه کاملا مطلع هست, به اشاره خودش هر ظلمی میشه, هیچکس بی اذن ایشون آب نمیخوره,

فساد, ظلم و تخلفات حیدریو بیش از این سرپوش نذارید.

چه اونی که مرتکب ظلم میشه
چه اونی که با سکوتش اجازه ظلم میده.
چه اونی که در دفاع از مظلوم کاری انجام نمیده,
همه به بک اندازه در ظلم شریک هستن, و انشاالله نتیجه رفتارشونو خواهند دید.
پاسخ + +10 -14 --
معلم منطقه 1395/05/12 - 15:14
متاسفانه اینجور مدیرا تو منطقه ما زیادن چون تا الان سابقه نداشته ی مدیر رو بابت اینکارا برکنار کنند تا درس عبرت همه بشه برخوردهای سطحی در حد اگه این کار نشه بهتره صورت می‌گیره خب مقصر اصلی پس مدیر نیست چون آقایون خودشون این کارها رو میخوان
پاسخ + 0 0 --
معلم 1395/05/12 - 16:18
موافقم
پاسخ + +15 -7 --
امیر 1395/05/12 - 17:41
آقای مدیر متاسفانه بازهم گزینشی مطلب می گذارید.اگر اشکالی داشته موافقم ولی اگر نه ......
پاسخ + +15 -7 --
امیر 1395/05/12 - 18:29
آقای مدیر محترم از این که گروهی مغرض را خدمتتان معرفی کردم دلخور شدید؟ اسم که نبردم چون نمی شناسم ولی از افاضات ناپخته شان می شد فهمید که شما هم قطعا پی برده آید. ولی نظرات اصلاحاتی هم بود.پس لطفا مطالب را بگذارید.ممنون.
پاسخ + +14 -7 --
امیر 1395/05/12 - 19:19
آقای محترم اگه ممکنه دو سه تا پست آخر بنده رو بگذارید. نرسید. بگذارید معاندان افراد مخلص بفهمند که آنها شناخته شده اند و معلوم الحال.... می ترسید بگویند شما هم از آن طیفید وی خدای نکرده محبوبتان را از دست خواهید داد؟!
پاسخ + +16 -7 --
امیر 1395/05/12 - 19:19
آقای محترم اگه ممکنه دو سه تا پست آخر بنده رو بگذارید. نرسید. بگذارید معاندان افراد مخلص بفهمند که آنها شناخته شده اند و معلوم الحال.... می ترسید بگویند شما هم از آن طیفید وی خدای نکرده محبوبتان را از دست خواهید داد؟!
پاسخ + 0 0 --
الیاس 1395/05/12 - 21:58
با سلام آقای امیر خدا هدایتت کنه اینجا ی حرف نو بزن همش دفاع کورکورانه حرفهایی بی اساس مدافع ظالم و مهاجم مظلوم حرف حسابت چیه؟ اینجا بحث سر حقه اگه اهل حقی که از کامنت هات معلومه چکاره ای برادر آقای حیدری سی و پنج سال مشغول خدمته اگه خدمت کرده بسه اگه هم نه باز بسه چرا فرصت به نیروهای دیگه نمیده بسه دیگه سه تا دولت رفت این آقا انگار منطقه ملک پدرش آقا خسته شدیم گناه کردیم
پاسخ + 0 0 --
عباس حیدری 1395/05/12 - 22:05
آقای حیدری از اقوام ماست میدونی چنا غیرانتفاعی داره میدونی تو گلستان چقدر ملک داره لابد با پول معلمی از ارث پدری نگو که پدر کارگر و زحمت کشی داشته خدا بیامرزد ش آدم خوبی بود خودشم خوبه ولی توی مدیریت اصل چرخش هم هست مگه نه ایجاد فساد حتمی
پاسخ + 0 0 --
عباسی 1395/05/13 - 00:46
بابا حیا کن...
پاسخ + +14 -5 --
امیر 1395/05/12 - 23:48
اینکه ایشان باید بروند یا نروند در صلاحیت بنده و شما نیست و بنده حمایت نمی کنم فقط می گویم عداوتهای شخصی را مستمسکی برای خودمان نکنیم و اجازه دهیم افراد صالح به امور لازمه و قضاوت بپردازند و با ندانم کاری با آبروی افراد بازی نکنیم.شاید کنار گذاشتنم از بعثی از پستها حقمان بوده! چرا ذهن دیگران را برای مطامع شخصی مشغول کنیم؟! این قانونا و شرعا درست نیست.آن شاءالله اگر به صلاح آموزش و پرورشه ایشان و این مدیر متخلف- به زعم شما- را افراد ذی صلاح بردارند و شما را بجای آنها منصوب کنند!
پاسخ + +14 -5 --
امیر 1395/05/13 - 00:22
لطفا آخرین مطالب رو هم بذارید. خسته شدید یا به صرفه نیست؟!فکر می کنم خیلی از همکاران محترم که احساسی برخورد کرده بودند حالا اقرار می کنند که قضاوت باید به اهلش سپرده بشه و نباید با عجله در مورد افراد قضاوت کرد! اصالت مستندات احراز بشه و مقصر یا افترا زننده مورد مواخذه قرار بگیرد. شما با این اصل بدیهی مشکلی دارید؟! اگر نه پس برای ادامه ی کارتان امانتدار و صادق و صابر باشید.
پاسخ + 0 0 --
جواد 1395/05/13 - 14:27
حتما می‌روند خیالت راحت بهتره نگران جای خودت باشی و این همه سنگ حیدری و امثال خودتو سینه نزنی بهتره از الان بری پی کارت همه چی جعلی قبول فقط هم تو راست میگی با شاه محمدی برو آقا یا خانم خجالت بکش پیشنهاد میکنم این موضوع در بیست و سی مطرح بشه تا کل ایران بفهمند چقدر منطقه 12 و مسوولان و وابسته های مثل شما باند باز هستند
پاسخ + +14 -5 --
امیر 1395/05/13 - 01:06
چی شده جناب مدیر!؟ یه نتیجه رسیده اید که آخرین مطالب را نمی گذارید یا می ترسید تنویر افکار عمومی موجب کاهش محبوبیت و مثبولیتتان شود؟' شجاع باشید اگر با حق باشید و رسالتت کامنتان را باعث انجام دهید قطعا مورد حمایت قشر زحمتکش و فکور معلمین قرار خواهید گرفت. العاقبت للمتقین.کامنت های آخر را بگذارید لطفا.
پاسخ + +14 -6 --
امیر 1395/05/13 - 07:40
جناب مدیر شما همیشه همینطورید؟ درست زمانی که موقع تنویر افکار همکاران شد ، حضرتعالی مطالب ارائه شده را سانسور کردید! مطالبی که باعث می شد همکاران محترم پوچ و ساختگی بودن قضیه را بفهمند واز آن مهمتر در زندگی با عجله قضاوت نکنند.البته از این مطالب آخر میشه فهمید که دشمنی برخی افراد ریشه ی شخصی داره و ربطی به این مسئله ی سراسر جعلی نداره.
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1395/05/13 - 09:06
سلام
آقای امیر

نظرات شما تاکنون همه منتشر شده اند .
نمی دانیم این نوع سخن گفتن ناشی از چیست ؟
انتظار می رود منطقی سخن بگویید .
پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
مولایی 1395/05/13 - 10:05
برادر من بنده این نامه را نوشتم والله قسم عین حقیقت است والله قسم به جان فرزندم و همه ی مقدسات واقعی است والله قسم یا مغرضی یا ...چه چیزی جعلی است مرد مومن اگر نمیتوانی حق را تشویق کنی برای باطل هورا نکش آقای امیر جوانمرد باش من در ابتدا والله قسم به خود مدیر مدرسه اعتراض کردم عزیز من تاثیر نداشت به اداره ارجاع دادم بی اثر بود بعد در اینجا اطلاع رسانی شد البته در دیوان عدالت اداری تشکیل پرونده داده ام در واقعی بودن این مدارک تردید نکن آقای حیدری انسان مومنی است خانم امیر آبادی انسان مومنی است من آنها را قبول دارم اما برای قضاوت در این موضوع رای دیوان را فصل الخطاب میدانم ؛حتی این مدیر مدرسه هم نکات مثبت فراوانی دارد اما هیچ یک توجیه این تقلب بزرگ نیست ایکاش از ابتدا اصلاح میکرد نه الان که هم رسانه ای شده و هم پرونده در دیوان شکل گرفته به یقین حکم دیوان را در همین مجموعه مستقل به اطلاع شما و همه ی همکاران علاقمند خواهم رساند ولی هیچ وقت اصالت این موضوع را زیر سوآل نبر که باعث میشود متن شکایت دیوان قبل از صدور حکم رسانه ای شود که به صلاح هیچ یک از طرفین دعوی نیست
پاسخ + +4 -14 --
ناشناس 1395/05/13 - 10:51
درود بر مرد بزرك اقاي مولايي
درود بر صداقت شما
درود بر شجاعت شما
شما نمونه يه معلم با شرف و باعث افتخار فرهنكيان
هستيد
پاسخ + +8 -14 --
جنوب اصفهان 1395/05/13 - 11:28
به نظر من این موضوع و اتفاق چیز تازه ای نیست. همه ما بارها و بارها شاهد چنین صحنه هایی بوده ایم اما به دلایل مختلف سکوت کرده ایم.اگر همه یک کپی از ریزنمرات خودمان تهیه میکردیم و سال بعد با ریزنمرات اصلی مقایسه میکردیم دیگر چنین اتفاقی نمی افتاد.تمام امضاهایی که سال بعد از ما میگرند به بهانه های مختلف تخلف است فقط شجاعت اعتراض نیاز دارد که نداریم. همکار محترم کارتان قابل تقدیر است.
پاسخ + +4 -13 --
جوادی 1395/05/13 - 12:23
موافقم با دوستم از اصفهان
پاسخ + +5 -14 --
معصومي 1395/05/13 - 14:14
دوست عزيز اقاي امير
شما جرا مغرضانه و حق به جانب و بدون تفكر نظر
ميدهيد ؟؟؟؟
شما جه نسبتي با اقايان متخلف داريد؟؟!!
شك نكنيد ازين طرفداري كوركورانه نفع ميبريد
شما را به تقوا دعوت ميكنم ، اميد است به اخرت فكر كنيد
پاسخ + +18 0 --
ناشناس 1395/05/13 - 14:50
درود بر فرهنكيان اين مرز و بوم
هر جند قدر و منزلتشان انجنان كه شايسته است
حفظ نميشود ، و هميشه مورد كم لطفي قرار
دارند . اميد است همه فرهنكيان تلاش كنيم كه
هم شان و منزلتمان حفظ شود و هم در بهبود
وضعيت فرهنك و ارزشهاي انساني تلاش كنيم
پاسخ + +17 -1 --
ناشناس 1395/05/13 - 15:18
آقای مولایی شجاعت شما رو تحسین میکنم من وقتی لیست اصلی و جعلی شماره 1 رو با هم مقایسه کردم،حق با شما بود و واقعا تغییراتی ایجاد شده بود ولی این تغییرات واقعا جزئی بود و نمیتونست تاثیری بر قبول شدن یا نشدن و یا تاثیر چشم گیری بر معدل ، یا معدل کل مدرسه بگذارد،ولی با این همه باز هم تخلف است، اما بعید میدانم نیت سوئی در کار باشد
پاسخ + 0 0 --
جهان 1395/05/13 - 15:50
دوست من اتفاقی که افتاده بسیار سوال برانگیز است کسی که غائب بوده در بیست جعلی دارای نمره است یعنی صورت جلسه هم عوض شده ضمنا ما باید تاثیر رفتار را ببینیم با همین تغییرات انگیزه از دانش آموز گرفته میشود ضمنا اتفاق مهم عدم امانتداری مدیر مدرسه است که متاسفانه اصلا مورد توجه قرار نگرفته خیانت در امانت به هر میزان زشت و نارواست
پاسخ + 0 0 --
نيلوفري 1395/05/13 - 17:00
الان ما نفهميديم از جناب اقاي مولايي دفاع كرديد يا مدير متخلف!!؟؟؟
استدلال شما مثل اينه كه بكوييد دزدي كم ايراد نداره
نبايد دزدي كرد
بالاخره الان ما نفهميديم جي رو تاييد كرديد و جي رو رد!؟
پاسخ + +15 -6 --
امیر 1395/05/13 - 16:54
نظرات همه ی عزیزان را خواندم ممنون از همه.آقای مدیر شما حداقل 6 نظر بنده را که نمایانگر افاضات ناجوانمردانه ی مترصد ین کمر همت بسته برای تخریب چهره های زحمتکش آموزش و پرورش بود، نگذاشتند که ای کاش گذاشته بودید! حالا اشکال نداره ولی سعی کنید بگذارید تا این گروه بی احتیاط کمی به خودشان بیایند و دست از فحاشی و قضاوت های بیجا بردارند و با آبروی مردم بازی نکنند.آقای دبیر محترم شما لازم نیست به فرزندتان قسم یاد کنید پیداست منطقی هستید ولی متاسفانه عجله کرده اید و یا خدای نکرده مغرور شده آید وی با عرض معذرت گول خورده آید. وقتی می فرمایید آن بنده خدا صفات و افعال خوبی هم دارد پس احتمال حل شدن قضیه بوده و می شده سوء تفاهم را با صبر و عقلانیت حل کرد. اگر شما یا دیگران باعث اهانت به یک همکار فرهنگی شده آید خدا شما را ببخشد.البته کاش آن بنده خدا هم همانند شما دبیر زحمتکش نظراتشان را بگذارند تا قضیه با وساطت اهل فن ختم به خیر شود و نقشه های شوم آنانی که بر اساس عدم شایستگی در پستشان جابجا شده اند برآب شود. ممنون از حوصله ی همه ی عزیزان.
پاسخ + 0 0 --
مولايي 1395/05/13 - 23:29
امیر جان سلام من از ترم اول اعتراض کردم و به همین دلیل لیستهای جعلی را امضا نکردم مدیر مدرسه قول دادند که اصلاح میکنند و نکردند بارها برای امضای لیست رفتم گفتند مگه تا آخر سال نیستی چه عجله ای ضمنا امضا هم نکردی پذیرفتم تا زمانی که لیستهای ترم دوم را تحویل دادند دیدم که شرایط همان است اعتراض کردم تهدید کردند چه باید انجام میدادم؟؟برادر من شاهد من معاونان مدرسه هستند گفتم اگر لیست را اصلاح نکند حتما پیگیری میکنم ولی باز اصلاح نشد استدلال کرد که کارنامه ها صادر شده بهتر است من دیگه پیگیری نکنم ولی بند قانع نشدم و تا انتهای این مساله پیگیر هستم
پاسخ + 0 0 --
مولايي 1395/05/13 - 23:32
ضمنا دوست من در جریان باش هنوز مشخص نیست که حق التدریس من به چه حسابی واریز میشود و قسمتی از حق الزحمه کلاسهای تقویتی من پیش آقای مدیر به گروگان مانده برادر من عجول نیستم اما احمق هم نیستم قطعا حق پیگیری در مراجع قضایی هم برای ایشان هست هم برای من ایشان زمانی کوتاه آمدند که خیلی دیر شده بود اصلاح نمرات بهمن در مردادماه کاری خنده دار به نظر نمی رسد حتی اگر به دنبال حل دوستانه مشکل بودند و با خود من صحبت میکردند شاید میشد نه با پیغام و پسغام در آخر لازم است اعلام کنم آقای حیدری و خانم امیر آبادی ایشان را محکوم کردند اما به نظر حقیر این برخورد متناسب با تخلف نبود از این جهت پیگیری در سطوح دیگر آغاز شد ولی انصافا آقای حیدری و خانم امیر آبادی از این تخلف مبرا هستند و از ایشان حمایت نکردند خدا انشاالله همه ی ما را به صراط مستقیم هدایت کند که تخلف یک نفر را به حساب همه ننویسیم که به دور از انسانیت است/والسلام علی من التبع الهدی
پاسخ + 0 0 --
معلم ساده 1395/05/13 - 23:45
امیر آقا شما واقعا بی انصافی لابد اونهایی که جابه جا شدند شایستگی نداشتند و این دوست مدیر شما شایسته است حتما با مدیر منطقه ای که فقط رابطه را خوب بلد است با شما که معلم بیچاره را گناهکار کردی و بدهکار جدا حرف حسابی نداری غیر از حمایت از ی تعداد آدم معلوم الحال که دیگه وقت شه توبه کنند و حلالیت بطلبند نه .....
پاسخ + +14 -7 --
امیر 1395/05/13 - 17:07
آقا جواد عزیز خویشتن دار باش و اگر فرهنگی هستی! ، به مثابه یک فرهنگی صحبت کن تا به ساحت مقدس آموزش و پرورش ونیز عزیزان زحمتکش صدای معلم و در کل به خود حضرتعالی اهانت نشه.ممنون.
پاسخ + +14 -7 --
امیر 1395/05/13 - 17:19
با تشکر از آقا یا خانم ناشناسی که فرموده اند ' بعید به نظر می رسد که سوء نیتی در کار باشد ' و نیز جمع بندی فرمایشات دبیر محترم در مورد مدیر مدرسه به نظر میرسد با درایت افراد ذی صلاح همه ی این سوء تفاهمات حل بشه و رو سیاهی برای مترصدین معاند با افراد خدوم آموزش و پرورش بماند.البته آنها هم می توانند با شجاعت و با همین اسامی در همین صدای معلم معذرت خواهی کنند. ممنون.
پاسخ + +14 -8 --
امیر 1395/05/13 - 17:25
آقای مدیر بی طرفی شما و مدیریتتان در حال حاضر موجب بطلان نقشه های شوم افراد معلوم الحال و منافق خواهد بود. دقت ، تعقل ، مدیریت بدون غرض : محبوبیت و مقبولیت و......
پاسخ + +14 -7 --
امیر 1395/05/13 - 18:04
آقای مدیر خسته نباشید.اگر دقت کنید لیستهای آقای مولایی مربوط به نوبت اوله.آقای مولایی چرا از همان اوایل بهمن ماه نظرتان را به کارشناسی مربوطه ی منطقه ارائه نکردید تا جلو تخلف!!!! مدیر گرفته شود و کار به اینجا نرسد؟ فکر نمی کنید مسئله ی دیگری خدای نکرده در میان باشد؟
پاسخ + +14 -7 --
امیر 1395/05/13 - 18:18
آقای مولایی شما مدیر منطقه را انسانی خوب قلمداد کردید ولی با خواندن کامنت های این موضوع ویژه ببینید دشمنان ایشان و آموزش و پرورش چه اراجیفی افاضه فرمودند.اینجا غیر از شما و تهییج کنندگان کی مقصره؟ قانونا و شرعا چه پاسخی دارید؟ حق الله را خود خدا آن شاءالله ببخشد حق الناس را چه می کنی؟ حرف حقیر از ابتدای ورود به این قضیه همین بوده. آقای مدیر آقای مولایی برادران و خواهران ، کامنت ها را مرور کنید.چرا حالا که اسمش فشار مجازیه ، ارزش و اعتبار معلمی خودمونو به هیچ که می فروشیم ، هیچ. حق الناس هم به گردنمان بیاد. استغفرالله ربی و اتوب الیه. پایدار باشید.
پاسخ + 0 0 --
رحیمی 1395/05/13 - 23:39
بازرسی .... مقصره آقای امیر که جرات عزل مدیرایی که فامیل و وابسته آقای حیدری هستند رو نداره و همین باعث بی آبرویی همه ی شما میشه فقط صبر کن گناه یکی دیگه کرده ما شدیم مقصر خب رفیقاتم مثل خودت قضاوت میکنن که نتیجه میشه این /خداروشکر که آب هم از آب تکون نخورد تا معلوم شد چقدر شما باند بازی و اهلش
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/05/14 - 15:07
اصلا اقای حیدری ...کسی که عمدانه و اگاهانه در حق همکاران طلم میکنه و با معاونانش اجازه طلم و حق کشی میده مصداق بارز طلم و بی ایمانی است.
خانم امیر ابادی ..... منافقی که چادر سرش کرده. ادای مومنان رو درمیاره اما ایشون خودش عین طلم است. ایشون فردیه که مثل ریسش حیدری فقط بر اساس رابطه کار میکند.
بارها دیدم با صحبتهاش چنان اشک همکاران رو دراورده.
با سفسطه گری چنان حق همکار رو پابمال کرده که حد نداشت.
ایشون و همسلکانشون خیلی نگران رفتن اقای حیدری بودن. به گفته خودش خیلی مقاومت کردن که ایشون تغییر نکنه. چون منافع ایشون و همکارانشون به خطر میفتاد.
شاید از نطر شما اقای امیر مومن تعریف جدیدی پیدا کرده!
پاسخ + +15 -7 --
امیر 1395/05/13 - 18:24
آقا یا خانم ناشناس ، بنده هم معتقدم قدر و منزلتمان حفظ نمی شود.ممنون از نکته ی بجایی که فرمودید.حالا ببینید وقتی خودمان همدیگر را له می کنیم و هر چه دلمان خواست می گوییم چقدر مصیبته!! حالا وقتی......اصلا ولش کن.ان شاءالله عاقبت فرهنگیان واقعی و صادق بخیر باشد.
پاسخ + 0 0 --
نيلوفري 1395/05/13 - 21:44
جناب اقاي امير اكر شما فرهنكي و شاغل هستيد
دليلي ندارد تمام روز مشغول كذاشتن كامنت باشيد
مكر اينكه در اين تخلف ذينفع باشيد
اقاي محترم برات متاسفم
پاسخ + +15 -7 --
امیر 1395/05/13 - 18:34
همان دیوان عدالت حیثیت و آبروی افراد را بر هر چیز دیگر ارجح می داند.آن شاءالله که افراد حقیقی مورد تهمت و افترا و اهانت شکایت به دیوان و امثالهم نبرند و با درایت و وساطت و قضاوت اهل فن همه ی سوء تفاهمات مرتفع شود.عقلانیت ، صبوری، صداقت و از همین قبیل صفات برجسته لازم است که خوشبختانه همه ی اینها را یک معلم و فرهنگی اصیل داراست.
پاسخ + 0 0 --
مرادی 1395/05/13 - 23:52
شکایت ببرند که ما نمره جعل کردیم و فروختیم و درصد هم دادیم ولی اوناییکه درصد بگیر نبودن شکایت کردند بعد اطلاع دادند لطفا دادگاه بندازش زندان اره؟؟آره آره بابا خیلی ... خیلی......زود برو شکایت کن اصلا الان برو آدم. .....
پاسخ + +14 -7 --
امیر 1395/05/13 - 19:29
آقای مدیر خسته نباشید. چه خبر. نمی خواهید نظرات امروز بعد از ظهر را بذارید. به عرایض بنده که بعد از ظهر گذاشته ام اعتقاد دارید؟ برای مغرضینی هم که عرض کردم بد نیست.آن شاءالله بیشتر از قوه ی فکرشان در بیاناتشان استفاده خواهند کرد. مگر این که این اصلاحات خدای نکرده مد نظر نباشه.
پاسخ + +14 -7 --
امیر 1395/05/13 - 19:37
جنوب اصفهان. مگه میشه از اصفهانی های فهیم چنین چیزی را پذیرفت؟! واقعا عقل شما خدای نکرده به چشمتونه؟ اینکه احتیاط کنید خیلی خوبه. ولی شما با کدامین عقل و منطق قضاوت کردید که حق با کیست؟ همکار محترم همه چیز مخصوصا قضاوت را در صورت حل نشدن دوستانه ، به اهلش بسپریم. بهتر نیست؟
پاسخ + 0 0 --
نيلوفري 1395/05/13 - 21:52
مكه شما اهلش هستين كه حق را به مدير متخلف
مي دهيد؟!
دوست عزيز كوشيتو بزار زمين برو بخواب
بسه ديكه
فهميديم تو اين كار دست داري
پاسخ + 0 0 --
جنوب اصفهان 1395/05/13 - 23:30
میبخشیدا ولی شما با کدام عقل و منطق قضاوت میکنید؟؟؟!! ممکن است این موضوع صحت داشته باشد و ممکن است نداشته باشد . پس نه شما مطمئنید و نه من و ما.چیزی که بنده عرض کردم واقعیاتی از منطقه خودم بوده که دیده ام و گویا سایر همکاران هم موافقند که چنین مسایلی را دیده اند ولی همواره سکوت مانع رسیدگی به جرم شده است.
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1395/05/13 - 23:32
ظاهرا این آقا امیر خود مدیر هستند که اینقدر جبهه گرفته اند.خخخخخ
پاسخ + +14 -7 --
امیر 1395/05/13 - 20:23
جناب مدیر از سعه ی صدرتان ممنونم.حالا که کامنت ها را نمی گذارید ونیز از کاسته شدن ناروا گویی ها میشه متوجه شد که اتفاقات قابل قبولی داره می افته. شایدم هنوز چک نکرده آید. البته اگه گذاشته بشه به نظرم بد نیست.شما صاحب رای آخر هستید. یا علی مدد. حلال بفرمایید.
پاسخ + +14 -7 --
امیر 1395/05/13 - 21:31
ممنون آقای مدیر.ممنون ازاونایی که تصمیم گرفتند در رویارویی با مسائل زود قضاوت نکنند و خدا رو ناظر و حاضر بدونن از جمله خود بنده که خیلی به این توصیه نیاز دارم. از همه معذرت میخوام. حلال بفرمایید.
پاسخ + +8 -13 --
همكار فرهنكي 1395/05/13 - 21:56
با مرور مطالب بالا تنها جيزي كه فهميده ميشه
جانب داري يكطرفه اقاي امير است
اين سايت فقط صداي معلميني است كه صدايشان
جايي شنيده نميشود ، نه جايي براي ابروريزي
اقاي امير بيدار شو
اينجا صداي معلمين است كه فقط تو اين مجموعه
درد و نامهرباني ميبينند
پاسخ + 0 0 --
رضا 1395/05/14 - 00:04
موافقم
پاسخ + +5 -16 --
همكار فرهنكي 1395/05/13 - 21:58
اقاي امير زودتر بخوابيد
با اين كار فقط ابروي شما رفت زير سوال با دفاع يكطرفه
اصل موضوع كم رنك شده
پاسخ + +16 -6 --
امیر 1395/05/13 - 22:46
با سلام به همکار فرهنگی.اشتباه نکن.بازهم عجله کردی. اصل موضوع اصلا کم رنگ نشده که هیچ ، بلکه پر رنگ تر شده فقط فکر و خوش بینی میخواد که متاسفانه در بعضی معاندین خودخواه و فرصت طلب ... یافت نمی شود یا خدای نا کرده فقط دوست دارند بجای ایجاد رفاقت دشمنی و نفاق ایجاد کنند.شما صبور باش قضیه پر رنگ شده و آن شاءالله نتیجه ی مطلوب حاصل خواهد شد.نه بدست بنده ی ناشی بلکه بدست خبره و اهل فن.
پاسخ + +14 -5 --
امیر 1395/05/13 - 22:52
بنده هم نسبت به نامهربان ها نسبت به معلمین شریف معترضم. اما با بیهوده تاختن به شخصیت افراد و آبرو ریزی و ایجاد چالش های مغرضانه بسیار بسیار مخالفم و از ابتدای ورود هم همین را عرض کرده ام. پایدار باشید.
پاسخ + +8 -13 --
همكار فرهنكي 1395/05/13 - 23:05
با تشكر از اقاي امير
دير وقته بايد براي سر كارفتن فردا جون داشته باشيد
برو بخواب برادر بيطرف
ههههههههه
اقاي بيطرف
پاسخ + +15 -7 --
امیر 1395/05/13 - 23:15
همکار فرهنگی! پیداست که...........................................
..................................خدا هدایتت کند و هدایتمان کند و اگر به ناحق کنارمان گذاشته اند نیست و نابود شوند.چرا به خاطر خودمان واین که بگوییم کسی هستیم به دنبال ایجاد نفاق هستیم؟! عرض کردم شما خودتونو ناراحت نکنید اهل فن رسیدگی خواهند کرد.
پاسخ + 0 0 --
همكار فرهنكي 1395/05/13 - 23:51
جناب اقاي امير
انطور كه از شواهد بر مي ايد ،
شما خود مدير متخلف هستيد
متاسفم برا خودم كه .....
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/14 - 00:05
والا تا الان كه شما فقط نظر به عدم تخلف داديد
و حكم صادر كرديد
كويا شما اهل فن هستيد
ههههههههه
شما خودتو ناراحت نكن دوست عزيز
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/05/14 - 15:10
احتمالا ایشون خانم امیر ابادی هستن. حامی اقای حیدری.
پاسخ + +19 -1 --
ناشناس 1395/05/13 - 23:35
منتظر حكم مي نشينيم
پاسخ + +12 -10 --
ناشناس 1395/05/13 - 23:36
مدير مدرسه بايد از مولايي شكايت كند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/14 - 00:20
حتما بايد شكايت كند كه جرا ليست جعلي را امضا
نكرده
البته اكر شما خود مدير محترم نيستيد
پاسخ + 0 0 --
رضوی 1395/05/14 - 00:24
البته موافقم به شرطی که مدیر متخلف نبود و نمره جعل نمیکرد حتما باید پیگیری کنه ولی ......
پاسخ + 0 0 --
معلم منطقه 1395/05/14 - 00:32
جدا حق جویی تو این منطقه معنی نداره چون راس این اداره ی آدم ناحق که زیر مجمموعش اینطور یاغی و گستاخ شدند که جلوی چشم همه تهدید میکنند بعد هم دم از عقل گرایی میزنند
پاسخ + 0 0 --
علوی 1395/05/14 - 09:31
خب بشین
پاسخ + +14 -6 --
امیر 1395/05/13 - 23:48
آقا یا خانم همکار فرهنگی فردا تعطیله. ولی چشم می خوابم فقط در جهت یادآوری عرض می کنم اگر شما فرهنگی هستید به مثابه یک فرهنگی فرمایش کنید و از تمسخر دیگران ب پرهیزید و یا اصولا در چنین بحث هایی شرکت نکنید. پایدار باشید.خواب راحتی داشته باشید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/14 - 00:25
اتفاقا كسي كه نا حقي نداره و حق رو بايمال نميكنه
راحت ميخوابه
خيالت راحت من هميشه راحت ميخابم
شما معلومه خوابت بهم ريخته
پاسخ + +5 -14 --
مولايي 1395/05/13 - 23:59
امیر جان سلام من از ترم اول اعتراض کردم و به همین دلیل لیستهای جعلی را امضا نکردم مدیر مدرسه قول دادند که اصلاح میکنند و نکردند بارها برای امضای لیست رفتم گفتند مگه تا آخر سال نیستی چه عجله ای ضمنا امضا هم نکردی پذیرفتم تا زمانی که لیستهای ترم دوم را تحویل دادند دیدم که شرایط همان است اعتراض کردم تهدید کردند چه باید انجام میدادم؟؟برادر من شاهد من معاونان مدرسه هستند گفتم اگر لیست را اصلاح نکند حتما پیگیری میکنم ولی باز اصلاح نشد استدلال کرد که کارنامه ها صادر شده بهتر است من دیگه پیگیری نکنم ولی بند قانع نشدم و تا انتهای این مساله پیگیر هستم
پاسخ + +6 -13 --
مولايي 1395/05/14 - 00:00
ضمنا دوست من در جریان باش هنوز مشخص نیست که حق التدریس من به چه حسابی واریز میشود و قسمتی از حق الزحمه کلاسهای تقویتی من پیش آقای مدیر به گروگان مانده برادر من عجول نیستم اما احمق هم نیستم قطعا حق پیگیری در مراجع قضایی هم برای ایشان هست هم برای من ایشان زمانی کوتاه آمدند که خیلی دیر شده بود اصلاح نمرات بهمن در مردادماه کاری خنده دار به نظر نمی رسد حتی اگر به دنبال حل دوستانه مشکل بودند و با خود من صحبت میکردند شاید میشد نه با پیغام و پسغام در آخر لازم است اعلام کنم آقای حیدری و خانم امیر آبادی ایشان را محکوم کردند اما به نظر حقیر این برخورد متناسب با تخلف نبود از این جهت پیگیری در سطوح دیگر آغاز شد ولی انصافا آقای حیدری و خانم امیر آبادی از این تخلف مبرا هستند و از ایشان حمایت نکردند خدا انشاالله همه ی ما را به صراط مستقیم هدایت کند که تخلف یک نفر را به حساب همه ننویسیم که به دور از انسانیت است/والسلام علی من التبع الهدی
پاسخ + +3 -15 --
دبیر 1395/05/14 - 00:03
اهل فن لابد تویی یا ریست یا معاونین اداره خخخخخخخخخ شما اهل ....هستی برو عامو دست بردار به رفیقت بگو مرد باش و استعفا نده ببین آخر داستان چیه صبر کن روز ای خوبی دارید به ازای این همه خیانت که کردید متقلب
پاسخ + +14 -6 --
امیر 1395/05/14 - 00:20
نیلوفری عزیز من ادعا نکردم اهل فن هستم عرض کردم در اختیار اهلش قرار بدهیم تا مثل حضرتعالی از کوره در نریم و یادمون بره که فرهنگی هستیم و صحبت کردن عادی هم یادمون بره.اصلا به من چه که کدوم طرف پیروز می شوند که به نظر من در هر صورت پیروزی در بین نیست بلکه ذهن ها روشن می شود و رو سیاهی به آنهایی می ماند که بی محابا به آبروی افراد تاختند و عفت کلام را از دست دادند. خود آقای دبیر مربوطه خیلی منطقی تر از دیگران برخورد کرده که همین جای تامل ، تقدیر و تشکر داره. پایدار باشید.ضمنا شاید من هم به سن شما برسم همینقدر کم طاقت و کم حوصله و زودرنج شوم
الله اعلم.
پاسخ + +14 -6 --
امیر 1395/05/14 - 00:43
احسنت آقای دبیر مربوطه.پس قبول دارید که باید رسیدگی شود.حتما شما در بهمن ماه کارشناسان مربوطه ی اداره را در جریان گذاشته آید. ولی با خواندن بعضی از مطالب مغرضانه از بعضی ......خنده تان نمی گیرد و یا متاسف نمی شوید؟! آخه چرا یک فرهنگی نتونه آداب صحبت کردن رو رعایت کنه!!!!
پاسخ + +15 -6 --
آرشام 1395/05/14 - 00:53
بنده از بعضی جاهای بحث وارد شدم ولی همه ی کامنت هارا خوانده ام و از هر بخشی استفاده ای برده ام.برخی افراد از آداب صحبت کردن خارج میشوند و رعایت ادب را ندارند و برخی نیز مانند آقای امیر با صبر و حوصله و رعایت ادب صحبت میکنند.فارغ از اینکه کدام طرف محق است.اما در هر حال باید فرهنگی بودنمان را رعایت کنیم و قضاوت را اول به خدا و بعد به دست اندرکاران بسپاریم.
پاسخ + 0 0 --
ارش 1395/05/14 - 01:03
موافقم البته اگه امیر خان تعصب رو مدیر مدرسه نداشته باشند باعث جبهه گیری دوستان و همکاران نمیشه اما معلومه که با تجربه است و سنی ازشون گذشته ایشالله که همیشه سلامت باشند
پاسخ + 0 0 --
جواد 1395/05/14 - 01:07
امیر جان خدایی یا مدیر مدرسه ای یا معاونش که ان قد دقیق جزئیات همه چی رو میدونی من همکار جناب مولایی تو مدرسه پاسداران هستم اسمم مستعاره چون مثل شما نور چشمی آقای مدیر نیستم که شش روز هفته رو به هم اضافه کاری بده استاد بهتره دیگه ی تخلف دیگه هم رو نشه از جناب شاه محمدی پس شما هم دست از حمایت بردار خودت هم میدونی مولایی حرف حق میزنه
پاسخ + +6 -14 --
ناشناس 1395/05/14 - 00:57
با تشكر از دبير شجاع و صادق جناب اقاي مولايي
و تشكر از مدير ... و دوستان دست اندر كار
كه بحث جالبي رو داشتند
اكر جه اب در هاون كوبيدن است رسانه اي كردن
اين تخلف
پاسخ + +10 -11 --
امير 1395/05/14 - 01:03
بهتره مستقيم با استنادات ومكتوب به هيئت تخلفات اداره كل حوزه تون شكايت كنين. جواب ميگيرين يا مستقيما به ديوان عدالت اداري .اين موارد كم نيست .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/14 - 10:17
صلاح خويش را خسروان دانند
پاسخ + 0 0 --
معلم 1395/05/14 - 10:42
امیر اقا شما مگه میدونی شکایت نکرده آقا اطلاعات کاملی داری ها
پاسخ + +14 -6 --
امیر 1395/05/14 - 01:28
خدا را شکر یه نفر دیگه مثل اون آقای وکیل پیدا شد که متوجه باشه بنده به دنبال نفع شخص و یا طرفداری بیهوده نیستم فقط می گویم وقتی می شود مستند صحبت کرد چرا جانب صواب را رعایت نکنیم و از ادب خارج شویم؟ آخه مثلا ما پرورش دهنده ی آینده سازان این مملکت هستیم! ممنون آقای آرشام.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/14 - 09:37
همون قدر که توهین رشته رفتار شما هم امیر خان رشته که فقط حمایت میکنی من همه مطالب شما رو خوندم ی جا هم حتی نفرمودی که اگه این مستند درست باشه حتما مدیر متخلف و مغرض بوده پس شما هم اهل عدل نیستی بزرگوار
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/14 - 10:04
جناب اقاي امير من تمام مطالب بالا را مطالعه نمودم
اما متاسفانه فقط طرفداري يكطرفه شما به جشم
مي ايد ، ولي با رعايت ادب و بدون توهين از تخلف
دفاع مي نماييد و در انتها دم از عدالتخواهي ميزنيد
بردار عزيز يا رومي روم يا زنكي زنك
متاسفانه افراد مانند شما باعث شكاف و بي اعتدالتي
در اموزش و برورش ميشود ،
تخلف به هر نحوي خطاست
جون يك معلم ، مدير، امانتدار نمرات دانش اموز هستند
و شما متاسفانه از اين تخلف واضح دفاع مي كنيد و
امانت دار خوبي نيستيد متاسفانه
پاسخ + +15 -6 --
امیر 1395/05/14 - 04:55
طاعاتتون مقبول درگاه احدیت و تشکر از زحماتتون.این یکی دو پست آخر را لطفا بگذارید که تشکر ها هم خوانده شود. ممنون. این آقای آرشام بهتر گفته اند قضاوت را اول به خدا سپس به اهل فن بسپاریم.
بله بسیار خوب است.خدایا در این اولین دقایق روز پنجشنبه قسمت می دهیم که گذشتگان را بیامرزد و از سر تقصیرات ما بگردی!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/14 - 10:22
جناب امير تا افرادي مثل شما در اين مجموعه حضور
دارند هر كونه اعتراض معني ندارد
جون شما خيلي راحت و نرم و لطيف موضوع را ماسمالي
مينماييد و در اخر دم از عدالت ميزنيد
خانه از باي بست ويران است
پاسخ + +14 -6 --
امیر 1395/05/14 - 14:04
باشه. اگه دوست ندارید از مجموعه میرم بیرون و دیگه نظر نمیدم. شما راحت باشید و به هر کس و هر چیز بتازید شاید ناراحتی هایی که خودتان برای خودتان بوجود آورده آید به صورت صوری التیام پیدا کند. نظر شما چیه آقای مدیر؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/14 - 14:19
اقاي امير محترم منظور بنده از مجموعه ، كل
اموزش و برورش بود نه اين سايت
به هر حال اينجا ما از فرمايشات شما
استفاده كرديم و معلوم شد شما مويركي اشنا دارين
و روابط جاي ضوابط است
پاسخ + +14 0 --
معلم ابتدایی 1395/05/14 - 14:09
با سلام خدمت دوستان ایراد کار از مدیر هم نیست باید سیستم آموزشی کلا نمره رو حذف کنه تا مدیران مدارس ضرورتی به اینکار نداشته باشند به طور کلی ممکنه نیت سو نبوده ولی کار اشتباهی صورت گرفته به نظرم بهتره که هر دو سوی ماجرا ی جلسه داشته باشند و ضمن دلجویی از مدیر مطلب جمع بشه اینجور برای ما فرهنگیان بهتره ما اهل خردیم نه اهل دادگاه و پاسگاه لطفا مسئولین و دوستان از هر دو طرف اقدام کنند که کار نیکویی است
پاسخ + +14 -6 --
امیر 1395/05/14 - 14:10
آقای ناشناس مطالب بنده را با دقت نخوندید.خواهشا یک بار دیگه مرور کنید.چند جا و از همون اول گفته ام از هر دو طرف احتمال اشتباه هست فقط همه ی ما رعایت ادب داشته باشیم و کار شناسان محترم را مسئول رسیدگی بدانیم و با آبروی کسی بازی نکنیم. آصف داشته باشید.
پاسخ + 0 0 --
علی حسینی 1395/05/14 - 14:21
امیر خان موافقم اما کارشناسی هم باید جانبداری نکند و عادلانه رفتار کند من داخل سایت رفتم فقط نوشته اقدام قانونی خب شفافیت در حکم صادره باعث میشه اینجور تهمت ها نسبت به اداره نشه که ما هم نمی‌پسندیدم برادر اما حکم صادره کلا شفاف نیست لطفا مراجعه کنید و رویت و بعد هم نظر بدهید ارادتمند شما حسینی
پاسخ + +14 -6 --
امیر 1395/05/14 - 14:20
ممنون آقای آرش.شما سومین نفری هستید که فرمایشتون و رفتار تون ونظر موافقتون از روی عدل و انصاف و خالی از بغض است. دوست عزیز از لحاظ تجربه خیلی مونده به حضرات برسم.ولی خوشبختانه یاد گرفته ام بی ادبانه و بدون آگاهی قضاوت نکنم ونیز با آبرو و شخصیت افراد بازی نکنم حتی دشمنم.مولا علی ع فرمود با ضارب من به ظلم رفتار نکنید. مثلا ما مدعی هستیم که پیرو ایشان هستیم.
بهر حال ممنونم.
پاسخ + +20 0 --
ناشناس 1395/05/14 - 14:39
. «لا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمینَ»(بقره/258) افرادی كه ظلم می‌كنند خدا لطفش را از آنها برمی دارد. هدایتشان نمی‌كند. راه حق را پیدا نمی‌كنند و در باطل گم می‌شوند. «إِنَّهُ لا یُفْلِحُ الظَّالِمُونَ»(انعام/21) افرادی كه ظلم می‌كنند رستگار نمی‌شوند.
اقاي امير اميدوارم خدا خدا نكاهش رو از شما بر ندارد
پاسخ + +14 -6 --
امیر 1395/05/14 - 15:32
آقا جواد مستعار هر کسی اول تا آخر این مسئله ی ویژه را بخونه همینقدر میدونم که من.شما اگه همکار دبیر محترم مربوطه هستی خب قطعا از همه ی ما بیشتر میدونی.با شما هم چنین برخوردی در آن مدرسه شده؟ و شما شهامت آن دبیر محترم را نداشتید؟ یا اینکه شما هم مثل بعضی از عزیزانی که فقط تهییج می کنند ایشان را هل دادید جلو و به نظاره نشسته اید؟ چرا قضاوت می کنید؟ حتما خود مدیر مدرسه و یا معاون ایشان من باید باشم؟
پاسخ + 0 0 --
جواد 1395/05/14 - 16:49
بله همینطوریه منتهی خودت هم میدونی تو این مدرسه همه غیر دونفر حق التدریس هستند و علت اینکه آنقدر میتونه حق التدریس بده همینه که راحت بتونه تو لیستها تداخل کنه معلم بازنشسته بدبخت هم گیر کرده اگه حرفی بزنه مثل مولایی سال بعد اونجا نیست اگه نزنه باید ذلت بکشه بله تو این مدرسه همه ی لیستها تغییر کرده ولی همه ناچار به سکوتن. آنچه شیران را کند روبه مزاج احتیاج است احتیاج است احتیاج
پاسخ + +14 -7 --
امیر 1395/05/14 - 15:39
بسیار عالی آقا یا خانم ناشناس.همین دعا در حق همه. نفستون حق.
پایدار باشید. محتوای عرایض بنده هم از اول همین بوده. میزان را بعد از خداوند متعال و در حال حاضر افرادی معین می کنند که واردند نه هر ....مثل بنده .
پاسخ + +14 -7 --
امیر 1395/05/14 - 15:58
آقای حسینی عزیز ممنون. چشم. البته بنده دردم اینها نیست من از اول گفتم باعث شرمندگیه که گره ای که میشود با دست باز کرد را با دندان باز کنیم. واز این بدتر با عجله و ندانم کاری قضاوت کرده و آبروی افراد را در معرض خطر قرار دهیم. متشکرم پایدار باشید.
پاسخ + +14 -7 --
امیر 1395/05/14 - 16:28
همه به نظر معلم ابتدایی عزیز نگاه کنیم و درس بگیریم و اگر شجاعت داریم و دریافته ایم که الان وقت عذر خواهی است درنگ نکنیم.یعنی میشه؟! وای خدای من!
پاسخ + 0 0 --
جواد 1395/05/14 - 16:55
بسم الله اول مدیری که مقصره دوم اداره ای که اجازه میده تو این مدرسه عادی دولتی نزدیک یک ملیون پول از اولیای بیچاره گرفته شه سوم ما معلمینی که به این رفتارها ی غیرقانونی اعتراض نمی کنیم و جای اینکه دفاع کنیم از حق بخاطر منافع خودمون دم از اخلاق میزنیم و دنبال حاشیه هستیم آقا شما بگو توی ی مدرسه با پنجاه نیرو چرا باید دو نفر موظف باشند خب معلومه با این ترکیب مدیر تو شرایط راحت تری وا سه اشتباه است؟؟؟؟جان مولا کمی تحقیق کن اگه دنبال درک حقیقتی بعد بگو
پاسخ + +14 -8 --
امیر 1395/05/14 - 17:23
چه جمله ی زیبایی : ما اهل خردیم نه اهل دادگاه و پاسگاه. ان شاءالله با سنگ نینداختن مغرضینی و درایت مسئولین ، این ناروا گفتنها و تهمت ها پایان پذیرد و سوء تفاهمات ختم بخیر شود و نقشه های شوم بر آب.
پاسخ + +14 -7 --
امیر 1395/05/14 - 20:07
آقای امیر 2 هم وارد بحث شده اند که من مطلبشونو تازه دیدم.
این هم نظری است و خیلی قابل احترام. بدون غرض و به دور از بی حرمتی. ممنون.
پاسخ + +14 -8 --
امیر 1395/05/14 - 21:27
اون وقت شما هم تا حالا خواب تشریف داشتید.ساعت خوآب.
روز از نو روزی از نو. خیر باشه ان شاءالله.یعنی حضور نیروهای غیر موظف را به هیچ می انگارید؟ کسانی که برای تدریس انتخاب می شوند صلاحیت ندارند و یا خدای نا کرده ........
پاسخ + 0 0 --
جواد 1395/05/14 - 21:47
امیر خان قانون کشوری بازنشسته حداکثر 8 ساعت نه48 ساعت درسته؟میخوای اسم ببرم چنتا بالای 8 ساعتن با حکم دیگه؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
معلم منطقه 1395/05/14 - 23:17
عزیز من دلیل استفاده از این همه نیروی غیر موظف و گرفتن حق التدریس با حکم جعلی مصداق کامل ... است شما خودتون چنتا از این حکم ها دارید این شرعیه؟؟؟مگه بیت المال مال باباتون چرا اینجا دم از شرع نمیزنید آیا این ما به التفاوت حق التدریس که از جیب دولت میره باید توجیه و دلیلی برای مدیر بشه که مجازه نمره جعل کنه ولی الحمدالله جناب مولایی نشون داد همه خریدنی نیستند در صورت لزوم سند موجوده
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/15 - 23:39
نیروهای متوسطه رو به اجبار میفرستن ابتدایی. دبیرستانو با نیروی ازاد و حق التدریس میچرخونن.
با ابن هنر مدیریت نیروی انسانی میخوان معجزه تربیت هم اتفاق بیفته.
پاسخ + +14 -7 --
امیر 1395/05/14 - 22:44
فرهنگی محترمی که اسم خانم ....... را به عنوان حامی مدیر منطقه تان بردید و هر چه دلتان خواست گفتید ، بنده این حرکت را از مصادیق واق واقعی غیبت میدانند.
پاسخ + 0 0 --
معلم منطقه 1395/05/14 - 23:45
حامی نیست بلکه منصوب ایشون یعنی زیر مجموعه است مگه نیست
پاسخ + +14 -9 --
امیر 1395/05/14 - 22:53
غیبت فراوان شده و آلغیبت اشد من الفتن وال....
خدا حافظ همه. بپرهیزید از غیبت و .........
العاقبت للمتقین.اگر بنده باعث شده ام اسم این خواهر گرامی و دیگران برده بشه عذر خواهی می کنم .حلال بفرمایید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/14 - 22:59
چی شد کدوم خواهر ای برادر؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/14 - 23:03
بنده حلالتان نميكنم
مؤيد باشيد
پاسخ + +14 -1 --
دبیر 1395/05/14 - 23:26
این چه رفتاریه؟؟؟!!! از دین و حدیث و آیه و روایت برا به کرسی نشاندن حرفهای شاید نادرستتان استفاده کرده اید و همه چیز را با هم قاطی کرده اید. یک نفر شکایتی داشته کرده و ارزیابی اداره باید پیگیری کند و مسولین مربوط جر و بحث چرا؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/15 - 11:05
بله اين حرفو بايد به اقاي امير كفت
ايشون ميكن اين مدارك جعلي است و بعد ميكويند
منتظر حكم هستيم و بعد ميكويند با مدير نسبت
نداريم و بعد ايه و حديث بيان ميكنند كه حمايتشون
خيلي به جشم نياد.
ايشون اينجا فقط و فقط باي ثابت اين بحث بودند
و خودشون حكم دادن مدارك جعلي است
كار را بايد به مراجع مربوطه واكذار كرد و كسي حق
دفاع از تخلف ندارد .
با تشكر
پاسخ + +15 -5 --
علی 1395/05/15 - 09:19
آفرین.خوب کاری می کنید حلالش نمی کنید.اصلا به خانواده و فامیلاتونم بگید حلالش نکنن.ما هم ، هم می خندیم، هم ........
راستی ، اصلا ولش کن.
پاسخ + 0 0 --
جواد 1395/05/15 - 11:06
چه اداره ای جایی که رابطه با حیدری تعیین‌کننده است مرد مومن حیدری که مدیر منصوب خودشو ول نمی کنه به حرف معلم گوش بده این آقایون بازرسی هم مجبورا تابع حیدری باشند
پاسخ + +15 -5 --
علی 1395/05/15 - 11:28
شما هم آفرین.اصلا کل آموزش و پرورش. اصلا کل........
اصلا غیر از خودمون همه شون دست نشانده ی .... .......
بیایید همه باهم حالشون نکنیم.بهتر نیست.
پاسخ + 0 0 --
امیر 1395/05/15 - 11:43
موافقم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/15 - 13:59
اقاي دوشخصيتي امير و علي ، اره حلالتون نميكنم
پاسخ + +4 -15 --
ناشناس 1395/05/15 - 13:02
جناب امير شما خودت بست ميزاريد به اسم علي و
جواب ميديد به اسم مستعار امير
واقعا مسخرس
و هويت اصلي شما براي بازديد كنندكان اين مطلب
معلوم ميباشد
شما خود.....
پاسخ + +14 -5 --
علی 1395/05/15 - 13:24
شمایی که از روی احتیاج ........ شده ای، موظفی یا حق التدریس؟
معلم واقعی در هر حال شیره!
اصلا حلالشون نکن. یادت نره. من و فک و فامیلم هم حلال نمی کنم.
پاسخ + +3 -14 --
ناشناس 1395/05/15 - 13:41
شما ، خود خودشي
مؤيد باش
پاسخ + 0 0 --
امیر 1395/05/15 - 14:44
من کی هستم؟ ؟نشناختید
پاسخ + +14 -5 --
علی 1395/05/15 - 15:06
لابد این جور که میگن شما من هستی ومن شما هستم؟
چی باید بگم.نمیدانم!
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1395/05/15 - 16:05
لطفا بحث مستدل و منطقی کنید و از بازی با کلمات بپرهیزید دقیقا مشخصه که چه خبره و ی سری به دنبال حاشیه کشاندن موضوع هستند کسانی که منافعشان در تبرئه مدیر است تا باز بتوانند کما فی السابق به فساد و جعل مشغول باشند.علت اینجور ادبیات هم اینه که متاسفانه یا خوشبختانه همه به اغراض شما اگاهند پس لطفا بیشتر از این خودتون رو رسوا نکنید
پاسخ + +13 -7 --
علی 1395/05/15 - 15:18
شاید هم مدیر منطقه خانم امیر آبادی آقای ملایی مدیر مدرسه مورد بحث صدای معلم صدای محصل سرایدار مدرسه آقاجواد ، حق التدریس موظف.....
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1395/05/15 - 15:42
علی آقا لطفا بحث رو با دوستانتان به حاشیه نبرید اینجا بحث سر جعل نمره و تخلف ی مدیر مدرسه است که تا الان منطقه از ایشون حمایت کرده و عزل نشده و اتفاقا نقطه جوابگو مدیر قطعا شما هم از اعوان و انصار مدیر و بالتبع منطقه قانون گریز هستید و نامیدن صدای معلم به صدای محصل توسط شما توهین به فرهنگیان عزیز است و با این جو سازی قادر به حاشیه بردن موضوع اصلی که جعل است نمیشوید لطفا نزاکت و ...رعایت کنید
پاسخ + +14 -6 --
علی 1395/05/15 - 16:40
در منطقه ی زندگی ما از این کلک بازی ها خبری نیست و درست کاری و دروغ نگفتن بیشتر رایج است.شما این در خواست را اول از آن ناشناس خانم یا آقا داشته باش که می گوید شما هم علی هستی و هم حمید هستی .اما خب شما راست میگی لابد خیلی هم درد کشیدی. درست میشه.موفق باشید. شما که آن ناشناس نیستی؟
پاسخ + +14 -5 --
علی 1395/05/15 - 16:47
گفتم حالا که من هم علی هستم هم امیر ، چرا بقیه نباشم. بعدشم من نگفتم صدای معلم صدای محصل. گفتم صدای معلم _ صدای محصل -جواد_ ناشناس و ........ دقت کن رفیق.
پاسخ + +14 -6 --
علی 1395/05/15 - 17:04
حالا نمی دانم که برای چی بعضی حرف های من پخش نمیشود.
موفق باشید هرکسی که هستی و مثل من چند چهره نیستی.
پاسخ + 0 0 --
محمدی 1395/05/16 - 01:23
با سلام خدمت دوستمون علی متاسفانه از وقتی که ایشون اومد امیر رفت حالا چه نسبتی هست نمیدونم ولی گفتم که تصور نکنن سکوت دلیل بر حماقت ماست جالبه جفتشون هم با ی لحن از مدیر ....و منطقه ....حمایت می‌کنند جفتشون هم معترض هستند چرا نطراتشون منعکس نمیشه احتمالا شما هیچ ربطی به آقایان حیدری و مدیر مدرسه نداری اصلا هم نمیدونی مسول بازرسی کیه برادر عزیز سکوت ما نشانه حماقت ما نیست کمی شرم کن جدا
پاسخ + +12 -7 --
علی 1395/05/15 - 17:47
جواب من کی هستم : به نظرم شما مدیر مدرسه هستی.
از دبیر محترم که گفته اند این چه رفتاریه؟؟؟؟؟؟ سپاس.
فکر کنیم م فهمیم راست میگه.جستجو میکنن و راه حل را پیدا می کنند.
پاسخ + +14 -8 --
علی 1395/05/15 - 19:58
آقای دبیر شما کارشناس هستین؟ یا اینکه نگاه ماورایی دارین.
تحقیق کردین ، محکوم کردین ، همه ی افراد پست های بالا را هم همدست گناه کار دانستین. خب از اولش می گفتین.
اعلام کن تمام شده که بیخود بحث نباشه.
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1395/05/16 - 01:07
هنوز شاه محمدی مدیر مدرسه است و آقایون عزلش نکردند چون رابطه قوی با حیدری داره آقای بی طرف خب شما چه نتیجه ای میگرید بفرمائید مطمئن باشید فقط دیوان میتونه ایشون رو عزل کنه نه حیدری چون نمک پرورده همند حمایت از این واضح تر البته ایشون تنها مورد اون آقای ریس نیست کلا اوضاع منطقه گل و بلبل
پاسخ + +14 -7 --
علی 1395/05/16 - 14:48
خیلی معذرت می خواهم چرا نمیگی شاید با تحقیق و بررسی به این نتیجه رسیده اند که اشکالاتی ندیده اند و کارها درست انجام شده بوده. بالاخره معلوم می شود دیگر.
پاسخ + 0 0 --
جوان 1395/05/16 - 15:50
تحقیق که باید از کانال دیوان بشه که الحمدلله جناب مولایی اقدام کردند خب ی ملیون هر دانش آموز تو ی مدرسه عادی دولتی اونم با 500 دانش آموز عدد کمی نمیشه با درصدی از این مبلغ میشه فهمید چرا نتیجه تحقیق همونی میشه که گفتی فقط تو دادگاه حیدری و حضرتعالی که آدم متقلب تبرئه میشه واقعا آبروی معلم و آموزش و پرورش رو شما ها بردید
پاسخ + 0 0 --
امیر 1395/05/16 - 15:52
بابا همش تهمت و توطئه است منم موافقم که آقای حیدری و آقای شاه محمدی سالم هستند ضمنا این مبلغ ی ملیون با اجازه آموزش و پرورش بوده و صرف خود بچه ها شده حتی ایشون از جیبشون هم خرج کردند
پاسخ + 0 0 --
جواد 1395/05/16 - 16:09
حتما معلوم میشه صبر کن پسر خوب دیوان عدالت اداری که مثل منطقه 12 نیست که فقط هوای آشناها ی آقای حیدری رو داشته باشه تو قانون قطعا مجازات سبکی برای جعل وجود نداره موافقم فقط باید صبر کرد تا دیوان نظر بده اونوقت ببینم چی میگی آقای بیطرف و بی خبر
پاسخ + 0 0 --
امیر 1395/05/16 - 23:27
ساحت آقای حیدری و آقای شاه محمدی به دور از تقلب و ریاکاریه برای همین هم تبرئه شدند دوستان عزیزم
پاسخ + +13 -7 --
علی 1395/05/17 - 00:21
خب . این دیگه این همه داد و بیداد نمی خواست.
آن را که حساب پاک است .......
ان شاالله هیچکس نیت بدی نداشته.
موفق باشید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/17 - 10:41
صبر كن هنوز زوده حكمي صادر شده مكه
پاسخ + 0 0 --
رضایی 1395/05/17 - 10:51
نه بابا چه نیت بدی واسه رضایت خدا حالا چند ده تا نمره هم جعل شد منطقه هم فهمیده نیت بدی نداشته خدای نکرده مدیونی فکر کنی از اولیا بابت این افزایش نمره چیزی گرفتند کاملا نیت خیره خیر بوده خخخخخخخ
پاسخ + +5 -17 --
ناشناس 1395/05/17 - 08:19
معلومه كه تبرئه ميشن
از متخلف به به خود متخلف شكايت كني همين ميشه
بارها و بارها جنين اتفاقاتي براي ما فرهنكيان افتاده
اما متاسفانه
پاسخ + 0 0 --
جواد 1395/05/17 - 10:47
موافقم جناب شاه محمدی اقای حیدری تبریک این همه ریاکاریها ی شما بزرگواران
پاسخ + 0 0 --
رضایی 1395/05/17 - 13:37
موافقم
پاسخ + +14 -7 --
علی 1395/05/17 - 10:12
یعنی شما تحقیق کنندگان را هم متخلف می دانی. به نظر م درست نباشد. خودت می دانی . الان به من هم که میگی تو آمدی فلانی رفت و این ها خیلی یعنی این که همه چیز را می دانی.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/17 - 10:39
منتظر راي ديوان ميمانيم
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1395/05/17 - 10:46
خب اداره ای که مجوز ی ملیون شهریه از هر دانش آموز رو میده قطعا تو اینجور جاها هم حمایت میکنه بالاخره بده بستون همین جاها معنی داره تحقیق و بازرسی اصلا تو منطقه حیدری کاری عبث و بیهوده است امیدوارم که مولایی بحران این منطقه و مدرسه رو بیرون از سازمان پیگیری کنه تا ی کم حداقل عبرت بشه واسه سایر مدیرانی که منصوب حیدری هستند
پاسخ + 0 0 --
جواد 1395/05/17 - 13:39
تحقیقی که توش متخلف تبرئه شه مشخص چه تحقیقی بوده درود بر بازرسی کاملا ی طرفه منطقه 12 درود بر شرف حیدری که خوب خودشو نشان داده اتفاقا این حکم واسه آینده لازمه که نشون بده چقدر ناعادلانه مدیریت میکنید
پاسخ + +14 -7 --
علی 1395/05/17 - 11:44
با این نظرات خودتان می دانید. خیلی جرات می خواهد. البته خدا پیغمبریش را میگم.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/17 - 12:54
ادم خطاكار بايد بترس ادم جاعل و متقلب درسته اخوي
پاسخ + 0 0 --
رضا 1395/05/17 - 13:36
جرات نداشتن و ترسیدن متعلق به انسانها ی متخلف است که کسی که جرمی رو اطلاع داده درسته بزرگوار؟
پاسخ + +13 -7 --
علی 1395/05/17 - 14:03
جرات این که در پیشگاه خدا یک اداره ای را خلاف کار دانستن را میگم به هر حال این همه افرادی که میگی تایید شده هستند از طرف افراد بالاتر.
پاسخ + 0 0 --
رضایی 1395/05/17 - 17:37
تایید شدند که حق را تایید کنند که کار خطا رو
پاسخ + +6 -13 --
جواد 1395/05/17 - 17:37
اداره ای که از مدیر متخلف حمایت کرده و میکنه قطعا به دنبال چالش هست و قطعا عواقب این حمایت کورکورانه رو هم پذیرفته پس /وانگهی تایید صلاحیت امری ابدی نیست ممکنه کسانی قبلا صلاحیت داشتند اما امروز نه آقایون سران فتنه از اول بی صلاحیت نبودند کمی تاریخ را مرور کنید خودتان به جواب می رسید دوست من
پاسخ + +13 -6 --
علی 1395/05/17 - 22:21
کاملا درست میگی . آن وقت من و شما در حد تشخیص صلاحیت آن ها هستیم . من که نیستم شما هم خودتان می دانید . دوستان چه می گویند.
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1395/05/17 - 23:09
نظر دیوان میتواند فصل الخطاب باشد
پاسخ + +6 -13 --
معلم منطقه 1395/05/17 - 23:28
به عنوان يك دوست اعلام ميكنم قطعا اداره در اين
تخلف سهيم و شريك است وكرنه تا الان مدير را
بركنار كرده بود و بيطرفي خود را نشان داده بود
پاسخ + 0 0 --
عماد 1395/05/18 - 14:35
قضاوت نمیکنم اما در دیوان معمولا آرا بدون مصلحت اندیشی صادر میشود چند وقت پیش حکم عزل مدیر منطقه 9 صادر شد و حتی رسانه ای شد دیوان مصمم و جدی در برخورد است اجازه بدهید به رای دیوان تکیه کنیم و از خود حکم صادر نکنیم جناب ملایی کمی تامل کنید و دوستان پیگیر قطعا در دیوان جدیت وجود دارد مشروط بر داشتن سند و ادله
پاسخ + +9 -7 --
علی 1395/05/18 - 14:07
اگر برای شما قطعیت دارد لابد هست .چیزی برای گفتن ندارم. به گردن خودتان . دوستان دیگر چه میگن.
پاسخ + 0 0 --
عماد 1395/05/18 - 14:30
بهترین گزینه در شرایط کنونی رای دیوان و مراجع قضایی است ولی به هر حال صورت مسئله زیبا نبود چه دستکاری نمره چه رسانه ای شدن آن به نظرم شان ما فرهنگیان بالاتر از این می باشد در صورت تهمت زشت بود در صورت جعل زشت تر در صورت عدم بد خورد با خاطی برای اداره منطقه زشت ترین و قطعا شامل تبعات خواهد بود چون تجربه این موضوع را داشته ام
پاسخ + +12 -4 --
علی 1395/05/18 - 21:59
آقای عماد شما شخص دلسوز و منطقی هستی و به فکر شخصیت معلم کاش می توانستی دو طرف را جمع کنی و با آن ها صحبت کنی جناب آقای ملایی به نظر خیلی غیر منطقی نیست والبته جناب آقای مدیر هیچ صحبتی نداشته اما این کارها به یک مدیر نمی خورد. شاید به هم لج کرده اند نمی دانم این برخوردها آدم را ناراحت می کند.
پاسخ + 0 0 --
عماد 1395/05/19 - 10:02
بنده در خدمتم شما هماهنگ کنید چون من دسترسی به هیچ یک از طرفین ندارم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/19 - 10:35
عجب نمره جعل شده حالا هم مولایی خیلی غیر منطقی نیست پس در کل غیر منطقی که دنبال حقش تا آخر می ره واقعا که بعضی‌ها چقدر .....
پاسخ + +12 -4 --
علی 1395/05/19 - 10:11
اگر تهران بودم این کار را می کردم. متاسفم.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1395/05/21 - 15:45
درود بر مولایی منتظر اعلام رای دیوان عدالت اداری از سوی شما هستیم از این آموزش و پرورش بی صاحب که توقعی نداریم جدا فانی گند زده به این وزارتخونه
پاسخ + 0 0 --
معلم منطقه 1395/05/21 - 22:26
برادر بزرگوارم در مجموعه ی تحت مدیریت دکتر فانی این تخلفات واقع شده جدا از بابت استیضاح این وزیر کار نابلد خوشالم و امیدواریم که شاهد چنین تخلفاتی فاحش نباشیم تا مبادا شما اصل موضوع رو رها کرده و به سراغ کلمات بروید انشاالله
پاسخ + +11 -3 --
علی 1395/05/21 - 18:46
خوب شد که به اسم معلم نوشتی ، معلم .چون از یک عضو مجموعه بزرگ معلمین انتظار چنین انشایی _ بی صاحب _ نمی رود .
پاسخ + 0 0 --
معلم 1395/05/21 - 22:23
تو قد میبینی و من جلوه ی ناز تو چشم و من نگاه ناوک انداز
عزیزم در اصل مطلب و بی تدبیر وزیر دولت تدبیر تغییر ی حاصل نمیکند بیرون از لحن و حرف اصل مطلب صحیح و بجاست فقط کمی تامل می‌خواهد و کمی بصیرت
پاسخ + 0 0 --
جوادی 1395/05/21 - 22:28
حالا مگه صاحب داره نه آقا خیلی هم بی صاحبه
پاسخ + +9 -3 --
علی 1395/05/21 - 23:50
صاحبانش باید ما ها باشیم که با این ........ خوبه که نیستیم. آن موقع معلوم می شد که .......... حداقل کمی ........
!!!!
پاسخ + 0 0 --
رضا 1395/05/22 - 14:49
بله اگه شایسته سالاری وجود داشت میشد مثلا در همین منطقه 12 آقای حیدری مدیرانی رو منصوب کردند که فقط دنبال آمار جعلی و ریاکاری هستند اکثرا هم دست تو لیست نمره میبرند و شهریه های سنگین با چراغ سبز مدیر منطقه اخذ میشه پولهای که تو هیچ جای ایران گرفته نمیشه ایکاش مدیر کل جدید ی سرکشی به این منطقه میکرد و کارنامه ی 8ساله ایشون رو میدید که چطور این منطقه رو ویران کرده واقعا جای تاسف
پاسخ + +9 -3 --
علی 1395/05/22 - 05:19
خدایا به ما عقل منطق بصیرت محبت و..........عنایت فرما.
حسادت و نفاق را از ما دور بدار . قلبی مملو از مهربانی به ما عطا کن.
پاسخ + 0 0 --
رحیمی 1395/05/22 - 11:58
الهی امین
پاسخ + +9 -2 --
علی 1395/05/23 - 04:57
خدایا به ما خوش بینی و شجاعت دیدن دیگران و همچنین شجاعت گفتن حق عطا فرما و تمام کینه ها و حسادتها را از ما دور نما.حک
پاسخ + 0 0 --
رضائی 1395/05/24 - 11:39
آقای مولایی چیکار کردی برادر لطفا اطلاع رسانی کن
پاسخ + 0 0 --
حسینی 1395/05/25 - 15:00
جای تاسف برای منطقه 12 و شخص آقای حیدری که سکوت کردند
پاسخ + 0 0 --
کامرانی 1395/05/25 - 20:01
انشاالله با شروع مهر هم این مدیر ریاکار و هم مسوول اداره منطقه 12 به همت این سایت و دعای ما و تلاش شاکی و مستندات مکفی و بصیرت مسؤولان اداره کل و درایت احکامی که صادر خواهد شد برکنار و منفصل از خدمت که نه بلکه تبانی میشوند امین یا رب العالمین
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/05/27 - 20:01
انشاالله
پاسخ + +2 -8 --
مدیر ابتدایی 1395/05/25 - 20:03
موافقم این مدیران متخلف نباشند تا جامعه ی مدیران متهم نشوند
پاسخ + +9 -1 --
معلم منطقه 1395/05/25 - 22:38
با سلام اولا همه مدیران متخلف نیستند دوما هر کسی که تخلف کرده باید مواخذه شود چه مدیر مدرسه چه منطقه البته اگر اثبات شود قطعا در مراجع بالادستی جایی برای چانه زنی نیست به شرط آگاهی و اطلاع یافتن ان ها بهتر هم آینه که کار بصورت قانونی پیگیری شود گرچه صدای معلم هم میتواند در این اطلاع رسانی نقش پررنگی را ایفا کند. با تشکر
پاسخ + +8 -4 --
علی 1395/05/25 - 23:18
دور باطل صحبتهای مغرضانه دوباره آغاز شده. چرا تحمل ندارید فرهنگیان عزیز . چه سودی می برید .
پاسخ + 0 0 --
معلم منطقه 1395/05/26 - 15:14
دور باطل؟؟؟لابد شما هم مدار حق هستید یا اون مدیریتی که برای ارتقای خودش عوام فریبی میکنه !ی سر برو همین مدرسه پاسداران ببین برای اخذ شهریه لقب دکتر و مهندس رو بچه ها میزارن یعنی توی کرامت انسانی و اسلامی فقط دکتر داریم و مهندس متاسفانه اون هم دغلکاری بزرگوار ببین چطور نمره جعل شده خب چرا ما رو متهم به صحبتهای مغرضانه میکنی ولی بنده مدیر منطقه رو آدم حق‌گویی میدونم ارتباط به ایشون نداره
پاسخ + 0 0 --
رجایی 1395/05/26 - 15:18
با سلام خدمت همکارانم متاسفانه فضای این مبحث آلوده به اتهام زنی و توهینها شده در شان ما نیست برادرانم لطفا اجازه دهیم این موضوع یا به مسیر قانون هدایت شود و یا مسیر تفاهم اصلا چیز خوبی نیست که پر بازدیدترین مطلب سایت در چند ماه اخیر اختصاص به این موضوع یافته بیایم کمی آرامتر باشیم
پاسخ + 0 0 --
محسن 1395/05/26 - 18:54
مدیر منطقه حقگو!!!!!!! این چه حرفیه آدم اهل حق مدیر باطل منصوب میکنه این چه حرفیه هم حقگو هم موید باطل مگه داریم مگه میشه حتما باهم ی صنمی دارند که این‌جور حمایت میکنند
پاسخ + +1 -9 --
محمدی همکار 1395/05/26 - 19:32
موافقم
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/05/27 - 20:03
موفقیت زمانیه که حیدری از مدیریت منطقه 12 عزل شود.
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/05/27 - 20:05
اصلاح نمره جواب این اعتراض نیست.
باید روشن بشه چرا ارزیابی عملکرد منطقه 12 با حمایت بی دلیل و غیر منطقی از آقای حیدری و مدیرانشون، کار رو به اینجا میرسونه.
پاسخ + +7 -4 --
علی 1395/05/26 - 22:44
رجایی محترم از شما بسیار ممنونم.واقعا بعضی نظرات متاسفانه آلوده به غرض است. خوددار باشیم و شان معلمی را رعایت کنیم.آقای معلم منطقه اگر خدای ناکرده این حرف هایی که می زنی درست نباشه در محضر خدا چه جوابی دارید .
پاسخ + 0 0 --
محمد زاده 1395/05/27 - 01:02
موافقم
پاسخ + 0 0 --
کمال مولایی 1395/05/27 - 14:25
با سلام خدمت دوستان و همکاران عزیزم با توجه به نشست و جلسه 27 مردادماه و رسیدن به نقطه توافق با مدیریت مدرسه و اصلاح نمرات حقیر از شکایت خود انصراف داده و خواهشمندم از ارسال کامنت چه له چه علیه کسی خودداری نمایید .در پایان از حسن نیت برادر بزرگوارم آقای غنچی قدردانی میکنم.والسلام علی من التبع الهدی
پاسخ + +7 -3 --
علی 1395/05/27 - 14:36
چه زیباست وقتی ضرب المثل زمستان می رود و ...............
معلوم شد فرهنگیان واقعی حرف همدیگر را بهتر می فهمند و مغرضینی فقط به فکر ایجاد نفاق و حساب های شخصی هستند. موفقیت همه فرهنگیان واقعی و صادق را آرزومندم. اگر موجب ناراحتی کسی شده ام معذرت میخواهم. حلال کنید.
پاسخ + +7 -4 --
علی 1395/05/27 - 14:39
آقای مدیر زحمتکش و آقای ملایی محترم موفق باشید.
پاسخ + +8 -3 --
امیر 1395/05/27 - 17:14
سلام.زمان ابراز شجاعت ها - عذر خواهی مغرضین - فرا رسید.
بسم الله.......
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/05/28 - 00:32
امیر جون خوبی نبودی اومدی چی شده
پاسخ + +8 -3 --
امیر 1395/05/27 - 18:12
آقای مدیر فعالیتتون ضعیف شده. چرا مطالب رو نمیذارید؟ حضرتعالی به عنوان موجد این همه تهمت ها باید سردمدار شجاعت عذرخواهی باشید. معطل نکنید شجاع باشید تا دوستانتان هم به تبع شما این کار خداپسندانه را انجام دهند.
پاسخ + 0 0 --
جواد 1395/05/28 - 00:45
...سکوت ما نشانه ی تایید حرف شما نیست خودت هم بهتر میدونی که بزرگواری معلم باعث حل و فصل موضوع شد پس دور بر ندار اخوی
پاسخ + +7 -3 --
امیر 1395/05/28 - 12:14
سلام آقا جواد ..........مزاج.
دور کسی برمی داره که ناحق بگه. چرا نمی توانی ببینی که چیزی نبوده غیر از ایجاد نفاق توسط یک عده ی معلوم الحال.
ماه هیچوجه پشت ابر پنهان نمی مونه.شما هم سعی کن همان شیر باشی و شجاع.خدا همه را به راه راست هدایت کنه و آنقدر بهشون بده که نیازی به..........شدن نداشته باشند.
پاسخ + +7 -3 --
امیر 1395/05/28 - 12:23
آقای ناشناس! من جایی نرفته بودم. چون نظراتم موجب تکدی خاطر عزیزان می شد از ابراز نظر خودداری می کردم ولی نظرات شما فرهنگیان محترم را می خواندم.حالا چی شده میخوای بازم چیزی نگم تا شما دوباره به تهمت زدناتون مشغول باشید.
معذرت میخوام چی عیدتان میشه؟ چشم . به خواسته ی دبیر محترم و حتما خواست قلبی شما بازم هیچی نمی گم.موفق باشید.
پاسخ + +7 -3 --
علی 1395/05/28 - 13:27
آقا امیر سلام حالتان خوب است ما با خواندن مطلب های شما خوشحال می شویم. شما ناراحت نشوید خدا را شکر دو طرف متوجه شدند که دیگران توطئه می کنند و دوست ندارند آدمای خوب و زحمتکش در کنار هم باشند. راست میگی باید معذرت بخواند. چون با آبروی مردم بازی کردند. معلم واقعی باید معلم باشه نه این که....
پاسخ + 0 0 --
جواد 1395/05/28 - 20:09
الان یعنی چی!
پاسخ + +6 -4 --
علی 1395/05/29 - 10:39
الان یعنی ....... . ........ ..................
آقا جان دست بردار ..... ...............
شما پی چه می گردی .....
دعای درود به شرفت اینجا و برای آقای مدیر و دبیر مربوطه به درد می خوره نه هر جای دیگر. آقای جواد شما هم دست از کارهایی که نباید یک فرهنگی انجام بدهد بردار. خدا حیله حیله گران را به خودشان بر می گرداند.
پاسخ + +8 0 --
وکیل 1395/05/29 - 16:09
معذرت خواهی
شکستن غرور نیست
نمایش شعوره
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/01 - 17:37
عجب عجب بعد جعل چیه !!واسه کولایی هم متاسفم که خودشو فروخت مگه نه نه داستان ی چی دیگه بود
پاسخ + +5 -2 --
امیر 1395/05/31 - 15:27
چه عالمانه و زیبا. ممنون آقای وکیل.
با تعمق مطلب ایشان را بخوانیم. به نوعی نصیحت عالمانه است.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/01 - 17:35
فکر کنم همون وکیلی که ........
پاسخ + +8 -2 --
محسن 1395/06/01 - 16:20
آقا مولایی ایکاش بعضی معلمها هم حق دانش آموزان رو رعایت کنند و بخاطر کلاس خصوصی..دانش آموزی را تحت فشارقرارندهند که مجبوربشن هرسال مدرسه و منطقه عوض کنند!!!!
پاسخ + 0 0 --
جواد 1395/06/01 - 17:29
ایکاش بعضی از مدیران هم جعل لیست نکنند و بعضی روسای مناطق هم دست از باند بازی بردارند
پاسخ + 0 0 --
محسن 1395/06/01 - 17:31
و ایکاش مدیران هم پول هنگفت نگیرند که مجبور بشن نمره ها رو به آب ببندند البته
پاسخ + 0 0 --
حسینی 1395/06/01 - 17:35
آقا محسن آدم خودت باش زشته برادر
پاسخ + 0 0 --
محسن 1395/06/02 - 00:43
اولا محسن واقعی منم این دومی محسن تقلبیه.
دوم اینکه بعضی معلما عادت دارند به خدشه دارکردن شان معلم.
مثلا چندسال پیش بخاطر منافع در فلان شهرک صنایع دفاع باهم دیرشدن و متاسفانه انتظامات شهرک دستگیرشان کرد ومعلم و مدیرو...بردندتحویل کلانتری دادند...مگه نه دوست عریز؟درسته؟گرفتی
پاسخ + 0 0 --
محسن 1395/06/02 - 00:53
محسن آدم خودشه آقای مولایی که بنام سجاد و حسینی و رضایی و فلان و...کامنت میذاری.خودت متوجه نمیشی ولی دیگران میفهمندقبلاهم بهت گفته بودم کامنت بذار بنام خودت ونه به نام دیگران .
پاسخ + 0 0 --
حسن 1395/06/02 - 11:27
محسن محسن کپی نه اصلی کجایی دقیقا کجایی
پاسخ + 0 0 --
محسن 1395/06/02 - 11:28
دوست عزیز فقط مادر تو محسن نزاییده اسم منم محسن ادب داشته باش چرا میگی محسن جعلی و محسن واقعی این چه حرفیه آدم نسبتا مودب
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1395/06/01 - 20:44
و آی کاش معلم هم درک کنه که معلمه و از ایجاد فتنه بپرهیزید. البته 99 درصد فرهنگیان عزیز همینطور هستند و متاسفانه بعضی هم در صف همون یک در صد هستند که باید خودشان را اصلاح کنند.امیدوارم .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/01 - 22:41
خخخخخخخ یعنی لیست جعلی امضا کن تا فتنه نشه آره بعد هم آقایون با نمرات کسب و کار کنند آره درست میگی خب
پاسخ + 0 0 --
محسن 1395/06/02 - 11:25
محسن واقعی منم اون دو تا مزدورند باور کنید
پاسخ + +6 -1 --
ناشناس 1395/06/01 - 23:24
حیفم آمد که بعضی هارو از همون یک در صد قابل هدایت دانستم.
متاسفانه این نوع برخورد و سخن گفتن معلوم کرد که نمیتوان آنها را از آن گروه هم قلمداد کرد.
نرود میخ آهنی در سنگ.
پاسخ + +4 -5 --
امیر 1395/06/02 - 13:45
آقای مدیر محترم صدای معلم حالا شما با این افاضات آقایان فکر کنم به نظر حقیر رسیده باشی که عرض کردم عده ای معلوم الحال......فقط می خواهند سرگرم باشند و با آبروی مردم بازی می کنند. این عزیزان به هم پریده اند در حالی که قضایا آن طور نبود و بحمدالله طرفین به نتیجه ی مطلوب رسیدند و جلو مغرضین ......ایستادند.شما هم بهتره چون این سایت به نام معلمه نگذارید کلمه ی مقدس معلم خدشه دار بشه. این بازی را شما راه انداختید و قانونا و شرعا مسئول هستید.
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1395/06/02 - 13:53
دوست عزیز
آقای امیر
سلام

مشکلی بود و حل شد .
ما هم خوشحالیم که طرفین به توافق و تفاهم رسیدند .

وظیفه ما نیز به عنوان یک رسانه ، انعکاس نظرات مختلف و تنویر افکار عمومی و نیز جلوگیری از استبداد مدیریتی برخی مدیران مدارس و وادار کردن آنان به پاسخ گویی در برابر عملکرد خویش است .

پایدار باشید .
پاسخ + +4 -5 --
امیر 1395/06/02 - 16:09
سلام.
ما هم خوشحالم.
ای کاش حضرتعالی و وعواملی که با شما کار می کنند از ابتدا سنجیده تر با این قضیه برخورد می کردید.متاسفانه مشاهده می فرمایید که چه حرفهایی داره رد و بدل میشه که اگر عرایض حقیر رو در این ماجرا مرور کنید خیلی چیزها دستگیرتون میشه. خدا هممون رو هدایت کنه.
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1395/06/02 - 16:14
سلام
آقای امیر
ضمن سپاس از نظر شما .

هنر یک مدیر در هدایت هوشمندانه و قانون مدارانه قضایا است .

به نظر می رسد بابد میران ظرفیت و نقدپذیری را افزایش داد .

پایدار باشید .
پاسخ + +4 -5 --
امیر 1395/06/02 - 16:23
بنده هم همین عقیده را دارم. ولی ایکاش معنی نقد رو به معنی واقعی درک کنیم نه اینکه هر چه به نظرمان آمد را بدون توجه به پیامدهای آن - نقل- کنیم. ان شاءالله همیشه قانون مدارانه مدیریت کنیم.
آبروی افراد اعلی بر هر چیز است. پایدار باشید.
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1395/06/02 - 16:31
سلام
دوست عزیز
آقای امیر

نقد ، نقد است .
نقد تعریف دارد و با سلیقه افراد تعیین نمی شود !

از نظر ما ، مصالح مجموعه و الویت اهداف آموزشی بر منافع شخصی بر همه چیز ارجحیت دارد .

پایدار باشید .
پاسخ + +4 -2 --
امیر 1395/06/02 - 22:56
با عرض معذرت ، موافق نیستم. مدیریت هوشمندانه و قانون مدار این را نمی گوید.یعنی برای زنده نگهداشتن مجموعه می توان بدون منطق و فقط به صرف نقد، دیگران را در معرض خطر قرار داد؟ اونم از جنس خطر آبرو ریزی با تهمت و افترا. اونم در مورد افراد تایید شده از جانب افراد ذی صلاح؟
پاسخ + +7 -6 --
بهناز 1395/06/03 - 16:54
با سلام خدمت شما همکار گرانمایه.. نمیدانم چند سال دراین ارگان خدمت میکنید اما همانطورکه همکاران کهنه کار وباتجربه اشراف دارندقانون نانوشته ای در آ.پ هست که در سیستم اداری باجمله ی"همیشه حق با مدیر است" هنگام اختلاف نظر معلمان و معاونان با مدیر اساس وزیربنای پیش داوری را تشکیل میدهد.. وچه بساحتی شکایت شما تفهیم نشده رای برعلیه شما صادر میشود!! مدیر قدرت مطلق در مدرسه است.. در صورتی از سمت خود عزل خواهد شد که در جناح سیاسی مخالف باشد ویا اینکه تابع نباشد و کلمه ی "چشم" را در فرامین دریافتی خود لحاظ نکند! که این مورد دوم بیشترحائز اهمییت است..نهایتا نتیجه اینکه مدیران از پشتوانه ی اداری در انجام اینگونه اعمال برخوردارند و دوم اینکه بیخود خودتان را خسته نکنید آقایان از شما حمایت نخواهند کرد حتی اگر حق شما بارز باشد.... البته اینم خدمتتون عرض کنم که درصد قبولی در نمره ی ارزشیابی مدیران نیز تاثیر دارد..ضمنا اگر مدیر با نظر سنجی ازدبیران انتخاب شود قطعا بیشتربه معلمان بها خواهد داد ولی متاسفانه عوامل اداری نمی خواهند این قدرت را به معلمان واگذار کنند!!
پاسخ + 0 0 --
محسن 1395/06/03 - 23:47
موافقم
پاسخ + +4 -3 --
علی 1395/06/03 - 16:54
با سلام خدمت کارکنان این سایت مدیر محترم آقای امیر و همه خانم ه و آقایان که در بحث شرکت داشتند حالا که مشکلی بوده و حل شده بهتر است این بحث را خاتمه دهیم . آقای ملایی را هم تشکر می کنیم و از این که بعضی ها به ایشان در این آخرها اهانتی کردند عذر خواهی می کنیم عاقبت بخیر باشند و باشیم.

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.




نظرسنجی

آیا با گزینه های تشکل های فرهنگیان در مورد وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم موافقید ؟

پربازدیدترین ها

 بیمه نوین

تبلیغات در صدای معلم

کالای ورزشی معلم

خدمات چاپ

تلگرام صدای معلم

تحقیقات و آموزش

چاپ مدارس

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

final 1

 سامانه فیش حقوقی معلمان

سامانه فیش حقوقی معلمان بازنشسته

سامانه مراکز رفاهی

صندوق ذخیره فرهنگیان

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور